Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Grįžau atgal. Perono gale Stasylų link stovi toks pastatėlis.



    Ties perono galu, Stasylų link.



    Sandėlis.



    Lenkiškas 1928 m. bėgis, panaudotas rampos sutvirtinimui.





    Vandens bokštas. Galbūt statytas ne prie lenkų, o tiesiant geležinkelį.



    Iš prietrytinio stoties kelyno galo stoties link.



    Ten pat, Stasylų link. Šalia stovi senas medinis sandėlis. Tolimesnis mūrinis. Dar toliau yra aikštelė akmens anglies iškrovimui ir pervaža.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 11:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jašiūnų stotis.
    Stoties pastatas tipinis, tarpukario lenkų statybos. Toks pats ir Rūdiškėse, Valkininkuose.



    Pastatas neseniai suremontuotas, o gal tik perdažytas, nes buvo tamsesnis.



    Peronai. Stasylų link.



    Vilniaus link.



    Stoties pastatų komplekso dalis - gyvenamasis namas.



    Už gyvenamojo namo tarybinių laikų pastatas. Kaip matyti, tokio "stiliaus" tik kiek skirtingo dydžio dėžutėmis iš silikatinių ir raudonų plytų buvo "apdovanotos" visos šios linijos stotys: Kirtimai, Valčiūnai, Jašiūnai, Stasylos (dabar jau Senosios).



    Ties silikatiniu pastatu šiaurės vakarinio kelyno galo (Vilniaus) link.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 11:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau eisiu kita atšaka, kuri prasideda kiek arčiau stoties.



    Žvilgsnis dešinėn. Solidus mūrinis namas.



    Eisiu atšaka, kuri kairėje.



    Pradedu eiti atšaka.



    Žvilgsnis atgal.



    Einu pirmyn.



    Šis privažiuojamasis kelias, nors ir retai, bet naudojamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ortofotonuotraukos kampe viršuje yra Girininkų vienkiemis.



    Tarpukario pabaigoje čia, ties Girininkų vienkiemiu, buvo stotelė 24,51 km. Tolumoje matosi Jašiūnų stoties GSM-R bokštas ir berods mobilaus ryšio GSM bokštas.



    Ortofotonuotraukoje mėlynu O pažymėjau šiaurės vakarinį Jašiūnų stoties kelyno galą, nuo kurio į šiaurę eina dvi atšakos. Jašiūnų stoties link.



    Į priešingą pusę. Dešinėn nusuka privažiujamasis kelias, kuris ortofotonuotraukoje yra šiauriau. Einu link jo.



    Žvilgsnis atgal.



    Einu privažiuojamuoju keliu.



    Deja, jis nebenaudojamas.



    Dar kiek paėjus - tarp bėgių auga berželiai.



    Einu toliau. Kelias veda prie kalkinių trąšų stoties, kuri nebeveikia.



    Grįžtu atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 11:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.

    Parudaminys. Jašiūnų link.



    Ten pat, Vilniaus link.



    Tiltas per Rudaminą.





    Parudaminio (Valčiūnų) link.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Tipinis prižiūrėtojo namelis, kuris matosi nuo tilto nuotraukoje aukščiau.



    Terešiškės.



    Paviljonas.



    Nuo pervažos Jašiūnų link. Tolumoje matosi tiltas. Einu prie jo.



    Kiek paėjus tilto link, žvilgsnis atgal.



    Tiltas per Galinę.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 11:19.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, gal tik apie pusę.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jau turbūt į pabaigą Lietuvos geležinkelių apvažiavimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Valčiūnuose nutiesus geležinkelį buvo įrengta pralanka. Ji buvo ne visai toje vietoje, kur dabar yra stotis. O kiek arčiau Vilniaus. Tiesiant Vilniaus aplinkkelį, nauja Valčiūnų stotis buvo pastatyta kiek labiau į pietus nuo senosios pralankos. Buvusios pralankos pastatai yra kitoje geležinkelio pusėje nei dabartinė stotis. Ir važiuojant traukiniu gerai matosi.

    Nuo Juodšilių pusės, Valčiūnų stoties kelynas. Dešinėje medinis namas - buvusios pralankos statinys.



    Kiek kitu kampu.



    Ten pat, žvilgsnis atgal.



    Buvusios pralankos pastatas.



    Čia jau tarybinių metų gyvenamasis namas šalia buvusios pralankos pastatų.Vandens bokštas tarybinis, bet neatrodo, kad būtų statytas geležinkeliui.



    Valčiūnų stotis.



    Senasis stoties pastatas nebenaudojamas. Artimesnis galas išnuomotas. Veikia siuvykla.



    Nuo perono Juodšilių link. Kairėje matosi buvusios pralankos pastatai. Beje, peronas neseniai naujai įrengtas.



    Dabartinis stoties pastatas. Nuotrauka iš http://railwayz.info.



    Pietinis kelyno galas. Ten tolumoje į kairę atsišakoja kelias, vedantis į iešmus gaminančią UAB "VAE Legetecha", kuro bazę, gaisrininkų poligoną, karinę bazę ir kt. Fotoreportažas prieš porą metų iš ten buvo.



    Ten pat, Valčiūnų stoties link.



    Už Valčiūnų (Jašiūnų link) yra prieš kelis metus naujai įrengtas pravažiavimas.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek į priekį paėjus į dešinę atsišakoja linija į Vaidotus ir Panerius.



    Ten pat, žvilgsnis atgal.



    Dar paėjus kelis šimtus metrų pirmyn. Namas šalia geležinkelio.



    Ten pat. Dešinėje matosi šiuo metu kapitališkai remontuojamos jungties Vaidotai - Valčiūnai išardyto kelio pylimas. Tolumoje matosi Valčiūnų stoties kelynas.



    Ten pat, Juodšilių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabartinė Juodšilių stotelė.



    Vilniaus link.



    Valčiūnų link.



    Tačiau tarpukaryje stotelė buvo kiek piečiau, ten, kur pažymėjau ortofotonuotraukoje. Ji buvo perkelta į dabartinę vietą tiesiant Vilniaus aplinkkelį.



    Ties buvusia stotelės vieta Valčiūnų link.



    Dabartinės stotelės link. Ji matosi tolumoje.



    Stotelė buvo ties tipiniu prižiūrėtojo nameliu. Dabar jis gerokai perstatytas ir nuo geležinkelio pusės yra priestatas. Medžiai ir krūmai neleido nufotografuoti.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Salininkų pervaža, Juodšilių link.



    Kirtimų link.



    Tarpukario pabaigoje (prie lenkų) buvo stotelė 8,96 km (pažymėta O).



    Čia buvo pačioje tarpukario pabaigoje (prie lenkų) stotelė 8,96 km. Vaizdas Juodšilių link.



    Kiek paėjus - Kirtimų link.



    Netoli Juodšilių pylimas gan aukštas ir yra išlikęs originalus pravažiavimas po geležinkeliu.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 13:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar paėjus link Kirtimų stoties pastato.



    Priešais Kirtimų stoties senąjį pastatą. Kairėje matosi peronas. Vaizdas Juodšilių link.



    Ten pat, tik Oro uosto stotelės link.



    Dar kiek paėjus pirmyn, žvilgsnis atgal - dešinėje su vėliava dabartinis stoties pastatas. Už antrojo medžio kairėje matosi senasis stoties pastatas.



    Dar paėjus pirmyn, žvilgsnis atgal.



    Pietinis Kirtimų stoties kelyno galas. Juodšilių link.



    Į priešingą pusę.



    Manevravo stotyje.



    Pietiniame Kirtimų stoties gale atsišakoja kelias, kuris dabar naudojamas daugiausiai metalo laužo supirktuvių. Kiek kairiau už miškelio yra taboras.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. viaduko atsiveria graži panorama.



    Oro uosto stotelė.



    Šiluminė trasa, per kurią galima eiti, nes yra techninis praėjimas.



    Nuvažiavus automotrisei.



    Kirtimai. Viename caro laikų tvarkaraštyje stotis vadinama Vilna-2, bet kituose - Porubaneku, t.y. Kirtimais.

    Medinis buvęs stoties pastatas. Dabar yra naudojamas kitas pastatas - už maždaug 50 m dešiniau esantis tarybinių laikų mūrinis.



    Kirtimų stoties pastato link. Fotografuota ties Kirtimų autobusų stotele.



    Ten pat, Oro uosto stotelės link (matosi tolumoje).



    Einu stoties pastato link. Kairėje privažiuojamieji keliai.



    Dar kiek paėjus.



    Dar kiek paėjus arčiau vagonų. Tolumoje matosi vartai, o prieš juos aklasis kelių susikirtimas. Atšaka į įmonės teritoriją naudojama (sandėliuojamos statybinės medžiagos), o ją kertanti atšaka nenaudojama ir baigiasi už maždaug 100 m kairėje.



    Ten pat, tik žvilgsnis atgal. Į dešinę nueina atšaka į oro uostą. Retai, bet naudojama. Daugiau nuotraukų su privažiuojamaisiais keliais nuo Kirtimų stoties bus temoje apie Vilniaus miesto geležinkelius.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžau atgal. Nuėjau prie Vilniaus - Lydos linijos viaduko.



    Atrama.



    Kirtimų link.



    Bendresnis vaizdas.



    Vilniaus stoties link.





    Kirtimų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas.

    Polesės geležinkelis Vilniuje atskiros stoties (ir atskirų keleivių namų) neturėjo, kelynas baigėsi maždaug ties dabartine Panevėžio ar Zanavykų gatve. Neaišku, ar keleivinių traukinių išvykimui tenai buvo atskiras peronas, ar traukiniai naudojosi tais pačiais peronais ir keliais Vilniaus (Sankt Peterburgo - Varšuvos) geležinkelio stotyje. Bent jau caro laikų tvarkaraščiuose nėra nurodyta, kad keleiviniai traukiniai išvažiuotų iš Vilnos-Polesskajos stoties.
    Pradėjau Vilniuje nuo Naujininkų viaduko, už kurio prasideda stati įkalnė link Kirtimų.







    Tarp pylimo ir Naujininkų yra Vilniaus pagalbinio traukinio "buveinė".





    Buvusi Iešmininkų g. pervaža. Kiek dešiniau žemiau būta dar vieno kelio, privažiuojamojo, kuris ėjo į Burbiškių karinę bazę.



    Buvusio privažiuojamojo kelio į karinę bazę viadukas per Tūkstantmečio gatvę.



    Šalia jo kitas viadukas - linijos Vilnius - Lyda.



    Einu pylimu link buvusios karinės bazės.



    Pabėgių liekanos. Už nugaros dešinėje liko dviaukštis daugiabutis.



    Čia būta karinės bazės kelyno.



    Nebenaudojami sandėliai su rampa, prie kurios ėjo bėgiai.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 12:11.

    Komentuoti:


  • copper
    replied
    Stasylų stotyje

    1. Stotis gerai įrengta, patogi viduje, gaila tik tiek, kad užrakinta tai taip ir neaišku kam tas laukiamasis


    2. Stasylų stotis ir mane vieną, kaip keleivį, atvežusi transporto priemonė tiesa PESA620M-021 pavasarį dirbo Šiaulių regione


    3. Link Lydos


    4. Privažiavimas prie stoties


    Tai tiek

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pačiam pasidomėjus kai kurių atsakymu taip paprastai nerasi. Kad ir apie darbuotojų skaičių ir pareigas. Užtat viršininkė yra Kristina Žemaitis. (www.litrail.lt)

    Funkcijos kaip ir daugelyje pasienio stočių - pasienio kontrolė, muitinė. Krova nėra numatyta. Kas dėl eismo valdymo - nežinau. Keleivių aptarnavimas - kad ten keleivių nėra, tik vietiniai dirbantieji geležinkeliečiai atvažiuoja ir vienas kitas atsitiktinis.
    Kelionės trukmę į Vilnių ir kiek keleivinių traukinių važiuoja galima susirasti www.litrail.lt
    Dėl prekinių - nežinau.
    Modernizavimo ateityje kol kas nenumatoma - juk nauja stotis.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Manau šie klausimai, bent kiek pasidomėjus pačiam labai lengvai sužinomi bus.

    Komentuoti:


  • Robertino
    replied
    Sveiki visi,
    turiu keleta klausimu:
    1) kokios funkcijos atliekamos naujojoje Stasylu stotyje?
    2) kiek darbuotoju ten dirba, kokios ju pareigos?
    3) Kiek laiko trunka kelione iki Vilniaus?
    4) ar numatomi kokie nors darbai ateityje? (modernizavimas...)
    5) Kiek vidutiniskai pravaziuoja traukiniu per para? (10-12?)
    ACIU, isties butu idomu suzinot. 8D

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1
    O pasienio kontrolę užmiršote? Beje, TOKS autobusas į Lydą jau seniai kursuoja. Pradžioje savaitgaliais, dabar kasdien. Kelionė juo trunka 3 val. 35 min. Be to už valandos dar važiuoja Vilnius - Pinskas ir po pietų Vilnius - Baranovičiai. Abu baltarusių. Naktį dar važiuoja Kaliningradas - Baranovičiai per Lydą. Bet šis turbūt ne kasdien.
    TOKS ir Baranovičių autobusas veža už 17 Lt, Pinsko už 15 Lt.
    Oho kaip, pigiau nei į Kauną.

    Komentuoti:

Working...
X