Yra straipsnis ir lietuviškai. Tik ir ten remiamasi tuo paćiu pirminiu šaltiniu - Belstat surastu Baltarusijos geležinkelių Bresto padalinio dokumentu dėl eismo stabdymo per Stasylas
LRT.lt 2023.02.15
Stasylų geležinkelio kontrolės punktas uždaromas kroviniams iš Baltarusijos https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...s-baltarusijos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda
Collapse
X
-
Baltarusijos žiniasklaida praneša, kad Lietuvos iniciatyva stabdomas krovininių traukinių eismas per Stasylų - Benekainių (Bieniakonie) pasienio punktą.
Spėliojama, kad tai susiję su tuo, kad Stasylose nėra rentgeno įrangos kontrabandinių krovinių radimui. Traukiniai važiuos per Kenos stotį, kur yra tokia įranga.
Naša niva 2023.02.15
Почему Литва закрывает движение поездов через пограничный переход Стасилос-Бенякони?
https://m.nashaniva.com/ru/articles/310411/
Komentuoti:
-
Visiškai beprasmiškas dalykas. Nebent leistų traukinį Vilnius - oro uostas - Vaidotai - Kaunas. Tam, kad keleiviniai traukiniai greitai pravažiuotų Vaidotus, reikėtų įrengti atskirą kelią (bent vieną, nebūtinai du), nes kai pro Vaidotus važinėjo dyzeliniai traukiniai, tai jie ten vilkdavosi. Ir ne dėl to, kad buvo trys stotelės, o dėl to, kad daugybė iešmų ir greitis ribotas.
Bet žinant, kas laukia keleivinio susisiekimo artimiausiu metu, visiškas beprasmis taškymasis lėšomis...Paskutinis taisė Al1; 2022.10.11, 10:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Projekto „Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas” tikslas – modernizuoti Vilniaus geležinkelio aplinkkelio ruožą Kyviškės–Valčiūnai–Vaidotai– Paneriai bei Vilnius– Kirtimai–Valčiūnai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Signalizacija tikriausiai ar dar kas nors, bet tik ne elektrifikacija, nes jos čia nebus.
Komentuoti:
-
Rūdninkų poligono infrastruktūrai reikalinga suma siekia apie 30 mln. eurų, neskaičiuojant geležinkelio atšakos, kurios klausimas dar yra derinamas.
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-56-1687164
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal dėl to, kad Šalčininkuose nėra normalios geležinkelio stoties?
Šiaip jau, žiūriu, į Jašiūnus didina traukinių skaičių.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
(...)
1. Nes taip liepė Tomaševskis.
(...)
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://www.litrail.lt/documents/102...=1497252263000 - Ar netrūksta čia stotelės prieš Vilniaus oro uostą? Teko važiuot Oro uostas - Gel stotis, tai į oro uosto stotelę iš kažkokios kitos stotelės jau atvažiavo su žmonėmis, nors čia oro uosto stotelė pavaizduota kaip pradinė maršruto stotelė.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAha, taip visi ir bėgs į tą vieną traukinį išryto.
Ir kur važiuot su paskutiniu?
Man keista, kad nėra ankstesnio traukinio į Vilnių.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBet kiek žmonių naudosis?
Dabar 19-as autobusas važiuoja į stotį kas 20 min. ir nuvažiuoja maždaug per 20-25 min.
Dar šalia pervažos pravažiuoja ir 82-as kas pusvalandį.taip pat tie, kurie ruošis su dviračiu po miestą pavažinėti
Komentuoti:
-
Traukiniai reikalingi ten kur žmonėms patogiau su jai nuvažiuoti.
Jei autobusai dažniau ir arčiau važiuoja, tai traukiniu beveik nieks nesinaudos.
Yra Jašiūnų miestelis, pro kur važiuoja tesioginiai autobusai į Vilnių ir yra atskirai Jašiūnų gelstoties gyvenvietė, kur autobusų nėra į Vilnių, bet yra geležinkelio linija ir yra stotis. Nuo stoties iki plento 4 km.
Paskutinis taisė Zorro; 2018.12.07, 21:47.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąPralėkdavo ir anksčiau, kai kursavo traukiniai. Kau autobusų daug ir pravažiuoja arti, tai traukinys mažai kam reikalingas
Kitas reiklas, jei pro Salininkius būtų 5 autobusai per dieną.
Komentuoti:
-
Ir į žemėlapį pasižiūrėjus, tie Salininkai kažkaip lieka šoniukyje nuo geležinkelio... Visai kitaip yra pvz. Kalveliai ir Kenos stotis - ten viskas kažkaip ir kompaktiškiau, ir geležinkelis vietoj.
Komentuoti:
Komentuoti: