Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda
Collapse
X
-
Pervažos šviesoforų keitimas tai pinigų švaitymas. Juk "seni" šviesoforai pastatyti tik prieš kelis metus, yra su šviesos diodais. Galbūt valdymo automatiką ir reikėjo keisti. Bet kam keisti stulpą su šviesoforais???
Ar geležinkelis aptvertas nuo naujos stoties iki pat sienos su Baltarusija?
Komentuoti:
-
Naujausios žinios iš būsimosios Šalčininkų stoties.
Tarpstočiuose nuo Stasylų iki Benekainių įrengiama automatinė blokuotė, statomi nauji šviesoforai, pertvarkoma pervažų signalizacija.
Stasylų stoties įspėjamasis šviesoforas, kuris bus nuimtas, įrengus AB. Toliau - naujas AB tarpstočio šviesoforas.
Bėgiai paruošti pjauti, bus dedama izoliuotoji sandūra.
Pervažose stovi nauji ir seni šviesoforai. Dabar veikia tik seni.
(...)
Šalčininkų stoties lyginė pusė.
(...)
Stotyje vyksta kelių tvarkymo ir peronų statymo darbai.
Nelyginė stoties pusė.
Drezina stovi ant pagrindinio kelio. Buvo gan ilgas "langas" traukinių eisme.
Prekinių traukinių eismas vyksta atšakiniu keliu, greitis ribojamas iki 40 km/h.
Komentuoti:
-
O gal remontavo tą liūdnai nuotraukoje atrodantį pasienio tiltą?
Šioje vietoje siena eina upelio, virš kurio driekiasi šiuo metu remontuojama geležinkelio linija, viduriu
http://www.pasienis.lt/lit/Pasienyje...yti_du_ne/2993
Komentuoti:
-
Remontavo tilta uz Jasiunu per Merki. Pernai vasara ar tai rudeni buvo laikinai sutrumpinti traukiniu marsrutai iki Jasiunu. Nuo Jasiunu toliau keleivius veze autobusais.
Komentuoti:
-
AB "Panevėžio keliai" išskirtiniai objektai 2009 m.
2009 metais vykdomi metalinio tilto kryptimi Vilnius-Stasylos-Valstybės siena kapitalinio remonto darbai.
Užsakovė – AB “Lietuvos geležinkeliai”.
Sutartyje numatyta projekto vykdymo pabaiga - 2009 m. lapkričio 30 d.
http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....ects&TopicID=6
http://www.pasienis.lt/lit/Pasienyje...yti_du_ne/2993
Komentuoti:
-
Tai tik gandai. Bet realiai gali kai kuriuose reisus nuimti. O gal tai susije su naujos stoties Salcininkuose atidarymu. Gal traukiniai vaziuos iki naujos pasienio Salcininku stoties? Nors nematau tame prasmes - nera keleiviu. Nebent Stasylu stoties statusas butu pakeistas i stoteles...
Komentuoti:
-
nezinau. as tik girdejau kad jis tokia planas atsaukti visi traukiniais i stasylos
Komentuoti:
-
nuo naujoju metu gali buti kad bus uzdarytas marsrutas Vilnius-Stasylos.
Komentuoti:
-
VSAT tinklapyje įdėtas pranešimas apie sienos pažeidėjus, kurie bandė pereiti
pasienio tiltą
VSAT 2009.09.18
Pasienyje su Baltarusija sulaikyti du nelegalai
Varėnos rinktinės pasieniečiai sulaikė du nelegalius migrantus, bandžiusius iš Baltarusijos geležinkelio bėgiais neteisėtai patekti į Lietuvą.
Ketvirtadienį naktį VSAT Varėnos rinktinės Tribonių užkardos pasieniečiai, naudodamiesi sienos kontrolės sistema UNISAS, ties Šalčininkų rajono Pamūrinės kaimu pastebėjo, kaip draudžiamoje vietoje traukinio bėgiais į Lietuvos teritoriją bando patekti du asmenys.
Šioje vietoje siena eina upelio, virš kurio driekiasi šiuo metu remontuojama geležinkelio linija, viduriu.
Komentuoti:
-
Sukurta atskira tema Vilniaus - Stasylų - Lydos - Baranovičių - Lvovo geležinkeliui.
Nors ruožas Lietuvoje neilgas (~ 50 km), bet tema turėtų būti aktyvi, nes įdomi ir šio kelio istorija, į kelią investuojama ir dabar.
Jis nutiestas 1873 m. ir vadinosi Polesės geležinkeliu. Beje, dabartinis "LG" pastatas Mindaugo gatvėje vadinosi Polesės geležinkelių valdyba.
Už Rovno (Rivne) šis geležinkelis jungėsi su Austro-Vengrijos imperijos
Tarpukaryje Lvovas ir Vilnius buvo Lenkijos sudėtyje. Vilniaus geležinkelių valdybos (apygardos) ribos siekė iki Luninieco (kirtosi su Bresto - Gomelio geležinkeliu)
1939 m. iki Lvovo važinėjo 1 greitasis, 1 keleivinis, taip pat po 1 keleivinį iki Baranovičių ir iki Luninieco
Vietinių traukinių buvo daug:
> iki Kirtimų (Porubanek) - 1
> iki Valčiūnų (Wołczuny) - 3
> iki Jašiūnų (Jaszuny) - 4½
> iki Lydos - 1
> iki Nemuno (Niemen) - 1
1939 m. Vilnaius geležinkleių apygardos tvarkaraštis: http://parovoz.com/schedules/wilno19...no-luninec.php
1939 m. atgavus dalį Vilniaus krašto, siena buvo išvesta tarp Stasylų (LT) ir Šalčininkų / Vielikije Solečniki (BSSR)
1940-1941 m. Šalčininkai ir Dieveniškės atiteko Lietuvos SSR
Vokiečių okupacijos metais nuo 1942.04.01 "siena" buvo pasumta už Benekainių (Bieniakonie).
Sovietmečiu vėl grįžo senos sienos. Riba tarp PbltŽD ir BelŽD buvo Stasylose (taip buvo ir kurį laiką po nepriklausomybės paskelbimo).
Apie 1975-1980 m. važinėjo tolimieji traukiniai:
Leningradas - Lvovas (vienas per Rovną 183/184, kitas per Lucką 189/190
Ryga - Lvovas (traukinys į abi puses išvykdamas turėjo vienodus numerius 157, o atvykdamas iš abiejų krypčių 158, ar panašiai)
Buvo prikabinami vagonai: iš Leningrado - į Truskavecą, Prahą, Budapeštą, iš Vilnius į Truskavecą.
Vėliau ~ 1980-1985 m. atsirado traukiniai:
Ryga - Simferopolis (sukdavo į rytus nuo Sarnų)
Ryga - Odesa
Leningradas - Truskavecas (vasarą)
Leningradas - Černovcai
Vietinai traukiniai buvo:
į Lydą - 2
į Benekainis (Bieniakonie) - 4 ar 5
Mūsų laikais važinėja 4 traukiniai iki Stasylų. Nežinau, ar yra tolimųjų traukinių.
Krovininis eismas mažiau intensyvus, nei per Keną, bet gana intensyvus - čia statomas Stasylų (teisingiau, Šalčininkų) geležinkelio pasienio punktas (žr. atskirą temą
Stasylų pasienio punktas )
Šiame ruože veikia ir išreklamuotas maršrutas Stotis - oro uostas
Komentuoti:
-
Parašė Mi8a Rodyti pranešimąPabandyk i nauja gel. Stotele is tartoko per miska tiesiai praeit, ten viskas vandens uzlieta. Nepraesi, nebent "po spalam" , o ten bus negalima, arba aplink 3km per aplinkini kelia
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTartoke gyvenantiems pesciomis iki Salcininku autobusu stoties tiek pat, kiek iki gelezinkelio.
Komentuoti:
-
?
Nieko nezinojau apie nauja stotele ir ivaziavau ten dviraciu, ten dabar visur tvoros, ten dar durnas sargas su sunimi buvo. O man pofig ir toliu vaziavau iki tartoku, dar ir 2 karta kai uzvaziavau atgal, tai sargas buvo visiskai pamises :-). Tai ten bus pasienio zona, 10 km. gelezines uzdangos miske iki pat stasylu, videokameros ir pan? Ir stotele 3,5 km. (+1km per miska)
nuo miesto? 100 mln. Litu i u..li tai vadinasi.
Komentuoti:
-
Butu keleiviu - gal kokiu 10-20 susirinktu. Ne visada, bet. Jei stotis butu ten, kur anksciau buvo stotele - ties pervaza Tartoke. Tartoke gyvenantiems pesciomis iki Salcininku autobusu stoties tiek pat, kiek iki gelezinkelio. Autobusai i Vilniu is stoties nevaziuoja per Tartoka.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąAišku pas mus visi kas sau, bet dėl keleivių į Šalčininkus, tai pėsčiom per mišką pora kilometrų ypač rudenį ar žiemą vakarais tai tikrai eis tik iš bėdos kas, dar mažiau eis į traukinį, o va jeigu paleidus autobusą iš stoties į centrą už tą patį traukinio bilietą...
Komentuoti:
-
Aišku pas mus visi kas sau, bet dėl keleivių į Šalčininkus, tai pėsčiom per mišką pora kilometrų ypač rudenį ar žiemą vakarais tai tikrai eis tik iš bėdos kas, dar mažiau eis į traukinį, o va jeigu paleidus autobusą iš stoties į centrą už tą patį traukinio bilietą...
Komentuoti:
Komentuoti: