Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Stasylų pasienio punktas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stasylų pasienio punktas

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    - Stasylos (ruože Vilnius-Lyda) priklausė Pabaltijo geležinkeliui, o Šalčininkų pusstotė (Velikije Solečniki) - jau BelŽD
    Beje, o kodėl dabar traukiniai važiuoja tik iki Stasylų, o ne iki Šalčininkų?

    #2
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Beje, o kodėl dabar traukiniai važiuoja tik iki Stasylų, o ne iki Šalčininkų?
    Todėl, kad Šalčininkai nėra stotis, o tik stotelė. Jau buvo apie tai rašyta anksčiau.

    Comment


      #3
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Todėl, kad Šalčininkai nėra stotis, o tik stotelė. Jau buvo apie tai rašyta anksčiau.
      laiko klausimas kada bus stotis.

      kažkur čia forume, net ir statybai paruošta technika yra nufotkinta
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        #4
        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        laiko klausimas kada bus stotis.

        kažkur čia forume, net ir statybai paruošta technika yra nufotkinta
        Ar neatsitiks taip, kaip su Sumsko stotele?...

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ar neatsitiks taip, kaip su Sumsko stotele?...
          nu gal ne

          būtų įdomu pavažiuoti iki ten ir pažiūrėti. jei rasiu laiko aišku
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            #6
            Lietuvos pasienyje su Baltarusija bus atidarytas naujas Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio kontrolės punktas.
            Kad kaži ar prie Šalčininkų ką beįrenginės. Turbūt atnaujins esamą Stasylų stotį ir viskas... Nes jei būtų Šalčininkų, būtų taip ir parašyta, o ne skliaustuose.

            Comment


              #7
              O koks ten atstumas nuo pačių Šalčininkų?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                O koks ten atstumas nuo pačių Šalčininkų?
                Pagal Maps.lt nuo Stasylų stoties iki Šalčininkų stotelės atstumas geležinkeliu apie 6 km.

                Comment


                  #9
                  Nuo Šalčininkų stotelės iki pačių Šalčininkų centro yra 2 km. Gal būt dėl to ši stotelė nėra populiariu. Praktiškai ji randasi Tartoko kaime...

                  Comment


                    #10
                    Ir aptvers visa gelezinkeli nuo sienos iki pat Stasylu...

                    Comment


                      #11
                      Darbai Salcininkuose jau vyksta. Gelezinkelis nuo pat sienos bus aptvertas, apsviestas, irengtos kameros. Pradeti tarnybinio zvyrkelio lygiagreciai gelezinkeliui tiesimo darbai. Kol kas darbai Stasylu nepasieke. O gal ir nepasieks? Gal bus irengta nauja stosis ne paciose Stasylose, o tarp Salcininku ir Stasylu???
                      Kelios nuotraukos is buv. Salcininku stoteles.






                      Vaizdai link Stasylu



                      Comment


                        #12
                        Stasylų stotis




                        Naujai statoma Šalčininkų pasienio stotis






                        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 18:44.

                        Comment


                          #13
                          Visi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.

                          Comment


                            #14
                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Visi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.
                            O tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #15
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              O tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja? Atvaizdas
                              ES biurokratai ir klerkai visiškai neįsivaizduoja mūsų geopolitinės padėties ir veiklos pobūdžio. Manau labai kvaila statyti Kenos ir Šalčininkų pasienio stotis, kai už keliolikos kilometrų yra Vaidotų geležinkelio stotis, su visa reikiama infrastruktūra muitinės ir kitoms procedūroms atlikti.
                              Mūsų SM visiškai nesuka sau galvos dėl šių kvailų sprendimų, jiems svarbiausia, kad ES pinigai būtų laiku įsisavinti.
                              Papraščiausia reikėjo nepatingėti įrodyti ES biurokratams, kad traukinių priėmimo-perdavimo procedūras galima puikiausiai atlikti Vaidotų geležinkelio stotyje. O ne aklai vadovautis ES direktyvomis.

                              Comment


                                #16
                                Atsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  #17
                                  Traukinių stebėtojams tas tikrai ne į gerą...
                                  O dabar Stasylų stotyje kai sustoja krovininis traukinys, stovi iki pusvalandžio. Ir tikriausiai dėl pusiau automatinės eismo blokuotės? Nes kad tame "kioske" dabartinėje stotyje kas nors būtų - nepastebėjau.

                                  Ir dar, kam reikėjo aptverti ruožą nuo Kenos iki Valstybės sienos... Juk ant sienos vis tiek budi VSAT...
                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 18:46.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Atsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
                                    Ta parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Ta parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.
                                      Naujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Naujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.
                                        Nejaugi BČ važinės iki pat Vaidotų?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X