Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius-Stasylos-Lyda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ivanivanov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pernai Vaidotai - Valčiūnai buvo remontuojami. Gal ne viską pabaigė ir tęs darbus. O per Kirtimus į Vilnių prekinių neleis, nes uždrausta.
    Remontuoja ir dabar, aukščio skirtumas tarp kelio Vaidotai - Valčiūnai (link Stasylų) ir Vaidotai - Valčiūnai (Juodšiliai) apie 5 metrai. Nori pradėti darbus ir su keliu Vaidotai - Valčiūnai (Juodšiliai), todėl bus uždaryta ta stoties pusė abiem keliais. Pasirodo, kad prekinius vis dėl to leis per Vilnių, Kirtimų stoties viršininkas patvirtino.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Paneriai - Valčiūnai M637
    Pastabos:

    Galioja nuo 2013-05-26. Traukinyje visos vietos 3 klasės. Važiuoja pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais. Iki 2013-06-30 važiuos pakeistu maršrutu per Kirtimus, tvarkaraščiu: Vilnius išv. 18.47; Kirtimai 18.55-57; Juodšiliai 19.04-05; Valčiūnai 19.09-10, toliau esamu tvarkaraščiu.
    Išeina taip, kad nuo liepos 1 d. traukinys Nr637 į Stasylas per Panerius važiuos, bet Vaidotuose sustojimo nebus.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Paneriai - Valčiūnai M637
    Pastabos:

    Galioja nuo 2013-05-26. Traukinyje visos vietos 3 klasės. Važiuoja pirmadieniais-penktadieniais ir sekmadieniais. Iki 2013-06-30 važiuos pakeistu maršrutu per Kirtimus, tvarkaraščiu: Vilnius išv. 18.47; Kirtimai 18.55-57; Juodšiliai 19.04-05; Valčiūnai 19.09-10, toliau esamu tvarkaraščiu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    www.litrail.lt nerandu nė vieno per Vaidotus važiuojančio (Vaidotuose sustojančio) keleivinio traukinio. Nei sename, nei naujame tvarkaraštyje. Nejaugi nėra? Jei tikrai nėra, tai nebuvimas laikinas ar taip nuspręsta galutinai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pernai Vaidotai - Valčiūnai buvo remontuojami. Gal ne viską pabaigė ir tęs darbus. O per Kirtimus į Vilnių prekinių neleis, nes uždrausta.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Girdėjau, kad nori uždaryti ruožą Vaidotai - Valčiūnai (Juodšiliai). Vadinasi, prekinius iš Lydos leistų per Kirtimus į Vilnių, apsivažiuotų ir į Panerius (Vaidotus) ir atvirkščiai. Gal kas patvirtins?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Vidutiniškai 8-11 poros per parą, tačiau pastaruoju metu eismas šiek tiek pakritęs - dabar važiuoja maždaug 6-8 poros.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Koks mazdaug eismo intensyvumas tame ruoze?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stotyje dirba pasieniečiai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai stotis nepakliūna į tą zoną prie sienos, kurioje reikia turėti leidimus. Ji ten už pasieniečių užkardos, prie pervažos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Gelsauga?
    Ne, pasienietis.

    Komentuoti:


  • Preila
    replied
    AI1, labai dėkoju už puikų reportažą! A+

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gelsauga?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, bet dar nespėjus privažiuoti iki stoties išlindo pasižiūrėti, kas čia atvažiuoja ir įdėmiai žiūrėjo, kai apsisukinėjau. Praėjo noras net išlipti... Ir taip man jau nebe pirmą kartą...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Stasylose jau loja ant fotografuojančių?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jašiūnuose tarpukaryje veikė siaurasis geležinkelis nuo stoties iki popieriaus (ir galbūt plytų) fabriko netoli Merkio. Taip pat Antrojo pasaulinio karo metais veikė siaurasis geležinkelis medienos išvežimui iš miško Į Vakarus nuo stoties. Pokaryje šis geležinkelis buvo pratęstas iki Baltosios Vokės ir buvo gabenamos durpės. Vėliau Baltosios Vokės siaurasis geležinkelis nutiestas iki Valčiūnų ir Juodšilių, kur buvo perkrovimas į platųjį geležinkelį (atšaka nuo Vaidotų), o linija iki Jašiūnų išardyta. Durpės, labiausiai tikėtina, buvo naudojamos Vilniaus TE.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Čiužiakampio pervaža. Traukinys važiavo į Baltarusiją.



    Stasylų stoties šiaurinis galas. Stotyje stovi tas pats traukinys. Jis stovėjo apie dvi minutes ir nuvažiavo.



    Deja, su fotografavimu Stasylų stotyje kiek kėbloka. Nuo Tartoko pervažos Stasylų stoties link. Čia ties pervaža anksčiau buvo Šalčininkų stotelė. Kiek toliau dešinėje tarpukaryje buvo siaurojo geležinkelio linijos pradžia. Geležinkelis ėjo į Šalčininkų miestą (iš šiaurės pusės).



    Ties pervaža, Baltarusijos link. Ten už namo dar yra geležinkeliečių sandėliukas.



    Ties Tribonių pervaža. Tolumoje matosi šviečiantis šviesoforas. Ten siena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar jau Senosios Stasylos.



    Pasieniečių namelis.



    Šalčininkų link.



    Nuo perono galo.



    Kaip matyti, pirmasis kelias nebenaudojamas. Antrasis ir trečiasis naudojami, nes Senosiose Stasylose vis dar prasilenkinėja traukiniai!







    Šiaurės vakarinis stoties galas.



    Gyvenamasis namas. Stasylos buvo tik pralanka, o stotimi (pasienio) tapo tik Vilniaus kraštą sugrąžinus Lietuvai.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 12:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kidarai.



    Nuo Kidarų perono galo Stasylų link.



    Tiltas per Visinčią.







    Stasylų link.



    Kidarų link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiltas per Merkį.



    Arčiau.



    Nuo pylimo prie tilto. Ar tik ne buvusios siurblinės pastatai?





    Tiltas prieš porą metų kapitališkai suremontuotas. Deja, nugriautas ant pylimo šalia tilto stovėjęs mūrinis pastatas.





    Tie akivaizdžiai kitokios spalvos akmenys yra butaforija - dažytas betonas su išraižytomis "siūlėmis". Tas pat ir kitoje atramoje.



    Paskutinis taisė Al1; 2012.09.09, 11:54.

    Komentuoti:

Working...
X