Ir tuo labiau ne kažkokiam tai priemiestiniame apytuščiame traukinyje.
Kiek skaičiau, pirmieji draudimai fotografuoti įvesti 1897 m. caro valdžios, tačiau per tą laiką, išskyrus karus, į geležinkelių egzistenciją niekas nesikėsino.
Metalo vagys - jie su fotoaparatais neina pjaustyt bėgių.
Teroristų, kurių Europoje kaip ir nebuvo, o dabar pradėjo rastis yra per mažai, kad rūpėtų tokia šalis kaip Lietuva. Vienintelis tikras strateginės svarbos objektas stovi Klaipėdoje - SGD (ir tasai rūpi žinom kam). Oficialūs motyvai dėl pavojingumo - pavojinga ir gatvėj būti, jeigu ką. Po traukiniu žūsta daugiausiai savižudžiai ir apkvaišę nuo svaigalų, einantys bėgiais. Joks sveiko proto žmogus, fotografas nestovės ant bėgio prieš pat atvažiuojant traukiniui. Tegul LG pripažįsta, kad su savo draudimais jie tik švaisto pinigus papildomiems Gelsaugos persekiotojų etatams, lentelių, draudžiančių fotkinti, gamybai ir t.t.
Teroristų, jeigu panorėtų, deja nesustabdys tokie vaikiški draudimai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Draudimai fotografuoti geležinkelius
Collapse
X
-
Teroristų bijo su barzdomis.Nors kas rengia teroro aktus, informacijos apie vietas suranda ir be nuotraukų... Ne buki juos organizuoja, vykdo tik balvonai su praplautom smegenim.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJo, "rusai puola" duoda savo rezultatus. Taip, buvo man neperseniausiai vienas atvejis fotografuojant autobusą....
O jei rimtai, tai rusai, manau, turi visas Baltijos šalių geležinkelio schemas ir žemėlapius iki smulkmenų. Per nepriklausomybę pokyčių čia būta nedaug.
Komentuoti:
-
Jo, "rusai puola" duoda savo rezultatus. Taip, buvo man neperseniausiai vienas atvejis fotografuojant autobusą...
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąAr čia nuo tarybinių laikų išlikusi užsienio šnipų baimė?
Komentuoti:
-
Rimtai, koks tikslas LG ar kam nors kitam drausti fotografuoti traukinius, geležinkelio ar autobusų stotis? Čia juk ne prekybos centrai, kad bijotų konkurentų "šnipų"... Ar čia nuo tarybinių laikų išlikusi užsienio šnipų baimė?
Komentuoti:
-
Pastaruoju metu nemažai lipdukų iškabinta Vilniaus autobusų stoties teritorijoje. Šalia lipdukų, draudžiančių šiukšlinti ar vartoti alkoholį, atsirado ir nemažai "nelegalių" fotografuoti draudžiančių lipdukų.
Komentuoti:
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąTą patį norėjau klausti šiandien, kaip su tuo judančiu traukiniu važiuojančiu LG "žemėje"... Žinosiu, kad nereik klausyt tokių bobučių pasakų apie "leidimus".
Tokie dalykai, kaip traukiniai, geležinkelio stotys, autobusai, troleibusai, keliai, tiltai, namai ir t.t. demokratinėje ir laisvoje Lietuvoje nėra draudžiami fotografuoti. Apskritai tokio pobūdžio draudimai egzistuoja nebent Šiaurės Korėjoje.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNėra.
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą/\ Nepykit už mano nežinojimą, bet ar yra koks draudimas fotografuoti traukinių vidų?
Komentuoti:
-
/\ Nepykit už mano nežinojimą, bet ar yra koks draudimas fotografuoti traukinių vidų?
Komentuoti:
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąKas šioje lentelėje, pakabintoje virš durų DR1A traukinio (važiavo šiandien Kaunas-Kybartai 15:40) vagone, tokio slapto yra, kad nufotografavus šią gražią lentelę (skirtą informuoti, kad vagonas buvo modernizuotas paskutinį kartą prieš 20 metų) prie manes naglai prisikabino konduktorė? Mano klaida, kad nepastebėjau jos sėdinčios vagone. Prisikabino kam fotografuoji, kam fotografuoji, reikia leidimo, negalima fotografuot. Gerai sakau, ištrinsiu... Juk aš tik vieną kadrą iš arti padariau, nei žmonių, nei salono, nieko nefotografavau ir nesiruošiau. Panikuodama nubėgo dar pas mašinistą, grįždama dar žvilgtelėjo į tą lentelę. Daugiau nieko nesakė. Ar nemanote, kad tokie smulkūs priekabiavimai nėra L G panikos, paranojos kad ilgesniam laikui pasiliksiu tai kas viešai matoma, ženklai?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr ne prie ko čia jokia LG panika, o tik kai kurių jos darbuotojų saviveikla.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai kam trynei? Nereikėjo trinti ir iš viso nekreipti į ją dėmesio.Keista, kad konduktorė imasi apsauginio pareigų... Tekstą panaudotą citatoje nurašiau nuo tos nuotraukos, tik be latviškų žymenų.
Paskutinis taisė Haski; 2016.06.06, 20:27.
Komentuoti:
-
RPM
RAŽOŠANAS
PETNIECISKA
MAŠINBUVES
FIRMA RIGA
VAGONA MODERNIZACIJA - 1996
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur nustatytos vietos, jos turi būti pažymėtos. Jei to nėra - galima visur. Tačiau su fotografavimo draudimu neturi nieko bendro.
"8. Geležinkelio kelių, elektros tiekimo, ryšių ir signalizacijos įrenginių (toliau vadinama – įrenginiai) apsaugos zona smulkiau skirstoma taip:
8.1. geležinkelio viešojo (bendrojo) naudojimo kelių ir jų įrenginių apsaugos zona:
8.1.1. miestuose po 20 metrų abipus kraštinių kelių ašių, bet zonos riba negali būti arčiau kaip 5 metrai iki kelio statinio;
8.1.2. kaimo vietovėse – po 45 metrus abipus kraštinių kelių ašių, bet zonos riba negali būti arčiau kaip 5 metrai iki kelio statinio;
8.1.3. nesaugomose pervažose kaimo vietovėse – po 70 metrų abipus kraštinių kelių ašių; palengva ši zona siaurinama iki 45 metrų (400 metrų nuotoliu abipus pervažos)".
Bet tai iš tikrųjų nesusieta su draudimu fotografuoti nuo peronų ir tiltų.
Komentuoti:
-
O kur nustatytos vietos, jos turi būti pažymėtos. Jei to nėra - galima visur. Tačiau su fotografavimo draudimu neturi nieko bendro.
Komentuoti:
Komentuoti: