Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buv. geležinkelis Alytus-Varėna
Collapse
X
-
/\
Susiradau pranešimą sukuriant šią temą
2009.10.03
Šioje temoje diskutuokime tik apie išardytą ruožą nuo Alytas naujosios stoties iki Varėnos
Apie kitus Varėnos - Alytaus - Suvalkų geležinkelio ruožus yra atskiros temos:
- Geležinkelis Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus / Trakiškiai
- LT-PL. Vilnius - Šeštokai - Suvalkai - Varšuva
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąLabai įdomios nuotraukos, tik truputėlį ne į temą, čia buvęs ruožas tikrai ne ALYTUS - VARĖNA, bet Alytus - Šeštokai.
Komentuoti:
-
Tema apie buvusį geležinkelį Alytus - Varėna. Taip, jis išardytas dviem etapais - pirmasis tarpukaryje Varėna - Alytus. Antrasis - 1997 m. pavasarį per miestą. Tema apie veikiantį geležinkelį nuo Alytaus iki Šeštokų yra atskira.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus, kai kitą kartą važiuosiu į Alytų ir jei oras bus geras. Forume turi būti berods 2008 rudens depo nuotrauka. Bet nuo to laiko daug kas pasikeitė - atliktas remontas ir įsikūrė vienuolės.
Komentuoti:
-
Bus, kai kitą kartą važiuosiu į Alytų ir jei oras bus geras. Forume turi būti berods 2008 rudens depo nuotrauka. Bet nuo to laiko daug kas pasikeitė - atliktas remontas ir įsikūrė vienuolės.
Komentuoti:
-
Stoties pastatas buvo į tą pusę.
Išlikę peronai.
Išbėgusių tepalų liekanos buvusio kelio vietoje, kur stovėdavo šilumvežis ar motoriniai dyzelinių traukinių vagonai.
Vaizdas Nemuno link. Kairėje matosi raudonų plytų buvęs depas. Dabar ten vienuolynas.
Į Pulko g. pusę žvelgiant.
Kol kas tiek.Paskutinis taisė Al1; 2011.09.03, 22:28.
Komentuoti:
-
Grindų plytelės. Čia lauke, šalia stoties, kur tarybiniais laikais buvo medinis priestatėlis. Tačiau pklytelės iš stoties pastato laikų. Kitur viskas po asfaltu.
Komentuoti:
-
Senosios stoties likučiai. Iš aikštės prie stoties pusės.
Iš perono pusės.
Pažvelgus pro langą.
Komentuoti:
-
Ties darbo rinkos mokymo centru. Vaizdas link Pulko g.
Ten pat. Senosios stoties link.
Ties buvusia statybinių medžiagų parduotuve (jos pastatas matosi dešinėje). Vaizdas link Pulko g.
Ten pat, į priešingą pusę (stoties link). Šiaip tai stoties riba buvo Pulko g. pervaža.
Komentuoti:
-
Seniau ties dabartine Kepykla būta dviejų pervažų greta. Viena iš jų buvo dabartinės Suvalkų gatvės jungtis su Kepyklos gatve ties Suvalkų ir Rūtų g. sankryža. Beje, apie 1993 ar 1994 m. čia buvo įrengta laikina pervaža, kai buvo kapitališkai remontuojama pervaža Pulko g.
Pervažos būta toje vietoje, kur suoliukas ar kokia 10 m toliau.
Kita pervaža buvo maždaug ties dabartiniu "Maximos" prie kepyklos pastatu. Bet tai ne dabartinės Pulko gatvės pervaža, o keliasdešimt metrų nuo jos. Tuomet Suvalkų gatvė ėjo tiesiai per vėliau buvusios mašinų gamyklos ("Astros") teritoriją iki sankryžos su dabartinėmis Pulko, Santaikos ir Ulonų g.
Pervaža buvo maždaug čia.
Čia buvo Pulko g. pervaža. Senosios stoties link.
Dar vienas išlikęs tiltukas šalia buvusios pervažos.
Ties Pulko g., žvilgsnis atgal. Ten, kur dabar "Maxima", buvo atšaka į Kepyklos g. pramoninę zoną. Taip pat ten, kur dabar PC, buvo "Alitos" atsivežamo vyno pusfabrikačio perpylimo rampa.
Paskutinis taisė Al1; 2011.09.03, 21:53.
Komentuoti:
-
Tęsiu toliau fotoreportažą.
Dar vienas tiltukas tarp Kepyklos, Geležinkelio ir Rūtų g. Buvo laikai, kai lendant pro jį buvo vienintelis artimiausias kelias automobiliu (lengvuoju) iš centro į Vidzgirį. Kitas kelias buvo važiuojant dabartine Santaikos g. (tuomet Kratavičių gatve).
Vaizdas buvusio viaduko virš geležinkelio link.
Iš Kepyklos g. pusės.
Iš kitos pusės.
Išlikusi betoninė dėžė.
Ties tilteliu senosios stoties link.
Į priešingą pusę. Palyginimui apačioje - 1955 m. fotografija maždaug tuo pačiu rakursu. Deja, viskas taip priaugę medžių ir krūmų, kad nufotografuoti tuo pačiu rakursu dabar nėra kaip net ir rudenį, kai nėra lapų.
Iš http://www.olitaorany.puslapiai.lt/p..._vaizdai_1.htm
Einu toliau, senosios stoties link.
Dar kiek paėjus.
Ten pat, žvilgsnis atgal.
Paskutinis taisė Al1; 2011.09.03, 21:36.
Komentuoti:
-
Gal.
Dar 2004 metų naujena:
Viena didžiausių Lietuvos metalo apdirbimo AB "Astra" svarsto galimybę gaminti konteinerius branduolinio kuro atliekoms, skelbiama "Lietuvos ryte"
verslobanga.lt
Komentuoti:
-
Ar tai ne "Astros" prancūzams gaminamos panaudoto branduolinio kuro saugyklų talpos?
Komentuoti:
-
Kairysis kelias - į pramzoną, dešinysis - linija į senąją Alytaus stotį.
Pakrovimo aikštelė.
Kelias baigsis maždaug už 300 metrų.
Komentuoti:
-
Linija naudojama ir turi privažiuojamojo kelio statusą nuo pat Šeštokų iki Alytaus.
Komentuoti:
Komentuoti: