Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai taip išeina, kad RB1 nebus išvis kaip nors panaudotas patvirtintam variantui, nes A6 eis atskira trasa ir nelabai sąvaikaus su esame linija, dėl ko taip aršiai bandė kai kas ginčytis vos keliais puslapiais anksčiau. Žinoma, kitoks variantas, statant 240km/h geležinkelį ir nebuvo galimas. 360 liamų, tsakant, į balikę ane?

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Kiek dabartinės infrastruktūros bus panaudota modernizuojant, mes dar nežinome, bet tikrai ne 0%.
      Auč. That didn't age well

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Auč. That didn't age well
        Tas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Tas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.
          Tai tada ir elektrifikuojama turės būti, nes tik nevispročiai galėtų leisti dyzelinius traukinius ten, kur jau yra elektra (RB2). Išleisti vėl kelis šimtus milijonų elektrifikavimui ir signalizacijai, kai tam nėra jokios logiškos priežasties? Iš kiek nori lažintis, kad to niekada nebus?

          Comment


            Nemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Nemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.
              Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
                Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                  Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
                  Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
                    RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
                      Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.
                        Taip galvojant, gal reiktų pastatyti dar ir trečią nenaudotiną liniją ten už kokius pusę milijardo?

                        Comment


                          Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Nereikia, bet nereikia ir esamos griauti.
                            Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.

                            Comment


                              Korupcijos ir nekompetencijos tikrai buvo (vien kiek stočių ir peronų suremontuotų, kurios po kokio pusmečio buvo uždaromos), bet aš kaip suprantu čia dar bebryno likučiai. Dabar reikia tikėtis tokių jau ten nebedaug.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.
                                Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.
                                  Nesvarbu dėl ko ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
                                  Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.19, 11:53.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.
                                    Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Nesvarbu dėl jo ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
                                      Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.

                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.
                                      Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
                                      Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
                                      Atvirkščiai argumentuoji
                                      Paskutinis taisė Gator; 2022.05.17, 19:59.

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                        Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.
                                        Koks tikslas naudoti geležinkelį, kuris nėra elektrifikuotas, nėra dvikelis, kuriame nėra signalizacijos ir kuris eina per tankiai apgyvendintas miestų ir miestelių teritorijas, kai netoliese bus elekteifikuotas dvikelis, kuris aplenks tankiai apgyvendintas teritorijas? Kaip manai, kuriuo geležinkeliu bus gabenami kroviniai ir kuris geležinis stovės nenaudojamas?
                                        Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 20:05.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.



                                          Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
                                          Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
                                          Atvirkščiai argumęentuoji
                                          Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.

                                          Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
                                          ​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X