Tai taip išeina, kad RB1 nebus išvis kaip nors panaudotas patvirtintam variantui, nes A6 eis atskira trasa ir nelabai sąvaikaus su esame linija, dėl ko taip aršiai bandė kai kas ginčytis vos keliais puslapiais anksčiau. Žinoma, kitoks variantas, statant 240km/h geležinkelį ir nebuvo galimas. 360 liamų, tsakant, į balikę ane?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Auč. That didn't age wellParašė digital Rodyti pranešimąKiek dabartinės infrastruktūros bus panaudota modernizuojant, mes dar nežinome, bet tikrai ne 0%.
- 2 patinka
Comment
-
Tas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.Parašė John Rodyti pranešimąAuč. That didn't age well
Comment
-
Tai tada ir elektrifikuojama turės būti, nes tik nevispročiai galėtų leisti dyzelinius traukinius ten, kur jau yra elektra (RB2). Išleisti vėl kelis šimtus milijonų elektrifikavimui ir signalizacijai, kai tam nėra jokios logiškos priežasties? Iš kiek nori lažintis, kad to niekada nebus?Parašė digital Rodyti pranešimąTas galiotų, jei sena linija būtų naikinama. Bet dabar sako, kad ji liks atskira, ir netgi signalizacija jai bus daroma.
- 1 patinka
Comment
-
Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?Parašė digital Rodyti pranešimąNemanau, kad elektrifikuos, bet papildoma linija yra gerai, ypač galimo karo atveju.
Comment
-
Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.Parašė John Rodyti pranešimą
Ir ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
Comment
-
Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
- 1 patinka
Comment
-
RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Kaip tai, ką? Tai papildoma logistikos jungtis su Lenkija. Kuo daugiau alternatyvių jungčių tuo saugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Jei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.Parašė John Rodyti pranešimąIr ką gi tokia linija duotu "galimo karo" atveju?
Comment
-
Taip galvojant, gal reiktų pastatyti dar ir trečią nenaudotiną liniją ten už kokius pusę milijardo?Parašė digital Rodyti pranešimąJei pagrindinės linijos kažkuri atšaka ar kelios subombarduotos, galima nukreipti kita linija - bet kokiu atveju kuo didesnis pasirinkimas, tuo geriau.
- 2 patinka
Comment
-
Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.Parašė digital Rodyti pranešimąNereikia, bet nereikia ir esamos griauti.
- 2 patinka
Comment
-
Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad nėra ten dviejų jungčių. Su Lenkija bus viena jungtis, bet liks nenaudojama RB1 Lietuvos teritorijoje.
Comment
-
Nesvarbu dėl ko ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
RB1 buvo statoma ne dėl saugumo, o kad pinigus įsisavinti, ką sėkmingai ir pavyko padaryt.
Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.19, 11:53.
Comment
-
Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai niekas ir nesiūlo griauti. Reiktų tirti, kodėl tai buvo daroma, nes yra visos prielaidos įtarti ypač didelio masto korupciją arba nekompetenciją. Bent jau tam, kad tokių pinigų švaistymų būtų galima išvengti ateityje, nes už 360 milijonų buvo galima pastatyti kažką žymiai naudingesnio, nei nenaudojamą geležinkelio liniją. Ir ne, keli parodomieji traukiniai per visus tuos metus nesiskaito.
Comment
-
Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nesvarbu dėl jo ji buvo statoma ir kaip į ją buvo žiūrima anksčiau, bet dabar požiūris į geležinkelio jungtį su Lenkija keičiasi visaip kaip.
Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Reikia nepamiršti ir to, kaip Lenkija žiūrėjo į RB. Tuo metu niekas nematė rimtos persperspektyvos RB ,tad kas iš to jeigu LT būtų nusitiesusi gerą linija iki Lenkijos sienos, o Lenkijoje traukiniai toliau būtų važiavę 40 km/h greičiu.
Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
Atvirkščiai argumentuoji
Paskutinis taisė Gator; 2022.05.17, 19:59.
- 2 patinka
Comment
-
Koks tikslas naudoti geležinkelį, kuris nėra elektrifikuotas, nėra dvikelis, kuriame nėra signalizacijos ir kuris eina per tankiai apgyvendintas miestų ir miestelių teritorijas, kai netoliese bus elekteifikuotas dvikelis, kuris aplenks tankiai apgyvendintas teritorijas? Kaip manai, kuriuo geležinkeliu bus gabenami kroviniai ir kuris geležinis stovės nenaudojamas?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai, kad senoji jungtis nesivadins railbaltica, tai nereiškia, kad nebus galimybės ją naudotis, ypač kai kalba eina apie krovinių pervežimus.Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 20:05.
- 2 patinka
Comment
-
Tik reikia pridėti, kad RB1 nepasiteisino ir nepasiteisins, nes net teoriškai nėra kaip RB1 pasiteisinti dėl jau anksčiau minėtų priežasčių. Jis tiesiog stovės nenaudojamas.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Svarbu, nes korupcija ir neišmanymu kaltina apie tai kaip tada žiūrėjo, o ne, kad stebuklingai "pasiteisino" ir va kokie protingi visgi buvo.
Tai tokiu atveju korupcijos ir neišmanymo faktorius dar didesnis, o ne atvirkščiai.
Išmest tuos milijonus ir tikėtis, kad bent Lenkijos pusėj bus gera trasa yra geriau nei išmest tuos pačius žinant, kad Lenkija nieko neties.
Atvirkščiai argumęentuoji
Vienintelis būdas kaip nors panaudoti RB1, tai tuo atveju, jei normalus "tikras" RB išvis nebus statomas dėl kokių nors priežasčių.
- 2 patinka
Comment
Comment