Jei ir reikia RB2 tai tikrai ne del keleivio vezimo. Jeigu butu poreikis, RB galetu eit nors ir iki Didziasalio. Cia juk ne idejinis projektas a la ASG savaitgali pasivazinet traukinuku, su visa pagarba jo organizatoriams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Kroviniams turbūt užtenka RB, kuri jau dabar tiesiama, kam reikia RB2? Tik estams ir latviams?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei ir reikia RB2 tai tikrai ne del keleivio vezimo. Jeigu butu poreikis, RB galetu eit nors ir iki Didziasalio. Cia juk ne idejinis projektas a la ASG savaitgali pasivazinet traukinuku, su visa pagarba jo organizatoriams.
Comment
-
Sutinku, kad reikia žiūrėti plačiau, negu iš savo miesto varpinės.
Bet žmogui, gyvenančiam čia ir dabar, jo bėdos atrodo didžiausios, problemos - svarbiausios... Neturiu aš žemės prisipirkęs, kaip čia kažkas domėjosi, apskritai man tas geležinkelis galėtų būti buvęs nebuvęs, nei aš prie jo gyvenu, nei ten dirbu... Betgi prisimenant, kas buvo žadama , kai apie "Rail Balticą" išgirdom pirmą kartą ir pažiūrim, kas yra dabar, skirtumai milžiniški, ir ne Marijampolės naudai. Dėl to ir pikta.
Na, kiekvienas turim savo nuomonę - tai berods dar neuždrausta.
O kas dėl miesto padalinimo - taip, jis tikrai bus padalintas labiau, ne i dabar. Pavyzdžiui, kiek perėjų numatyta pėstiesiems, kas žino? Ne visi juk net ir Marijampolėje mašinom važinėja...
Na, o tiems forumiečiams, kuriems per atstumą čia viskas pas mus atrodo puikiai, siūlyčiau atvažiuoti ir natūroje pasižiūrėti, kaip viskas atrodo. Ir atsakyt patiems sau į klausimą, ar norėtų gyventi šalia.
Comment
-
Gal būt nebuvo akcentuota, bet va yra gan įdomus straipsnis Delfi.lv, gerai kad rusų kalba - žodžiu nupiešta dar viena trasa, šį kartą per Vilnių - da kiek galime cirkintis....
http://www.delfi.lv/biznes/transport....d?id=43800328Paskutinis taisė udrius; 2013.12.01, 18:45.
Comment
-
Toks žemėlapys yra ir Wikipedijoje. Kažkada kažkas tiesiog buvo sugalvojęs tokią trasą. Tokia trasa šiandien nėra svarstoma.Parašė udrius Rodyti pranešimąž.r. žemėlapį.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rail_Baltica
Comment
-
Kaip tau atrodo, jei būtų nutiesta tik atšaka nuo Kauno iki Vilniaus, tai nesiskaitytų, kad Rail Baltica sujungia Vilnių su kitomis sostinėmis? Kad tau daug ir įtemptai nereiktų galvoti - skaitytųsi.Parašė udrius Rodyti pranešimąpala tai ką tas ministrėlio pavaduotojas peza? mums reikia trasos į vilnių ir mums reikia kad rail baltica sujungtų vilnių su kitomis sostinėmis?
Comment
-
Joks. Užtat bet kuris operatorius galėtų leisti traukinius Vilnius-Kaunas-Varšuva arba Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas. Arba tiesiog 240km/h Vilnius-Kaunas.Parašė udrius Rodyti pranešimąkoks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
Comment
-
Gal koks nors operatorius, kuris norėtų taip paudrinti, tpfu, patrolinti.Parašė udrius Rodyti pranešimąkoks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
Comment
-
Lietuvos geležinkeliai. (Vilnius - Kaunas būtų atskiras traukinys, privežti tokiu laiku, kada atvažiuos traukinys Kaune iš Talino arba Varšuvos).Parašė udrius Rodyti pranešimąkoks operatorius leistų traukinį varšuva - kaunas - vilnius - kaunas - talinas ?
Comment
-
Jau prisitrolinote air lituanicos temoje.Parašė Edd Rodyti pranešimąGal koks nors operatorius, kuris norėtų taip paudrinti, tpfu, patrolinti.
tai kiek manote būtų keleivių maršrute Vilnius - Kaunas - varšuva? 10 ar 20?
Comment
-
Anksti čia kažką dar kalbėti apie pačią RB2, kai dar RB1 dar nenutiesta, o juolab apie 1435 mm vėžės atšaką į Vilnių. Bent mano nuomone, tokios atšakos niekada į Vilnių ir nebus, nes išlaikyti dvi 1520 mm ir 1435 mm vėžės pločio geležinkelio atšakas jungiančius tuos pačius miestus, Lietuvai būtų per didelė prabanga. ES gali finansuoti bet kokį projektą, tačiau ar jį verta pradėti įgyvendinti, jei vėliau jis neš tik nuostolį?
Comment
-
Cia kazkas ne taip, vyruciai. Ar jus zinote kokia schema nagrines Latvija ir Estija kita savaite? Jei lietuviai kalba tik apie atsaka Kaunas Vilnius, tai koks skirtumas estam latviam? Ju atveju kaip ejo traukinys ant 240 Talinas Ryga Kaunas Varsuva taip ir eis, nesukant i Vilniu. Ar juos kas privers dar uzsukti ten? Tai ko jie " parinasi?"When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tikriausiai tuo, kad jiems nenaudinga, kad Vilnius gautu didesnį konkurencinį pranašumą.Parašė liutass Rodyti pranešimąCia kazkas ne taip, vyruciai. Ar jus zinote kokia schema nagrines Latvija ir Estija kita savaite? Jei lietuviai kalba tik apie atsaka Kaunas Vilnius, tai koks skirtumas estam latviam? Ju atveju kaip ejo traukinys ant 240 Talinas Ryga Kaunas Varsuva taip ir eis, nesukant i Vilniu. Ar juos kas privers dar uzsukti ten? Tai ko jie " parinasi?"
Comment
-
Aš Air Lituanica temoje nedalyvauju, bet kartais paskaitinėju ir taip, pastebėjau, kad ten udrijama taip pat sėkmingai kaip ir šioje.Parašė udrius Rodyti pranešimąJau prisitrolinote air lituanicos temoje.
tai kiek manote būtų keleivių maršrute Vilnius - Kaunas - varšuva? 10 ar 20?
Varšuva-Kaunas-Vilnius būtų keleivių apie 20, iš jų 2 išliptų Kaune. (aš irgi moku udrinti, tą darau pakankamai ilgai ir turiu nerealiai daug patirties
)
Comment
Comment