Parašė Kasnis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
5 kartus? Man atrodo tu Lietuva su Moldova maisai. Lietuvos BVP vienam gyventojui, pritaikius PPP, yra tik 30% mazesnis nei ES vidurkis. Beje jis jau didesnis nei Estijos, Lenkijos ir daug kitu nauju ES nariu. Pasiskaityk Eurostate.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
-
tai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?Parašė Edd Rodyti pranešimąAš Air Lituanica temoje nedalyvauju, bet kartais paskaitinėju ir taip, pastebėjau, kad ten udrijama taip pat sėkmingai kaip ir šioje.
Varšuva-Kaunas-Vilnius būtų keleivių apie 20, iš jų 2 išliptų Kaune. (aš irgi moku udrinti, tą darau pakankamai ilgai ir turiu nerealiai daug patirties
)
Comment
-
Tai kitaip Kaunas-Varšuva važiuotų tik kokie 5 žmonės (Vilnius juk vis dėlto didesnis miestas). Tai ar dėl tiek tada išvis reikia tos Rail Balticos?Parašė udrius Rodyti pranešimątai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kadangi į Vilnių visvien važiuos daugiau keleivių, nei į Kauną, nori pasakyti, kad geriau tiesti RB pro Vilnių, aplenkiant Kauną?Parašė udrius Rodyti pranešimątai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?
Comment
-
Iš tiesų gali būti ir kitų priežasčių - galbūt bijoma, kad įtraukus atšaką į Vilnių, gali būti sunkiau su patvirtinimu ir finansavimo skyrimu (čia tik mano spėliojimai). Taip pat jie tada irgi gali užsimanyti kokių nors atšakų. Jei atšaka būtų buvusi numatyta nuo pat pradžių, o ne "įkišta" paskutiniu metu, būtų viskas visiems aišku ir nebūtų tokių prieštaravimų. Dabar kaip bus pamatysim. Bet kokiu atveju pabandyti manau verta, jei nebus tos atšakos, tai nebus.Parašė liutass Rodyti pranešimąTai mes tada irgi nesutik, kad eitu per Ryga, nes tai musu konkurencinguma mazina.
Comment
-
Tada vėl gryžtam prie klausimo, kam išvis reikalinga RB2 su savo 240km/h?Parašė udrius Rodyti pranešimąPasikartosiu - užmirškite keleivius- jų bus vienetai, vienintelė viltis - krovinių vežimas - pasižiūrėkite kaip apkrautas kelias siena LT/PL - Kaunas. Apie kažkokius 240 km/h krovinių vežimui nesvaikite vieną kartą - kroviniai taip nelaksto.
Comment
-
Prisiminus RailBaltica "tiesima" aplink Marijampole ima juokas. Panevezio, Pasvalio zemes ukio paskirties zems jau dabar aukso vertes, ir siandien ten vyksta vos ne karai tarp lietuviu ir uzsienieciu del kiekvieno lopinelio. Ka keli gelezinkelieciai su visu stumdomu ministru nusprende sededami Vilniuje, tai dar nieko nereiskia.Show must go von!
Comment
-
o ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Comment
-
Nuo Kauno iki Talino "sulakstyti" traukiniu per 2h reiktų ~300km/h vidutinio traukinio greičio. Tai įmanoma tik su 350+ km/h geležinkeliu ir tik su vienu arba nė vieno sustojimo pakeliui. Realiame pasaulyje tokie vidutiniai greičiai egzistuoja, berods vienoje linijoje Prancūzijoje (gal kas galėtų patiklsinti?), kurioje makismalus greitis siekia 320km/h ir iki 2011 vidurio egzistavo vienoje linijoje Kinijoje, kur maksimalus greitis siekė 350km/h. Daugiau pasaulyje nėra buvę atvejų, kur vidutinis greitis siektų 300km/h.Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą240km/h tikrai nepamaisytu, kas nenoretu iki Varzuvos ar Talino sulakstyti per 2h? ... aisku orvezos bendrovems tai butu kirtis (jokiu rezervaciju, jokiu registraciju, jokiu atvykimu +1h pries isvykstant ir tt...)
Realiai su 240km/h traukiniu būtų galima pasiekti apie 170-180 km/h vidutinį greitį, kas reiškia, kad kelionė tarp Kauno ir Talino, labai grubiai paėmus, truktų apie 3,5h. Bet kokiu atveju, tai labai puikus laikas, kuris turėtų žiauriai gerą konkurnecinį pranašumą, lyginant su bet kuria kita transporto rūšimi.Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 20:59.
Comment
-
Kaip suprantu, tie, kas siūlo tiesti tokią atšaką į Vilnių, turi konkrečių minčių apie ES finansavimą. Kitu atveju, be abejo, kad Lietuva yra nepajėgi finansuoti tokių projektų.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąo ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Comment
-
Jei atšaka bus įtraukta į projektą, ji ir bus finansuojama, kokia problema?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąo ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Keisčiausia, kad šios atšakos labiausiai nenori ir visokių "problemų", kodėl ji negali būti tiesiama ieško kauniečiai. Kodėl? Tai netgi savotiškai panašu į šakos ant kurios pats sėdi kirtimą. Iš vienos pusės nori, kad Kauno oro uostas būtų pagrindinis, iš kitos pusės nenori, kad keleiviams būtų kuo patogiau ir greičiau jį pasiekti. Iš vienos pusės nori, kad Kauno nepaliktų žmonės, bet iš kitos pusės nori, kad kauniečiai dirbantys Vilniuje arba studijuojantys Vilniuje ten nuomotųsi butus ar galų gale ten pirktų butus, nes iš Kauno neprivažinėsi. Iš vienos pusės skundžiasi (bent jau udrius), kad iš Vilniaus turistai "nevežami" į Kauną, bet tuo pačiu nenori, kad tam būtų sudarytos tinkamos sąlygos. Galima tęsti ir tęsti nagrinėjant visas kitas sritis...
Comment
-
Todėl, kad kai kam svarbaiusia ne tai, pro kur eis trasos ir jų atšakos, bet tai, pro kur jos neis. Tuo grįsta visa tokių individų logika ne tik apie Rail Balticą, bet apskritai apie daugelį su ekonomika ir valstybės vystymusi susijusių sričių. Nors tai tikriausiai nėra didelė naujiena.Parašė Edd Rodyti pranešimąJei atšaka bus įtraukta į projektą, ji ir bus finansuojama, kokia problema?
Comment
-
Nemanau, kad sioj vietoj "groja" is kurio miesto esu, jei pasakau paprasta logika, jog atsaka nera suderinama su RB
Jei duos finansavima atsakai - puiku, bet jokiu vilciu nedeciau, nes reik suprast toki dalyka, kad ta atsaka is saves nera perdaug reikalinga, o projektui isvis esmes nedaro. Reikalinga tik mums, taciau Lietuviai nera vieninteliai RB projekte
Comment
Comment