Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Šiandieną teko pravažiuoti gerokai po pietų šioje vietoje http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2581 kelias Garliava - Prienai , galiu pasakyti , kad jokie darbai nevyksta šiuo metu , technikos nėra. Grioviai ir t.t. nesausinami.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Aišku, kad tik atskiruose ruožuose. Tam, kad visoje linijoje būtų daromas vienodas greitis, ta linija turi būti specialiai greitam važiavimui įrengta. Ir visiškai nesvarbu, ar tai 120 ar 250 km/h. Bet net ir tuo atveju gali būti vienas kitas ruožas, kuriame greitis mažesnis.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNu va, tais laikais "dare" 120, o dabar tik atkarpom gal pasieks
Šiandien sekmadienis.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŠiandieną teko pravažiuoti gerokai po pietų šioje vietoje http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2581 kelias Garliava - Prienai , galiu pasakyti , kad jokie darbai nevyksta šiuo metu , technikos nėra. Grioviai ir t.t. nesausinami.
Comment
-
http://www.alfa.lt/straipsnis/151662...3-11-26_14-45/
Vėl ministro sapalionės, kas būtų, jeigu būtų. Jam moka už tai, ar čia taip rodo,kad dirba, nesuprantu."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Man atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Comment
-
Va priims ES eilinę direktyvą, kuri smarkiai užrauks krovinių gabenimą autotransportu tolimais atstumais, ir bus darbo geležinkeliui.Parašė Tomiss Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Comment
-
Priklausomai ar bus ką vežti, jei taip, atsipirks, jau dabar reikia dairytis srautų. Lietuvai reikia kuo daugiau išspausti naudos (Lietuva investuoja, ne tiek ir daug, o jau dabar sukurta darbo vietų ir kas dirba lėšas išleidžia čia), sukuriant darbo vietas, padidinant srautus, sukuriant puikią logistikos bazę, kad pajamos nusėstų Lietuvoje, ne kur užsienyje.Parašė Tomiss Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šis projektas, aplamai yra pinigų švaistymas. Numatyti krovinių pervežimo skaičiai yra traukti iš galvos. Abejotina, kad geležinkelis gali pakeisti įsišaknijusią furų transporto kultūrą. O vien iš keleivinių vežiojimo, net ir eksploatacija retai kur atsiperka, ką jau bekalbėti apie visą projekto atsiperkamumą.
Galim arba verkti, kad brangu ir neekonomiška, arba išnaudoti."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Bet argi tai išeitis? Turėtų natūraliai, pagal rinkos sąlygas, susireguliuoti. Tada ir galimybės būtų pilnai išnaudotos. Jei projektas būtų tikrai konkurencingas pervežimo srityje, viskas išsispręstu, bet kol kas daugiau abejonių man yra.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVa priims ES eilinę direktyvą, kuri smarkiai užrauks krovinių gabenimą autotransportu tolimais atstumais, ir bus darbo geležinkeliui.
Comment
-
Automobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Comment
-
Bus iki Palemono ir per Rokus, ir per tunelį. Tik kiek vėliau. Kol kas buvo tik konkursas poveikio aplinkai tyrimui paskelbtas. Pagal viską, tas vertinimas greitai turėtų būti.
Aišku, terminalas pradės veikti anksčiau, nei RailBaltica pasieks Palemoną.Paskutinis taisė Al1; 2013.11.28, 10:00.
Comment
-
Deja, bet šioje vietoje reikia su tuo pilnai sutikti - vežėjams duotos nevienodos kortos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutomobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Papildomai pridurti, kad visai neseniai iš geležinkelių buvo paimta 110 mln. ES paramos, kurie perduoti autokeliams. Konkurencinės sąlygos nevienodos.
Comment
-
Tai gal čia ir kalbama apie tuo du etapus:Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutomobilių transportams beveik NEMOKA už infrastruktūrą (tai, ką sumoka yra tik keli ar keliolika procentų nuo realios jos vertės), geležinkelių akcizas už kurą eina automobilių kelių priežiūrai ir plėtrai (nei lito atgal negrįžta geležinkeliams), ES lėšų kur kas daugiau skiriama automobilių kelių plėtrai nei geležinkeliams. Todėl kalbos apie konkurencingumą visiškai iškreiptomis konkurencinėmis sąlygomis, kai autotransportas yra totaliai proteguojamas, yra pilstymas iš tuščio į kiaurą.
http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...7-8adce2be6ff9
Iš 683,7 mln. Lt turbūt apie kokius 400 mln. bus Rail baltika. Beja o kaip reikalai su techniniu projektu.
Comment
-
Ne tą tekstą pacitavau. Du etapus turėjau omenyje Kaunas-Palemonas ir Jiesia-Rokai-Palemonas. Tikriausiai 2014-2020 m perspektyvoje juose numatoma ties 1435 mm vėžę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąProjektu iki Palemono? Kol kas dar nebuvo jokio konkurso.
Comment
Comment