Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdfParašė DKL Rodyti pranešimą
Būtų labai įdomu paskaityti. Ar yra kur nors prieinama atvirai?
Ilgas report'as.
Comment
-
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
Comment
-
kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
- 1 patinka
Comment
-
O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tam, kad pinigus įsisavinti, o mes dar šaipomės iš kinų, neva nereikalingus geležinkelius tiesia.Parašė liutass Rodyti pranešimą
O kam ji reikalinga? Keista, kad ES finansavo toki nereikalinga projekta.
Comment
-
Košicė, Mukačevė ir Užhorodas svarbūs Užkarpatės miestaiParašė statyba Rodyti pranešimą
kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...
Šalia Lietuvos turim tik Suvalkus + veda vingiuotas lėtas geležinkelis.
Comment
-
RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
Comment
-
O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.Parašė evvt Rodyti pranešimą
RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.
Comment
-
Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.
Comment
-
Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?
Comment
-
Nežinau kaip ten kas ko prašo ir analizuoja.Būtų įdomu daugiau žinot. Bet jei nespės su RB2 projektu, jaučiu patys paskui tų atšakų kažin ar benusities.Gal ir nenori kai kas, maža kur kam kieno veiklai RB2 gal durti į paširdžius. Ar gali kam?Parašė John Rodyti pranešimą
Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
Arba variantas kad kaip žinia maušiams viskas dzin, jie nemoka susikalbėt arba tingi ką daryt ir į RB žiūri kaip į viesulą jų ramiam kieme, kuris praeis gal be didesnių sugriovimų, tik reik ramiai pralaukt ir nesikišt.Paskutinis taisė evvt; 2019.07.09, 09:22.
Comment
-
Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?Parašė John Rodyti pranešimą
Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.07.09, 13:28.
- 3 patinka
Comment
-
Na turbūt savaime suprantama, kad pagrindinėms stotims tas negalioja, nes į jas ir iš jų juda didžiausi kiekiai žmonių, dėl ko greičio aukojimas tokiais atvejais yra priimtinas ir racionalus. Pasirodo, ne visiems tai suprantama. Nu bet dabar žinosiParašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?
Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
Comment
-
Nuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. (...).
Comment
-
O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniuParašė Vitas Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...
Comment
-
Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?Parašė auris88 Rodyti pranešimą
O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
Comment
-
Priklauso koks iešmas. Nuo 40 iki 100+ km/h.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?
Comment
-
ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.Parašė auris88 Rodyti pranešimą
O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniuWhen a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Galima pagalvoti, kad ES yra kažkokia įstaiga, kuri skaito tik projektų paraiškas ir dalina pinigus, o kas realiai vyksta neturi supratimo. Nepavykus statyti naujo geležinkelio, buvo priimtas sprendimas laikinai papigiai nutiesti standartinę vėžę esamo geležinkelio trasoj. Išleisti pinigiai turbūt eile mažesni, nei naujo greitojo geležinkelio tiesimas per miškus ir klonius.Parašė liutass Rodyti pranešimą
ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.
Comment
Comment