Klausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Jeigu atsiras RB-II, tuomet vėže per Kauno miestą galės naudotis ir keleiviniai, ir krovininiai traukiniai. Dabar neturiu laiko ieškoti šaltinio, bet berods ateityje numatyta ir HESo apylankos 1435 papildoma vėžė.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKlausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
Comment
-
taip eis ateityje per HES, dabar RailBaltica jau nutiesta iki Rokelių.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKlausimėlis, kodėl į Palemoną RailBaltika eina ne per hes'ą?
Comment
-
Kauniečiai išsigando būsimo traukinių triukšmo – yra net kelios išeitys
Atsakymas Rimas_OK :Petrašiūnų ir Palemono gyventojus išjudino menka milžiniško projekto detalė – tik garsiai paskelbus apie svarbų geležinkelio linijos „Rail Baltica“ tiesimo etapą jie suvokė, kad kentės nuo traukinių keliamo triukšmo...
...Pasak jo, metų pradžioje vykusiame projekto pristatyme dalyvavo tik apie 30 kauniečių, o kai prasidėjo darbai ir pasiekė daugiau informacijos, žmonės sunerimo. Tiesa, per vėlai – projektas patvirtintas, o nei seniūnija, nei Kauno savivaldybė ko nors pakeisti neturi jokių galių...
...Šį mazgą sudaro trys atkarpos: Jiesia–Rokai, kurios rangos darbai baigti 2018 metų spalį; Rokai–Palemonas, kurios rangos darbai prasidės 2019 metų pabaigoje, ir Palemonas–Kaunas, kurios darbai vykdomi šiuo metu...Paskutinis taisė lukass; 2019.06.13, 11:42.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
idomu, koks Lenkijoje bus greitis?Parašė Sula Rodyti pranešimąBus juokingiausia, kai "nurašyta" Lenkija anksčiau pastatys Rail Balticą nei amžinai besiriejančios Baltijos šalys.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Siena / Kaunas 60 km/h?Parašė DKL Rodyti pranešimąVaršuva - Lukas (Elk) 200 km/h
Lukas - siena su Lietuva 250 km/hWhen a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tai nauja ties ar sena tiesins?Parašė DKL Rodyti pranešimą
Planuojama 250 km/hWhen a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Siena / Kaunas 60 km/h?
Comment
-
Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.Parašė John Rodyti pranešimą
120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
Comment
-
Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?Parašė liutass Rodyti pranešimąO ES antra karta uz ta pacia trasa sumokes?
Comment
-
Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip. Aišku kyla klausimas, kodėl apskritai buvo statoma RB1?
Comment
-
bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darysParašė Sula Rodyti pranešimą
Turiu įtarimą, kad pastatytas kaip rokadinis kelias Suvalkų koridoriaus gynybai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Principe turbūt statys naują geležinkelį. 250km/h (jei iš tikrųjų ten tokį statys, o ne darys kokį kompromisinį 160km/h) yra visai kiti reikalai, technologijos ir standartai, nei mūsų pažįstami 120km/h. Tai bandyti retrofitinti 250km/h geležinkelį ant 120km/h skirto pylimo iš principo neįmanoma.Parašė liutass Rodyti pranešimą
bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
Comment
Comment