Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cool. Va kaip susiskalba Baltijos šalys. Vaikų darželis: kaimynas atemė saldainiuką, kokią mums čia šunybę bepadarius. ES vadinasi...

    Comment


      Jei tai tiesa, tai gaila jų kvailumo. Turistų atvežtų, o čia ožiuojasi :-D

      Comment


        Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.

        Comment


          Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
            MN taip pat noriai vežtų krovinius iš Mažeikių į Klaipėdą tiesiogiai per Latviją ir Skuodą, bet LDz seniai apleido savo dalį, tenka vežti per aplink.

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              Nereikėjo pirmiems jiems prišikti ir nereiktų dabar pergyvent, kodėl neduoda sutikimo. Kaip šauksi - taip ir atsilieps. Aš LV vietoje greičiausiai "atsidėkočiau" lygiai taip pat, bent jau vilkinčiau procesą
              Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
              Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nusispjaut ant turistų jiems. Didesnė nauda būtų, jei galėtų atimti iš Lietuvos dalį MN naftos produktų pervežimų. Todėl ir ožiuojasi.
                LDZ gal ir nusispjauti.
                Bet Daugpilio miestui tai ne

                Šiandien Šiaulių, Mažeikių ar net Vilniaus meras LG direktoriui irgi nieko nereiškia. Bet manau tai ilgai nesitęs. Bus priversti skaitytis. Pvz įpieš NT mokestį

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Būtent, Latvija pirma apleido geležinkelį per Priekulę. Nori atimti iš LG ir Klaipėdos uosto naftos produktų srautus štai ir viskas. Ir nereikia apie laisvą rinką. Lietuva pasielgė teisingai, kad išardė geležinkelį, tik metodai buvo per grubūs. Reikėjo neardyti iš karto, o palaukti.
                  Vis tiek tas Daugpilio maršrutas būtų buvęs nuostolingas, deja, bet taip. Nebus jo ir nereikia.
                  Manau nereikia sieti šių dalykų.
                  Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.

                  Comment


                    Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

                    NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Bet Latvija tai padarė. Ir ką? Teistis su jais? Galima, bet iš to ir po to geresnių santykių tikrai nebus.

                      NT mokestis yra nustatytas įstatymais ir savivaldybė niekaip negali jo padidinti, tuo labiau selektyviai.
                      NT mokesčio nustatytos ribos. Savivaldybė gali toje skalėje makaluoti kaip nori. Pasižiūrėkite į LG plotus Vilniaus mieste, tada ir vidutinę kainą už arą ar kv.m. Greitai būtų galima sutvarkyti LG nenorą eiti į Vilniečio kortelę ar vežti žmones į darbą, Deja, meras per skystas net gatvę pabarstyti (nors visą Grindos valdžia nauja, jo susodinta).

                      Tikrai nereikia teistis. Nenori latviai, na nebus kurį laiką. Galima skalambyti šituo pavyzdžiu visur ir visada Pvz. teisme dėl Rengės.

                      Comment


                        Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 10:53.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Žemės mokestį moka tik privatūs asmenys (fiziniai ir juridiniai), valstybinės ir savivaldybei priklausančios įmonės jo nemoka, nes jos nėra žemės savininkai. Jos valdo valstybinę žemę patikėjimo teise.
                          O, tikrai.
                          Ačiū už paneigimą.

                          O kaip su pastatais?
                          Ir kaip su antrinėmis įmonėmis? pvz. VLRD?
                          Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.08, 11:46.

                          Comment


                            Iš esmės už NT moka tik privatūs fiziniai ir juridiniai asmenys, aišku, yra išimtys. Valdiškos (įskaitant ir savivaldybių) įstaigos, įmonės, jei NT yra valstybinis, nieko nemoka. Antrinės įmonės irgi tikriausiai nemoka, nes yra valstybinės, o ne privačios, tegul ir netiesiogiai priklauso valstybei.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:18.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Manau nereikia sieti šių dalykų.
                              Rygos ir Daugpilio traukiniai yra smulkūs savo verte palyginus su kroviniais. Čia logika "tu man, aš tau" netinkama.
                              Visiškai sutinku. Iš esmės, žvelgiant iš LG pusės, tai būtų dar vienas nuostolingas maršrutas, bet plius karmos taškai už pakazuchą ir maršrutų portfelį. Visas biznis - kroviniai. Krovinių čia nėra.

                              Comment


                                Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Tai, kaip aš supratau, kol kas traukinių į Daugpilį paleidimas nukeliamas neterminuotam laikui?
                                  Iš ministro aš supratau "iki kol susitars".
                                  Jei LG pasikreiptų į premjerą, o Vilniaus meras į Daugpilio merą, -> kolektyviškai nuspaustų Latvijos geležinkelius. Iki Velykų galėtų paleisti.

                                  Labai gerai, kad į Tvarkaraštį įtraukė. LG galės sakyti "Mes viską padarėme, Latvijos pusė stabdo".

                                  Comment


                                    Šiaip tai čia LG foltas - Latvijos geležinkelių inspekcija realiai pričiuožusi - ir reikalauja krūva popierių ir visa kita. Pats susidūriau, taip kad žinau ką sakau.

                                    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis praėjusią savaitę teigė, jog Latvijos nenoras leisti vežti keleivius iš Lietuvos į Daugpilį gali būti susijęs su išardyto Rengės ruožo problema.

                                    Latvija spręs, ar leisti „Lietuvos geležinkeliams“ vežti į Daugpilį

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76602621



                                    Comment


                                      Pagaliau į Daugpilį nuo šeštadienio!

                                      Bilietai jau galima pirkti internete.

                                      Comment


                                        Nu laikai tai nesąmoningi. Tiek į priekį, tiek atgal yra žiauriai per anskti

                                        Comment


                                          https://www.traukiniobilietas.lt/por...tionType=FORTH

                                          Pagal traukiniobilietas.lt nuorodą nelabai matau reklamuojamų 2 val. 30 min. kelionės trukmės...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X