Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      O ar neplanuoja atidaryti maršruto į Uteną? Su 620M Pesom būtų labai paprasta: sukabinti dvi iki Švenčionėlių, o nuo jų viena Turmanto kryptimi, kita Utenos.
      Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.

      Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.05, 13:54.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

        Iš Vilniaus į Uteną? Įdomu, ar Švenčionėlių-Utenos geležinkelis dar tinkamas eismui, ar nereikėtų jo dabar remontuoti.

        Be to, Utenos stotis yra ne pačiame mieste, o Ąžuolijos kaime, tai kažin kas važiuotų ten iš Vilniaus, kad vėliau dar važiuoti į miesto centrą papildomai.
        Tai krovininiai lygtai ten dar važiuoja, tai ir Pesa pravažiuotų. Pagal google maps ir LG puslapį geležinkelis eina iki pat Utenos Metalo g.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Tai krovininiai lygtai ten dar važiuoja, tai ir Pesa pravažiuotų. Pagal google maps ir LG puslapį geležinkelis eina iki pat Utenos Metalo g.
          Iki Metalo g. eina tik pramoninė atšaka, kuria keleiviniai traukiniai tikrai nevažiuotų. Pati linija praeina tik pietiniu miesto pakraščiu ir ten nėra jokios infrastruktūros keleiviams.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Linija į Uteną būtent dėl to ir užsilenkė, kaip ir linija į Alytų, kad tiek Utenoje, tiek Alytuje stotis buvo už miesto. Utenoje net toliau nei Alytuje. Ir visai nesvarbu, kad iki stočių važiavo miesto autobusai. Tai pavyzdys, kaip galima užmušti viešąjį transportą. Net ir tarybiniais laikais, kai keleivių buvo daug, linijų keleivinio pervežimo potencialas dėl to buvo visiškai neišnaudotas. Jei Alytaus atveju dar važiavo aplinkinių kaimų gyventojai, buvo galima pasiekti Marijampolę, todėl kursavo 3-4 traukiniai kasdien. Tai Utenos atveju vietiniam susisiekimui linija netiko, nes ėjo per gūdžius miškus. O Vilniaus maršruto potencialas buvo prarastas būtent dėl nesąmoningos stoties vietos. Jei stotis būtų buvusi Utenoje, laisvai galėjo kursuoti 4-5 traukiniai per dieną, o ne du, kaip kad buvo. Čia šiaip jau priminimas tiems, kuriems patinka idėja Vilniuje autobusų stotį iškelti į Pilaitę, o Kaune - prie "Megos".

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Linija į Uteną būtent dėl to ir užsilenkė, kaip ir linija į Alytų, kad tiek Utenoje, tiek Alytuje stotis buvo už miesto. Utenoje net toliau nei Alytuje. Ir visai nesvarbu, kad iki stočių važiavo miesto autobusai. Tai pavyzdys, kaip galima užmušti viešąjį transportą. Net ir tarybiniais laikais, kai keleivių buvo daug, linijų keleivinio pervežimo potencialas dėl to buvo visiškai neišnaudotas. Jei Alytaus atveju dar važiavo aplinkinių kaimų gyventojai, buvo galima pasiekti Marijampolę, todėl kursavo 3-4 traukiniai kasdien. Tai Utenos atveju vietiniam susisiekimui linija netiko, nes ėjo per gūdžius miškus. O Vilniaus maršruto potencialas buvo prarastas būtent dėl nesąmoningos stoties vietos. Jei stotis būtų buvusi Utenoje, laisvai galėjo kursuoti 4-5 traukiniai per dieną, o ne du, kaip kad buvo. Čia šiaip jau priminimas tiems, kuriems patinka idėja Vilniuje autobusų stotį iškelti į Pilaitę, o Kaune - prie "Megos".
              Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...

              Comment


                Parašė Petr Rodyti pranešimą

                Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...
                Utenos linijos bėda dar, kad trasa yra "pilvas" lyginant su "betonke". Kiek laiko važiuodavo Vilnius Utena kol dar važiuodavo?

                Visgi nuo Ignalinos potencialas priemiestinių į Vilnių yra didelis (Pabradė, Švenčion). Tik jie turi atvykti, kad žmonės 7.30, 8, 830, 9 spėtų į darbą. O baigę 1630, 17, 1730, 18, 19 turėtų kuo grįžti.

                Kauno kryptyje tas vyksta.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                  Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...
                  Čia jau kalba pasisuko apie visai ką kitą - naujos geležinkelio atšakos statybas, o ne apie traukinio paleidimą esama infrastruktūra. Čia jau labai įdomu, ar yra prasmės investuoti į naujus bėgius dėl 2 -3 traukinių per dieną.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                    Na, Alytus šiuo atveju vistiek užsilenktų, nes geležinkelio trasa jau perdaug nepatogi tiek į Kauną tiek į Vilnių (būtų). O Utenoj tik tereikia pratęsti geležinkelį palei Rasos ir Vilniaus gatves. Ir ten lyg net teritorija nėra užstatyta. Bet matyt daug biurokratinių problemų būtų...
                    Traukinys Į Alytų atskiruose ruožuose aptarnavo vietinį susisiekimą su Alytumi, Marijampole, Kazlų Rūda ir Kaunu. Aišku, kad iš Alytaus į Kauną mažai kas važiavo, užtat iš Marijampolės į Kauną važiavo ir dar kaip. Bet tada buvo kiti laikai.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Utenos linijos bėda dar, kad trasa yra "pilvas" lyginant su "betonke". Kiek laiko važiuodavo Vilnius Utena kol dar važiuodavo?

                      Visgi nuo Ignalinos potencialas priemiestinių į Vilnių yra didelis (Pabradė, Švenčion). Tik jie turi atvykti, kad žmonės 7.30, 8, 830, 9 spėtų į darbą. O baigę 1630, 17, 1730, 18, 19 turėtų kuo grįžti.

                      Kauno kryptyje tas vyksta.
                      Apie 2,5 val. ir tai, palyginus su to meto autobusais, buvo beveik toks pats laikas. Dabar Vilnius - Utena autobusas važiuoja apie 1 val. 50 min. Dar pieš kokius 15-20 metų važiavo apie 2,5 val. Tik kad traukinio atveju Utenoje buvo problema su važiavimu iš (į) geležinkelio stoties. Ta kelionė užtrukdavo dar papildomai apie 30 min. Būtent, tas papildomai gaištamas laikas nuvykti ir atvykti į geležinkelio stotį ir sunaikino maršruto potencialą, todėl kursavo tik 2 traukiniai per dieną, o galėjo ir 4-5 važiuoti. Koks vienas iš jų galėjo būti ir pagreitintas, su sustojimu tik didesnėse stotyse, o ne visur.

                      Dabar niekas geležinkelio į Uteną (patį miestą) keleiviams neties. O tarybiniais laikais galėjo nutiesti netgi siaurojo geležinkelio trasa keleivinę atšaką iki siaurojo geležinkelio stoties. Krovininė stotis galėjo būti ten, kur ji dabar yra, o keleivius būtų aptarnavusi atskira stotis, t.y. buvusi siaurojo geležinkelio stotis. Aišku, tuomet būtų papildoma problema su maršrutu Vilnius - Panevėžys, kuris buvo planuojamas, siaurąjį geležinkelį pakeitus plačiuoju. Bet vėlgi, Utenoje galėjo būti krypties keitimas. Tai nieko baisaus, nes Vilniaus susisiekimui su Panevėžiu per Uteną ir Anykščius linija vis tiek nebūtų tikusi (traukiniai būtų galėję važiuoti, bet tik kaip priemiestiniai vietiniam gyventojų pavežimui), o autostrada Vilnius - Ryga per Panevėžį jau buvo planuose.
                      Paskutinis taisė Al1; 2017.11.06, 10:16.

                      Comment


                        Na taip ar taip aišku reikėtų modernizuoti Švenčionėlių - Utenos atšaką, bet ne tokis ir milžiniškos tos investicijos. Traukinių greitį galima būtų iki 110-120 km/h padidinti.

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                        Čia jau kalba pasisuko apie visai ką kitą - naujos geležinkelio atšakos statybas, o ne apie traukinio paleidimą esama infrastruktūra. Čia jau labai įdomu, ar yra prasmės investuoti į naujus bėgius dėl 2 -3 traukinių per dieną.
                        Tame ir yra pagrindinė klaida su 2-3 traukinias. Aišku niekas nevažiuos, nes per retai. Jei traukinys važiuotų fix bent kas dvi valandas, tai tada jau būtų iš to nauda. Dar paprasčiau sakant visus Turmanto traukinius dalinti į 2 dalis Švenčionėliuose. O stotis Utenos mieste būtina. Nebūtinai stotis, tiktų ir stotelė.

                        Ar tai atsipirktų iškarto aišku yra kitas klausimas. Bet kokybiškai padarius tikrai neneštų nuostolių.

                        Dar kita idėja: Turmanto/Utenos traukinius galima būtų sujungti su Varėnos/Trakų traukinias. Panašiai kaip Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas. Atsirastų savotiško S-Bahno linija Vilniuje nuo N. Vilnios iki Lentvario, kuri užtikrintų dažną traukinių kursavimą.

                        O Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas galėtų tapti Kena - Vilnius - Kaunas, nes visa linija jau elektrifikuota yra.

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Na taip ar taip aišku reikėtų modernizuoti Švenčionėlių - Utenos atšaką, bet ne tokis ir milžiniškos tos investicijos. Traukinių greitį galima būtų iki 110-120 km/h padidinti.



                          Tame ir yra pagrindinė klaida su 2-3 traukinias. Aišku niekas nevažiuos, nes per retai. Jei traukinys važiuotų fix bent kas dvi valandas, tai tada jau būtų iš to nauda. Dar paprasčiau sakant visus Turmanto traukinius dalinti į 2 dalis Švenčionėliuose. O stotis Utenos mieste būtina. Nebūtinai stotis, tiktų ir stotelė.

                          Ar tai atsipirktų iškarto aišku yra kitas klausimas. Bet kokybiškai padarius tikrai neneštų nuostolių.

                          Dar kita idėja: Turmanto/Utenos traukinius galima būtų sujungti su Varėnos/Trakų traukinias. Panašiai kaip Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas. Atsirastų savotiško S-Bahno linija Vilniuje nuo N. Vilnios iki Lentvario, kuri užtikrintų dažną traukinių kursavimą.

                          O Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas galėtų tapti Kena - Vilnius - Kaunas, nes visa linija jau elektrifikuota yra.
                          Ar galite savo siūlymus skaičiais (sumomis) pagrįsti?
                          kiek yra "ne tokis ir milžiniškos tos investicijos"?
                          kiek keleivių turi būti, kad ši sąlyga galiotų: "kokybiškai padarius tikrai neneštų nuostolių"

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Na taip ar taip aišku reikėtų modernizuoti Švenčionėlių - Utenos atšaką, bet ne tokis ir milžiniškos tos investicijos. Traukinių greitį galima būtų iki 110-120 km/h padidinti.



                            Tame ir yra pagrindinė klaida su 2-3 traukinias. Aišku niekas nevažiuos, nes per retai. Jei traukinys važiuotų fix bent kas dvi valandas, tai tada jau būtų iš to nauda. Dar paprasčiau sakant visus Turmanto traukinius dalinti į 2 dalis Švenčionėliuose. O stotis Utenos mieste būtina. Nebūtinai stotis, tiktų ir stotelė.

                            Ar tai atsipirktų iškarto aišku yra kitas klausimas. Bet kokybiškai padarius tikrai neneštų nuostolių.

                            Dar kita idėja: Turmanto/Utenos traukinius galima būtų sujungti su Varėnos/Trakų traukinias. Panašiai kaip Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas. Atsirastų savotiško S-Bahno linija Vilniuje nuo N. Vilnios iki Lentvario, kuri užtikrintų dažną traukinių kursavimą.

                            O Naujoji Vilnia - Vilnius - Kaunas galėtų tapti Kena - Vilnius - Kaunas, nes visa linija jau elektrifikuota yra.
                            Bet to, ką minėjo vėkas, tai S-Bahnas tarp N. Vilnios ir Lentvario ir dabar yra. Tik, deja, ruože Vilnius - N. Vilnia vežiojamas oras. Nes nėra integruoto bilieto, nes N. Vilnioje miegamuosiuose kvartaluose sėdus į autobusą, Vilnių galima pasiekti greičiau bei nepersėdant, nėra papildomų stotelių, vien tik Pavilnio nepakanka.

                            Comment


                              O tai ar važinėja bent kažkokie krovininiai ar medienios traukiniai šiuo metu Utenos atšaka?
                              Bent per Google Maps palydovines foto Utenos pramonės rajonuose jokių traukinių ar vagonų dabar nematyti, o 2012 m. street view prie pervažų bėgiai stipriai aprūdiję..

                              Comment


                                Važinėja, bet mažai. Gal koks vienas rinktinis per dieną ir būna. Aišku, ne kasdien. Visgi Utenoje yra šiokia tokia pramonė, prekyba automobiliais, tai krovinių susidaro.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Ar galite savo siūlymus skaičiais (sumomis) pagrįsti?
                                  kiek yra "ne tokis ir milžiniškos tos investicijos"?
                                  kiek keleivių turi būti, kad ši sąlyga galiotų: "kokybiškai padarius tikrai neneštų nuostolių"
                                  Dėl investicijų: skaičių manau nepasakysiu, nes reikia žinoti kiek kainuoja žemė išpirkimui ir pats bėgių tiesimas. Taip pat kadangi nesu Utenos linijos ekspertas, nežinau, ar būtinai reikia perkloti bėgius tam, kad turėti bent 100 km/h greitį. Ar reikia tik "kosmetinio" remonto. Faktas tas, kad tai nedidelis projektas, palyginus su RB pvz. Sakiau ar pats geležinkelio modernizavimas ir naujos atkarpos tiesimas nežinau ar atsipirktų.

                                  Dėl nuostolių: Automotrisė sunaudoja apie 70 litrų kuro per 100 km (https://news.tut.by/society/271225.html). Iki Utenos nuo Švenčionėlių apie 55 km bus. Reiškia pirmyn atgal apie 77 litrai (apie 77 eurai) + nuo Vilniaus iki Švenčionėlių papildomai 80 km, bet čia sukabintos Pesos, tad sakysim perpus mažiau kuro vienai Pesai, tai 40 km x 2 = 80 km - 56 l (apie 56 eurai). Apie 3 valandas mašinisto darbas nuo Švenčionėlių iki Utenos (sakysim 550 Eur už 40 val., 42 Eur už 3 val.) (https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page159 paėmiau max. atlyginimą, nes jau 7 metai praėjo). Apie 3 valandas palydovės darbas (sakysim 8 Eur už val., 24 Eur už 3 val.). Gaunam 200 Eur vienas važiavimas pirmyn atgal. Jei bilietas kainuoja 6,40 Eur kaip autobuso, gaunasi kad min. 30 keleivių pirmyn atgal turi nuvažiuoti. Manau įmanoma.

                                  Comment


                                    LAKD žada jau kitamet pradėti Molėtų plento rekonstrukciją. Jei darbai bus tokie kaip žada - porą metų autobusai važinės ryškiai lėčiau. Būtų pats tas metas gaivinti susisiekimą traukiniais.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                      Dėl nuostolių: Automotrisė sunaudoja apie 70 litrų kuro per 100 km (https://news.tut.by/society/271225.html). Iki Utenos nuo Švenčionėlių apie 55 km bus. Reiškia pirmyn atgal apie 77 litrai (apie 77 eurai) + nuo Vilniaus iki Švenčionėlių papildomai 80 km, bet čia sukabintos Pesos, tad sakysim perpus mažiau kuro vienai Pesai, tai 40 km x 2 = 80 km - 56 l (apie 56 eurai). Apie 3 valandas mašinisto darbas nuo Švenčionėlių iki Utenos (sakysim 550 Eur už 40 val., 42 Eur už 3 val.) (https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page159 paėmiau max. atlyginimą, nes jau 7 metai praėjo). Apie 3 valandas palydovės darbas (sakysim 8 Eur už val., 24 Eur už 3 val.). Gaunam 200 Eur vienas važiavimas pirmyn atgal. Jei bilietas kainuoja 6,40 Eur kaip autobuso, gaunasi kad min. 30 keleivių pirmyn atgal turi nuvažiuoti. Manau įmanoma.
                                      Prie visu situ skaiciavimu truksta:
                                      1) Automotrises amortizacija
                                      2) Visas kitas personalas (bilietai turi visa keleiviu vezimo direkcija islaikyti)
                                      3) Naudojimasis gelezinkeliu infrastruktura (pagal 2008 m. EK duomenis Lietuvoje keleiviams 4.75 Eur/train-km* LT)
                                      4) Linijos tiesimas iki Utenos.

                                      Tai viena pagal. 3 punkta vienas reisas kainuoja (55 + 80) x 4.75 = 641 Eur.

                                      * Access Charges For Typical Intercity Passenger Trains Figure Two (Euros/Train-Km)
                                      https://ec.europa.eu/transport/sites...il_charges.pdf
                                      Taciau kaip pastebeta ataskaitoje, greiciausiai Lietuvos duomenys iskreipti. Is kitos puses cia 2008 metai, tai per 10 metu gal jau ir pasiekem paminetus 4.75

                                      Comment


                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                        Dėl investicijų: skaičių manau nepasakysiu, nes reikia žinoti kiek kainuoja žemė išpirkimui ir pats bėgių tiesimas. Taip pat kadangi nesu Utenos linijos ekspertas, nežinau, ar būtinai reikia perkloti bėgius tam, kad turėti bent 100 km/h greitį. Ar reikia tik "kosmetinio" remonto. Faktas tas, kad tai nedidelis projektas, palyginus su RB pvz. Sakiau ar pats geležinkelio modernizavimas ir naujos atkarpos tiesimas nežinau ar atsipirktų.

                                        Dėl nuostolių: Automotrisė sunaudoja apie 70 litrų kuro per 100 km (https://news.tut.by/society/271225.html). Iki Utenos nuo Švenčionėlių apie 55 km bus. Reiškia pirmyn atgal apie 77 litrai (apie 77 eurai) + nuo Vilniaus iki Švenčionėlių papildomai 80 km, bet čia sukabintos Pesos, tad sakysim perpus mažiau kuro vienai Pesai, tai 40 km x 2 = 80 km - 56 l (apie 56 eurai). Apie 3 valandas mašinisto darbas nuo Švenčionėlių iki Utenos (sakysim 550 Eur už 40 val., 42 Eur už 3 val.) (https://www.miestai.net/forumas/foru...tuvoje/page159 paėmiau max. atlyginimą, nes jau 7 metai praėjo). Apie 3 valandas palydovės darbas (sakysim 8 Eur už val., 24 Eur už 3 val.). Gaunam 200 Eur vienas važiavimas pirmyn atgal. Jei bilietas kainuoja 6,40 Eur kaip autobuso, gaunasi kad min. 30 keleivių pirmyn atgal turi nuvažiuoti. Manau įmanoma.
                                        Ačiū, bet siūlau kitą kart susilaikyt nuo vertinimų, jei tik toks skaičiavimas tepavyksta.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Ačiū, bet siūlau kitą kart susilaikyt nuo vertinimų, jei tik toks skaičiavimas tepavyksta.
                                          Pateikit savo skaičiavimą. Bus daugiau prasmės, nei nuo jūsų pasiūlymo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X