Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kodėl šito galo nenuardo, o kitus pasienio kelius nuardo?

    Comment


      O kodėl turėtų? Tarp eismo panaikinimo ir išardymo dažniausia praeina keli metai. Be to, pavyzdžiui, linijos per Skuodą ir Lūšę į Latviją ir dabar yra. Medžiais ir krūmais jau užaugdinėja, bet yra. Išardė tik Druskininkų atšaką ir Pabradė - Lentupis bei Adutiškis - Didžiasalis. Na ir Mažeikių - Rengės ruožą iki sienos, bet čia jau visai kita istorija.

      Comment


        Reik tikėtis, kad RB reikalai sujudins (nors vilties maža) ir atsiras Vln-Ryga ir Vln-Dgpl.

        Comment


          Ir be RB galėtų. Kliūtys tik politinės-biurokratinės. Ir jei jau dotuoti, tegul ir nuostolingam maršrutui į Rygą nėra pinigų, tai iš kur stebuklingai atsiras dotacijos RB. Tuo labiau, kad jokio ekonominio stebuklo nebus, situacija bus tik prastesnė, o po 2020 ir ES babkių nebeliks...

          Comment


            Fotoreportažas Švenčionėliai - Dūkštas. Tai buvo paskutinis likęs ruožas šioje linijoje. Iš kitų ruožų nuotraukos buvo ankstesniais metais.

            Švenčionėliai. Žeimenos g. pervaža, vaizdas stoties centro link.



            Ten pat, vaizdas Ignalinos link.



            Ties Kaltanėnų g. pervaža. Vaizdas stoties link.



            Vaizdas Ignalinos link. Dešinėn suka privažiuojamasis kelias.



            Ties Šventelės pralaida. Ignalinos link.



            Švenčionėlių link.



            Šventelė teka sena pralaida aukštame pylime.





            Maždaug už 250 m nuo pralaidos Ignalinos link būta Dalinos stotelės ar pralankos (vokiečių tvarkaraščių (ar žemėlapio, dabar tiksliai nepamenu, duomenimis).
            Taip pat yra informacija ir apie Švintelės blokpostą, keliais šimtais metrų toliau nuo Dalinos Ignalinos kryptimi. Bet tai tikriausiai viena ir ta pati stotelė/pralanka/blokpostas.
            Maždaug čia. Vaizdas Ignalinos link.



            Ten pat, kiek kairiau.



            Ten pat, vaizdas atgal.

            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 18:52.

            Comment


              Ties kelio Nr. 4413 pervaža. Ignalinos link.



              Švenčionėlių link.



              Toliau važiuoju keliu, kuris yra vietoj antrojo kelio. Praktiškai visur per paskutinius kelis metus yra padaryti vartai, kurie užkerta galimybę važiuoti antrojo kelio vietoje su automobiliu. Tačiau nuo aukščiau minėtos pervažos nėra galimybės privažiuoti prie vieno buvusio geležinkeliečių namo palei geležinkelį, kuriame dabar gyvena žmonės.
              Už maždaug 500 m nuo pervažos. Ignalinos link.



              Kiek pavažiavus pirmyn. Vaizdas atgal.



              Ten pat, vaizdas pirmyn.



              Dar kiek pavažiavus pirmyn, vaizdas Ignalinos link.



              Privažiavus arčiau namo, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje. Vaizdas Ignalinos link.
              Ten, tolumoje, kažkur už puskilometrio Antrojo pasaulinio karo metais būta Pakretuonės pralankos (11,1 km nuo Švenčionėlių). Nieko ten neišlikę.



              Nuėjau iki tos vietos, nes pasirodo, toliau pravažiuoti nebegalima. Vaizdas Švenčionėlių link. Maždaug čia Antrojo pasaulinio karo metu, jei duomenys apie atstumus teisingi, turėjo būti Pakretuonės pralanka.

              Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:50.

              Comment


                Toliau - dar įdomiau. Nutiesus geležinkelį buvo įrengta Pakretuonės pusstotė, maždaug 12 varstų nuo Švenčionėlių. Ji buvo panaikinta tarpukaryje. Antrojo pasaulinio metais buvo įrengta Pakretuonės pralanka, bet, jei tikėti duomenimis, kiek arčiau Švenčionėlių, o ne senojoje vietoje. Tačiau viskas senojoje vietoje išlikę. Pastatuose gyvena žmonės. Bendras vaizdas Ignalinos link.



                Pagrindinis pusstotės pastatas. Švenčionėlių link.



                Bendras vaizdas Švenčionėlių link.



                Tikriausiai iš karto buvęs gyvenamasis namas šalia pusstotės pastato.



                Vaizdas Ignalinos link iš buvusios pusstotės vietos.



                Ties namu, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje iš Pakretuonės pusstotės. Ignalinos link.



                Ten pat, vaizdas atgal.



                Kiek paėjus Ignalinos link.



                Ten pat. Vaizdas atgal.



                Netoli namelio yra garažas iš geležinkelio vagono.



                Už maždaug puskilometrio nuo to namelio teka Kretuona. Yra tiltas per ją. Tolumoje matosi dabartinė Pakretuonės stotelė.



                Atramos senos.

                Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:30.

                Comment


                  Pakretuonės stotelė.







                  Lenkų aukščio ženklas



                  Lietuvos geodezinis ženklas.



                  Ant namo sienos atsižymėję įvairūs "keliautojai".



                  Kalkūnų plytinės ženklas ant plytų.



                  Ties perono galu, Ignalinos link. Tolumoje matosi Paversmis. Ten prieš keletą metų šalia namo stovėjo automotrisės AS1A kėbulas. Dabar jo nėra.

                  Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:37.

                  Comment


                    Netoli Laukojo ežero yra pralaida, per kurią teka Rudinė.





                    Seniau palei geležinkelį būta kelio ir metalinio tilto iš bėgių per Rudinę.



                    Ties Rudinės pralaida, Ignalinos link.



                    Už pervažos, kuri matosi aukščiau esančioje nuotraukoje, yra kita pralaida, kuria teka Narsupė.



                    Ignalinos miestas. Geležinkelis eina palei Gavio ežerą (kai kur arčiau, kai kur toliau). Ignalinos link.



                    Ten pat, vaizdas atgal.



                    Dar kiek arčiau Ignalinos stoties, kuri jau už posūkio...



                    Tęsinys bus.
                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:52.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Fotoreportažas Švenčionėliai - Dūkštas. Tai buvo paskutinis likęs ruožas šioje linijoje. Iš kitų ruožų nuotraukos buvo ankstesniais metais.
                      Viską sufotografavai? Čia koks nors projektas?

                      Comment


                        Nėra jokio projekto. Linija Vilnius - Daugpilis (iki Daugpilis-Škirošanas) visa, kiek pavyko.

                        Comment


                          Puikus darbas ir nuotraukos. Maniau koks paveldo fiksavimo projektas. Ačiū už atsakymą.

                          Comment


                            Dar nepaminėjau, kad būta blokposto Baltys, 6,6 km iki Ignalinos, kažkur ties Balčio ežeru. Nieko neišlikę, neprivažiuojama.

                            Ignalinos stotis. Pietinis kelyno galas.



                            Į Vilnių pravažiavo DR1A, nespėjau keliom sekundėm...



                            Kiek paėjus stoties centro link. Vaizdas Švenčionėlių pusėn.



                            Dar kiek paėjus pirmyn. Čia seniau būta Švenčionių g. pervažos.



                            Ten pat, vaizdas Švenčionių link.



                            Dar kiek paėjus stoties centro link.



                            Vaizdas atgal ir kairiau. Privažiuojamasis kelias į Technikos g. įmones. Daugiau jo nuotraukų bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.



                            Paėjus arčiau privažiuojamojo kelio, stoties centro link.



                            Senovinis bėgių sujungimas privažiuojamajame kelyje.

                            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:40.

                            Comment


                              Toliau einu stoties centro link. Sandėliai ir rampa.



                              Žvilgsnis dešinėn - gyvenamasis namas.



                              Už sandėlių su rampa yra štai toks medinis sandėlys.



                              Vaizdas atgal, Švenčionėlių link.



                              Toliau einu pirmyn.



                              Kairėje stoties kelyno pusėje yra šis infrastruktūrininkams priklausantis namas.



                              Vėl vaizdas atgal.



                              Toliau einu stoties centro link. Į vagonus kraunami grūdai.



                              Buvusios geležinkeliams priklausiusios vienklasės mokyklos pastatas.

                              Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:42.

                              Comment


                                Jau ir peronai arti.



                                Vandentiekio bokštas.



                                Yra laiptai iš bėgių.



                                Bėgis Brown, Bayley & Dixon Steels, 1875 m. D. Britanija.



                                Bėgis, pagamintas kompanijoje SJC, 1875 m.



                                Tipinis gyvenamasis geležinkeliečių namas prie stoties.



                                Dešiniau jo buvo stoties pastatas, dabar jo vietoje kryžius tremtiniams.

                                Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:51.

                                Comment


                                  Dešiniau kryžiaus - antrasis gyvenamasis geležinkeliečių namas.



                                  Stoties pastatas.



                                  Centrinė jo dalis, įėjimas, keleivių laukimo salė.



                                  Peronai, Dūkšto link.

                                  Comment


                                    Toliau einu šiaurinio kelyno galo link. Vaizdas atgal.



                                    Tarp geležinkelio ir Geležinkelio g. stovi gyvenamieji geležinkeliečių namai.





                                    Kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link. Kairėje pusėje būta geležinkelio sandėlių.



                                    Šiaurinis kelyno galas, Dūkšto link.



                                    Ties pervaža, stoties kelynas.



                                    Ties pervaža, Dūkšto link.



                                    Už puskilometrio nuo pervažos yra pralaida, ja teka Palaukinis.



                                    Ties pralaida, Dūkšto link.



                                    Staiga pasirodė M62K-1612 su remontininkų traukiniu.



                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:09.

                                    Comment


                                      Už 5,1 km nuo Ignalinos Antrojo pasaulinio karo metais būta Palaveckų blokposto. Nieko nėra išlikę.

                                      Lobiniai. Anksčiau (caro laikais ir prie lenkų) vadinosi Dūdomis. Vaizdas Dūkšto link.



                                      Vaizdas atgal, Ignalinos link.



                                      Namelis priešingoje geležinkelio pusėje nei stotelė.





                                      Namas perono pusėje.



                                      Sandėliukas kiek atokiau nuo bėgių.



                                      Naujas paviljonas



                                      Geležinkeliečių sandėlys.



                                      Dūkšto link.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:14.

                                      Comment


                                        Ties kelio Nr. 1406 pervaža. Dūkšto link.



                                        Namelis šalia pervažos.



                                        Už puskilometrio nuo pervažos yra tiltas per Svetyčią.



                                        Naudojama pusė.



                                        Nenaudojama.



                                        Kiek paėjus už tilto Dūkšto link; iš už posūkio pasirodė TEM-TMH-049 su platforma.



                                        Dar kiek paėjus Dūkšto link. Maždaug čia Antrojo pasaulinio karo metais būta Padūdžio blokposto, iki Dūkšto 6,9 km. Vaizdas Dūkšto link.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:45.

                                        Comment


                                          Pokarinėje (po Pirmojo pasaulinio karo) lenkų geležinkelio schemoje yra Meilūnų stotelė. Kur ji buvo tiksliai, neaišku, nes atstumai nepateikti. Gal ties kelio Nr. 1406 pervaža, o gal arčiau Dūkšto.

                                          Ties Ligūnais yra pralaida per bevardį upelį.



                                          Ties pralaida Dūkšto link. Ten, kur stovi automobilis (ne mano) anksčiau būta pervažos.



                                          Dar viena pralaida arčiau Dūkšto.



                                          Ir dar viena, didesnė, tarybinė, ties Tumelina.



                                          Ties Moliakalnio pervaža. Dūkšo link, už posūkio - Dūkšto stotis. Matosi šviesoforas.



                                          Į priešingą pusę



                                          Namelis prie pervažos.



                                          Dūkšto stoties kelyno galas nuo Ignalinos pusės, ties Hrebnickio g. pervaža.



                                          Pabaiga.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.09, 08:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X