Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl kad skaldos balastas yra brangesnis ir naudojamas didelio eismo intensyvumo linijose.
    Arba žvelgiant iš kito galo: norint ruože "įdiegti" besandūrį kelią (paklot ilgabėgius) reikia naudoti skaldos balastą. O kokie balasto pizmės darbai buvo atlikti, ko gero nieks man ir neatsakys :/

    Comment


      Pačioje Utenoje prieš kelias dienas prieš man apsilankant buvo prizmė sutvarkyta.

      Comment


        Ruožo pabaiga

        Keletas kadrų iš Vilnius-Turmantas-Daugpilis ruožo pabaigos

        Ruožas pasibaigia Kalkūnų geležinkelio stotyje.

        1. Dešinėje esantis kelias yra pagrindis, o kairėje privažiuojamasis kelias



        2. Už posūkio linija susijungia su Radviliškis-Daugpilis linija


        3. Žvelgiant link Turmanto Kalkūnų geležinkelio stotyje


        2013-06-13

        Comment


          A. Žilėnas, D. Žilėnienė. „Zarasų rajonas“. Vilnius, „Mintis“, 1984. Nuotraukos Jono Danausko
          Turmantas


          Comment


            Išaiškėjo - važinėjo keliu, kurio nebuvo

            Šalia Pabradės gyvenantis Artūras tikina, kad liko atkirstas nuo namų. Vienintelis keliukas į jo namą, kuriame gyvena dar dvi šeimos, buvo užbarikaduotas ir vyrui daugiau nei du mėnesius tenka nesaugiai pėsčiomis kirsti geležinkelio bėgius.

            (...)

            „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas teigė, kad iš tiesų Artūro minėtoje vietoje kelio išvis nėra.
            „Ten yra buvęs dvikelis geležinkelio ruožas. Dabar toje vietoje yra sankasa, kuri gali būti naudojama geležinkelių, o ne privačių asmenų reikmėms“, - aiškino pašnekovas.
            (...)
            Atstovas spaudai taip pat prasitarė, kad šiuo metu atitvertoje vietoje, esant poreikiui, gali būti tiesiamas antras geležinkelio kelias.
            „Išties apmaudu, kad žmogus palieka automobilį kitoje bėgių pusėje ir rizikuodamas savo gyvybe keliauja namo. Tačiau noriu atkreipti dėmesį į tai, kad leidimus gyvenamųjų namų statybai gyventojams išduoda savivaldybės, kurios ir turi numatyti gyventojų susisiekimo su kitomis miesto dalimis galimybes“,

            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63694234

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Išaiškėjo - važinėjo keliu, kurio nebuvo
              jau kad bus BUTENT CIA tiesiamas antras kelias, tai jau tikrai... sazines turetu taip komentuot "specialistas"...

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                jau kad bus BUTENT CIA tiesiamas antras kelias, tai jau tikrai... sazines turetu taip komentuot "specialistas"...
                "esant poreikiui"

                Comment


                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                  "esant poreikiui"
                  ir kada tas poreikis bus siame ruoze ? 2782-aisiais ?

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    ir kada tas poreikis bus siame ruoze ? 2782-aisiais ?
                    tai turbūt nekeičia kitų problemos aspektų - traukinių eismo saugumo ir galų gale žemės sklypo nuosavybės teisės. Kiekvienas savininkas (net jei tai valstybei priklausanti įmonė) turi teisę su savo nuosavybe elgtis kaip tinkamas kol nėra teisinių ribojimų. Kaip suprantu šiuo atveju servituto per sklypą nėra, tad ir gyventojų pretenzijos neteisėtos. Ar pretenzijos teisingos aš nesiimčiau spręsti.

                    Comment


                      Tiltai ties Santaka, šiandien...

                      Už nuotrauką ačiū L.P., feisbukui ir Fojistų žygiui

                      Comment


                        Ignalina. Foto 2014 07 17


                        Vandens bokštas




                        Pervaža miesto šiaurėje


                        Link stoties nuo pervažos

                        Comment


                          Įdomus reportažas iš Turmanto stoties yra pasienių žinovo Jan Krogh tinklalapyje.
                          Siena su Latvija ties geležinkeliu 40-45 metrus įsiterpia gilyn į Latviją, kad Turmanto stoties iešmas priklausytų Lietuvai. Įleidžiamasis semaforas vis tiek liko Latvijos teritorijoje.
                          Fotografuota 2012.07

                          Jan S. Krogh's Geosite:
                          Latvia - Lithuania Boundary Points LT/LV-1521-1522
                          (Turmantas, LT / Kurcums, LV)

                          Pasienio stulpų schema


                          Vaizdas Daugpilio link


                          Vaizdas Turmanto stoties link


                          http://geosite.jankrogh.com/borders/...-1521-1522.htm

                          Comment


                            Ignalinos geležinkelio stotis 1916 m.


                            ebay.de

                            Comment


                              Pabradėje iešmininkų namelių nebeliko. Pernai nugriauti.



                              Comment


                                Bezdonių GS.















                                Comment


                                  Krova kokia vyksta? Tolumoj prie rampos lyg ir stovi kažkas.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Turbūt mediena.

                                    Comment


                                      Tikriausiai.

                                      Comment


                                        Elektrodepas.













                                        Comment


                                          Nuo birželio 1 d. keičiamas Vilniaus-Ignalinos-Turmanto traukinių eismo tvarkaraštis. Pridedama viena papildoma traukinių pora - tr. nr. 914/915 Vilnius-Turmantas-Vilnius (išv. į Turmantą 21:06, atv. į Turmantą 23:15, atgal - išv. 5:27, atv. 7:23).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X