Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • regis2
    replied
    Nereikalingas statinys,atiduotas turto fondui.Keleiviniai traukiniai tikrai į Uteną nevažiuos ir linijos aiškumas nežinomas.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Parašė regis2 Rodyti pranešimą
    Greitai jos nebebus,nugriaus.
    Tai gal statys naują - šiuolaikinę, modernią - ir vėl į Uteną dundės traukiniai

    Komentuoti:


  • regis2
    replied
    Utenos stotis

    Greitai jos nebebus,nugriaus.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Čiornyj Brod - (Visagino) geležinkelio stotis, 1916 m.

    [/url] ebay.com

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Švenčionėlių (Naujieji Švenčionys) geležinkelio stotis. XX a. pr.



    http://humus.livejournal.com/4154316.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Ignalinos Technikos g. pramoninės zonos (privažiuojamojo kelio į ją).

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=106

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pokarinėje (po Pirmojo pasaulinio karo) lenkų geležinkelio schemoje yra Meilūnų stotelė. Kur ji buvo tiksliai, neaišku, nes atstumai nepateikti. Gal ties kelio Nr. 1406 pervaža, o gal arčiau Dūkšto.

    Ties Ligūnais yra pralaida per bevardį upelį.



    Ties pralaida Dūkšto link. Ten, kur stovi automobilis (ne mano) anksčiau būta pervažos.



    Dar viena pralaida arčiau Dūkšto.



    Ir dar viena, didesnė, tarybinė, ties Tumelina.



    Ties Moliakalnio pervaža. Dūkšo link, už posūkio - Dūkšto stotis. Matosi šviesoforas.



    Į priešingą pusę



    Namelis prie pervažos.



    Dūkšto stoties kelyno galas nuo Ignalinos pusės, ties Hrebnickio g. pervaža.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.09, 08:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties kelio Nr. 1406 pervaža. Dūkšto link.



    Namelis šalia pervažos.



    Už puskilometrio nuo pervažos yra tiltas per Svetyčią.



    Naudojama pusė.



    Nenaudojama.



    Kiek paėjus už tilto Dūkšto link; iš už posūkio pasirodė TEM-TMH-049 su platforma.



    Dar kiek paėjus Dūkšto link. Maždaug čia Antrojo pasaulinio karo metais būta Padūdžio blokposto, iki Dūkšto 6,9 km. Vaizdas Dūkšto link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už 5,1 km nuo Ignalinos Antrojo pasaulinio karo metais būta Palaveckų blokposto. Nieko nėra išlikę.

    Lobiniai. Anksčiau (caro laikais ir prie lenkų) vadinosi Dūdomis. Vaizdas Dūkšto link.



    Vaizdas atgal, Ignalinos link.



    Namelis priešingoje geležinkelio pusėje nei stotelė.





    Namas perono pusėje.



    Sandėliukas kiek atokiau nuo bėgių.



    Naujas paviljonas



    Geležinkeliečių sandėlys.



    Dūkšto link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu šiaurinio kelyno galo link. Vaizdas atgal.



    Tarp geležinkelio ir Geležinkelio g. stovi gyvenamieji geležinkeliečių namai.





    Kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link. Kairėje pusėje būta geležinkelio sandėlių.



    Šiaurinis kelyno galas, Dūkšto link.



    Ties pervaža, stoties kelynas.



    Ties pervaža, Dūkšto link.



    Už puskilometrio nuo pervažos yra pralaida, ja teka Palaukinis.



    Ties pralaida, Dūkšto link.



    Staiga pasirodė M62K-1612 su remontininkų traukiniu.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dešiniau kryžiaus - antrasis gyvenamasis geležinkeliečių namas.



    Stoties pastatas.



    Centrinė jo dalis, įėjimas, keleivių laukimo salė.



    Peronai, Dūkšto link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau ir peronai arti.



    Vandentiekio bokštas.



    Yra laiptai iš bėgių.



    Bėgis Brown, Bayley & Dixon Steels, 1875 m. D. Britanija.



    Bėgis, pagamintas kompanijoje SJC, 1875 m.



    Tipinis gyvenamasis geležinkeliečių namas prie stoties.



    Dešiniau jo buvo stoties pastatas, dabar jo vietoje kryžius tremtiniams.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu stoties centro link. Sandėliai ir rampa.



    Žvilgsnis dešinėn - gyvenamasis namas.



    Už sandėlių su rampa yra štai toks medinis sandėlys.



    Vaizdas atgal, Švenčionėlių link.



    Toliau einu pirmyn.



    Kairėje stoties kelyno pusėje yra šis infrastruktūrininkams priklausantis namas.



    Vėl vaizdas atgal.



    Toliau einu stoties centro link. Į vagonus kraunami grūdai.



    Buvusios geležinkeliams priklausiusios vienklasės mokyklos pastatas.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar nepaminėjau, kad būta blokposto Baltys, 6,6 km iki Ignalinos, kažkur ties Balčio ežeru. Nieko neišlikę, neprivažiuojama.

    Ignalinos stotis. Pietinis kelyno galas.



    Į Vilnių pravažiavo DR1A, nespėjau keliom sekundėm...



    Kiek paėjus stoties centro link. Vaizdas Švenčionėlių pusėn.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Čia seniau būta Švenčionių g. pervažos.



    Ten pat, vaizdas Švenčionių link.



    Dar kiek paėjus stoties centro link.



    Vaizdas atgal ir kairiau. Privažiuojamasis kelias į Technikos g. įmones. Daugiau jo nuotraukų bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.



    Paėjus arčiau privažiuojamojo kelio, stoties centro link.



    Senovinis bėgių sujungimas privažiuojamajame kelyje.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 17:40.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Puikus darbas ir nuotraukos. Maniau koks paveldo fiksavimo projektas. Ačiū už atsakymą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra jokio projekto. Linija Vilnius - Daugpilis (iki Daugpilis-Škirošanas) visa, kiek pavyko.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Fotoreportažas Švenčionėliai - Dūkštas. Tai buvo paskutinis likęs ruožas šioje linijoje. Iš kitų ruožų nuotraukos buvo ankstesniais metais.
    Viską sufotografavai? Čia koks nors projektas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netoli Laukojo ežero yra pralaida, per kurią teka Rudinė.





    Seniau palei geležinkelį būta kelio ir metalinio tilto iš bėgių per Rudinę.



    Ties Rudinės pralaida, Ignalinos link.



    Už pervažos, kuri matosi aukščiau esančioje nuotraukoje, yra kita pralaida, kuria teka Narsupė.



    Ignalinos miestas. Geležinkelis eina palei Gavio ežerą (kai kur arčiau, kai kur toliau). Ignalinos link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Dar kiek arčiau Ignalinos stoties, kuri jau už posūkio...



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pakretuonės stotelė.







    Lenkų aukščio ženklas



    Lietuvos geodezinis ženklas.



    Ant namo sienos atsižymėję įvairūs "keliautojai".



    Kalkūnų plytinės ženklas ant plytų.



    Ties perono galu, Ignalinos link. Tolumoje matosi Paversmis. Ten prieš keletą metų šalia namo stovėjo automotrisės AS1A kėbulas. Dabar jo nėra.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau - dar įdomiau. Nutiesus geležinkelį buvo įrengta Pakretuonės pusstotė, maždaug 12 varstų nuo Švenčionėlių. Ji buvo panaikinta tarpukaryje. Antrojo pasaulinio metais buvo įrengta Pakretuonės pralanka, bet, jei tikėti duomenimis, kiek arčiau Švenčionėlių, o ne senojoje vietoje. Tačiau viskas senojoje vietoje išlikę. Pastatuose gyvena žmonės. Bendras vaizdas Ignalinos link.



    Pagrindinis pusstotės pastatas. Švenčionėlių link.



    Bendras vaizdas Švenčionėlių link.



    Tikriausiai iš karto buvęs gyvenamasis namas šalia pusstotės pastato.



    Vaizdas Ignalinos link iš buvusios pusstotės vietos.



    Ties namu, kuris matosi aukščiau esančioje nuotraukoje iš Pakretuonės pusstotės. Ignalinos link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Kiek paėjus Ignalinos link.



    Ten pat. Vaizdas atgal.



    Netoli namelio yra garažas iš geležinkelio vagono.



    Už maždaug puskilometrio nuo to namelio teka Kretuona. Yra tiltas per ją. Tolumoje matosi dabartinė Pakretuonės stotelė.



    Atramos senos.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.07, 19:30.

    Komentuoti:

Working...
X