Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    PAGALIAU ... Gal būt traukinys Vilnius - Daugpilis:


    „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja vežti keleivius į Daugpilį

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...KZ_FE.facebook

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai Ecolines į Maskvą ar Peterburgą ne per Daugpilį važiuoja? Juk anksčiau važiavo.
    Važiuoja, bet iš Vilniaus išvažiuoja vakare.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai Ecolines į Maskvą ar Peterburgą ne per Daugpilį važiuoja? Juk anksčiau važiavo.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Užklausiau Keleivių vežimo direkcijos apie galimybę pratęsti maršrutą iki Daugpilio. Gavau atsakymą:
    Būtų puikus sprendimas, nes šiuo metu tarp Vilniaus ir Daugpilio susisiekimo praiktiškai nėra. Tik vienas sezoninis latvių autobusas per dieną (Dautrans), ir tai - jis ryte atvažiuoja į Vilnių, o popiet išvažiuoja atgal į Daugpilį.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Užklausiau Keleivių vežimo direkcijos apie galimybę pratęsti maršrutą iki Daugpilio. Gavau atsakymą:

    Laba diena,

    AB „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto galimybę organizuoti susiekimą Vilnius–Daugpilis, šiuo metu atliekami kaštų naudos skaičiavimai.

    Pagarbiai,
    AB „Lietuvos geležinkeliai“
    Keleivių vežimo direkcija

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai siauruko stotis. Tolumoje matosi plačiojo vagonai. Didelis siaurojo geležinkelio tinklas tuo metu ten buvo vokiečių įrengtas link fronto ir ne tik.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Čiornyj Brod - (Visaginas, Pasmalvės) geležinkelio stotis, 1916 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Linija veikia ir veiks. Nebent atėjusi į LG nauja liberalų komanda nuspręs optimizuotis...

    Komentuoti:


  • regis2
    replied
    Nereikalingas statinys,atiduotas turto fondui.Keleiviniai traukiniai tikrai į Uteną nevažiuos ir linijos aiškumas nežinomas.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Parašė regis2 Rodyti pranešimą
    Greitai jos nebebus,nugriaus.
    Tai gal statys naują - šiuolaikinę, modernią - ir vėl į Uteną dundės traukiniai

    Komentuoti:


  • regis2
    replied
    Utenos stotis

    Greitai jos nebebus,nugriaus.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Čiornyj Brod - (Visagino) geležinkelio stotis, 1916 m.

    [/url] ebay.com

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Švenčionėlių (Naujieji Švenčionys) geležinkelio stotis. XX a. pr.



    http://humus.livejournal.com/4154316.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Ignalinos Technikos g. pramoninės zonos (privažiuojamojo kelio į ją).

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=106

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pokarinėje (po Pirmojo pasaulinio karo) lenkų geležinkelio schemoje yra Meilūnų stotelė. Kur ji buvo tiksliai, neaišku, nes atstumai nepateikti. Gal ties kelio Nr. 1406 pervaža, o gal arčiau Dūkšto.

    Ties Ligūnais yra pralaida per bevardį upelį.



    Ties pralaida Dūkšto link. Ten, kur stovi automobilis (ne mano) anksčiau būta pervažos.



    Dar viena pralaida arčiau Dūkšto.



    Ir dar viena, didesnė, tarybinė, ties Tumelina.



    Ties Moliakalnio pervaža. Dūkšo link, už posūkio - Dūkšto stotis. Matosi šviesoforas.



    Į priešingą pusę



    Namelis prie pervažos.



    Dūkšto stoties kelyno galas nuo Ignalinos pusės, ties Hrebnickio g. pervaža.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.09, 09:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties kelio Nr. 1406 pervaža. Dūkšto link.



    Namelis šalia pervažos.



    Už puskilometrio nuo pervažos yra tiltas per Svetyčią.



    Naudojama pusė.



    Nenaudojama.



    Kiek paėjus už tilto Dūkšto link; iš už posūkio pasirodė TEM-TMH-049 su platforma.



    Dar kiek paėjus Dūkšto link. Maždaug čia Antrojo pasaulinio karo metais būta Padūdžio blokposto, iki Dūkšto 6,9 km. Vaizdas Dūkšto link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 19:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už 5,1 km nuo Ignalinos Antrojo pasaulinio karo metais būta Palaveckų blokposto. Nieko nėra išlikę.

    Lobiniai. Anksčiau (caro laikais ir prie lenkų) vadinosi Dūdomis. Vaizdas Dūkšto link.



    Vaizdas atgal, Ignalinos link.



    Namelis priešingoje geležinkelio pusėje nei stotelė.





    Namas perono pusėje.



    Sandėliukas kiek atokiau nuo bėgių.



    Naujas paviljonas



    Geležinkeliečių sandėlys.



    Dūkšto link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 19:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu šiaurinio kelyno galo link. Vaizdas atgal.



    Tarp geležinkelio ir Geležinkelio g. stovi gyvenamieji geležinkeliečių namai.





    Kiek paėjus šiaurinio kelyno galo link. Kairėje pusėje būta geležinkelio sandėlių.



    Šiaurinis kelyno galas, Dūkšto link.



    Ties pervaža, stoties kelynas.



    Ties pervaža, Dūkšto link.



    Už puskilometrio nuo pervažos yra pralaida, ja teka Palaukinis.



    Ties pralaida, Dūkšto link.



    Staiga pasirodė M62K-1612 su remontininkų traukiniu.



    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 19:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dešiniau kryžiaus - antrasis gyvenamasis geležinkeliečių namas.



    Stoties pastatas.



    Centrinė jo dalis, įėjimas, keleivių laukimo salė.



    Peronai, Dūkšto link.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau ir peronai arti.



    Vandentiekio bokštas.



    Yra laiptai iš bėgių.



    Bėgis Brown, Bayley & Dixon Steels, 1875 m. D. Britanija.



    Bėgis, pagamintas kompanijoje SJC, 1875 m.



    Tipinis gyvenamasis geležinkeliečių namas prie stoties.



    Dešiniau jo buvo stoties pastatas, dabar jo vietoje kryžius tremtiniams.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.08, 18:51.

    Komentuoti:

Working...
X