Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mellopark Rodyti pranešimą
    Kam iš vis pardavinejo Mazeikiu Nafta lenkams arba kitiems užsieniečiams? Nebutu dabar problemu Briuselyje ir nebutu skundo i Europos Komisja. Išeiti iš Europos Sajungos nes lenkai arba kiti uzsieniacai mielai visa zeme Lietuvoje ispirks ir visos imones. Gelbekimes Lietuviai, pries Europos Sajunga, pries Lenkija, pries uzsienio investuotojus kurie ispirkineja Lietuva. O Butkevicius ir Dailydka tegul issaiskina kaip taip bus kad reikes moketi sita bauda. Taigi ar jie neisivaizdavo tokios pasekmes išardyto geležinkėlio i lenkiška imonė. Bėda su šitai užsieničiais, kuriems Lietuva tai tik kolonija. Kas šita leido Lietuva grabsyti|?
    Tikiuosi čia sarkazmas? Nes pagal tavo rašliavą taip išeina suprast, kad Lenkija ir ES kaltos, kad LG išardė geležinkelį.

    Comment


      O kas paskundė? Lenkijos įmonė - būtų lietuvišką, tai nė skustų. Geriau su užsienio kapitalų netūreti neko bendro nes mielai jis pašauks į pagalbą Brusieli, Varšuvą arba Berlina ir bus šakės, baudos ir ju valią prieš mūs Lietuvos žmonės. Manau nereikėjo pardavinėti lenkišai kompanijai ir lenkų ambasadai: Mazeikių, Lietuvos Draudimo ir Pacu Rūmų Vilniaus senamiestyje, nes su Lenkijos Respublika ir ju politikais, diplomatais, seniunais, parlamentarais - yra nesutarimai ir priekaištai, o Brusielis visada jiems padės, nes Donaldas Tuskas yra Europos Prezidentas. Sveikinų visus Lietuvos gyventojus. Linkejimai visiems Lietuvos žmonėms.
      Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.20, 22:12.

      Comment


        Kas čia per naujas trolis su "Lietuva - lietuviams" tipo daina? Visi žino, kam naudinga Lietuvoje skleisti tautinę nesantaiką. Laukiam kol atskleis savo veidą su Rusija tiesiogiai susijusiose temose.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Kas čia per naujas trolis su "Lietuva - lietuviams" tipo daina? Visi žino, kam naudinga Lietuvoje skleisti tautinę nesantaiką. Laukiam kol atskleis savo veidą su Rusija tiesiogiai susijusiose temose.
          Jokios tautines nesantaikos - Rusai turi savo valstybe tegul ten gyvena ir investuoja, Lenkai turi savo valstybe - tegul ten gyvena ir investuoja, Lietuviai turi savo - tegul Lietuvoje gyvena ir valdo imones. Manau Lenkijos itaka nera Lietuvai palanki. Noreciau kad neinvestuotu Lietuvoje nes gali buti problemu kaip dabar su santykiais su Geležinkeliais. Nors aišku - išmontavimas ar uždarymas linijos - ne pats gražiausias elgesis, bet direktoriaus pavaduotojas tvirtina, kad tai neturėjo įtakos gamyklos kaštuose. Linkejimai visiems Lietuvos gyventojams. Sveikinimai.
          Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.20, 22:20.

          Comment


            Panka, cia tu?
            Senai buvo aisku, kad gaus bauda uz tokias nesamones. Net dziaugiuosi uz ta bauda, bus precedentas i kuri ateityj gales pabaksnot pirstu ir parodyt pries nesamones darydami.

            Comment


              Parašė digital
              Tai nubaus neteisingai?
              Taip.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Atlyginimų sumažinimas, investicijų apkarpymas (jau gerokai apkarpytų) ir t.t. Gerai tai yra? - blogai.
                Kiek pinigų LG prašė ruožo Mažeikiai-valst.siena išlaikymui??
                Kai sumažins atlyginimus, tuomet ir kalbėsime. Bauda neturėtų būti tokia didelė, kad reiktų atleisti kas dešimtą. Greičiai pablogės pelningumas ir tiek žinių.

                Investicijų stabdymų ES nesuinteresuota, nes tai reiškia mažesnius pirkimus ir mažesnį vartojimą ES pramonei.

                Apibendrinus, kvailai atrodo, kai LG semia pinigus iš ES fondų viena ranka ir galvoja, kad gali nesilaikyti bendros tvarkos ir vertybių - kita ranka kapoja pabėgius.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kai sumažins atlyginimus, tuomet ir kalbėsime. Bauda neturėtų būti tokia didelė, kad reiktų atleisti kas dešimtą. Greičiai pablogės pelningumas ir tiek žinių.
                  50mln. LG yra milžiniški pinigai.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Apibendrinus, kvailai atrodo, kai LG semia pinigus iš ES fondų viena ranka ir galvoja, kad gali nesilaikyti bendros tvarkos ir vertybių - kita ranka kapoja pabėgius.
                    Apibendrinus Lenkai nori kolonizuoti Lietuva vėl. Jeigu tai nebutū lenkijos valstybinė įmonė tai ir skundo nebūtu, nes Mažeikių Naftą valdytu lietuviai, kurie tikrai neskustų LG i Bruseli. Reiketu atsargiai žiūrėti i lenkų investicijas: Lietuvos Draudimą (lenku PZU - valstybinė įmonė), Pacų Rūmu pardavimą Lenkijos Užsienių Reikalų Ministerijoj ir Mažeikių Naftą pardavima Orlen iš Plocko. Lenkai gana nedraugiškai žiūri i Lietuvą ir nereikia jiems pardavinėtį lietuviškos žėmes ir lietuviškų įmonių. Kiekvienam ginčė su Lenkija Brusielis stos už Lenkija nes jie ten daug daugiau turi politikų, kaip Donaldas Tuskas - Europos Tarybos Prezidentas. Tegul Lenkai pas save investuoja ir kūria įmonės, ne Lietuvoje. Mes pirksim iš jų maistą ar nafta, bet iš Lenkijos: Suvalkų, Plocko, Gdansko, o ne iš Mažeikių ar Vilniaus. Sveikinimai visiems Lietuvos žmonėms. Linkejimai.

                    Comment


                      Tiek nebaus. Juk 10 proc. apyvartos - tik pačiu blogiausiu atveju įmanoma suma. T.y. įmonė nebendradarbiauja tyrime, nepripažįsta klaidų, tęsia savo žalingą veiklą. Bet taip turbūt nėra? Gaus 2-3 proc. apyvartos ir tiek.

                      Atsižvelgdama į planuojamą krovinių vežimo apimčių ir pajamų sumažėjimą bei padidėjusias nusidėvėjimo sąnaudas, 2016 metais „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja uždirbti 3,2 mln. eurų grynojo pelno.

                      Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkelių“ pelnas sumažėjo 7,3 karto iki 2,776 mln. eurų, pajamos smuko 7,1 proc. iki 428,994 mln. eurų.

                      Visos įmonių grupės pelnas per metus smuko 3,8 karto iki 5,076 mln. eurų, grupės pajamos sumenko 8,4 proc. iki 431,067 mln. eurų.
                      Aišku liūdna, kad baudžia įmonę. Reikėjo jai anksčiau dėti žingsnius, kad to nebūtų. Pasisamdyti tarptautinę ir ES teisę išmanančius teisininkus ir pan.

                      Comment


                        Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                        lenkijos valstybinė įmonė
                        Labai jau jų nekenti. Rašai iš mažosios. Ką tai pakeis?

                        Comment


                          Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                          Jokios tautines nesantaikos - Rusai turi savo valstybe tegul ten gyvena ir investuoja, Lenkai turi savo valstybe - tegul ten gyvena ir investuoja, Lietuviai turi savo - tegul Lietuvoje gyvena ir valdo imones. Manau Lenkijos itaka nera Lietuvai palanki. Noreciau kad neinvestuotu Lietuvoje nes gali buti problemu kaip dabar su santykiais su Geležinkeliais. Nors aišku - išmontavimas ar uždarymas linijos - ne pats gražiausias elgesis, bet direktoriaus pavaduotojas tvirtina, kad tai neturėjo įtakos gamyklos kaštuose. Linkejimai visiems Lietuvos gyventojams. Sveikinimai.

                          Pagal lietuvių kalbos rašybos lygį matosi koks pats grynakraujis Lietuvis esi.

                          Ir būtų gerai, kad durnų ekonominių teorijų nedėstytum.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Labai jau jų nekenti. Rašai iš mažosios. Ką tai pakeis?
                            Jokios neapykantos, galvojau kad čia būdvardis, kuri reikią rašyti maža raidė,kaip lietuvos, rusijos įmonė. Dalykas su užsienio kapitalu yra toks, kad lietuviška, valstybinė įmonė nekada neapskustų kitos valstybinės įmonės i Brusieli - kuris dabar padarys žalą Geležinkėliams mažiausiai penkisdešimt milijonu euru - nes bus bauda ir kompensacija už vežimą ilgesnių kėlių. Lenkai žmonės kaip visi, bet tegul vysto versla Lenkijoje, taip pat Vokiečiai tegul investuoja Vokėtijoje, Baltarusiai Baltarusijoje, Latvia Latvijoje, Estai Estioje. Mes aiškų pirksim ju prekės: lenkiškos, vokiškos, rusiškos, suomiškos, gūdiškos, latviškos bet tegul jie yra gaminami ju valstybėse. Mazeikiu Nafta ir Lietuvos Draudimas turetu buti valdoma lietuviu arba vietinių Lietuvojs lenkų arba Lietuvos rusų arba Lietuovs žydų arba vietinių muzulmonų, taip yra Lenkijoje - "strategiškos įmonės" yra neparduodami. Sveikinų visus Lietuvos žmonės, gyventojus. Linkėjimai. Meile, taika, brolybė.
                            Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 10:23.

                            Comment


                              Šimtą kartų jau rašyta, kad geležinkelio išardymas padėjo Lietuvos ekonomikai - buvo išsaugoti naftos produktų srautai per Klaipėdos uostą, LG pajamos ir darbo vietos. Tai padėjo valstybei krizės metais. Aišku, valstybė paliko kraštiniu LG. O juk turėjo ją remti visokeriopai šiame reikale. Nusispjaut ant ES ir jos "vertybes" - kiekvienas tempia į savo pusę. Kodėl Latvija ar Lenkija gali tempti, o Lietuva negali? Dar kartą kartoju, kad valstybė išdūrė LG, remdama tyliai išardymą ir iš jo turimą naudą tiek valstybei, tiek ir aplamai šalies ekonomikai, bet ne naudą LG. Būtų suprantama, jei tai būtų privati įmonė, o tai pačiai valstybei priklausanti įmonė. Alio, nusiimkite rožinius akinius - Lenkija jaus seniai šantažuoja Lietuvą tiek ekonomiškai, tiek politiškai. ES nepanaikino jokių prieštaravimų tarp valstybių ir agresyvių užmačių kaimynių atžvilgiu. Priešingai, agresyviems, prieinantiems, turintiems daugiau politinio ir ekonominio svorio atsirado galimybės ES instrumentais lengviau spausti kaimynes.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 10:31.

                              Comment


                                Jokios naudos nebus, nes reikės išmokėti kompensacija Mažėikiams ir baudą Europos Komisijai už padarytą žalą. Jeigu išmontavimas buvo tyčinis taip aišku Mažeikiai gali reikalauti jo atstatymo, nes nori naudotis Latvijos uostais ir Latvijos Geležinkeliaiis (Latvija Dzelzcejs). Reikia remti lietuviškos, vietinės įmonės lietuvos žmonių, o ne užsienio kapitalą, bet negalimą to daryti taip, kad daro tyčinė žąla užsienio investoriui. Jeigu taip galvojam, tai iš viso nereikėjo pardavineti.

                                Comment


                                  Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Dar kartą kartoju, kad valstybe paliko kraštiniu LG, nors turėjo palaikyti. Dabar gi, net jei ir ES teismai paskirs baudą, ji bus mažesnė už tą žalą, kurią būtų patyrusi valstybė. Blogai tik tai, kad baudą apmokės pati LG, o ne valstybė, t.y. kažin (tiksliau - ne) ar valstybė kompensuos geležinkeliams baudos sumą.
                                    Jeigu nenorim svetimo kapitalo Lietuvoje, o ypač lenkiško, tai ne reikėjo pardavinėti Mažeikių, Lietuvos Draudimo, Pacu Rumu. Jau Williams ir Jukos buvo prasti investuotojai. Jeigu jau pardavėm tai negalim jiems taip atvirai kenkti ir daryti žalą kertant kelia i Latvijos uostus. Lenkai gal ir šantažuoja, bet dėl šito ruožo tai jie tiktai nori teisingumo, ner ko stebetis jiems. Labiau stebi LG, Butkevičiaus strategia, kuri privedė prie didelės baudos ir kompensaciju aštuonius metus atgal.

                                    Comment


                                      Viena, kai tas kapitalas nenaudojamas šantažuoti valstybei, ir kas kita, kai jis tam naudojamas. Latvija čia tik kaip antraeilis žaidėjas šiame reikale. Aišku, kad suinteresuotas, nes geležinkeliai ir uostai prarado ypač daug krovinių iš Rusijos ir dabar atsikąsti nuo Lietuvos tikrai latviams norisi... Klausimas - ar Lietuva turi leisti prarasti krovinius iš Klaipėdos ir LG, ar visgi turi imtis priemonių, kaip juos išsaugoti, net ir tokių brutalių, kaip geležinkelio išardymas.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.03.21, 18:21.

                                      Comment


                                        Negalima tokiu budu riboti konkurencijos Lietuvoje, kaip ES nares rinkoje, nes aiskus dalykas kad Briuselio konkurencjos komisaras interveniuos. Kvaila darba padare Butkevicius ir LG, nes neko neuzdirbs o uzmokes bauda ir kompensacija uz tai kad naftos perdirbimo gamykla mokejo daugiau nei reikejo uz vezima. Jeigu taip pasakysi teisme, kad isardej begius nes norejai uzdirbti, tai Tave pasodins i kalejima ir priteis didele bauda. Reikes prie to dar atsatyti ruoža. Reikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui. Is vis ne reikejo pardavineti gamyklos uzsieniui, tai ir skundu ne butu. Geda LG ir Vyriausybej jeigu isarde begius kad Mazeikiai negaletu Latvijos paslaugoims naudotis.
                                        Paskutinis taisė mellopark; 2016.03.21, 11:06.

                                        Comment


                                          Parašė mellopark Rodyti pranešimą
                                          Reikia ziureti savo naudos ir kur galima uzdirbti, bet reikia tai daryti pagal istatymus ir negalima kenkti investoriui.
                                          Kiek Mažeikių naftos perdirbimo gamykla investavo į LG?
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X