Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    "TV3 žinios" 21:45 min.
    Dėl "Mažeikių naftos" problemų prisimintas ir 2008 m. nuardytas Rengės geležinkelis, kurio klausimas dėl konkurencijos ribojimo sprendžiamas ir Europos komisijoje.
    realiai tai net ir Lietuvai is to turint naudos tokio darbo vykdytojams reiktu nukapoti nagus...

    Comment


      2014.04.22
      Geležinkelio ruožui į Rengę trūksta tik lėšų – „Lietuvos geležinkelių“ vadovas

      http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...iu“-vadovas/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        BNS 2015-01-05 18:10
        Europos Komisija: „Lietuvos geležinkeliai“ galimai ribojo konkurenciją

        Vals­ty­bės val­do­ma bend­ro­vė „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ ga­li­mai ri­bo­jo kon­ku­ren­ci­ją ge­le­žin­ke­lių rin­ko­je Lie­tu­vo­je ir Lat­vi­jo­je, kai 2008 me­tais nu­spren­dė iš­mon­tuo­ti ruo­žo į Lat­vi­ją Bu­ge­niai-Ren­gė ge­le­žin­ke­lio bė­gius, tei­gia Eu­ro­pos Ko­mi­si­ja (EK).
        (...)
        Ofi­cia­lų ty­ri­mą dėl „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­lių“ veik­los EK pra­dė­jo 2013-ųjų ko­vą. Skun­dą dėl mi­nė­to ruo­žo iš­mon­ta­vi­mo Eu­ro­pos Ko­mi­si­jai 2011 me­tais pa­tei­kė Len­ki­jos naf­tos kon­cer­nas „Or­len“.

        Pa­sak EK pra­ne­ši­mo, 2008 me­tų rug­sė­jį „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ su­stab­dė eis­mą tarp Lie­tu­vos ir Lat­vi­jos, o po mė­ne­sio iš­mon­ta­vo bė­gius, ku­rie iki šiol ne­ats­ta­ty­ti. Tuo bū­du bu­vo ap­ri­bo­tos ga­li­my­bės ge­le­žin­ke­liais vež­ti kro­vi­nius tarp Lie­tu­vos ir Lat­vi­jos

        http://lzinios.lt/lzinios/Lietuvoje/...rencija/194157

        Comment


          /\ LG komentaras

          „Bylos nagrinėjimo metu „Lietuvos geležinkeliai“ EK ne kartą teikė išsamius paaiškinimus bei juos patvirtinančius įrodymus, kad Rengės geležinkelio išardymas buvo sąlygotas objektyvių aplinkybių ir buvo vykdomas siekiant išvengti didelio masto incidentų dėl šio ruožo kritinės būklės. Belieka tik apgailestauti, kad Komisija tik paviršutiniškai įvertino bendrovės pateiktus paaiškinimus bei juos pagrindžiančius objektyvius įrodymus“, – savo tinklapyje paskelbtame pranešime nurodo „Lietuvos geležinkeliai“.

          „Orlen Lietuvos“ kroviniai į Latviją šiuo metu keliauja per Joniškį. Pasak Vidmanto Gudo, „Lietuvos geležinkelių“ atstovo, naftos bendrovė šiuo metu turi nuolaidas dėl krovinių vežimo aplinkui, tad net jei ir būtų vėl atidarytas Rengės ruožas, pervežimo kaina nebūtų mažesnė.

          Pasak p. Gudo, ir dabar „Orlen Lietuva“ gali naudotis ne tik „Lietuvos geležinkelių“ paslaugomis, tad konkurencijos ribojimo dėl ruožo nuardymo neatsirado.

          „Latviai turi visas galimybes vežti krovinius per Joniškį“, – VŽ sako p. Gudas. Anot jo, ne tik „Latvijas Dzelzceļš“, bet ir kitos bendrovės, sudariusios sutartis su „Lietuvos geležinkeliais“, gali Lietuvoje gabenti krovinius.

          Tai, kad Rengės ruožas, nuardytas 2008 m., vis dar nėra atstatomas, p. Gudas grindžia lėšų stygiumi – esą tai nėra prioritetinis projektas, tad per krizę ir po jos vis dar neatsirado pinigų jam. Nors techninis projektas jau paruoštas, laukiama Susisiekimo ministerijos sprendimo dėl jo įgyvendinimo.
          http://vz.lt/article/2015/1/6/ek-lie...i-konkurencija

          Comment


            Ne kartą girdėti paistalai, bet diskusijos šia tema jau seniai išsemtos.

            Comment


              Nebus to geležinkelio atstatymo ir tiek.

              Comment


                Gėlėžinkėlis bus atstatytas, arba bus baudą iš Europos Komisijos iki dėšimt procentų apyvartos. Visos vyriausybės žadėjo, ir Latvija ir Lenkija jau net nusibodo tos pažadus skaičiuoti. O Europos Komisijoje sėdi Valdis Dombrovkis taigi baūdą yra kaip tikrai kaip du kart du keturi.

                Comment


                  Čia yrą raportas apie Lietuvos - Latvijos santykius paruoštas Latvijos Užsienių Ministerijojė, ir jame vienas is punktu yrą geležinkėlio renovaciją. http://www.mfa.gov.lv/data/aaa/repor..._lithuania.pdf

                  Comment


                    Parašė juristas Rodyti pranešimą
                    Čia yrą raportas apie Lietuvos - Latvijos santykius paruoštas Latvijos Užsienių Ministerijojė, ir jame vienas is punktu yrą geležinkėlio renovaciją. http://www.mfa.gov.lv/data/aaa/repor..._lithuania.pdf
                    Tu latvis?

                    Comment


                      Nė ne latvis, taigi šitamė raportė žėmiau ir lietuviškai ir angliškai yrą. Trijų kalbų oficialus URM raštas, dėl bedradarviamo su Lietuvą. Jam įvardintą kad Latviją siekią atstatymo gelėžinkėlių i Liepoja ir i Rengė.

                      Comment


                        Parašė juristas Rodyti pranešimą
                        Nė ne latvis, taigi šitamė raportė žėmiau ir lietuviškai ir angliškai yrą. Trijų kalbų oficialus URM raštas, dėl bedradarviamo su Lietuvą. Jam įvardintą kad Latviją siekią atstatymo gelėžinkėlių i Liepoja ir i Rengė.
                        Tai kodėl pas tamstą tokia keista rašyba?

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Tai kodėl pas tamstą tokia keista rašyba?
                          Taip išmokau rašyti, ar visi vienodai tūrį šitą mokėtį, vieni geriau kiti blogiau rašo, kaip su matematiką. Bėje kievienas yra unikalus, ir rašo kaip norį ir kaip moką.
                          Paskutinis taisė juristas; 2015.03.22, 19:11.

                          Comment


                            Parašė juristas Rodyti pranešimą
                            Taip išmokau rašyti, ar visi vienodai tūrį šitą mokėtį, vieni geriau kiti blogiau rašo, kaip su matematiką. Bėje kievienas yra unikalus, ir rašo kaip norį ir kaip moką.
                            Neturiu ką tau pasakyti. Moderatoriai, ištrinkit šiuos paskutinius pranešimus, kad neterštų temos.

                            Comment


                              Taigi kam reikėjo ardytį šitą atkarpą. Jokio pelno nebus iš tokio sabotažo, teismai būs praloštį, o baudą didesnė nėgu uždirbtį pinigai. Mažėikių Naftą aiškai norėtų ir per Latvijos uostus vežtį nafta: Liepoja, Riga, Venstpili kuris yra ganą toli, bet tūri didelius naftos sandelius. Devyniolikos kilometrų atkarpos panaikinimas, tyčią, visus šitus kėlius uždarė ir privertė komapnija vežioti dėgalus per Šiaulius, vietoj tiesaus kėlio i Rigą. Taip pat Liepojos uostas pasidarė nepasėkiamas, ir liko tiktai Klaipėdos uostas, į kuri irgį rėikia vėžtį krovininius per Šiaulus nės trumpėsno kėlio nėrą. Per ši laikotarpį nuo 2008 mėtų, Lietuvos Geležinkėliai sugėbėjo elektrifikuoti ir suremontuoti kėlisdešimt kilometrų bėgių už Europos Sąjungos lėšas.

                              Comment


                                Dėl atsatymo linijos i Renges geležinkėlio stoti aukščiausi valstybės ir vėžėjo vadovai turėjo pilna burna pažadu.
                                Butkevičiaus pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/DYad0L
                                Grybauskaitės pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/8y5qyG
                                Lietuvos Geležinkėliu pažadai dėl linijos atstatymo:http://goo.gl/nq0daw
                                Liberalo Masiulio pažadai dėl linijos atsatymo:http://goo.gl/22eGNr
                                Sekmoko - konservatoriu pažadai: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=32942979
                                http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=30183353
                                Paskutinis taisė grandi; 2015.03.23, 12:33.

                                Comment


                                  Taip, ne kartą rašyta ir šioje temoje šalininkai ir priešininkai ne vieną ietį sulaužė .
                                  Paskutinieji skelbti duomenys liudija, kad pervežimai geležinkeliais į Latviją mažėja. O ir šiuos daugiausia sudaro naftos produktai (daug nereikia spėlioti iš kokios įmonės). Tad jei ši linija veiktų - ji ir būtų labiausiai apkrauta kroviniams į Latviją. O daugiau viskas kaip ir aišku kodėl

                                  http://www.litrail.lt/-/lankesi-latv...liu-delegacija
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.23, 13:53.

                                  Comment


                                    XXXIX SKYRIUS
                                    NUSIKALTIMAI IR BAUDŽIAMIEJI NUSIŽENGIMAI TRANSPORTO EISMO SAUGUMUI

                                    278 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių netinkama priežiūra ar remontas
                                    1. Tas, kas netinkamai atliko geležinkelio, vandens arba oro transporto priemonių ar kelių, keliuose esančių signalizacijos ar ryšių įrenginių, dujotiekio, naftotiekio, elektros ar ryšių linijų priežiūrą ar remontą, jeigu dėl to buvo sunkiai sužalotas žmogus arba padaryta didelės turtinės žalos,
                                    baudžiamas teisės dirbti tam tikrą darbą arba užsiimti tam tikra veikla atėmimu arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
                                    280 straipsnis. Transporto priemonių ar kelių, juose esančių įrenginių sugadinimas
                                    1. Tas, kas išardė ar sugadino transporto priemonę ar kelią, dujotiekį, naftotiekį, elektros ar ryšių liniją, juose esantį įrenginį, ryšių ar signalizacijos priemonę, jeigu tai grėsė sunkiais padariniais,
                                    baudžiamas areštu arba laisvės atėmimu iki trejų metų.

                                    Comment


                                      Čia ale ne tas pats rašo veikėjas? Kur "latvis" disident paklausė

                                      Jug patys LG išardė tą geležinkelį , kam čia tas išrašas iš visokiausių dokumentų...
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Europos Komisijai pateiktas atsiliepimas dėl Rengės ruožo
                                        http://www.litrail.lt/-/europos-komi...l-renges-ruozo
                                        Balandžio 8 d. AB „Lietuvos geležinkeliai" Europos Komisijai pateikė atsiliepimą į šių metų sausį gautą prieštaravimo pareiškimą. „Lietuvos geležinkeliai" atsiliepime pateikė pagrįstus argumentus, paneigiančius bet kokius kaltinimus dėl konkurencijos ribojimo, kurį neva galėjo sąlygoti Lietuvą ir Latviją jungiančių geležinkelio bėgių išmontavimas 2008 metais. Rengės geležinkelio ruožas išardytas dėl kritinės jo būklės, siekiant išvengti didelio masto incidentų.

                                        Raštu Europos Komisijai argumentus išdėsčiusi bendrovė „Lietuvos geležinkeliai", remdamasi Europos Komisijos reglamentu, paprašė galimybės leisti savo poziciją paaiškinti ir žodžiu. Tokia galimybė turėtų būti sudaryta gegužės pabaigoje vyksiančiame atvirame posėdyje.

                                        Deja atsakymo turinio puslapyje nera. Idomu butu susipazinti, ka ten parase - bet Lietuvos Gelezinkeliuose daug neskaidrumo ar net slaptumo :-(. Tai gal Europos Komisijos Konkurencjios Komisariatas patalpins ateinanciomis dienomis visos bylos rastus. :-)



                                        Europos Komisjos pranesimai apie sita byla pateiktos puslapyje: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-2940_lt.htm
                                        Galima tiketis kad ji bus maziau paslaptinga negu LG. Be to LG ne skelbia kodel net 7 metus netaiso 19km atkarpos, del kritines jo bukles galima gincitis, bet priezastis tokio ilgo neveiklumo yra neaiski. Per siuos 7 metus LG sugebejo suremontuoti ir eletrifikuoti keliasdesimt, netgi kelius simtus kilomtru begiu, ruosiasi statyti rail baltica trasa, o nesugebejo patiesti 19km svarbios atkarpos. Sunku ne izvelgti tycinio pasyvumo ir veikimo nenaudai naftininkams ir Latvijos kroviniams.
                                        Paskutinis taisė mellopark; 2015.04.11, 23:08.

                                        Comment


                                          to ir reikėjo tikėtis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X