Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    .... todėl sudarymas sąlygų vežti krovinius per Latviją būtų nusikaltimas.
    Aš siūliau statyti naują geležinkelio liniją (apie tai kai kada kalbama, bet formaliai), aplenkiančią Latvijos teritoriją. Toks planas ir „smetonos“ laikais buvo. Seni žmonės sako, kad netgi sankasa buvo supilta. Ta geležinkelio linija turėtų driektis nuo Lūšės iki Skuodo Lietuvos teritorija apie 40 km. Nei Klaipėda, nei dar kas nors, nuo to nei kiek nenukentėtų. Geležinkelio liniją Klaipėda – Skuodas – Lūšė – Mažeikiai– Kužiai būtų galima naudoti kaip antrąjį geležinkelio kelią iš Radviliškio į Klaipėdą atsisakant antrojo kelio statybos nuo Kužių iki Kretingos. Tada nauda būtų visiems.

    Nusikaltimas yra iš savanaudiškų paskatų krovinių davėjams „rankas išsukinėti“, kaip, pvz., nuardant geležinkelio kelią nuo Mažeikių link Rygos. Gi, jei „Orlen Lietuva“ panorėtų, galėtų nesunkiai įrodyti, kad geležinkelio kelias yra nuardytas komerciniais, o ne techniniais sumetimais ir prisiteisti iš „Lietuvos geležinkelių“ tiesiog nepakeliamo dydžio kompensacijas.

    Be to, siekiant naudos valstybei, nereikia pamiršti ir pasekmių regionui. Pasekmės regionui kartais gali būti sunkesnės, nei mažai juntama nauda valstybei.
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Smetonos laikais plano būta. Pylimo tai tikrai nebus, nes jei jau būtų jį supylę, tai ir geležinkelį būtų nutiesę. Po to, kai buvo nutiesta Kužių - Telšių linija ir planuojama toliau nutiesti iki Kretingos, tokia jungtis tapo nereikalinga ir niekas jos nebūtų pradėjęs tiesti.
      Orlenas nieko nedarė ir nedarys. Galiausiai dar keli metai ir sukaks senaties terminas. Pasekmės regionui minimalios, nes geležinkelis ir taip merdėjo.

      Comment


        Kai eismas per sieną nutrūko, linijos tapo merdėjančiomis. Bet ir iki tol krovinių gerokai sumažėjo, lyginant su tarybiniais laikais ar nepriklausomybės pradžia, kol dar sienų nebuvo. O ir pasienio kontrolės atsiradimas labiausiai prisidėjo prie eismo sunaikinimo, nes iš Lietuvos į Lietuvą reikėjo važiuoti per Latviją su pasienio patikrinimu.
        Latviai linijos per Rokiškį nenaikins, nes tai viena iš dabar veikiančių dviejų jungčių tarp valstybių. Be to krovinių ten tranzitu nėra daug gabenama, taip kad Rygos uostui žalos nedaug. Linijos per Turmantą irgi neardys. Grįžtant prie temos, linija nuo Mažeikių iki sienos buvo išardyta ne dėl mažo srauto ir merdėjimo, o dėl to, kad Orlenas negalėtų gabenti krovinių per Latviją.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kai eismas per sieną nutrūko, linijos tapo merdėjančiomis. Bet ir iki tol krovinių gerokai sumažėjo, lyginant su tarybiniais laikais ar nepriklausomybės pradžia, kol dar sienų nebuvo. O ir pasienio kontrolės atsiradimas labiausiai prisidėjo prie eismo sunaikinimo, nes iš Lietuvos į Lietuvą reikėjo važiuoti per Latviją su pasienio patikrinimu.
          Latviai linijos per Rokiškį nenaikins, nes tai viena iš dabar veikiančių dviejų jungčių tarp valstybių. Be to krovinių ten tranzitu nėra daug gabenama, taip kad Rygos uostui žalos nedaug. Linijos per Turmantą irgi neardys. Grįžtant prie temos, linija nuo Mažeikių iki sienos buvo išardyta ne dėl mažo srauto ir merdėjimo, o dėl to, kad Orlenas negalėtų gabenti krovinių per Latviją.
          va kur pagrindinis atsakymas ir tema spaudai - kodel nuardytas kokybiskas gelezinkelis...

          Comment


            Parašė statyba Rodyti pranešimą
            va kur pagrindinis atsakymas ir tema spaudai - kodel nuardytas kokybiskas gelezinkelis...
            Ne tokie yra LG atsakymai. Jų (per SM) atsakymai yra tokie (ištraukos):

            1. Pasakos ne specialistams apie aršią kovą su geležinkelio kelio nevaldomu tižimu lietaus metu:



            2. Kada vykdyti geležinkelio kelio kapitalinį remontą, sprendžia „chebra“. Jie tiesiog susirenka ir nusprendžia nepaisant to, kad geležinkelio kelias dar yra neišnaudojęs savo projektinių ir normatyvinių resursų. Taigi, geležinkelio kelio kapitalinio remonto būtinybė „Lietuvos geležinkeliuose“ tampa neprognozuojamu ir neplanuojamu stichiniu reiškiniu. Tiesiog – „bampt“, ir viskas:



            3. Iškilmingai ir džiugiai atraportuota, kad traukiniai Mažeikiai – Rengė jau 2012 metais Europiniais greičiais važiuos naujutėlaičiu ir blizgančiu geležinkelio keliu (pagal nepatvirtintus duomenis, nuardytasis nukeliavo kažkur į Radviliškio – Pakruojo tarpstotį). Na, kur gi tas kelias?



            Be to, jie dievagojasi, kad keleto metų laikotarpyje iki geležinkelio linijos nuardymo Mažeikiai – Rengė esančių pervažų net pirštu nelietė, išskyrus dulkių šlavimą šluota, nors forumiečių atliktos ekspedicijos ta geležinkelio linija nuotraukos liudyja ką kitką. Pvz., kad ir šita pervaža (nuotrauką įkeliu specialiai didesnę, kad galėtumėt apžiūrėt iš arčiau):



            visa net blizga, o patys bėgiai prie pabėgių pritvirtinti ne senoviškai, o naujoviškai taip, kaip tai yra daroma dabar visur LG.
            Paskutinis taisė Combat; 2013.01.17, 14:04.
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              Aiškiau ir būt negali kad ir kokios spalvos siūlais besiūtum - su valstybės turtu elgiamasi kaip su savu.

              Comment


                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                Aiškiau ir būt negali kad ir kokios spalvos siūlais besiūtum - su valstybės turtu elgiamasi kaip su savu.
                Manau imanoma atrasti spaudoje, kas bus suinteresuotas pagvildenti sia tema... va tada bus tikrai idomu

                Comment


                  Šiandien per panoramą buvo rodomas reportažas apie geležinkelio linijos Mažeikiai - Rengės nurodyme,. Kalbėta, kad šią situaciją nagrinės Europos Komisija. tuo tarpu A. Bitkevičius teigia, kad bėgius reikėjo nuardyti, nes jie buvo avarinės būklės: http://www.ekonomika.lt/naujiena/lie...one-37002.html

                  Comment


                    Pasirodo, tarpuakaryje Laižuvoje buvo pastatytas naujas stoties pastatas. Kaip ne kaip, bet pasienio stotis. Pastatas tipinis, panašus į tuos, kurie yra linijoje Kužiai - Kretinga ir kai kur kitur.

                    10 nuotrauka.



                    Nuotrauka iš delcampe.net

                    Comment


                      Iš neoficialių pokalbių - ši linija nebus atstatyta. Pirmas teismas buvo naudingas LG , dar bus antras

                      Comment


                        O ko reikėjo tikėtis, būtų keista jei būtų sprendimas kitoks

                        Comment


                          aš kalbu apie EU teismus.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Iš neoficialių pokalbių - ši linija nebus atstatyta. Pirmas teismas buvo naudingas LG , dar bus antras
                            Šaunu. Vis dėl to, kad ir norėtūsi ieškoti tiesos konfilkte, bet reikia nepamiršt, kurią pusę mum ir reikėtų palaikyti

                            Comment


                              Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                              Šaunu. Vis dėl to, kad ir norėtūsi ieškoti tiesos konfilkte, bet reikia nepamiršt, kurią pusę mum ir reikėtų palaikyti
                              dar vienas propagandos ir LG vienos vietos laizytojas...

                              Vien pagal rasybos klaidu skaiciu galima speti kad LG pakalikas)

                              Comment


                                Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                                Šaunu. Vis dėl to, kad ir norėtūsi ieškoti tiesos konfilkte, bet reikia nepamiršt, kurią pusę mum ir reikėtų palaikyti
                                Leiskit paklaust kas tie "mes"?

                                Comment


                                  Paskutinis traukinys Rengė-Ryga 2010-02-22 Aucės stotyje 6:28
                                  http://www.youtube.com/watch?v=S8JFAvaFvrc
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.10, 14:07.

                                  Comment


                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Paskutinis traukinys Rengė-Ryga 2010-02-22 Aucės stotyje 6:28
                                    http://www.youtube.com/watch?v=S8JFAvaFvrc

                                    Youtube video
                                    matytas video ir graudus kadrai, kuomet uzdaroma atkarpa... Nuo jos puikiai dviraciu per 20min. galima buvo pasiekti Mazeikius, o dabar... ??

                                    Comment


                                      Latviai ragina Lietuvos susisiekimo ministrą kartu atstatyti uždarytus-nuardytus Mažeikių-Rengės ir Mažeikių-Liepojos geležinkelius.

                                      http://nra.lv/latvija/93087-satiksme...?view=comments

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        Latviai ragina Lietuvos susisiekimo ministrą kartu atstatyti uždarytus-nuardytus Mažeikių-Rengės ir Mažeikių-Liepojos geležinkelius.

                                        http://nra.lv/latvija/93087-satiksme...?view=comments
                                        kas is to, Lietuva tikrai niekad nebeatstatys Renges atsakos

                                        Comment


                                          "TV3 žinios" 21:45 min.
                                          Dėl "Mažeikių naftos" problemų prisimintas ir 2008 m. nuardytas Rengės geležinkelis, kurio klausimas dėl konkurencijos ribojimo sprendžiamas ir Europos komisijoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X