Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.edel.ee/discounts_ru/1/readmore/607/

    Va kokios nuolaidu sistemos turetu buti uz kelioniu skaiciu, o ne kaip pas mus: nuo 2 iki 5% asaros ir pasityciojimas...

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      http://www.edel.ee/discounts_ru/1/readmore/607/

      Va kokios nuolaidu sistemos turetu buti uz kelioniu skaiciu, o ne kaip pas mus: nuo 2 iki 5% asaros ir pasityciojimas...
      Ko norėt kai dar sovietinė-nomenklatūrinė dvasia dar tebegyva sistemoje...

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        http://www.edel.ee/discounts_ru/1/readmore/607/

        Va kokios nuolaidu sistemos turetu buti uz kelioniu skaiciu, o ne kaip pas mus: nuo 2 iki 5% asaros ir pasityciojimas...
        Aišku nesusimastom, kad mes ir taip su 30-70% (priklausomai nuo maršruto) nuolaida važinėjam... Nekalbant apie valdiškas lengvatas...

        Comment


          Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
          Aišku nesusimastom, kad mes ir taip su 30-70% (priklausomai nuo maršruto) nuolaida važinėjam... Nekalbant apie valdiškas lengvatas...
          Čia priskaičiuojant tuos taip vadinamus LG "nuostolius"?

          Comment


            Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
            Aišku nesusimastom, kad mes ir taip su 30-70% (priklausomai nuo maršruto) nuolaida važinėjam... Nekalbant apie valdiškas lengvatas...
            tai leiskite paklausti tuomet, kodėl kainos Lietuvoje ir Latvijoje taip skiriasi? Apie estiją nekalbu, jie jau į kitą planetą senai pabėgo mus aplenkę. Kam remontuojate Rokiškio ir kitas stotis, į kurias tuoj pat uždarinėjamas eismas. Kokio velnio statosi keleivių direkcijos pastatas ir renovacijos, jei keleivių nėra ir tik nuostoliai?

            Tegul neįsižeidžia tam tikri forumo dalyviai, bet kol tokio, kaip Jūsų, požiūrio žmonės dirbs LG - nieko keleivių vežime nebus.

            Tiesiog graudu žiūrėti, kaip kasose sėdi atsiprašau - "ruskė", nesugebanti net nuolaidos kortelės perbraukt nes "aš nemoku čiaa su kampiucerių padaryt"...

            Arba kai LG direkcijos žmonės rašo laiškus (TAIP, SUSIDURIU SU TOKIAIS BEVEIK KASDIEN), sakinyje sugebėdami padaryti po 2 rašybos klaidas...

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              tai leiskite paklausti tuomet, kodėl kainos Lietuvoje ir Latvijoje taip skiriasi? Apie estiją nekalbu, jie jau į kitą planetą senai pabėgo mus aplenkę. Kam remontuojate Rokiškio ir kitas stotis, į kurias tuoj pat uždarinėjamas eismas. Kokio velnio statosi keleivių direkcijos pastatas ir renovacijos, jei keleivių nėra ir tik nuostoliai?
              Latvijoje vietinių keleivių vežimo nuostolius dengia valstybė. Lietuvoje keleivių vežimo nuostolius dengia geležinkeliai krovinių vežimo pelno sąskaita ir dar dividendus biudžetui sumoka.
              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              Tegul neįsižeidžia tam tikri forumo dalyviai, bet kol tokio, kaip Jūsų, požiūrio žmonės dirbs LG - nieko keleivių vežime nebus.
              Tiesiog graudu žiūrėti, kaip kasose sėdi atsiprašau - "ruskė", nesugebanti net nuolaidos kortelės perbraukt nes "aš nemoku čiaa su kampiucerių padaryt"...
              Arba kai LG direkcijos žmonės rašo laiškus (TAIP, SUSIDURIU SU TOKIAIS BEVEIK KASDIEN), sakinyje sugebėdami padaryti po 2 rašybos klaidas...
              Nežiūrėk, neskaityk.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Latvijoje vietinių keleivių vežimo nuostolius dengia valstybė. Lietuvoje keleivių vežimo nuostolius dengia geležinkeliai krovinių vežimo pelno sąskaita ir dar dividendus biudžetui sumoka.
                Nežiūrėk, neskaityk.
                Bet palaukit, kolegos, ar LG - ne valstybinė įmonė ? Ar keleivinių pervežimų "nuostolių" dengimas iš krovinių pervežimų nėra perkeltine prasme ta pati dotacija?


                Būtų įmonė privati - kiitas reikalas. Bet dabar kažkaip galai labai jau nesueina...

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  tai leiskite paklausti tuomet, kodėl kainos Lietuvoje ir Latvijoje taip skiriasi? Apie estiją nekalbu, jie jau į kitą planetą senai pabėgo mus aplenkę. Kam remontuojate Rokiškio ir kitas stotis, į kurias tuoj pat uždarinėjamas eismas. Kokio velnio statosi keleivių direkcijos pastatas ir renovacijos, jei keleivių nėra ir tik nuostoliai?

                  Tegul neįsižeidžia tam tikri forumo dalyviai, bet kol tokio, kaip Jūsų, požiūrio žmonės dirbs LG - nieko keleivių vežime nebus.

                  Tiesiog graudu žiūrėti, kaip kasose sėdi atsiprašau - "ruskė", nesugebanti net nuolaidos kortelės perbraukt nes "aš nemoku čiaa su kampiucerių padaryt"...

                  Arba kai LG direkcijos žmonės rašo laiškus (TAIP, SUSIDURIU SU TOKIAIS BEVEIK KASDIEN), sakinyje sugebėdami padaryti po 2 rašybos klaidas...
                  Tikrai pritariu.... Maršrutai nuostolingi, svarstoma apie jų uždarymą... O direkcijos administracija plečiasi tik....
                  Ir kas tame pastate dirba... Vieni pensininkai, todėl ir buvo pastatytas trečias aukštas, kad galėtų atidaryti legaliai veikiantį pensionatą...
                  Todėl jaunimas ir neateina ten dirbti ir bandyti kažką pakeisti, nes tie seni kriošenos nieko neužleidžia.
                  Jeigu pvz. kasininkių viršininkė jau pensininkė, tai kokios gali būti darbuotojų motyvacijos ir mokėjimas dirbti su kompiuterinėmis technologijomis, koks gali būti anglų kalbos žinojimas, jei ji nesiunčia savo darbuotojų į kursus ir pan.
                  Tai čia tik iš vieno skyriaus info...
                  O direkcijoj yra daug skyrių ir poskyrių, kur vadovauja būtent pensininkės ir joms yra DZIN, jos nori tik atsėdėti valandas ir pasiimti pinigus, tuo tarpu dar intrigomis užsiima kiršindami ir šantažuodami žmones...
                  Tiesiog pensininkų rojus.... ir prieglobstis pasidarė Keleivių vežimo direkcija...
                  Laaaabai gaila... bet su tokiu požiūriu mes tikrai nepatobulėsim šioj sritį.

                  Comment


                    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                    Aišku nesusimastom, kad mes ir taip su 30-70% (priklausomai nuo maršruto) nuolaida važinėjam... Nekalbant apie valdiškas lengvatas...
                    Gal galėtumėte pasakyti maršrutų, kuriems pritaikoma minėta 70 proc. "nuolaida"? Išvis sunku pasakyti ar tai nuolaida. Nėra rinkos kainos, nes nėra rinkos geležinkelių transporte.
                    Palyginus LG kainas su vežėjų autobusais kainomis - galime nustatyti, kad važiuoti traukiniu kažkur 20-30 proc. pigiau. Tačiau ar čia nuolaida. Galbūt į savikainą įtraukiamos neefektyvaus valdymo sąnaudos ir kitos sąnaudos, kurios neturėtų būti priskaičiuojamos prie keleivių vežimo? Kadangi nesimato didelių pastangų kuo labiau efektyvinti keleivių vežimą geležinkeliais (nekarpant maršrutų) - sunku pasakyti ar savikaina yra pagrįsta.


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Bet palaukit, kolegos, ar LG - ne valstybinė įmonė ? Ar keleivinių pervežimų "nuostolių" dengimas iš krovinių pervežimų nėra perkeltine prasme ta pati dotacija?
                    Būtent. Visada galima pasiimti dividendus iš krovinių vežimo į biudžetą ir tada juos perskirstyti kaip dotacijas. Tačiau yra toks dalykas, kad įmetus kažką į biudžeto katilą ir pamakalavus, ištraukiama mažesnė pinigų suma nei buvo įmesta. T.y. geriau tegu tiesiogiai įmonė "dotuoja" keleivių vežimą iš savo pelno, nei perskirstant pinigus per biudžetą dalį jų "nuplauti" kitoms reikmėms.

                    Comment


                      Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
                      Tikrai pritariu.... Maršrutai nuostolingi, svarstoma apie jų uždarymą... O direkcijos administracija plečiasi tik....
                      Ir kas tame pastate dirba... Vieni pensininkai, todėl ir buvo pastatytas trečias aukštas, kad galėtų atidaryti legaliai veikiantį pensionatą...
                      Todėl jaunimas ir neateina ten dirbti ir bandyti kažką pakeisti, nes tie seni kriošenos nieko neužleidžia.
                      Bet kodėl valstybinės įmonės planktonas vis plečiasi ir plečiasi? Kodėl krizės metu buvo mažinami darbininkai (ir nemažai), bet beveik nebuvo mažinami "ofisininkai"? Kodėl popierių kiekis vis didėja ir didėja? Kodėl visos valdžios tik kartai pabardavo, bet nieko nedarydavo? Ką veikia susisiekimo ministerija?

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        Bet palaukit, kolegos, ar LG - ne valstybinė įmonė ? Ar keleivinių pervežimų "nuostolių" dengimas iš krovinių pervežimų nėra perkeltine prasme ta pati dotacija?


                        Būtų įmonė privati - kiitas reikalas. Bet dabar kažkaip galai labai jau nesueina...
                        Būtų privati įmonė tu galėtum tą savo kortelę toli į stalčių padėt arba tiesiai į konteinerį. Taip pat apie kažkokias keliones traukiniu taip pat galėtum pamiršt. Tiesiog jų nebebūtų.

                        Comment


                          Butu galbut bilietai internetu, kaip pvz "Kautra" siulo.

                          Comment


                            Nebūtų, nes joks privatininkas keleivių nuostolingais traukiniais neveš.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nebūtų, nes joks privatininkas keleivių nuostolingais traukiniais neveš.
                              Kodėl neveš? Veš, jeigu valdžia už kiekvieną keleivio-kilometrą primokėtų jam po kokius 10ct (arba kitą sumą, kaip susitars).

                              Comment


                                O kodėl valstybė turėtų mokėti kažkokiam privatininkui, jei yra valstybinė įmonė? Be to, kaip rodo panašių šalių kaip Lietuva praktika, iš tokio modelio jokios naudos. Estija išspiria lauk Edelraudtee iš keleivių vežimo ir sulig naujaisiais Stadleriais, keleivius veš valstybinė įmonė. Lenkijoje su geležinkelių restruktūrizacija, kai priemiestiniai pervežimai buvo perleisti vaivadijoms perduodant PKP riedmenis, gavosi visiškas š. Tą pripažįsta ir patys lenkai.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O kodėl valstybė turėtų mokėti kažkokiam privatininkui, jei yra valstybinė įmonė?
                                  Aš nesakau: "turėtų mokėti" - Aš sakau, kad ir privatininkas galėtų vežti. Bet net ir valstybinė įmonė vistiek turi gauti dotacijas už keleivių vežimą.

                                  Comment


                                    Joks privatininkas neveš keleivių Lietuvoje, nes tai menkas biznis, net jei valstybė ir dotuotų. Autobusai pustuščiai važinėja...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Joks privatininkas neveš keleivių Lietuvoje, nes tai menkas biznis, net jei valstybė ir dotuotų. Autobusai pustuščiai važinėja...
                                      Viskas priklauso nuo dotacijų dydžio. Jeigu keleivis sumokėjo už bilietą nuo Vilniaus iki Kauno 10Lt, valstybė vežėjui sumoka 1Lt/km dotaciją, t.y. 100Lt. Manau, kad tokiu atvėju vežančių ir važiuojančių bus.

                                      Comment


                                        Lietuvoje valstybė tiek nemokės. Nes ji neturi tiek pinigų. O imti iš pelningų krovinių pervežimų iš LG ir atiduoti pinigus privatininkams už keleivių vežimą perskirstymo per biudžetą būdu irgi yra neteisinga.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Gal galėtumėte pasakyti maršrutų, kuriems pritaikoma minėta 70 proc. "nuolaida"? Išvis sunku pasakyti ar tai nuolaida. Nėra rinkos kainos, nes nėra rinkos geležinkelių transporte.
                                          Palyginus LG kainas su vežėjų autobusais kainomis - galime nustatyti, kad važiuoti traukiniu kažkur 20-30 proc. pigiau. Tačiau ar čia nuolaida. Galbūt į savikainą įtraukiamos neefektyvaus valdymo sąnaudos ir kitos sąnaudos, kurios neturėtų būti priskaičiuojamos prie keleivių vežimo? Kadangi nesimato didelių pastangų kuo labiau efektyvinti keleivių vežimą geležinkeliais (nekarpant maršrutų) - sunku pasakyti ar savikaina yra pagrįsta.
                                          Lyginti su autobusais yra beprasmiška. Pasižiūrėkite VGI puslapyje kokie įkainiai vien už infrastruktūrą numatyti (jie panašūs kaip ir kitose valstybėse) ir palyginkite kokį kelių mokestį moka autobusai. Kiek kiek kainuoja traukinys ir kiek kainuoja atitinkamai vietų turintis autobusas. Kiek kainuoja remontuoti traukinį ir kiek kainuoja autobusą. Didžiausia neteisybė yra tame, kad geležinkeliai moką akcizą už dyzelinį kurą, kuris vėliau panaudojamas tiems patiems autokeliams prižiūrėti. Jeigu ant autobusų pakibintume atitinkamą dalį autokelių statybos ir priežiūros sąnaudų, tai jų bilietų kainos būtų n kartų didesnės. Kiek prisimenu, LG bilietų įkainius nustato ministerija, todėl lankstumo tikėtis neverta.
                                          Studentavimo laikais mačiau pristatymą-palyginimą, tai LG keleivių vežimo santykinis nuostolis niekuo neišsiskiria iš kitų valstybių. Bilietų kainos irgi panašios.
                                          Kita vertus reikia turėti omenyje, kad tiek latviai tiek estai neturi išlaikyti maršrutų, kuriais naudojasi keliolika keleivių, nes ten politikai (ypač "kompetetingi") mažai turi įtakos.
                                          Kas dėl kasininkių, tai kokie atlyginimai, tokie ir žmones dirba...Įsivaizduokite, kokie kaštai susidarytų, jei reiktų samdyti kasininkes mokančias pvz anglų kalbą..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X