Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš kur?
    Šaltinis iš LAKD.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pagal galiojusį įstatymą mokesčiai ėjo tiesiogiai keliams visu 100 proc. iki pakeitimų krizės pradžioje.
    Kokį įstatymą? Galiu dabar įdėti ir citatą iš Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo:
    1. Nuo 2005 m. sausio 1 d. į Programos finansavimo sąskaitą pervedama 40 procentų, nuo 2005 m. gegužės 1 d. – 50 procentų, nuo 2006 m. sausio 1 d. – 60 procentų, nuo 2006 m. liepos 1 d. – 70 procentų, o nuo 2008 m. sausio 1 d. – 80 procentų akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus bei energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai.
    100 proc. atitekdavo (berods ir dabar atitenka) tik nuo akcizo už suskystintas dujas, kurių geležinkeliai lyg ir nenaudoja. Taigi galima sakyti, kad beveik visada LG sumokamo akcizo dydžio dalis keliaudavo į bendrą biudžeto katilą.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei yra bėgiai, jais turi važinėti traukiniai, o ne autobusai šunkeliais. Nėra tiek daug tų lėtų traukinių tarp Vilniaus ir Kauno. Galima jų važiavimo greitį netgi padidinti, nes jie šliaužia dėl bukai sudarytų grafikų. Ir laisvai būtų galima sutaupyti apie 10-15 minučių.
    Tai bėgiai juk naudojami ne tik traukinių, kurie stoja visose tose mažose stotelėse, taigi naudotojai niekur nedingsta. Tačiau nereikia tiesiog švaistyti pinigų. Jeigu tų "lėtųjų" traukinių pajamos neatperka sąnaudų, tai reikia ieškoti optimalesnių galimybių. Jeigu išties galima juos pagreitinti, tai galbūt ir nėra reikalo jų atsisakyti, bet jie turi būti kuo greitesni, kad tenkintu ir keliaujančių Vilnius-Kaunas poreikius. Bet kokiu atveju jie turi važiuoti normaliais intervalais, o ne praėjus porai minučių po greitojo traukinio išvykimo.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Kokį įstatymą? Galiu dabar įdėti ir citatą iš Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo:
      Na, tarkim.

      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      100 proc. atitekdavo (berods ir dabar atitenka) tik nuo akcizo už suskystintas dujas, kurių geležinkeliai lyg ir nenaudoja. Taigi galima sakyti, kad beveik visada LG sumokamo akcizo dydžio dalis keliaudavo į bendrą biudžeto katilą.
      LG sumokėtas akcizas už kurą visada patekdavo į biudžeta lygiai taip pat kaip ir už automobilių kurą. Taigi, buvo skiriamas pagal tas pačias proporcijas kaip ir automobilių akcizas kelių tiesimui ir priežiūrai. Ir nei cento atgal geležinkelių infrastruktūrai.

      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tai bėgiai juk naudojami ne tik traukinių, kurie stoja visose tose mažose stotelėse, taigi naudotojai niekur nedingsta. Tačiau nereikia tiesiog švaistyti pinigų. Jeigu tų "lėtųjų" traukinių pajamos neatperka sąnaudų, tai reikia ieškoti optimalesnių galimybių. Jeigu išties galima juos pagreitinti, tai galbūt ir nėra reikalo jų atsisakyti, bet jie turi būti kuo greitesni, kad tenkintu ir keliaujančių Vilnius-Kaunas poreikius. Bet kokiu atveju jie turi važiuoti normaliais intervalais, o ne praėjus porai minučių po greitojo traukinio išvykimo.
      Visų traukinių pajamos neatperka sąnaudų. O su tokiais pasiūlymais, jei jie jau būtų įgyvendinti, nes ne vienas veikėjas valdžioje ar prie jos siūlė, mes jau nebeturėtume Lietuvoje keleivinio susisiekimo geležinkeliais, išskyrus Kaliningrado tranzitą ir galbūt LG maršrutus į Maskvą bei Peterburgą. Be to nėra tiek jau daug tų lėtųjų traukinių tarp Vilniaus ir Kauno. Per mažai yra greitųjų. O optimizuojant grafiką pirmiausia reikia atsisakyti tuščių traukinių varymo iš Vilniaus į Kauną anksti ryte bei lėtųjų išvažiavimo iškart po greitojo.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        O optimizuojant grafiką pirmiausia reikia atsisakyti ... bei lėtųjų išvažiavimo iškart po greitojo.
        Tokių tik vienas - 16:30-16:36, na yra dar 17:27-17:47.
        Betgi ne visiems į Kauną reikia, kai greitasis pakeliui nestoja niekur.

        Comment


          Vis tiek galėtų būti didesni tarpai. Iš Kauno irgi yra: 17.00 ir 17.10.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vis tiek galėtų būti didesni tarpai.
            Ir ką duos didesnis tarpas? Pvz. lėtasis 16:36. Dauguma išlipa Lentvaryje, likusieji Kariotiškėse, Rykantose ir tt. Ten jeigu yra kas iki Kauno, tai ant vienos rankos pirštų paskaičiuot.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Bet tai nereiškia, kad autobusai Švedijoje konkuruoja su geležinkeliu. Autobusas, kad ir pigiau, bet veža ne tuo tiesiausiu keliu ir gerokai ilgiau. O pas mus Lietuvoje, konkrečiai maršrute Vilnius - Kaunas autobusų yra per daug. Vien dėl normalaus susisiekimo autobusais tarp šių miestų konkurenciją reikia mažinti, nes ji, kaip labai gerai matosi, visiškai negarantuoja nei geresnės kokybės, nei mažesnės kainos.
              Ką reiškia "nekonkuruoja"? Na, tarkim rytoj noriu nuvažiuoti iš Stokholmo į Geteborgą (beveik 500 km). Keli spragtelėjimai pele ir galiu pasiulyti variantus:

              Traukinys: 3 - 3,5 h, ~900 SEK antra klase; yra kažkoks per 5 h už 600 SEK;
              Autobusas, viena kompanija: 6 - 6,5 h, ~400 SEK;
              Autobusas, kita kompanija: ~7 h, ~ 400 SEK.

              Pagal laiką manau akivaizdu, kad tai nėra regioniniai ant kiekieno kampo stoviniuojantys autobusai. Tai yra normalus tarpmiestinis susisiekimas, važiuojantis tiesiausiu ir greičiausiu keliu. Ir toks pasirinkimas, manau, yra labai gerai.

              Lietuvos problema veikiau ne autobusai, o tai, kad traukiniai dėl įvairių priežasčių nėra greitesni (ar yra nedaug greitesni) už autobusą, o dėl nepatogių tvarkaraščių yra nelabai patogūs. Bet nuo to, kad pamažinsim autobusų, traukiniai patogesniais nepasidarys ir susisiekimas nuo to nepagerės. Taip kad jei neturim fetišo kelionėms traukiniais (daugelis žmonių neturi) "draudimai ir ribojimai" nieko gero neduoda.
              Got sun in my face, sleeping rough on the road

              Comment


                Daugelis žmonių iš viso neturi "fetišo" VT, nes supuvusi tačkė geriau... Autobusų pamažinti Vilnioaus - Kauno ruože reikiane tiek dėl traukinių, kiek dėl pačių autobusų. Nes greitu laiku be mikrobų niekas daugiau ir nevažinės. O mikrobai, atsiprašant, tai ne VT, bet laukinio kapitalizmo postsovietinėse šalyse ar trečiojo pasaulio šalių atributas.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Daugelis žmonių iš viso neturi "fetišo" VT, nes supuvusi tačkė geriau...
                  Nereikia jau taip stipriai perdėti. Dažna viešojo transporto priemonė yra senesnė už nemažą dalį tų "supuvusių tačkių".

                  Comment


                    VT priemonės yra apskaičiuotos tarnauti ilgiau nei automobiliai. Ir tarnauja ilgiau netgi Vakarų Europoje.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Daugelis žmonių iš viso neturi "fetišo" VT, nes supuvusi tačkė geriau... Autobusų pamažinti Vilnioaus - Kauno ruože reikiane tiek dėl traukinių, kiek dėl pačių autobusų. Nes greitu laiku be mikrobų niekas daugiau ir nevažinės. O mikrobai, atsiprašant, tai ne VT, bet laukinio kapitalizmo postsovietinėse šalyse ar trečiojo pasaulio šalių atributas.
                      Tai, kaip suprantu, dabar susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno yra pernelyg dažnas ir dėl to jį reiktų praretint taip atiduodant dar vieną kozirį susisiekimui privačiu transportu?

                      Savotiška logika, reikia pasakyt.

                      P. S. Jei netempi kaip sraigė visos trobos su savim tai nelabai matau, kuom mikroautobusas pusantros valandos netrunkančioje kelionėje yra blogiau už autobusą.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        Tai, kaip suprantu, dabar susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno yra pernelyg dažnas ir dėl to jį reiktų praretint taip atiduodant dar vieną kozirį susisiekimui privačiu transportu?

                        Savotiška logika, reikia pasakyt.

                        P. S. Jei netempi kaip sraigė visos trobos su savim tai nelabai matau, kuom mikroautobusas pusantros valandos netrunkančioje kelionėje yra blogiau už autobusą.
                        Tai eilinis mitas. Tarpmiestiniai mikroautobusai neveža greičiau už autobusus. Čia labai seniai, kai dar važinėjo Ikarusai, LAZai ir "Latvijos", pastarosios veždavo 15-20 min. greičiau tarp Vilniaus ir Kauno. Bet tai jau praeitis. Tačiau mitas tarp keleivių gajus. Kaip ir tas, kad traukinys tarp Vilniaus ir Kauno velkasi 2 ar daugiau valandas, o į Klaipėdą iš Vilniaus važiuoja 5-6 valandas... Nors dabar pats lėčiausias traukinys važiuoja vos keliom minutėm ilgiau nei autobusas, stojantis tarpinėse stotelėse, o kartais ir keliom minutėm trumpiau.
                        Mikrobai maksimum 5 min. greičiau atvažiuoja. Bet tai pasiekiama viršijant greitį ir dėl mikrobų didesnio manevringumo mieste išvažiuojant iš jo ir įvažiuojant. Autostradoje iš esmės jie niekuo nepranašesni autobusus. Pats gali patikrinti 118.lt. Autobusai, kurie stoja tarpinėse stotelėse važiuoja tik 10 min. ilgiau už ekspresus, kuriems priskiriami ir mikroautobusai.
                        Panagrinėk 118.lt autobusų tvarkaraščius tarp Vilniaus ir Kauno. Ar tikrai reikia tarp šių miestų autobusų, kurie važiuoja kas 10-15 minučių? Net mieste tokiu intervalu piko metu važiuoja nedaugelio maršrutų autobusai. O kur daugiau keleivių? Mieste! Ir kas ekonomiškai geriau - du mikrobai kas 10 minučių ar vienas autobusas kas 20 minučių? Lietuvoje ir taip VT bilietų kainos išpūstos, o Vilniaus ir Kauno ruože jos dar labiau išpūstos, nes neveikia masto ekonomija, vežinėja pustuščiai autobusai kas 10-15 minučių. Niekas dėl šiek tiek praretintų autobusų nepuls į savo automobilius. Ne miestas, kasdien į kitą miestą važinėja nedaugelis, priešingai, nei mieste. O dušmanus dusinti reikia.
                        Paskutinis taisė Al1; 2012.08.01, 21:12.

                        Comment


                          Vakar.
                          16:20, ketvirtuoju keliu artėja greitasis EJ575-004, kuris po 10 minučių išvyks ir sustos tik Kaišiadoryje.
                          Žmonių visai nedaug. Suprantama, vasara. Studentų ir moksleivių nebėr, nemažai dirbančiųjų irgi atostogauja.



                          16:30, greitasis tuoj jau išvyks, o penktuoju keliu artėja lėtasis ER9M-381, kuris išvyks po 6 minučių ir stos prie kiekvieno stulpo.
                          Žmonių ne kaži kiek daugiau.



                          Iš to lėtojo keliolika žmonių išlipo Paneriuose, apie po 10 išlipo ir įlipo Vokėje.
                          Bet Lentvaryje išlipo jau beveik visi, pirmajame ir antrajame vagonuose buvo likę po trys keleivius. Na dar perone laukė traukinio apie 15 keleivių.

                          Comment


                            Visgi traukinys Kaunas - Šiauliai nenaikinamas, o nuo rugpjūčio 10 d. važiuos per Kaišiadoris. Kelionė pailgėjo tik 22 minutėm, iš kurių 10 sudaro krypties keitimas Kaišiadoryse. Kaina nepakito. Iš Kauno išvažiuos anksčiau, į Šiaulius atvyks tuo pat metu, kaip ir iki tol. Iš Šiaulių išvyks tuo pačiu laiku, o atvažiuos į Kauną tik 17 min. vėliau nei iki tol. Iš jų 10 skirta krypties keitimui.

                            http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...vRGtfX18xNA!!/

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Visgi traukinys Kaunas - Šiauliai nenaikinamas, o nuo rugpjūčio 10 d. važiuos per Kaišiadoris.
                              Koks tikslas? Vilnius -- Šiauliai su persėdimu Kaišiadoryse?

                              Comment


                                Remontui uždaromas ruožas Palemonas - Gaižiūnai.

                                Comment


                                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                  Koks tikslas? Vilnius -- Šiauliai su persėdimu Kaišiadoryse?
                                  Argi su persėdimu ? ? ?
                                  Kaip matau www.litrail.lt, Kaišiadoryse persėdimo nėra - toliau važiuoja tas pats traukinukas, o ilgesnis stovėjimas - dėl krypties keitimo.
                                  Koks tokio pakeitimo rezultatas, pagyvensime, pamatysime.
                                  Beje, tokiu atveju atsiranda papildoma galimybė (kogero, laikina) traukiniu į Šiaulius patogiau važiuoti iš Vilniaus. Iš Vilniaus 13:50h išv. dviaukštis, Kaišiadoryse jis būna 14:37h., iš Kaišiadorių traukinys Kaunas-Šiauliai išv. 15:35h. Dabar iš Vilniaus į Šiaulius vienas traukinys išv. 9:41h., kitas - tik 17:40h.

                                  P.S.:
                                  nereikėtų skubėti pulti su pesimistinėmis nuotaikomis prieš tai padėmi nepasidomėjus giliau.

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Visgi traukinys Kaunas - Šiauliai nenaikinamas, o nuo rugpjūčio 10 d. važiuos per Kaišiadoris. Kelionė pailgėjo tik 22 minutėm, iš kurių 10 sudaro krypties keitimas Kaišiadoryse. Kaina nepakito. Iš Kauno išvažiuos anksčiau, į Šiaulius atvyks tuo pat metu, kaip ir iki tol. Iš Šiaulių išvyks tuo pačiu laiku, o atvažiuos į Kauną tik 17 min. vėliau nei iki tol. Iš jų 10 skirta krypties keitimui.
                                  Bus malonu vasaros pabaigos arba net rudens savaitgalį už senąją kainą atlikti pasivažinėjimą maršrutu Kaunas-Kaišiadorys-Jonava.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2012.08.02, 14:16.

                                  Comment


                                    Neina kalba apie traukinio ketimą, o krypties - lygiai kaip Vilnius-Ryga keisdavo kryptį Kaune.

                                    Dėl persėdimo iš Vilniaus gerai (tame tarpe kaip tik trūksta traukinio į Šiaulius) - reiktų plačiau pareklamuoti (kad ir LG puslapyje ir plakatais stotyse), pardavinėti tiesioginį bilietą (gaunasi pigiau) ir leisti kiekvieną dieną. Tuomet važiavimas per Kaišiadoris yra labiau ekonomiškai pagrįstas.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.08.02, 14:45.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai eilinis mitas. Tarpmiestiniai mikroautobusai neveža greičiau už autobusus. Čia labai seniai, kai dar važinėjo Ikarusai, LAZai ir "Latvijos", pastarosios veždavo 15-20 min. greičiau tarp Vilniaus ir Kauno. Bet tai jau praeitis. Tačiau mitas tarp keleivių gajus. Kaip ir tas, kad traukinys tarp Vilniaus ir Kauno velkasi 2 ar daugiau valandas, o į Klaipėdą iš Vilniaus važiuoja 5-6 valandas... Nors dabar pats lėčiausias traukinys važiuoja vos keliom minutėm ilgiau nei autobusas, stojantis tarpinėse stotelėse, o kartais ir keliom minutėm trumpiau.
                                      Mikrobai maksimum 5 min. greičiau atvažiuoja. Bet tai pasiekiama viršijant greitį ir dėl mikrobų didesnio manevringumo mieste išvažiuojant iš jo ir įvažiuojant. Autostradoje iš esmės jie niekuo nepranašesni autobusus. Pats gali patikrinti 118.lt. Autobusai, kurie stoja tarpinėse stotelėse važiuoja tik 10 min. ilgiau už ekspresus, kuriems priskiriami ir mikroautobusai.
                                      Aš ir nesakiau, kad mikroautobusu važiuoti greičiau nei autobusu. Sakiau, kad keleiviui, kuriam reikia nusigauti iš taško A į tašką B dažniausiai nėra esminio skirtumo kokio dydžio transporto priemonė jį gabens.

                                      Panagrinėk 118.lt autobusų tvarkaraščius tarp Vilniaus ir Kauno. Ar tikrai reikia tarp šių miestų autobusų, kurie važiuoja kas 10-15 minučių? Net mieste tokiu intervalu piko metu važiuoja nedaugelio maršrutų autobusai. O kur daugiau keleivių? Mieste! Ir kas ekonomiškai geriau - du mikrobai kas 10 minučių ar vienas autobusas kas 20 minučių? Lietuvoje ir taip VT bilietų kainos išpūstos, o Vilniaus ir Kauno ruože jos dar labiau išpūstos, nes neveikia masto ekonomija, vežinėja pustuščiai autobusai kas 10-15 minučių. Niekas dėl šiek tiek praretintų autobusų nepuls į savo automobilius. Ne miestas, kasdien į kitą miestą važinėja nedaugelis, priešingai, nei mieste. O dušmanus dusinti reikia.
                                      Mieste piko metu VT važinėja tikrai dažniau kaip kas 15 minučių, o ir transporto priemonės mieste talpesnės. Kitas dalykas, kad dėl miestų VT skundžiamasi dėl to, kad jis per retas, o ne kad per dažnas. Na, ir šiaip pervežimo specifika miesto transporte ir tarpmiestiniame skiriasi, tad tokie tiesioginiai palyginimai menkai prasmingi.

                                      Nelabai sutikčiau su teiginiu, kad Vilniaus - Kauno kainos yra labiau išpūstos nei kitų mašrutų. Tas 100 km kainuoja apie 20 litų, kas nelabai skiriasi (jei išvis skiriasi) nuo vidutinės tarpmiestinio pervežimo kainos Lietuvoje. Ir nemanau, kad tos kainos sumažės sumažinus konkurenciją. Galų gale jei autobusų dabar pagal keleivių srautą iš tiesų per daug tai tą neišvengiamai išspręs rinka, nes nuostolingai niekas ilgai važinėt nenorės ir galiausiai kažkas turės iš šito maršruto pasitraukt.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Argi su persėdimu ? ? ?
                                        Kaip matau www.litrail.lt, Kaišiadoryse persėdimo nėra - toliau važiuoja tas pats traukinukas, o ilgesnis stovėjimas - dėl krypties keitimo.
                                        Norėjau pasakyti -- iš Vilniaus atvažiavus iki Kaišiadorių, galima persėsti į traukinį Kaunas -- Šiauliai (arba atvirkščiai).

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Visgi traukinys Kaunas - Šiauliai nenaikinamas, o nuo rugpjūčio 10 d. važiuos per Kaišiadoris. Kelionė pailgėjo tik 22 minutėm, iš kurių 10 sudaro krypties keitimas Kaišiadoryse. Kaina nepakito. Iš Kauno išvažiuos anksčiau, į Šiaulius atvyks tuo pat metu, kaip ir iki tol. Iš Šiaulių išvyks tuo pačiu laiku, o atvažiuos į Kauną tik 17 min. vėliau nei iki tol. Iš jų 10 skirta krypties keitimui.

                                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...vRGtfX18xNA!!/
                                          Matyt ne toks sis reisas ir nuostolingas, jei pirmai progai pasitaikius LG jo nenaikina, o paleidzia kitu patobulintu marsrutu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X