Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia kontroles kontrole

    Comment


      vistiek nurašo į keleivių pervežimo nuostolius.

      Comment


        Tikrino Keleivių vežimo direkcijos revizoriai. Nieko neįprasto.

        Comment


          Sekmadienį net buvo gražu žiūrėti, kaip maršrutu Kaunas - Šiauliai važiavo trivagonis DR1A su minkštomis atskiromis sėdynėmis. Kiek kalbėjau su traukinio personalu, nuspręsta paleisti didesnės talpos traukinį, nes į vienvagonę PESA prieš savaitę susigrūdo... NE TIK VISOS SĖDIMOS VIETOS, TAČIAU IR DAUGIAU, KAIP 30 STOVINČIŲ.

          Studentų laikotarpis? Galbūt, bet reisas matyt irgi iš tų, kurie "neapsimoka"...

          Comment


            taip tik iki spalio pabaigos zadama leisti. ir tik sekmadieniais.

            Comment


              I vilnių atvarytas AR2 iš kauno. Važinėja maršrutu Vilnius - Kena, Vilnius - Ignalina (20,49h). Labai nepatogi keleiviams, nes yra tik vienos durys, dėl to kyla keblumu išplipant ir įlipant į traukinį.

              Comment


                Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                I vilnių atvarytas AR2 iš kauno. Važinėja maršrutu Vilnius - Kena, Vilnius - Ignalina (20,49h). Labai nepatogi keleiviams, nes yra tik vienos durys, dėl to kyla keblumu išplipant ir įlipant į traukinį.
                Patikėk problemos tos pačios ir Kaune! ir ne tik tos. Pvz vienam iš salonų kuriame po apačia yra variklis ir nemalonu keleiviams važiuot (garsiai girdimas variklio darbas!) Taip pogi važiuojant ji "Supasi" Ne karta keleiviai skundėsi na ir konduktorius kartais ne vaikšto o "plaukioja"! Bet ką padarysi ką leidžia tuo ir važiuoja!
                N.L.V

                Comment


                  Grybų šventė Varėnoje. šį savaitgalį Varėnoje vyks grybų šventė ir miesto jubiliejus, todėl Lietuvos geležinkeliai numato tam tikrų nuolaidų ir papildomų reisų tą dieną.
                  Negana to, visą šventės dieną, rugsėjo 29-ąją, visiems traukinių, vykstančių iš Vilniaus į Varėną ir atgal, bilietams bus taikoma net 50 proc. nuolaida. O kad linksmybių nereikėtų nutraukti per anksti, numatytas papildomas vėlyvas traukinio į Vilnių maršrutas - paskutinis traukinys iš Varėnos išvyks 22.00 val. Taigi neatvykti į Varėnos miesto jubiliejui skirtą Grybų šventę - neįmanoma. Šiandien Varėnos meras per Lrt televizos laida "labadiena lietuva" kalbėjo, kad bus papildomas traukinys. 9.15 val. simbolinio šventinio traukinio išvykimas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Varėną (bilietus į šį traukinį galima rezervuoti iš anksto Vilniaus geležinkelio stotyje, tel. pasiteirauti 8 700 55 111). gal kam bus įdomu nuvykti į grybų šventę.
                  Paskutinis taisė Karoleo; 2012.09.25, 21:13.

                  Comment


                    Lietuvoje traukiniais važinėja vos 1 proc. šalies gyventojų – mažiausiai ES

                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...i-es-56-258372

                    Manau aišku kodėl?
                    N.L.V

                    Comment


                      Nes Lietuvis vistiek į darbą važiuos su 91m. Bmw karve ryjancia 15 litrų, negu sės į viešajį transportą.

                      Comment


                        Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
                        Lietuvoje traukiniais važinėja vos 1 proc. šalies gyventojų – mažiausiai ES

                        Manau aišku kodėl?
                        Viskas labai paprasta ir natūralu:

                        1. Lietuvoje mažai didesnių miestų, sujungtų tiesioginiais traukinių maršrutais. Realiausi maršrutai, kurie gali generuoti keleivių srautus - tik Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Šiauliai-Klaipėda (kuris daro lanką).
                        2. Lietuvoje praktiškai nėra priemiestinių maršrutų tinklo, kuris generuotų didesnius kasdien į darbą važinėjančių keleivių srautus. Tokio tinklo vystymas nepraktiškas, jis arba yra istoriškai išsivystęs, arba jo nėra.
                        3. Maršrutas "nuo durų iki durų" visuomeniniu transportu pakankamai nepatogus, jei įskaičiuoti kitą visuomeninį transportą. Taip jau istoriškai susiklostė, kad dalis gel. stočių nepatogiose vietose ir nieko su tuo nepadarysi.

                        Taip kad turbūt nėra reikalo kaltinti keleivių įpročius - net persodinę žymiai daugiau keleivių iš automobilių į traukinius, niekada neturėsime didelio srauto palyginus su geležinkelio tinklais kitose šalyse.

                        Asmeninis pavyzdys. Aš pats ne kartą į Kauną važiavau automobiliu tik dėl to, kad maršrutas "autobusas Vilniuje su persėdimu - traukinys - taksi Kaune" nepatogus ir brangesnis, bet traukinys tikrai nėra silpna vieta šioje grandinėje. Net jei rinkčiausi kelionę traukiniu tuos kelis kartus į metus, statistiškai tikrai nematau jokios esminės įtakos.

                        Edit: Perskaičiau cituotą straipsnį, iš karto į akis krito frazė "naudojasi bent kartą į savaitę". Minėtu atveju eina šneka apie priemiestinį tinklą, kurio mes neturime ir niekada neturėsime. Keleivių įpročiai tokioje statistikoje visai nesvarbūs, esmė tinklo buvimo faktas.

                        Comment



                          O tais atvejais kai "tinklas" yra (t.y. geležinkelis eina per miestelį ar kaimą), tai tvarkaraštis (pvz. 2-3 reisai per dieną) netenkina šiuolaikinio žmogaus poreikių.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Laikau savo pareiga pažymėti, kad ES narėje Maltoje traukiniais važinėja 0 procentų gyventojų.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              O Kipre?

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                O Kipre?
                                Irgi. Kai į ES priims Islandiją, lenksim jau tris Sąjungos šalis, ir šiuomsyk tai nebus, kaip pagal visus kitus rodiklius, Rumunija, Bulgarija ir Latvija.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Valstybės valdomai įmonei “Lietuvos geležinkeliai” siūloma sudaryti galimybę keleivių vežimo nuostolius iš dalies dengti dividendų sąskaita, tačiau įmonė gali netekti teisės pati spręsti dėl keleivių vežimo maršrutų. Tai darytų ministerijos.

                                  Ūkio viceministras Adomas Ąžuolas Audickas sakė, kad keleivių vežimo reguliavimą norima perkelti Susisiekimo ministerijai.

                                  “Dabar patys “Lietuvos geležinkeliai” tai sprendžia, norime, kad tą darytų Susisiekimo ministerija – ji turėtų nustatyti aiškius kriterijus, apimtis, kainą ir kontroliuoti kokybę”, - sakė ūkio viceministras.

                                  Ūkio ministerija teikia tai numatančius teisės aktų pakeitimus. Siūloma, kad Susisiekimo ir Finansų ministerijos kasmet nustatytų vietinių maršrutų sąrašą.
                                  http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...-is-dividendu/
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Jei taip būtų padaryta, tai galimi du variantai
                                    1. Keleivių pervežimas šiek tiek pagerėja arba išlieka tokiame pat lygyje.
                                    2. Keleivių pervežimai užraukinėjami - uždaroma dalis maršrutų.
                                    Labiau tikėtinas antras variantas, kai nėra pinigų, kai kyšo interesai, ypač "Kautros"...

                                    Comment


                                      Pasibaigs kalbomis ir tiek, kodėl nereaguliuoja saviavldybių autoparkų maršrutų.

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        Pasibaigs kalbomis ir tiek, kodėl nereaguliuoja saviavldybių autoparkų maršrutų.
                                        Kaip tai nereguliuoja?

                                        Asmeniškai aš tai nesitikiu, kad kažkas keisis, žinant kaip SM darbuojasi keleivių pervežimuose...
                                        Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.12.02, 10:27.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                        Comment


                                          Tarpmiestinius maršrutus VKTI tik formaliai reguliuoja - išduoda leidimus. Jei maršrutas nuostolingas, tai jau vežėjo problema. Kas dėl geležinkelių, tai kalba eina apie nemažus pinigus, kurie lydėtų keleivių vežimo reguliavimo procesą. Aš irgi esu už, kad maršrutus, nustatinėtų ne patys LG, bet turint omenyje, kaip Lietuvoje viskas daroma, perėmus tai ministerijai galima tikėtis ir maršrutų naikinimo (trumpinimo). Pirmiausiai kristų Marcinkonių (sutrumpintų iki Varėnos), Rokiškio (panaikintų), Trakų (pamžintų reisų arba pareikalautų vežti automotrisėsmi, nors linija elektrifikuota), netgi Mažeikių, taip pat Kaunas - Marijampolė. Pastarieji ir taip bus pakeisti autobusais, o gal ir ne, kai prasidės kitais metais RailBalticos tiesimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X