Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kad staiga atnaujinus laipinimą nereikėtų keisti grafikų ir priderinti visų kitų traukinių per naujo.



    Yra vasariniai sustojimai grybautojams/stovyklautojams. Kitais atvejais, pagrinde tai yra mažos gyvenvietės, kuriose srautai ypač maži. Tai tarpstotyje esant dviems stotelėms, traukinys X stoja vienoje, traukinys Y kitoje.
    Bent jau Turmanto maršrute kelionės trukmė keičiasi dėl sustojimų.
    Ypač mažiems srautams yra toks dalykas, kaip sustojimas pagal pageidavimą, o ne belenkokio tvarkarščio sudarinėjimas, kad koks lempinis traukinys stoja stotelėje X ar Y. Toks tvarkaraštis tinka nebent bobutėms.

    Ne, kaip tik kelionės trukmė nuo Vilniaus iki Turmanto nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.

    Pvz. Vilnius - Turmantas
    5.50-8.13: 2 val. 23 min. praleisti 4 sustojimai
    7.40-10.04: 2 val. 24 min. su visais - tai reiškia praleidžiant net 4 sustojimus kelionei susitaupo tik 1 min? Nes toks jausmas kad sustojimai praleidžiami tam kad Švenčionėliuose pastovėti
    11.45-14.14: 2 val. 29 min.
    15.10-17.30: 2 val. 20 min.
    16.30-18.11: 1 val. 41 min. važiuojam 1 min. ilgiau nors praleidžiam tiek pat kiek prieš tai važiavęs traukinys
    17.49-20.09: 2 val. 20 min. praleidžiam net 5 sustojimus tam kad 10 min. pastovėti Švenčionėliuose
    19.55-21.26: 1 val. 31 min.
    21.25-22.50: 1 val. 35 min. kodėl 4 min ilgiau?

    Suprantu, kad vienkelis ir traukiniams reikia suderinti to kelio naudojimą, bet kodėl negalima be stovinėjimų po 7-10 min? Švenčionėliuose kai kurie traukiniai tiesiog stovi, kam tai reikalinga?

    Sustojimas pagal pageidavimą Lietuvoje būtų labai gera priemonė, kurį sutrumpintų kelionės laiką, sutaupytų resursus bei atitiktų keleivių interesus. O sustojimas lempiniu laiku stotelėje X yra abejotina primonė su tokiu kursavimo dažnumu.

    Beje aiškiai pasijaučia Pavilnio sustojimo problema, kai nėra taktinio tvarkaraščio. Du traukiniai iš eilės važiuoja, po to nieko nėra. Butų taktinis, galima būtų kas 15-30 min. taktą užtikrinti.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą
      Suprantu, kad vienkelis ir traukiniams reikia suderinti to kelio naudojimą, bet kodėl negalima be stovinėjimų po 7-10 min? Švenčionėliuose kai kurie traukiniai tiesiog stovi, kam tai reikalinga?
      Švenčionėlių sustojimai anksčiau būdavo 1 min jei traukiniai neprasilenkinėja, ir 6 min jei prasilenkinėja. Dabar prailginti iki 10 min kai kurie, kurie irgi lenkiasi. Bėda tame, kad iki šiol palikti necentralizuoti iešmai, ir maršruto paruošimas užtrunka. Kodėl Švenčionėliuose iešmų automatizacija nebuvo įrengta, neaišku, nes visose kitose ruožo stotyse iešmai elektriniai.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Važiuojant pastoviai, matosi, kad kai kuriose stotelėse ilgą laiką keleivių skaičius lygus nuliui. Daug traukinių stoja prie kiekvieno stulpo, kas prailgina kelionių trukmę.
        Matyt nepameni Vilnius - Klaipėda dyzeliuko. Kaip jis stodavo, kaip jis STODAVO...

        Comment


          „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ UŽ 3,38 MLN. EURŲ DIEGIA KELEIVIŲ INFORMAVIMO SISTEMĄ

          https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...istema-1049933

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            „LIETUVOS GELEŽINKELIAI“ UŽ 3,38 MLN. EURŲ DIEGIA KELEIVIŲ INFORMAVIMO SISTEMĄ
            Eilinis pinigų plovimas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Eilinis pinigų plovimas.
              Teisingai, geriau gedimo/vėlavimo atveju mažesnėse stotyse stovėt ir laukt nieko nežinant negu informuot keleivius.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Teisingai, geriau gedimo/vėlavimo atveju mažesnėse stotyse stovėt ir laukt nieko nežinant negu informuot keleivius.
                Yra tarp "tikrųjų" geležinkeliečių toks supratimas - visa, kas nėra susiję su geležim, tai nėra geležinkelis ir atitinkamai yra pinigų švaistymas.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Teisingai, geriau gedimo/vėlavimo atveju mažesnėse stotyse stovėt ir laukt nieko nežinant negu informuot keleivius.
                  Pakabinti kiekvienoje stotelėje garsiakalbį ir balsu informuoti apie vėlavimą tikrai kainuoja pigiau. Ir tuos darbus galima padaryti LTG jėgomis be jokių konkursų.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Pakabinti kiekvienoje stotelėje garsiakalbį ir balsu informuoti apie vėlavimą tikrai kainuoja pigiau. Ir tuos darbus galima padaryti LTG jėgomis be jokių konkursų.
                    Reiktų skaičiavimų - jei atsižvelgsi į tai kiek reikės tam darbuotojų, jų atlyginimų infliaciją, tai veikiausiai paaiškės, kad tas "tikrai kainuoja pigiau" bus bent kelis kartus didesnė suma per visą perkamos sistemos naudojimo laikotarpį.
                    Žinoma joks skaičiavimas nereikalingas, jei daromos prielaidos - "pavogs", "vistiek neveiks" ir panašios.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Pakabinti kiekvienoje stotelėje garsiakalbį ir balsu informuoti apie vėlavimą tikrai kainuoja pigiau. Ir tuos darbus galima padaryti LTG jėgomis be jokių konkursų.
                      gaila, kad VVT to nežino.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                        Reiktų skaičiavimų - jei atsižvelgsi į tai kiek reikės tam darbuotojų, jų atlyginimų infliaciją, tai veikiausiai paaiškės, kad tas "tikrai kainuoja pigiau" bus bent kelis kartus didesnė suma per visą perkamos sistemos naudojimo laikotarpį.
                        Pavesti atlikti šitą darbą eismo tvarkdariui kainuoja apvalią sumą - nulį €, nulį centų.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Pavesti atlikti šitą darbą eismo tvarkdariui kainuoja apvalią sumą - nulį €, nulį centų.
                          Ir dar reikia dalgio, su grėbliu ir prožektorium.

                          Comment


                            O kam to reikia?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Pavesti atlikti šitą darbą eismo tvarkdariui kainuoja apvalią sumą - nulį €, nulį centų.
                              Tai sistema ir bus panaši. Tvarkdarys pažymės vėlavimus, o ekranai ir garsiakalbiai juos praneš. Garsiakalbį pakabinus kurčiųjų neinformuosi.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Tai sistema ir bus panaši. Tvarkdarys pažymės vėlavimus, o ekranai ir garsiakalbiai juos praneš.
                                O jeigu nemaitinti švogerių kontoros, nereikia nei žymėti, nei kabinti ekranus (kurie vistiek neveiks) arba švogerio kontora bankrutuos neįvykdžius sutarties.
                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Garsiakalbį pakabinus kurčiųjų neinformuosi.
                                Kiek % LTG LINK klientų sudaro kurtieji?

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  O jeigu nemaitinti švogerių kontoros, nereikia nei žymėti, nei kabinti ekranus (kurie vistiek neveiks) arba švogerio kontora bankrutuos neįvykdžius sutarties.
                                  Kiek % LTG LINK klientų sudaro kurtieji?
                                  Tai, gal ir nereikia traukinių, pritaikytų žmonėms su judėjimo negalia? Nes, kiek jų būna per metus?
                                  Jeigu matote, kad švogeriai laimi viešuosius užsakymus, kreipkitės į Viešųjų pirkimų tarnybą.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Kiek % LTG LINK klientų sudaro kurtieji?
                                    Kiek % sudaro neįgalieji vežimėliuose? Pagal tą pačią logiką, kam tada žemagrindžiai traukiniai?

                                    O "pakabinus garsiakalbį" 95% kad nebūtų įmanoma suprasti, ką ten tvarkdarys murma sau po nosim.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Tai, gal ir nereikia traukinių, pritaikytų žmonėms su judėjimo negalia? Nes, kiek jų būna per metus?
                                      Aš išvis esu už tai, kad geležinkeliuose liktų tik kroviniai.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Aš išvis esu už tai, kad geležinkeliuose liktų tik kroviniai.
                                        O kam? Taigi sunkvežimiu krovinius vežti patogiau. Nereikia tiesti spec. kelių, užtenka turimų.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Tai sistema ir bus panaši. Tvarkdarys pažymės vėlavimus, o ekranai ir garsiakalbiai juos praneš. Garsiakalbį pakabinus kurčiųjų neinformuosi.
                                          Vėlavimų nereikia žymėti rankomis. Jie suskaičiuojami.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X