Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viskam nepasidarysi. Mes nežinome, kas ten per detalės sugedo. Ne eilinės, nes nupirktų paprasčiau ir suremontuotų. Matyt sugedo tai, kas kaip ir neturėjo sugesti po kelių metų eksploatacijos. Bet garantija jau pasibaigė...
    Paskutinis taisė Al1; 2021.06.24, 11:19.

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Savaime suprantama, kad visko sumesti į vieną katila negalima, bet galima pasidaryti pvz. atskirus konkursus pagal LTG Link turimų traukinių markes - vieną Pesų detalių tiekimui, antrą Škodų detalių tiekimui, trečią kitiems ir pan.
      Yra tie konkursai, bet jeigu anksčiau buvo galima viską sutvarkyti per kelias dienas, dabar tenka laukti kelis mėnesius.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Dar kartą kartoju, kad viskam nepasidarysi. Mes nežinome, kas ten per detalės sugedo. Ne eilinės, nes nupirktų paprasčiau ir suremontuotų. Matyt sugedo tai, kas kaip ir neturėjo sugesti po kelių metų eksploatacijos.
        Tiesiog remonto taisyklėse parašyta "suremontuoti, esant būtinumui - pakeisti". Ir niekas nežino, kada teks keisti.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Yra tie konkursai, bet jeigu anksčiau buvo galima viską sutvarkyti per kelias dienas, dabar tenka laukti kelis mėnesius.
          Tada kažkas netvarkoje. Nes pats dirbu viešame sektoriuje ir toks principas, bent mūsų organizacijoje, pakankamai gerai veikia.
          Paskutinis taisė Perfect; 2021.06.24, 20:39.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            Tada kažkas netvarkoje. Nes pats dirbu viešame sektoriuje ir toks principas bent mūsų organizacijoje pakankamai gerai veikia
            O pas mus irgi kuo toliau, tuo durniau su tais pirkimais. Nes didelė institucija, biurokratija irgi didėja. Smulkesnėse lengviau. O aplamai, prieš 5 ar 10 metų buvo kur kas paprasčiau pirkti, o juk viešieji tada irgi buvo...

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
              Tada kažkas netvarkoje. Nes pats dirbu viešame sektoriuje ir toks principas, bent mūsų organizacijoje, pakankamai gerai veikia.
              Kiek metų į priekį jus planuojate savo veiklą?
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Birželio 29 d. LTG grupės bendrovės susitiko su organizacijomis, vienijančiomis individualių poreikių turinčius žmones, taip pat LR Susisiekimo ministerijos, LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ir kitų suinteresuotų institucijų atstovais aptarti projekto „Geležinkelių paslaugų pritaikymas pagal universalaus dizaino principus" pažangą.

                INFRASTRUKTŪROS PRITAIKYMAS

                Projektas „Maršruto be kliūčių pritaikymas stoties teritorijoje"
                1. Įvykdytos viešojo pirkimo procedūros lauko infrastruktūrai.
                2. Vyksta 23 stočių projektavimo ir rangos darbų pasiūlymų rengimas.
                3. Vykdomos vidaus infrastruktūros darbų 16-oje stočių keleivinių salių pirkimo procedūros.
                4. Ateities darbai – numatoma pasirašyti sutartis dėl 23 stočių rangos darbų ir paskelbti konkretų 19 stočių pirkimą iš DPS.
                Čia reikia suprasti, kad vykdomas stočių patalpų ir peronų (ar lauko laiptų ir pan.) pritaikymas vežimėliams, akliesiems ir kt.

                https://www.litrail.lt/naujienu-arch...cleId=12531133

                Taip pat ten pat rašoma, kad vykdoma pėsčiųjų tiltų stotyse techninės būklės įvertinimo ekspertizė ir remonto poreikio nustatymas. Įskaitant Vilniaus stoties pėsčiųjų tilto būklės papildomą vertinimą ir Kaišiadorių tilto pritaikymą neįgaliesiems (tirkiausiai bus liftai įrengiami?).

                Taip pat LTG skelbia, kad perkama net 50 stočių vizualinės informacijos įranga (realaus laiko vaizdo ir garso). Tik labai įdomu, iš kur 50 stočių jie ištraukė? Prie gerų norų tiek nėra. O tose, kuriose stoja 3 poros traukinių per dieną, nereikalinga tokia įranga. Nebent ir stoteles kai kurias aprūpins šita įranga, bet tik Vilniaus - Kauno ruože. Bet tai irgi pinigų išmetimas...
                Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 13:06.

                Comment


                  Panašu, kad Škodos produkcija nėra tarp LG favoritų rengiantis pirkti naujus elektrinius keleivinius traukinius - https://www.vz.lt/transportas-logist...rkimo-konkurso
                  Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.19, 20:33.

                  Comment


                    Nes iškelti labai aukšti reikalavimai, praktiškai tai, ko dar pasaulyje nelabai yra.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Panašu, kad Škodos produkcija nėra tarp LG favoritų rengiantis pirkti naujus elektrinius keleivinius traukinius - https://www.vz.lt/transportas-logist...rkimo-konkurso
                      Gal ir ačiū dievui. EJ575 turi tragišką garso izoliaciją, o vagonų sujungimuose yra panašiai, kaip sovietmečio eros traukiniuose, kur pro plyšius matosi bėgiai. Ne tokie traukiniai turi būti naudojami šiais laikais. Net 2000-2010, kai anie buvo perkami, jau buvo galima imti kur kas geresnius EMU su kur kas geresniu keleivių komfortu ir ypač triukšmo izoliacija. LTG verkiant reikia normalių produktų. Kažko iš Siemens, Bombardier ar panašių vardų, kurie moka gaminti normalius traukinius.

                      Comment


                        EJ575 yra priemiestinis traukinys ir jis savo funkciją atlieka. Normali ten garso izoliacija. Svarbiausia kainos ir kokybės santykis. Nešokinėk aukščiau bambos. Lietuva ne Vokietija ar Prancūzija. Nors ir ten nei kiek ne geresni traukiniai naudojami. Protingas perka ne žalią produktą, o jau išgydytą nuo vaikiškų ligų.

                        Comment


                          Jau ne vienerius metus Kalvarijos savivaldybėje esančio Jungėnų kaimo gyventojai, pro savo namų langus girdi pravažiuojančius tik krovininius traukinius, kai kadaise reguliariai vykdyti keleiviniai maršrutai į Kauną ar Marijampolę, dabar yra tik svajonė.
                          https://suduvosgidas.lt/jungeniskiam...teks-palaukti/

                          Jungėnuose yra Kalvarijos geležinkelio stotis.

                          ,,Sūduvos gidas” nusprendė pats pasidomėti šia situacija ir išsiaiškinti, kodėl beveik 1000 gyventojų turinčioje, vos 3 km. atstumu nuo Kalvarijos esančioje gyvenvietėje, deja, bet neatvyksta keleiviai traukiniai.
                          ------
                          Visgi, R. Atroškaitės teigimu, vienas iš trukdančių atnaujinti reisus faktorių, yra stoties būklė.
                          Na ir nusifantazavo žurnalistai...

                          Pamėginus susisiekti su ,,Lietuvos geležinkelių” infrastruktūros projektų atstovu, gauti atsakymo nepavyko, tačiau vienas iš aspektų gali būti netinkamas, lauke įrengtas tualetas, kuris neatitinka šiuolaikinių standartų taikomų geležinkelio stotims.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            EJ575 yra priemiestinis traukinys ir jis savo funkciją atlieka. Normali ten garso izoliacija. Svarbiausia kainos ir kokybės santykis. Nešokinėk aukščiau bambos. Lietuva ne Vokietija ar Prancūzija. Nors ir ten nei kiek ne geresni traukiniai naudojami. Protingas perka ne žalią produktą, o jau išgydytą nuo vaikiškų ligų.
                            Nėra ji normali. Nebent viską vertini pagal pokario Sovietinius standartus. Teko važiuoti duaguma šiais laikais Europoje naudojamų priemiestinių traukinių modelių ir EJ575 aiškiai išsiskiria ypač dideliu triukšmo lygiu salone.

                            Comment


                              Jei turi pinigų tik KIA, tai ir perki KIA, o ne Mercedesą ar Ferrari. Pagal kišenę ir traukiniai. Normalus tie EJ575 kaip priemiestiniai.

                              Comment


                                Taip, pats irgi vw pirkai, o ne koki komfortiska ir saugu MB

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jei turi pinigų tik KIA, tai ir perki KIA, o ne Mercedesą ar Ferrari. Pagal kišenę ir traukiniai. Normalus tie EJ575 kaip priemiestiniai.
                                  Kai kam ir drezina normalus transportas. Lietuvoje tokie traukiniai nėra pakankamai geri ir net patys LTG gana aiškiai sako, kad jie nepateisino lūkesčių. Mėšlo pirkti daugiau nereikia ir, panašu, kad LTG irgi taip galvoja.

                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Taip, pats irgi vw pirkai, o ne koki komfortiska ir saugu MB

                                  Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
                                  Paskutinis taisė John; 2021.07.20, 21:30.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
                                    Škoda mašinos praktiškai tas pats VW. Bent jau šimtus kartų arčiau VW nei Lados.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kai kam ir drezina normalus transportas. Lietuvoje tokie traukiniai nėra pakankamai geri ir net patys LTG gana aiškiai sako, kad jie nepateisino lūkesčių. Mėšlo pirkti daugiau nereikia ir, panašu, kad LTG irgi taip galvoja.




                                      Parelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
                                      Nereikia čia sekti pasakų. Nieko tie Bombardier ar Siemens ne geresni, jei lyginti 10-15 metų senumo traukinius, o ne naujausius.
                                      Gal vieną kartą reikia liautis būnant plikbajoriais vaizduoti ponus? Iš kur pinigai, Zina? Sumokėk iš savo kišenės ir nupirk LG naujus traukinius iš Siemens ar Bombardier. Kiekvienas perka pagal savo kišenę. Lietuvai toli iki Šveicarijos ar Vokietijos. LG labai blogai daro, kad perka tuos akumuliatorinius traukinius. Niekur jie dar normaliai nėra eksploatuojami. Žalias produktas. Užuot mečius pinigus visokiom pseudoekologijoms, verčiau tegul atnaujina pirmiau užtikrina keleivių pervežimo augimą bent porą kartų. O tam nereikia jokių navarotnų riedmenų. Reikia normalaus tvarkaraščio ir normalių klasikinių bei laiko patikrintų riedmenų.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.07.20, 21:41.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Škoda mašinos praktiškai tas pats VW. Bent jau šimtus kartų arčiau VW nei Lados.
                                        Apie ką tu čia? Kuo čia dėtos Škoda mašinos? Apie traukinius gi kalbam

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Nereikia čia sekti pasakų. Nieko tie Bombardier ar Siemens ne geresni, jei lyginti 10-15 metų senumo traukinius, o ne naujausius.
                                          Gal vieną kartą reikia liautis būnant plikbajoriais vaizduoti ponus? Iš kur pinigai, Zina? Sumokėk iš savo kišenės ir nupirk LG naujus traukinius iš Siemens ar Bombardier. Kiekvienas perka pagal savo kišenę. Lietuvai toli iki Šveicarijos ar Vokietijos. LG labai blogai daro, kad perka tuos akumuliatorinius traukinius. Niekur jie dar normaliai nėra eksploatuojami. Žalias produktas. Užuot mečius pinigus visokiom pseudoekologijoms, verčiau tegul atnaujina pirmiau užtikrina keleivių pervežimo augimą bent porą kartų. O tam nereikia jokių navarotnų riedmenų. Reikia normalaus tvarkaraščio ir normalių klasikinių bei laiko patikrintų riedmenų.
                                          Taigi jau paaiškinau, kuo geresni: garso izoliacija ir vibracijos traukinio salone. Važiuojant EJ575 jautiesi ne ką geriau, nei nerestauruotame Sovietmečio eros traukinyje. Siemensai, Stadleriai ir Bombardieriai net nelygintini su EJ575 pagal šituos dalykus.

                                          Siemens ne geresni, jei lyginti 10-15 metų senumo traukinius, o ne naujausius.
                                          Ir vėl tu meluoji
                                          Aišku, kad lyginu ne su naujais. Lyginu konkrečiai su 2002 Siemens Desiro (British Rail Class 450 ir susijusiais modeliais) arba panašaus stiliaus irgi 2002 laidos Bombardier 377 Electrostarais. Nu arba bele kuriuo panašaus lygio EMU iš tų laikų. Tiek garso, tiek vibracijų slopinimas beveik 20 metų senumo traukiniuose yra šviesmečiais toliau, nei gerokai naujesnių EJ575.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X