Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    12 metų. 2008 metais atėjo 4 vnt. RA-2 if 2 vnt. 620M.
    Teisingai. Kažkodėl atmintyje buvo užsifiksavę 1998 m. :-)

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą

      šiaip klausimas kiek apskritai 620M bevažiuojančių. Vilniuje sutikti tenka labai retai.
      Vilniuje nelabai yra kur jiems važiuoti, apart oro uosto ir Kenos. Tikriausiai dauguma Kaune ir Radviliškyje. Aišku, tų 620 per daug buvo nupirkta...

      Comment


        Kol kas oro uosto maršrutas neveikia, tai važinėja tik į Keną, Jašiūnus, Varėną ir Marcinkonis, bet tik kai kuriais reisais. Taip pat kartais į Turmantą, nors čia DR1A pagrinde ir kartais dvivagonės Pesos.

        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Tai kad DRAkonų yra apie 10-12, kam net 21 DMU? Juk atvirkščiai, turėtų atsilaisvinti Radviliškio-Klaipėdos traukinys, Vilniaus-Kenos ir savaime aišku, Vilniaus-Klaipėdos.
        Gali būti pirkimas su perspektyva ateičiai, kad būtų po kelių metų daperkama be naujo konkurso, jei prireiktų. Esminis žodis čia yra "jei". Be to gali būti perkami kokie nors dvivagoniai "nesusipratimai" ir kabinami į sąstatą po du, kai būna didesni srautai. Ar net po tris.
        Yra dar vienas niuansas. Juk yra reikalavimas pritaikyti traukinius invalidams ir vežimėliams. Nei vieni iš turimų dyzelinių traukinių tam nepritaikyti. Juk berods buvo reikalavimas iki 2021 m. pritaikyti. Berods 3 metams nukėlė. Tai 21 dyzelinis traukinys nebūtų per daug, bet tada išeina, kad būtų parduodamos ir visos Pesos 620M ir 630M, taip par ir RA2... Bet jie dar pakankamai nauji ir kas juos nupirks? Rinka ribota, iš potencialių pirkėjų nebent kokia Moldavija, jei pramuštų pinigų geležinkelio atnaujinimui iš tarptautinių bankų, dar Kazachstanas... Nors Kazachstane dyzelinių nėra, ten arba elektriniai traukiniai, arba vagonai su šilumvežiais... Ukrainai irgi reikia naujų riedmenų, bet iš kur UZ pinigų paims? Krovininiai pervežimai tai visai kas kita, todėl GE šilumvežių pirkimui pinigų sukrapštė.
        Paskutinis taisė Al1; 2020.07.15, 22:32.

        Comment


          Dėl 620M nesu tikras, bet 630M tikrai pritaikyti neįgaliesiems. Va RA2 iš tikrųjų gali tekti parduoti, bet net ir tokiu atveju, jų yra 4, o ne 21.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Nuo liepos 31 d. atnaujinamas susiekimas Kaunas-Balstogė. Jau galima įsigyti bilietus.
            Neoficialiomis žiniomis, nuo rugpjūčio 1 d. atnaujinamas Vilnius-Daugpilis.
            Smagu, kad pakeltas triukšmas davė rezultatų

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Dėl 620M nesu tikras, bet 630M tikrai pritaikyti neįgaliesiems. Va RA2 iš tikrųjų gali tekti parduoti, bet net ir tokiu atveju, jų yra 4, o ne 21.
              Šiais laikais pritaikytas neįgaliesiems reiškia ne keltuvą, o žemagrindį įėjimą. Jei jau problema įėjimo aukštyje, tai ar ne pigiau visuose turimuose traukiniuose sumontuoti keltuvus? O pagrindinėse stotyse įrengti mobilius keltuvus, su personalu, kad reikalui esant pastatytų prie traukinio... Kol kas keltuvai yra tik Vilniuje.

              Comment


                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                Pagal specifikacijas, kaip jos pateiktos šiuo metu, nepraeina nei Škodos, nei Pesos. Tikrai praeina Stadler Flirtai, gal būt dar ispanai (CAF arba Talgo) nuspręs painvestuoti į savo modelių 1520 vėžės versijas. Latvijos konkurse jie abu dalyvavo.
                O vokiški gamintojai nedalyvauja konkursuose Baltijos krašte? Juk irgi turi Siemens Desiro serijas 1520 mm bėgiams.

                Comment


                  O kokie konkursai buvo? Buvo tik estų ir LG konkursai. Dar Baltarusijos, Ukrainos. Bet jie įpirko tik Pesas, kaip ir LG. Tik estai pirko Stadler'ius. Latvijoje dyzelinių konkurso lygtai nebuvo, tik elektrinių traukinių.

                  Comment


                    Latvijoje buvo elektrinių, o dabar vyksta nedidelio kiekio dyzelinių (gal 7-8, tiksliai nepamenu) traukinių konkursas. Taip pat šiuo metu vyksta naujas estų Intercity EMU konkursas. Nei viename konkurse vokiečiai (Siemens ar Bombardier) nedalyvavo.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      O pagrindinėse stotyse įrengti mobilius keltuvus, su personalu, kad reikalui esant pastatytų prie traukinio... Kol kas keltuvai yra tik Vilniuje.
                      Vat, vat...
                      o dar iki traukinio su vežimėliu dar privažiuoti.

                      Lentvaryje ar Paneriuose pvz, dar į 1 peroną atvažuosi, o jau atgal grįžti? Iš kitų peronų išvažiavimo nėra. Tik laiptai.
                      Ir kas kad traukinys žemagrindis.

                      Comment


                        Taip. Bet ten neaišku, kokius reikalavimus LG kėlė dėl prieinamumo. O prie ko čia LG, jei autobusai tiek priemiestiniai, tiek tarpmiestiniai irgi nepasiekiami invalidams be papildomos pagalbos. Pavyzdžiui, Prancūzijoje yra reikalavimas, kad tolimojo susisiekimo autobusai turėtų vieną vietą invalidui su vežimėliu (platesnės ar specialios durys, keltuvas autobuse). O Italijoje to nėra. Vokietijoje irgi tai neprivaloma.

                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                        Latvijoje buvo elektrinių, o dabar vyksta nedidelio kiekio dyzelinių (gal 7-8, tiksliai nepamenu) traukinių konkursas. Taip pat šiuo metu vyksta naujas estų Intercity EMU konkursas. Nei viename konkurse vokiečiai (Siemens ar Bombardier) nedalyvavo.
                        Nes latviai modernizavo keletą senų DR1A. Todėl jiems apie 10 metų jie dar tarnaus. Tačiau daugiau modernizuoti nežada, todėl ir perka keletą dyzelinių.
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 16:52.

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                          Smagu, kad pakeltas triukšmas davė rezultatų
                          Prie ko čia internetas? Viskas vyksta pagal prieš kelias savaites paruoštą planą.

                          Comment


                            Kiek LG maršrutų atnaujinta po koronaviruso?

                            Pirmas skaičius - kiek buvo iki koronaviruso, antrasis skaičius - kiek yra šiai dienai. Skaičiai formatu X/Y - traukinių skaičius viena ir kita maršruto kryptimi paros metu skiriasi.

                            Kaunas - Kybartai 5 ... 4
                            Kaunas - Marijampolė 8/9 ... 8
                            Klaipėda - Radviliškis 2 ... 2
                            Vilnius - Klaipėda 7/8 ... 6/7
                            Klaipėda - Šilutė 4 ... 4
                            Šiauliai/Radviliškis - Mažeikiai 5 ... 4
                            Šiauliai - Panevėžys 5 ... 5, iš jų viena pora iki Rokiškio.
                            Vilnius - Turmantas 8 ... 8
                            Vilnius - Kena 7 ... 7
                            Vilnius - Trakai 11 ... 8
                            Vilnius - Jašiūnai 6 ... 4
                            Vilnius - Varėna 7/8 ... 5/7 iš jų į Marcinkonis 4/3 ... 3/2
                            Vilnius - Kaunas 21/19 ... 15/16
                            Kaunas - Šiauliai 1 ... 1
                            Vilnius - Oro uostas 13 ... 0 (čia tie, kurie ne iki Jašiūnų)
                            Paskutinis taisė Al1; 2020.07.16, 22:14.

                            Comment


                              Netikslu. Daug maršrutų atnaujinti tik savaitgaliais, o darbo dienomis į darbus važiuojantiems žmonėms ne visi reikalingi reisai dar atstatyti.

                              Pavyzdžiui, į Trakus dauguma reisų atnaujinti tik savaitgaliais, tad darbo dienomis iš buvusių 10 reisų likę dar tik 5.
                              Į Kauną darbo dienomis 14 vietoje 19, iš Kauno į Vilnių - 14 vietoje 21.
                              Kaunas-Šiauliai panaikintas važiavimas šeštadieniais.
                              Šiauliai-Panevėžys vakarinis 19:15 sutrumpintas iki Radviliškio.
                              Į Turmantą atstatyti visi, tačiau nevažiuoja iki Daugpilio. Taip pat nėra galimybės savaitgaliais važiuoti paskutiniu traukiniu, kuris važiuodavo maršrutu Daugpilis-Vilnius, jis sutrumpintas iki Ignalinos ir važiuoja tik darbo dienomis.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Vilnius - Kena 7 ... 7
                                Vilnius - Trakai 11 ... 8
                                Vilnius - Jašiūnai 6 ... 4
                                Vilnius - Varėna 7/8 ... 5/7 iš jų į Marcinkonis 4/3 ... 3/2
                                Vilnius - Oro uostas 13 ... 0 (čia tie, kurie ne iki Jašiūnų)
                                Gera proga įgyvendinti senus planus?

                                Comment


                                  Niekaip nesuprantu, kodėl vis dar nėra atnaujintas rytinis reisas į/iš Varėna-Marcinkonis.

                                  Comment


                                    Nes ne mokslo metai, o mokiniai į Varėną nevažiuoja, tad LTG Link žymiai patogiau tokį "nepelningą" maršrutą pasinaudojus COVID situacija tyliai užraukt...

                                    Po kiek laiko užrauks ir likusius du iki Marcinkonių ir bus ramu

                                    Comment


                                      Būtų norėję, būtų užraukę. Reikalas tame, kad už kelių metų pagal ES reikalavimus už keleivių vežimą turės mokėti valstybė kaip užsakovas, sudarant pervežimo paslaugų pirkimo sutartį. Tai kuo daugiau maršrutų bus pereinant prie naujos tvarkos, tuo daugiau gaus LG už keleivių vežiojimą. Tada jau valstybė spręs, reikia maršruto, ar nereikia. Yra kitas momentas, kad parazitams valdžioje gali pasirodyti, kad nafig tie traukinių maršrutai reikalingi, užtenka Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, na, gal dar kokio iki Ignalinos ar Varėnos, o visus kitus reikia atiduoti autobusams. Įstatymas, beje, jau prieš kelis metus priimtas.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                        Netikslu. Daug maršrutų atnaujinti tik savaitgaliais, o darbo dienomis į darbus važiuojantiems žmonėms ne visi reikalingi reisai dar atstatyti.

                                        Pavyzdžiui, į Trakus dauguma reisų atnaujinti tik savaitgaliais, tad darbo dienomis iš buvusių 10 reisų likę dar tik 5.
                                        Į Kauną darbo dienomis 14 vietoje 19, iš Kauno į Vilnių - 14 vietoje 21.
                                        Kaunas-Šiauliai panaikintas važiavimas šeštadieniais.
                                        Šiauliai-Panevėžys vakarinis 19:15 sutrumpintas iki Radviliškio.
                                        Į Turmantą atstatyti visi, tačiau nevažiuoja iki Daugpilio. Taip pat nėra galimybės savaitgaliais važiuoti paskutiniu traukiniu, kuris važiuodavo maršrutu Daugpilis-Vilnius, jis sutrumpintas iki Ignalinos ir važiuoja tik darbo dienomis.
                                        Kaunas Siauliai sestadieni buvo tik bandomasis vaziavimas. Reisas nepasitvirtino, todel nebus atstatomas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Būtų norėję, būtų užraukę. Reikalas tame, kad už kelių metų pagal ES reikalavimus už keleivių vežimą turės mokėti valstybė kaip užsakovas, sudarant pervežimo paslaugų pirkimo sutartį. Tai kuo daugiau maršrutų bus pereinant prie naujos tvarkos, tuo daugiau gaus LG už keleivių vežiojimą. Tada jau valstybė spręs, reikia maršruto, ar nereikia. Yra kitas momentas, kad parazitams valdžioje gali pasirodyti, kad nafig tie traukinių maršrutai reikalingi, užtenka Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, na, gal dar kokio iki Ignalinos ar Varėnos, o visus kitus reikia atiduoti autobusams. Įstatymas, beje, jau prieš kelis metus priimtas.
                                          Superinis pasiulymas. Marsrutu turi buti tiek, ir tokiu, kad veztu keleivius, o ne ora. Realiai netgi reilainga butu paleisti Vilnius -Lentvaris, nes tikrai toks poreikis yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X