Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Skaitau apie grąžinimą, tik kasose grąžina? Tai jei žmogus vyksta iš stotelės, kur nėra kasų jis pasmerktas šiuo klausimu? Turėtų būti kažkoks internetinis grąžinimas ar pan.
    Aš grąžinau bilietus internetu. Vakar paskambinau į LG, kur man pasakė, kad pinigai už bilietus bus grąžinti per mėnesį...

    Comment


      Kada dar važiuoja prikabinami vagonai ir kada dar galima tikėtis kupinių (dėl kitokių stokos turbūt?)? Ne tarptautiniais.

      Comment


        Reikia žiūrėti LG bilietų pardavimo puslapyje penktadieniais ir savaitgaliais nuo birželio pabaigos tikriausiai bus viena pora traukinių su lokomotyvo trauka. Pasirenkant vietą matysis koks vagonas - dyzelinio traukinio ar keleivinis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Reikia žiūrėti LG bilietų pardavimo puslapyje penktadieniais ir savaitgaliais nuo birželio pabaigos tikriausiai bus viena pora traukinių su lokomotyvo trauka. Pasirenkant vietą matysis koks vagonas - dyzelinio traukinio ar keleivinis.
          Ačiū. 18 d. 1745 iš Vilniaus 8-vagonis su kupė kuris atgal vyksta sekmadienį.

          Comment


            Kiek stebėjau tendencijas, tai lokomotyvas su kupe būna
            penktadieniais 17:45 Vilnius-Klaipėda
            šeštadieniais 06:40 Klaipėda-Vilnius
            sekmadieniais 09:50 Vilnius-Klaipėda, 16:05 Klaipėda-Vilnius

            Anksčiau, kai dar nebuvo naujų Pesų, penktadieniais vakariniu į Klaipėdą atvažiuodavo irgi maždaug 8-9 vagonai, tada kokius 3-4 atkabindavo ir palikdavo Klaipėdoje stovėti. Prikabindavo atgal sekmadienio vakariniui.
            Bet dabar niekas neatkabinėja.. Kaskart leisti tuos 3-4 vagonus tuščius kainuoja mažiau nei 2 dienas palikti Klaipėdoje?

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Kiek stebėjau tendencijas, tai lokomotyvas su kupe būna
              penktadieniais 17:45 Vilnius-Klaipėda
              šeštadieniais 06:40 Klaipėda-Vilnius
              sekmadieniais 09:50 Vilnius-Klaipėda, 16:05 Klaipėda-Vilnius

              Anksčiau, kai dar nebuvo naujų Pesų, penktadieniais vakariniu į Klaipėdą atvažiuodavo irgi maždaug 8-9 vagonai, tada kokius 3-4 atkabindavo ir palikdavo Klaipėdoje stovėti. Prikabindavo atgal sekmadienio vakariniui.
              Bet dabar niekas neatkabinėja.. Kaskart leisti tuos 3-4 vagonus tuščius kainuoja mažiau nei 2 dienas palikti Klaipėdoje?
              Pikti liežuviai plaka, kad 8 su TEP yra mažiau dyzelio nei 6 (iš trivagonių). Čia didesnis skandalas (jei tai tiesa), nei 3 nuo TEP atkabinti-neatkabinti.

              Comment


                Akivaizdu, kad Pesos žymiai patogesnės ir komfortiškesnės, todėl ir leidžiamos. Jau dabar LG facebooke neigiamų atsiliepimų yra dėl kupe vagonų.

                Comment


                  Vienoje Pesoje yra 150 sėdimų vietų. Dviejose tik 300 vietų. 8 kupė vagonuose yra 432 vietos. jei anksčiau sąstatas būdavo iš 5 sėdimų ir 3 kupė, tai vietų buvo dar daugiau, nes sėdimuose vagonuose jų daugiau, taigi, iš viso apie 500 vietų. O kartais leisdavo ir 10 vagonų. Tai apie 610-620 vietų. Esmė tame, kad žaisdama su Pesomis, LG daugelį keleivių palieka be bilieto ir jie važiuoja autobusu. Ir taip akivaizdu, kad Pesos nesusitvarko su srautais, todėl LG turėtų neerzint keleivių ir leisti trigubas Pesas, o vieną porą pastoviai aptarnauti vagonais ir lokomotyvu. Būtent, pastoviai, nes kai vieną dieną Pesa, o kitą dieną vagonai su lokomotyvu ir kupė už tą pačia kaina, kaip ir Pesa, tai keleiviams tai nepatinka. Lokomotyvų traukos traukiniai galėtų kokiu euru pigiau kainuoti (Vilnius - Klaipėda ruože, atitinkamai, iki Šiaulių puse euro pigiau.).

                  Comment


                    Jei į kainą įskaičiuoja riedmenis, tai seniai atsipirko TEP ir vagonai. Turėtų būti daugiau nei euru pigiau.

                    Bet iš to neaiškumo, kad vienu reisu naujas, kitu - senas ir gaunasi skundai, nepasitenkinimas. Jei skrenda su Ryanair niekas nesiskundžia, kad sėdynės neatsilenkia.

                    Comment


                      Nuo 2017-07-10 iki 2017-09-10 matyt dėl elektrifikacijos darbų nevažiuos nemažai traukinių iš/į Vilnių.
                      Daugiausiai atšaukiami reisai į Trakus ir Kauną, bei vienas į Marcinkonis.
                      Į Trakus važiuos 5 vietoje 10 reisų, Į Kauną 12 vietoje 20.

                      Comment


                        Ne dėl elektrifikacijos, o dėl naujo kelio iš Vaidotų stoties Kauno link tiesimo.

                        Beje, Klaipėdos AP veža traukinio keleivius į Palangą ir Nidą.
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.06.16, 18:35.

                        Comment


                          Keliaujantiems su augintiniais – naujos taisyklės traukiniuose

                          Nuo šių metų birželio „Lietuvos geležinkeliai“ pakeitė gyvūnų vežimo taisykles – atsisakyta būtinybės kelionės laiką derinti prieš 24 valandas, sumažėja reikiamų dokumentų skaičius, sušvelninti reikalavimai socializacijos testus išlaikiusiems šunims.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Ar yra kažkokių planų, ar bent iliuzijų, gražinti traukinį į Šilutę?

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Ar yra kažkokių planų, ar bent iliuzijų, gražinti traukinį į Šilutę?
                              Bent jau dabartinė Šilutės valdžia apie tai net nešneka, iniciatyvų nerodo, jie tik įsisavina trinkeles. Karts nuo karto kyla klausimai visuomenei, bet be rimto savivaldų palaikymo traukinio galima net nesitikėti, tokia buvo senosios LG pozicija, kad turi prisidėti savivaldybės duotojant "nuostolingą" maršrutą.

                              Comment


                                Prieš rinkimus, kaip ir visada, buvo kalbų, regtos apklausos ir panašiai, bet viskas nutilo gavus eilinį LG atsakymą, kuris ir buvo paminėtas ankstesniame pranešime.
                                O šiaip tai tikrai būtų naudinga Klaipėdoje bazuoti vieną 620M, kuri galėtų aptarnauti Šilutę. Suderinus tvarkaraščius su greitaisiais į Vilnių dar ir papildomai keleivių prigriebtų, nes autobusu Šilutė-Vilnius keliaujama virš 5 valandų ir labai nepatogiai.

                                Be Šilutės 620M galėtų aptarnauti Plungės/Telšių kryptį, kur paskutinis traukinys išvažiuoja per anksti - 16 val.

                                Comment


                                  Į Vilnių gautųsi nei kiek ne greičiau. Nes traukinys iš Šilutės į Klaipėdą važiuoja 1 val. Dar laikas persėdimui ir gaunasi apie 5 val. Tačiau kaip priemiestinis jis turėtų kursuoti patogiu keleiviams laiku, o ne taip, kaip tai buvo kai buvo paskutinis šio maršruto atnaujinimas prieš daugiau nei 5 metus. Plungės, Telšių ir Šiaulių susisiekimas iš Klaipėdos vakare pagerėjo, kai paskutinis traukinys į Vilnių išvažiuoja 18 val. Anksčiau buvo taip - traukinys išvykdavo apie 17.00-17.15, autobusas irgi tame intervale.

                                  Comment


                                    18 val. traukinys nestoja Kretingoje, Plungėje, Telšiuose. Šiuos miestus mintyje turėjau. Šilutė-Vilnius variantą paminėjau dėl to, kad kelionės laikas nors ir šiek tiek ilgesnis, bet žymiai patogesnis, nes per tas 5 val. autobuse tikrai nenueisi į WC, nerasi rozečių, maisto, vandens, kavos. Ypač turint omenyje, kad važiuoja Šilutės AP ir TOKS vieną kartą per dieną.

                                    Comment


                                      Kretinga turi susisiekimą su Klaipėda autobusais. Taip, Plungėje, Telšiuose 18 val traukinys nestoja... O galėtų ten jis stoti. Štai LG puslapyje skelbiama, kad 18.00 val traukiniui į Vilnių iš Klaipėdos taikoma nuolaida penktadieniais. Kodėl taikoma? Ogi trūksta keleivių. Galima būtų manyti, kad jų daugiau kitomis dienomis, deja, ne daugiau, išskyrus sekmadienius... Taigi, tas traukinys laisvai galėtų stoti Plungėje ir Telšiuose, sugaištų papildomas 7-8 minutes, bet keleivių būtų daugiau.
                                      Iš Šilutės tik vakarinis variantas į Vilnių tinkamas. O šiaip paprasčiau autobusu su persėdimu Kaune. Iš Šilutės į Vilnių 4 tiesioginiai reisai kasdien, iš jų vienas TOKS ir trys Šilutės AP. Šilutė, esanti toli nuo Vilniaus, kaip tokio dydžio miestas turi retą galimybę - autobusu galima atvykti į Vilnių 7.10. Vienintelis giliai naktį išvažiuojantis tarpmiestinis autobusas Lietuvoje - iš Šilutės 2.15.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.06.21, 17:36.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Į Vilnių gautųsi nei kiek ne greičiau. Nes traukinys iš Šilutės į Klaipėdą važiuoja 1 val. Dar laikas persėdimui ir gaunasi apie 5 val. Tačiau kaip priemiestinis jis turėtų kursuoti patogiu keleiviams laiku, o ne taip, kaip tai buvo kai buvo paskutinis šio maršruto atnaujinimas prieš daugiau nei 5 metus. Plungės, Telšių ir Šiaulių susisiekimas iš Klaipėdos vakare pagerėjo, kai paskutinis traukinys į Vilnių išvažiuoja 18 val. Anksčiau buvo taip - traukinys išvykdavo apie 17.00-17.15, autobusas irgi tame intervale.
                                        Po dalinio Klaipėdos - Pagėgių ruožo atnaujinimo, turbūt gerokai greičiau nei per valandą traukinys galėtų išspausti.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Su visais sustojimais vargu ar išeis sutilpti į 45 min. Kai paskutinį kartą važiavo traukiniai, berods užtrukdavo apie 55 min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X