Ne. As netgi atgalinio niekada is anksto neperku, nes nezinau, kada teks gizti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tuo labiau, kad turi buti labai konkreciai apibreztas laikas ir konkretus traukinys. Va latvijoj kas man patiko: perki bilieta turp-atpakal (pirmyn - atgal) ir jis galioja tau 2 dienas t.y. siandien ir rytoj jei nepageidauji kitaip I BET KOKI REISA. O dar sutaupai keleta santimu. Butu pas mus tas pats - tikrai padaugetu keliaiujanciu, o kai dabar turi pirkti tarkim grizimui BUTENT I nr.393 t.y.12:45val. tai na soryy, bet juokinga...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. As netgi atgalinio niekada is anksto neperku, nes nezinau, kada teks gizti...
Comment
-
Tikrai ne viskas padaryta - tačiau ne sodininkų vežiojimo prasme. Nėra suderinimo su Vilniaus viešuoju transportu (atvažiavai panakčiais į stotį, o kas toliau?), ir šlubuoja suderinimas su kitais LG traukiniais.Parašė Wycka Rodyti pranešimąMotrisės maršrutas taip pat patogus vilniečiams, gyvenantiems Naujininkuose arba Senamiestyje (ne toliau 1-2 stotelių atstumu nuo GS), taip pat dirbantiems oro uoste arba šalia oro uosto (pvz pašte).
Kodėl ta motrisė dažnai pustuštė? Gal dar ne viskas padaryta. Jau atsibodo kartoti, kad praverstų maršruto pratęsimas iki Elektrodepas-Salininkai (gal net iki Valčiūnų).
Šnekėti tai žinoma šneka. Tik tarp šnekėjimo ir pirkimo (t.y. realaus naudojimosi paslaugomis) didelis skirtumas.Buvo laida per tv. Snekejo jei nutiestu gelezinkeli iki salininku, valciunu tikrai zmones vazinetu ir i sodus ir is darbu namo, i darbus. Nes patogiau greiciau.
O kas tame blogo? Gal tik pernelyg tiesmukas atsakymas (protingiau būtų sakyti "sugalvojome tokią akciją, rūpindamiesi savo mylimais keleiviais"), bet esmė tai juk tokia. Perki iš anksto - gerai ir tau (moki mažiau), gerai ir LG (jie gauna duomenis apie būsimą srautą, gali geriau paskirstyti resursus). Perki ne iš anksto - moki brangiau.O LG man paaiškino, kad tam ir įvedė tokią akciją, kad lengviau būtų numatyti keleivių srautus.
Žinoma, situacija, kai žmogus pagrįstai tikisi nuolaidos ("pirk prieš 3 dienas"), bet jos negauna (nes "prieš 3 dienas" reiškia "nuo ketvirtos dienos") - tikras marketingo pravalas.
Comment
-
Visą laiką buvau ir esu kritiškas motrisės į Oro uostą klausimu. Kam reikalingas traukinys, vežantis kaskart max 3 keleivius 5km, o atgal važiuojantis apskritai tuščias? Šio maršruto paleidimo beprasmiškumas buvo užprogramuotas iš anksto. Motrisę tikrai būtų daug tikslingiau leisti kitais nuostolingais maršrutais, kuriais yra keleivių, bet ne tiek, kad reikėtų trivagonio traukinio - ypač Stasylų, Varėnos, Marcinkonių kryptimis. Šiuo metu viena motrisė nuolat vežioja orą, jos gainiojimas yra betikslis.Parašė padejejas Rodyti pranešimąBet ar taip daznai reik vazinet i pro uosta tai matrisei? kas 20min. visad tuscias. Ir mano manymu labai retas zmogus atskrides is toliausiai eis iki traukinio varys iki stoties su tasem ir paskui ses i trulika. Man rodo jau nepagailes 20lt ir davaziuos namo su taksu.
Pritariu, kad tie, kas skrenda lėktuvu, turės ir keliolika litų taxi. Galų gale, dažniausiai skrendančiuosius kas į noro uostą kas nors veža automobiliu. Ir nesvaičiokim apie traukinio į Oro uostą nesuderintą grafiką su kitų traukinių grafikais.
Ir tikrai nepritarčiau jos pratęsimui iki Salininkų ar dar kur. Koks tikslas? Kiek padaugėtų keleivių? Žmonės, niekada nevažinėję traukiniu iš Salininkų, juo tikrai nepuls važinėti. Ir bet kokie paskaičiavimai, kaip būtų patogiau ir t.t., neverti net dėmesio.
Comment
-
Davai perkeliam geležinkelio stotis už miesto, ir nepaliekam jokio viešo transporto iki jų. Gi kas važiuoja traukiniu, gali iki stoties ir su taksi atvažiuoti arba juos kas nors pavežti gali.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąPritariu, kad tie, kas skrenda lėktuvu, turės ir keliolika litų taxi. Galų gale, dažniausiai skrendančiuosius kas į noro uostą kas nors veža automobiliu.kaip?
Comment
-
Juk taip ir buvo padaryta tarybiniais laikasi Alytuje, Utenoje.Parašė alm Rodyti pranešimąDavai perkeliam geležinkelio stotis už miesto, ir nepaliekam jokio viešo transporto iki jų. Gi kas važiuoja traukiniu, gali iki stoties ir su taksi atvažiuoti arba juos kas nors pavežti gali.
Comment
-
Ir kas keisčiausia, kad bilietą taip tiksliai reikia pirkti, kai traukiniai važinėja pustuščiai. Suprasčiau, jei traukiniai būtų pilni, tai pirkdamas bilietą konkrečiam traukiniui tarsi rezervuotumeisi vietą jame, bet dabartinėje situacijoje tai daugiau nei keista.Parašė statyba Rodyti pranešimąTuo labiau, kad turi buti labai konkreciai apibreztas laikas ir konkretus traukinys. Va latvijoj kas man patiko: perki bilieta turp-atpakal (pirmyn - atgal) ir jis galioja tau 2 dienas t.y. siandien ir rytoj jei nepageidauji kitaip I BET KOKI REISA. O dar sutaupai keleta santimu. Butu pas mus tas pats - tikrai padaugetu keliaiujanciu, o kai dabar turi pirkti tarkim grizimui BUTENT I nr.393 t.y.12:45val. tai na soryy, bet juokinga...
Comment
-
Ir dar tikėdamiesi 15 proc. nuolaidos į priekį nepamirškite bilietą pirkti ne prieš 3 dienas, o 4. Tarkim jei šiandien perki nuolaidos gali tikėtis 21 dienai - 18-19-20-21.Parašė sleader Rodyti pranešimąIr kas keisčiausia, kad bilietą taip tiksliai reikia pirkti, kai traukiniai važinėja pustuščiai. Suprasčiau, jei traukiniai būtų pilni, tai pirkdamas bilietą konkrečiam traukiniui tarsi rezervuotumeisi vietą jame, bet dabartinėje situacijoje tai daugiau nei keista.
Aš taip toli savo gyvenimo neplanuoju. Būtų paprasčiau jei tai darytųm internetu (perkant bilietus autobusui internetu nebtūtina 3-4 dienų riba), nes tą 18 d. dar reikia iki stoties nusigauti.
Beje, Estijoje nuolaidos sumuojamos.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.18, 15:08.
Comment
-
Estijoje studentams yra mazesnes nuolaidos, tik 30 proc. Be to lengvata netaikoma 10 kronu bilieto kainas daliai, o taikoma tik likusiai kainos daliai. Lengvatos negalioja 1 klases vagonuose. Todel jiems gal ir palanku daryti nuolaidas. Lietuvoje studentai ir taip gauna gera nuolaida - 50 proc.
Comment
-
Privalėjo suteikt nuolaidą. Jis galioja visoje Lietuvoje taip pat ir užsieniečiams. Mačiau kaip su tokiu pažymėjimu pirko Šiauliuose. Šiaip pažymėjimų pavyzdžiai yra pateikti informacinėje lentoje - turėjo Kaune toks būti. Bent Šiaulių GS prie kasų yra ir nemanau, kad Kauno GS nėra.Parašė Karoleo Rodyti pranešimąnorėjau paklausti ar LG turi taikyti nuolaidas studentams pateikusiems tarptautinį studento pažymėjimą ISIC ? šiandien sesuo norėjo važiuoti traukiniu iš Kauno į Vilnių ir pateikė pažymėjimą ir netaikė nuolaidos tai teko važiuoti autobusu, kurie taiko nuolaidas.
Rašykit skundą į [http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...TUFZKSDFLTTU!/ bet nepakenktų ir į Susisiekimo ministeriją (internetinėje svetainėje turėtų būti pateiktas bendras elektroninis pašto adresas).Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.23, 18:52.
Comment
-
Tiesiog pateik nuorodą į Transporto lengvatų įstatymą ir pacituok esminę frazęParašė Karoleo Rodyti pranešimąkažkaip nesimatė tų pavyzdžių pažymėjimų gal kur ir buvo, tai nežinojom ar bartis kad suteiktų nuolaidą ar ne, kitą kartą važiuosim su nuolaida, ačiū už informaciją
kažkaip ir žmonių nemažai važiavo tiek į Šeštokus tiek į Vilnių matosi kad atsigavus Kauno stotis po tunelio remonto
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Iš Naujosios Vilnios anksčiausias elektrinis į Trakus (ir aplamai anksčiausias elektrinis trauknis) išvyksta 4:17 h. Iš Vilniaus jo išvykimo laikas 4;32h (aplenkia stotyje 20 min. stovintį greitąjį Nr 29 "Gintaras" Maskva-Kaliningradas), į Trakus atvyksta 5:08h, iš ten atgal pajuda 5:39h, į Vilnių atvyksta 6:18h. Po minutės iš Vilniaus į Trakus išvyksta kitas (rytą jau trečias) elektrinis traukinys. 6:19h pakoregavus grafiką į Trakus galėtų važiuoti tas pats iš Trakų jau grįžęs elektrinis traukinys, bet jis grįžta iki Naujosios Vilnios. Ar būtinas jam grįžimas į Naująją Vilnią, kai kilometrų nuvažiuota dar nedaug, kelyje pabūta neilgai? Dėl tokio Naujosios Vilnios stoties "ilgesio" į Trakus išleidžiamas kitas (trečias) elektrinis traukinys... Ir paskui rašinėjama: keleivių vežiojimas traukiniais yra nuostolingas.
Kiek kartų elektriniu traukiniu teko važiuoti iš Kauno į Naująją Vilnią arba iš Naujosios Vilnios į Kauną, keleivių tarp Vilniaus ir N.Vilnios buvo nedaug. O dar važinėja dyzeliniai traukiniai į Keną ir Ignaliną-Dūkštą-Turmantą...
Geriau sureguliuotas dviaukščių elektrinių traukinių tvarkaraštis į Kauną. Į Naująją Vilnią jie kartais negrįžta...
Comment
-
Elektriniu traukiniu konduktoriu-kontrolieriu aptarnavimo kultura
Sveiki. Beveik kasdien tenka vazineti is Kauno i Vilniu ir atgal elektriniu traukiniu. Is matymo pazystu visus konduktorius kontrolierius taciau ne visus galiu pagirti aptarnavimo kultura. Kai kuriais esu labai pasipiktines. Manau konduktorius kontrolierius prie keleiviu turi prieiti, pasisveikinti, maloniai sypsotis, pazymejes bilieta ir paduodant ji keleiviui sakyti "prasom", keleiviui su negalia padeti ilipti-islipti is traukinio, keleiviui pateikti informacija ir t.t. Taciau tai daro ne visi. Kokiu jus pastabu turit? Kuriuos konduktorius kontrolierius galite pagirti o kuriuos ne. Taip pat jei zinote varda ar bent pavarde parasykite, o jei nezinote to tai parasykite bent kaip atrodo. Galbut vistiek koks nors konduktorius cia uzklysta ir pasiskaites sia tema padarys isvadas apie savo bloga aptarnavimo kultura.
Tad ponai rasykite pagyrimus ir pastabas
Comment
-
Kaip tu drįsti prašyti, kad čia žmonės rašytų to konduktoriaus vardą ir pavardę? Ar nežinai, kad už asmens duomenų perdavimą (o tam priskiriama ir vardas bei pavardė) tretiesiems asmenims, be pastarojo leidimo, yra įstatymo pažeidimas?Parašė Tomukas Rodyti pranešimąSveiki. Beveik kasdien tenka vazineti is Kauno i Vilniu ir atgal elektriniu traukiniu. Is matymo pazystu visus konduktorius kontrolierius taciau ne visus galiu pagirti aptarnavimo kultura. Kai kuriais esu labai pasipiktines. Manau konduktorius kontrolierius prie keleiviu turi prieiti, pasisveikinti, maloniai sypsotis, pazymejes bilieta ir paduodant ji keleiviui sakyti "prasom", keleiviui su negalia padeti ilipti-islipti is traukinio, keleiviui pateikti informacija ir t.t. Taciau tai daro ne visi. Kokiu jus pastabu turit? Kuriuos konduktorius kontrolierius galite pagirti o kuriuos ne. Taip pat jei zinote varda ar bent pavarde parasykite, o jei nezinote to tai parasykite bent kaip atrodo. Galbut vistiek koks nors konduktorius cia uzklysta ir pasiskaites sia tema padarys isvadas apie savo bloga aptarnavimo kultura.
Tad ponai rasykite pagyrimus ir pastabas
Dėl viso kito sutinku, konduktorius yra kelionės palydovas ir jis turi ne tik elgtis mandagiai, bet būti keleivių palydovas ir kelionę paversti malonumu. Toks yra konduktoriaus darbas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kas toks būsi, kad turi teisę kitų prašyti pateikti svetimus duomenis, dar kartą klausiu? Jei kas nepatenkinti konduktorių darbu, tegul eina į LG adminitraciją ir rašo skundus, o ne pletkavoja apie kiekvieną ir dar juos indentifikuodami.Parašė Tomukas Rodyti pranešimą
Pvz. Vardas, pavarde (jei to nezinote tai aprasykite isvaizda), nepatiko todel kad... arba patiko todel kad...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment