Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tai paaiškink tuos ilgalaikius valstybės tikslus, nes man atrodo ne aš vienas čia "nesuvokiu".Parašė Combat Rodyti pranešimąDidelis. Jei tu dirbi geležinkeliuose, tada – tragedija, nes nesuvoki ilgalaikių valstybės tikslų. Šiandien nusigriebiam pelną, o toliau, nors ir Argentina.
Tik prašau trumpai ir be demagogijų, nes, nepyk, bet jau teko matyti tavo pasisakymus, tai tikrai tingisi skaityt demagogijas per visą ekraną.Paskutinis taisė artexs; 2010.02.04, 23:38.
Comment
-
Gerai, labai trumpai: pasieškok delfi ir google.Parašė artexs Rodyti pranešimąTai paaiškink tuos ilgalaikius valstybės tikslus, nes man atrodo ne aš vienas čia "nesuvokiu".
Tik prašau trumpai ir be demagogijų, nes, nepyk, bet jau teko matyti tavo pasisakymus, tai tikrai tingisi skaityt demagogijas per visą ekraną.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Ačiū, įtikinai. Dabar jau manau, kad sodininkus reikia vežiot dvigubai dažniau, dėl tavo paminėtų valstybės tikslų.Parašė Combat Rodyti pranešimąGerai, labai trumpai: pasieškok delfi ir google.
Comment
-
Be tu vaziuojanciu tik i Varena yra ir kitu keleiviu, kuriems reikia nusigauti iki tikslo ir jie turi galimybe: a) vaziuoti tik autobusu; b) vaziuoti tik traukiniu. Nes ten, kur veza autobusas, neveza traukinys, ten, kur veza traukinys, neveza autobusas.Parašė artexs Rodyti pranešimąSkirtingais ar neskirtingais ne taip svarbu, bet ar įsivaizduoji kokia kaina nuvažiuot su traukiniu ir kokia su autobusu? Ir koks nuostolis iš 10 keleivių abiem atvejais.
Anot pries kokius 15 metu girdetais ekspremjero A. Abisalos zodziais, valstybei butu pigiau visiems nupikti po automobili... Deja, ne visi gali ji vairuoti, ne visi turi pinigu jam islaikyti...
Comment
-
Nesivelk, nepykstu.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąNesivelsiu į beprasmį ginčą, bet nepyk, artexs, - nusišneki.
Comment
-
Tai gerai. Išformuokim kelių priežiūros bendroves, palikim tik vieną respublikinę, kuri prižiūrėtų A kategorijos kelius. Sutaupysime nesveikai didelius pinigus ant kelių priežiūros, kuriais automobilių, autobusų ir sunkvežimių srautas yra mažas. Ir aš turiu omenyje - NESVEIKAI didelius pinigus. Juk tie kaimai nieko nereiškia, svarbu, kad tarpmiestinis susisiekimas geras.
"Regiono plėtra ir vystymasis" jums tikriausiai reiškia kaip kiaulei debesys. Viską sugriauti, sunaikinti, suvesti regiono patrauklumą iki minimumo, o tada klausti, kodėl visi užsienio investuotojai renkasi Latviją arba Lenkiją, bet tik ne Lietuvą. O kas investuos į gamyklą Alytuje, jei ten potencialiai tuoj bėgių neliks? Kas investuos į gamyklą Panevėžyje, kai jis atskirtas nuo visos likusios geležinkelio sistemos? O kodėl Orlen turi vežti naftos gaminius per Klaipėdą, jei iki Rygos (buvusiais) bėgiais arčiau?
Dvidešimt metų pagriovus, galbūt jau metas Lietuvos Geležinkeliams ir Lietuvai apskritai pradėti kažką iš pagrindų statyti?
Comment
-
Tu gal Combat brolis?Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTai gerai. Išformuokim kelių priežiūros bendroves, palikim tik vieną respublikinę, kuri prižiūrėtų A kategorijos kelius. Sutaupysime nesveikai didelius pinigus ant kelių priežiūros, kuriais automobilių, autobusų ir sunkvežimių srautas yra mažas. Ir aš turiu omenyje - NESVEIKAI didelius pinigus. Juk tie kaimai nieko nereiškia, svarbu, kad tarpmiestinis susisiekimas geras.
"Regiono plėtra ir vystymasis" jums tikriausiai reiškia kaip kiaulei debesys. Viską sugriauti, sunaikinti, suvesti regiono patrauklumą iki minimumo, o tada klausti, kodėl visi užsienio investuotojai renkasi Latviją arba Lenkiją, bet tik ne Lietuvą. O kas investuos į gamyklą Alytuje, jei ten potencialiai tuoj bėgių neliks? Kas investuos į gamyklą Panevėžyje, kai jis atskirtas nuo visos likusios geležinkelio sistemos? O kodėl Orlen turi vežti naftos gaminius per Klaipėdą, jei iki Rygos (buvusiais) bėgiais arčiau?
Dvidešimt metų pagriovus, galbūt jau metas Lietuvos Geležinkeliams ir Lietuvai apskritai pradėti kažką iš pagrindų statyti?
Kokia gamykla neatėjo į Panevėžį ar Alytų, nes nėra bėgių? O gal padarom bėgių tinklą kaip kelių? Gi bus patrauklu investuotojams investuot betkokioj Lietuvos vietoj. Kodėl Orlen turi vežti per Klaipėdą, o ne per Rygą tai tikrai nepradėsiu aiškint, buvo jau diskutuota.
Comment
-
O tu dažnai girdi per žinias pasisakymus "Mes investuotume, bet <...>"? Maža kiek investuotojų nusprendė, kad jiems nereikia Alytaus ar Panevėžio įmonių, jie tikrai nešūkavo ant kiekvieno kampo.Parašė artexs Rodyti pranešimąTu gal Combat brolis?
Kokia gamykla neatėjo į Panevėžį ar Alytų, nes nėra bėgių? O gal padarom bėgių tinklą kaip kelių? Gi bus patrauklu investuotojams investuot betkokioj Lietuvos vietoj. Kodėl Orlen turi vežti per Klaipėdą, o ne per Rygą tai tikrai nepradėsiu aiškint, buvo jau diskutuota.
O atsakyti apie automobilinių kelių priežiūros nutraukimą kinkos dreba? Nerandi gerų žodžių? Juk tavo paties demagogija pritaikyta tame pačiame transporto sektoriuje, kurgi rasi
O ir Orlen neveš per Klaipėdą ilgai. Investuos (pažiūrėk žodyne, tau nežinomas, kaip supratau, žodis) į vamzdžius, kurie eis bet kur, tik ne į Klaipėdą, ir galėsi, artexsai, pats tuos bėgius nuo Kužių iki Bugenių nunešti priduoti iki metalo laužo.
Comment
-
Dažnai. Ne per žinias, bet internete komentarų rast galima. Tai gerai, remontuokim visus geležinkelius, prižiūrėkim, nes o gal netyčia sugalvos ateit "investuotojas". Kada nors. Daugiau pasakysiu vieno kolegos žodžiais: nepyk, bet nusišneki.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO tu dažnai girdi per žinias pasisakymus "Mes investuotume, bet <...>"? Maža kiek investuotojų nusprendė, kad jiems nereikia Alytaus ar Panevėžio įmonių, jie tikrai nešūkavo ant kiekvieno kampo.
O atsakyti apie automobilinių kelių priežiūros nutraukimą kinkos dreba? Nerandi gerų žodžių? Juk tavo paties demagogija pritaikyta tame pačiame transporto sektoriuje, kurgi rasi
O ir Orlen neveš per Klaipėdą ilgai. Investuos (pažiūrėk žodyne, tau nežinomas, kaip supratau, žodis) į vamzdžius, kurie eis bet kur, tik ne į Klaipėdą, ir galėsi, artexsai, pats tuos bėgius nuo Kužių iki Bugenių nunešti priduoti iki metalo laužo.
Comment
-
Stenkis, ir ateis. Nedaryk nieko arba užsiimk aktyviu naikinimu - tikrai neateis. Elementaru. Aišku, tau dar neapsivyniojo smegenys apie idėją, kad galima išleisti didelę sumą pinigų tam, kad paskui juos atgautum su dividendais - bet užsienyje taip daroma, tai veikia, ir uždirbamas gražus pinigas, regionai (provincija, tamstos terminais) klesti ir visiems gerai. Bet va ties te vieta, kur reikia dėti pastangas, Lietuvos valdininkai kol kas yra impotentai. Šnekės metų metus, darys visokias niekines analizes, kurios nieko nepasako, pjaus devyni vyrai vieną vištą, kad tik atrodytų, kad darbas verda, o naudos - nulis, progreso - nulis, regionų investicingumas - katastrofinis, ir tamstos plauko destrukcionistai trina rankas ir daro greitą pinigą, kol Lietuva kaip valstybė pamažu grimzta į minusą, nes naikina investicijas skatinančią infrastruktūrą.
Tai kaip dėl regioninių ir rajoninių automobilinių kelių neprižiūrėjimo, nes neapsimoka? Ne šiaip sau neapsimoka! Kelių infrastruktūra žymiai plačiau išvystyta, ir asfalto kilometrų paklota keliasdešimt ar net kelis šimtus kartų daugiau nei bėgių, todėl šios infrastruktūros išlaikymo kaštai ne tik kad prilygsta, bet ir smarkiai viršyja aimanuojamuosius geležinkelio kaštus. Bet tyli valstybė, kiša pinigus į šitą „balą“, nes reikia. Smegenų įžvelgti, kad geležinkeliai nemažiau svarbūs - trūksta.
Ir šiaip juokas juokais, bet Lietuvai geležinkelių tinklą tankinti (su protu) tikrai nepakenktų. Kodėl Alytus nesujungtas bėgiais tiesiai su Vilniumi? O Panevėžys? Manai, neatsirastų protingų veikėjų, kurie išnaudotų Panevėžio ar Alytaus geografinę padėtį, jei tik būtų tie bėgiai į Vilnių?
Comment
-
Manau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąManai, neatsirastų protingų veikėjų, kurie išnaudotų Panevėžio ar Alytaus geografinę padėtį, jei tik būtų tie bėgiai į Vilnių?
Comment
-
Dėkui, mokiausi, ir paskaitų apie ilguosius ir trumpuosius laikotarpius nepraleidau. Ir ne apie rožinius akinius kalba, o apie tai, kad tokiam maumui kaip tamsta dar kyla klausimas „Kur tie investuotojai?“, kai infrastruktūra jiems pritraukti beveik sunaikinta. O tada dar tuo pasiremdamas kiši mums, kad tą infrastruktūrą reikia pabaigti naikintiParašė artexs Rodyti pranešimąManau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.
Nėra sąlygų - nėra investicijų, yra sąlygos - bus ir investicijos. Dabar gi toks „ekonomistas“ kaip tu deda vežimą prieš arklį ir kliedi, kad reikia viską naikinti, nes dabar niekas nenaudoja. Griauk, kad toks gudrus, bet nugriautos infrastruktūros tikrai niekas nepradės naudoti. Taip ir liks Dzūkija, šiaurės Žemaitija, šiaurės Aukštaitija neišvystyta, nes kam kišti pinigus į regionus, kuriuose net bėgių nėra rimtam krovinių pervežimui...
Apie tai, kodėl valstybė gali išlaikyti žymiai nuostolingesnę regioninių ir rajoninių autokelių infrastruktūrą, o geležinkeliai kažkodėl turi būti demontuojami, vis dar nepapasakojote. Matyt, nepatogus klausimas, viršijantis jūsų ir taip nedidelį kompetencijos ekonominiais ir valstybės klausimais lygį.
Comment
-
Va taip ir atsitinka, kai ekonomiką mokomės iš vadovėlių ir remiamės Laisvos rinkos instituto, kuris akivaizdžiai neturi ką veikti, utopinėmis idėjomis.Parašė artexs Rodyti pranešimąManau, jei pasimokytum ekonomiką, tau nepakentų. Ir dar padėtų, jei nusiimtum rožinius akinius.
O šiaip pagal išdėstytą artexs logiką Lietuvoje reikėtų uždaryti visas (na beveik) mokyklas, ligonines, vaikų namus, bibliotekas, nes jos tiesiog yra nerentabilios ir negali atnešti pelno.Paskutinis taisė 2Pack; 2010.02.05, 08:15.
Comment
-
Pardon my French, bet koks ryšys tarp tuščio keleivinio traukinio ir regioninės plėtros?Parašė Carnifex Rodyti pranešimąStenkis, ir ateis. Nedaryk nieko arba užsiimk aktyviu naikinimu - tikrai neateis. Elementaru. Aišku, tau dar neapsivyniojo smegenys apie idėją, kad galima išleisti didelę sumą pinigų tam, kad paskui juos atgautum su dividendais - bet užsienyje taip daroma, tai veikia, ir uždirbamas gražus pinigas, regionai (provincija, tamstos terminais) klesti ir visiems gerai. Bet va ties te vieta, kur reikia dėti pastangas, Lietuvos valdininkai kol kas yra impotentai. Šnekės metų metus, darys visokias niekines analizes, kurios nieko nepasako, pjaus devyni vyrai vieną vištą, kad tik atrodytų, kad darbas verda, o naudos - nulis, progreso - nulis, regionų investicingumas - katastrofinis, ir tamstos plauko destrukcionistai trina rankas ir daro greitą pinigą, kol Lietuva kaip valstybė pamažu grimzta į minusą, nes naikina investicijas skatinančią infrastruktūrą.
LG tikrai nereikia kaltinti "pelno vaikymusi" ir "trumpalaikiais interesais". Jie tikrai laikosi "ilgalaikio valstybinio požiūrio" - nuostoliai 200 mln., o ramūs kaip belgai, niekam net mintis nekyla kad kažkas čia negerai su tais nuostoliais.
Comment
-
Nu tu ir nusišnekiParašė Carnifex Rodyti pranešimąDėkui, mokiausi, ir paskaitų apie ilguosius ir trumpuosius laikotarpius nepraleidau. Ir ne apie rožinius akinius kalba, o apie tai, kad tokiam maumui kaip tamsta dar kyla klausimas „Kur tie investuotojai?“, kai infrastruktūra jiems pritraukti beveik sunaikinta. O tada dar tuo pasiremdamas kiši mums, kad tą infrastruktūrą reikia pabaigti naikinti
Nėra sąlygų - nėra investicijų, yra sąlygos - bus ir investicijos. Dabar gi toks „ekonomistas“ kaip tu deda vežimą prieš arklį ir kliedi, kad reikia viską naikinti, nes dabar niekas nenaudoja. Griauk, kad toks gudrus, bet nugriautos infrastruktūros tikrai niekas nepradės naudoti. Taip ir liks Dzūkija, šiaurės Žemaitija, šiaurės Aukštaitija neišvystyta, nes kam kišti pinigus į regionus, kuriuose net bėgių nėra rimtam krovinių pervežimui...
Apie tai, kodėl valstybė gali išlaikyti žymiai nuostolingesnę regioninių ir rajoninių autokelių infrastruktūrą, o geležinkeliai kažkodėl turi būti demontuojami, vis dar nepapasakojote. Matyt, nepatogus klausimas, viršijantis jūsų ir taip nedidelį kompetencijos ekonominiais ir valstybės klausimais lygį.
Pas mus neina investuotojai, nes nėra geležinkelių, jo...
Gal "investuotojai" investuos Varėnoj nuvažiavę traukiniu, o Alytuj neinvestuoja, nes nėra traukinio?
O dėl kelių, tai ar tu supranti kam jie reikalingi? Gal greitoji į kokį nutolusį kaimą atvažiuos geležinkeliu? Tai jau siūliau, nutiesiam bėgius į kiekvieną kaimą, tai neatsiginsim nuo "investuotojų".
Comment
-
Beje, kiek kartų važiavai į Varėną traukiniais ir autobusais, o į Turmanto pusę? Jeigu tu manai, kad traukinius pakeisti į autobusus ir piko metu į Vilniaus gatvęs išleisti papildomai dar apie 50 autobusų, kad pervežt visus norinčius uždarytomis geležinkelio kryptimis, stovintys kamščiuose bus patenkinti, juk taip sutaupysim kelis milijonus litų, tai atsakyk ar jauti skirtumą ?Parašė artexs Rodyti pranešimąAr 10 keleivių į Varėna autobusu ar traukiniu, jauti skirtumą?
Comment
-
Nebesvaik apie 50 autobusų. Važiavau ir į Varėną ir į Turmantą. Keleivių kiekis įspūdžio, patikėk, nepaliko. 50 autobusų tai apie 2500 vietų. Kur čia, gal į Turmantą piko metu tiek važiuoja?Parašė lietus Rodyti pranešimąBeje, kiek kartų važiavai į Varėną traukiniais ir autobusais, o į Turmanto pusę? Jeigu tu manai, kad traukinius pakeisti į autobusus ir piko metu į Vilniaus gatvęs išleisti papildomai dar apie 50 autobusų, kad pervežt visus norinčius uždarytomis geležinkelio kryptimis, stovintys kamščiuose bus patenkinti, juk taip sutaupysim kelis milijonus litų, tai atsakyk ar jauti skirtumą ?
Kokio ilgio sąstatas būna?
Jei tiek keleivių geležinkeliais važinėtų, niekas nekalbėtų apie jų uždarymą
Comment
Comment