Parašė Wycka
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Padėjėjui viena garbingo amžiaus moteris neprivažiavus Pavenčių pasiskundė dėl esamos situacijos. Padėjėjas pačiupinėjo "radiatorius" ir su ironiška šypsena pasakęs, kad "turėtų greit sušilt" pasišalino. Jei tamstai tai atrodo juokingai, kad mašinistas pamiršo kažką įjungt, tai primenu, kad tema apie keleivių pervežimą. Ir toks šaltukas abejoju ar privilios tuos pačius keleivius.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimądziugu kad viska zinote, reiskia masinistas neijunge kaloriferi visu pajegumu 
 P.S Jei dirbdamas savo ceche pamirštum ką privalai padaryt, tai abejoju ar mašinistai ar aukštesnė valdžia tau pasakytu ačiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie kokią konkurenciją galime kalbėti, jeigu nesugebame susitvarkyti su nelegaliais "dušmanais", kurie vilioja keleivius šūkaudami šalia geležinkelio ir autobuso stočių dideliuose miestuose bei ištisai vilioja keleivius.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNa žinoma lengviausia išvaryti konkurentus kai dėl jų kaltės reisai neša nuostolius. Pripažinkit, jog LG turėjo nevieną šansą užsiimti aiškias lyderio teises ne vienam maršrute, tačiau to nepadarė. Suteikit geresnes sąlygas už visus išvardintus parkus, ir jie patys pasitrauks iš maršrutų, be valstybės įsikišimo.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo FlyLAL yra nepaprastai reikalinga ir dabar - tik nereikėjo jos bukagalviškai privatizuoti. Pelningą veiklą (FlyLAL Charters ) atskirti nuo nuostolingos. Buvę bendradarbiai iš LG atvirauja, kad į keleivių vežimo nuostolius nurašoma viskas kas tik įmanoma, vos ne mėnulio horoskopai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVadovaujantis tokia logika, Lietuvos valdžiai dar 2008m. reikėjo nutraukti maršruto Vilnius-Kaunas ir atgal reisus tiek traukiniais, tiek autobusais. Labai reikia? Prašom — nacionalinė aviakompanija FlyLAL! Gal tada Žiemelio kompanija būtų nebankrutavusi, ir abu oro uostai dirbtų efektyviau Nebūtų tekę atleisti iš darbo kelių šimtų žmonių Nebūtų tekę atleisti iš darbo kelių šimtų žmonių 
 Ar lengviausias kelias — visada teisingiausias??? Paskutinis taisė Vitas2; 2010.01.23, 22:39. Paskutinis taisė Vitas2; 2010.01.23, 22:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O man šiandien teko važiuoti su nemodernizuota električka ir ten... buvo šaltoka. Termometrai ten balažin ką rodo, vienam vagone 10, kitam 5 laipsniai. Vadinas, elektrą taupom. Termometrai ten balažin ką rodo, vienam vagone 10, kitam 5 laipsniai. Vadinas, elektrą taupom. Teko rasti vagoną su mažiausiai kiaurais langais, beje ten gan neblogas buvo, suremontuotas medžiagomis, analogiškomis originalioms. Net langai buvo perrinti iš naujo, su naujom gumom - bent skersvėjis netraukė. Teko rasti vagoną su mažiausiai kiaurais langais, beje ten gan neblogas buvo, suremontuotas medžiagomis, analogiškomis originalioms. Net langai buvo perrinti iš naujo, su naujom gumom - bent skersvėjis netraukė. Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.01.23, 22:30. Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.01.23, 22:30.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia jau man išvis įdomu, aš tokių "dušmanų" stoties priegose klausiu, o keleviečiam kupe vežat ? Ar veiks WC ? O gal yra restoranas ? Nieko nėra ? Nu tai ko išvis čia stovi ? Gal policiją pakviest ?Parašė specialistas Rodyti pranešimąApie kokią konkurenciją galime kalbėti, jeigu nesugebame susitvarkyti su nelegaliais "dušmanais", kurie vilioja keleivius šūkaudami šalia geležinkelio ir autobuso stočių dideliuose miestuose bei ištisai vilioja keleivius. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matosi, jog senokai lankėtės šalia autobusų stoties. Vadinamųjų "dušmanų" yra gerokai apmažėję, kadangi tuo pradėjau aktyviau rūpintis atsakingos institucijos (ne autobusų parkų administracija turi tuo rūpintis). Dabar jau niekas įkyriai nešūkauja, nors pripažįstu, anksčiau buvo ši problema. Patys "dušmanai" sako, jog pas juos likę tik nuolatiniai klientai, kurių irgi išlėto mažėja.Parašė specialistas Rodyti pranešimąApie kokią konkurenciją galime kalbėti, jeigu nesugebame susitvarkyti su nelegaliais "dušmanais", kurie vilioja keleivius šūkaudami šalia geležinkelio ir autobuso stočių dideliuose miestuose bei ištisai vilioja keleivius. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O gal baigiam rašinėti nesamones - lėktuvai iš Paryžiaus į Lioną skraido, daug kartų per dieną. O autobusai jei ir nevažiuoja (tingiu ieškot), tai tik dėl to jog neapsimoka.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąbet turiu pasakyti, kad pvz. prancūzai, rekonstravę geležinkelio ruožą Paryžius-Lionas (TGV) uždraudė bet kokią konkureciją, iš Paryžiaus į Lioną nenuvažiuosite nei autobusu, nei nuskrisite lėktuvu, tiesiog jeigu valstybė padarė investiciją, tai prašom naudotis.
 
 Ir apskritai, kai geležinkelių keleivių vežimo paslauga bus gera, tada ir bus galima kalbėti apie konkuruojančių maršrutų optimizavimą. Nes dabar tai daugumai keleivių tie jūsų traukiniai buvę nebuvę, o va autobusų pasigestų.
 
 P.S. Penktadienį teko važiuoti maršrutiniu autobusu su šildomomis odinėmis sėdynėmis, tikrai malonu buvo.kaip?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rašai vien tik todėl, kad oponuot geležinkelių šalininkams? Prašom motyvuoti tokius pasisakymus.Parašė alm Rodyti pranešimąNes dabar tai daugumai keleivių tie jūsų traukiniai buvę nebuvę, o va autobusų pasigestų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt žmogelis traukiniu važiavo prieš N-metų. Geležinkelių keleivių vežimo palauga jau dabar y r a gera, palyginus su autobusais.Parašė alm Rodyti pranešimąO gal baigiam rašinėti nesamones - lėktuvai iš Paryžiaus į Lioną skraido, daug kartų per dieną. O autobusai jei ir nevažiuoja (tingiu ieškot), tai tik dėl to jog neapsimoka.
 
 Ir apskritai, kai geležinkelių keleivių vežimo paslauga bus gera, tada ir bus galima kalbėti apie konkuruojančių maršrutų optimizavimą. Nes dabar tai daugumai keleivių tie jūsų traukiniai buvę nebuvę, o va autobusų pasigestų.
 
 P.S. Penktadienį teko važiuoti maršrutiniu autobusu su šildomomis odinėmis sėdynėmis, tikrai malonu buvo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beveik kiekvieną darbo dieną (ir taip daugiau kaip 10 metų) Vilniuje man tenka eiti šalia autobusų stoties ir patikėk manimi tikrai "dušmanų" kiekis nesumažėjo bei keleivių trūkumu jie tikrai nesiskundžia. Šalia IKI parduotuvės nuolat stovi iki 6 mikroautobusų, kurie pajuda tik pilnai pririnkę keleivių.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąMatosi, jog senokai lankėtės šalia autobusų stoties. Vadinamųjų "dušmanų" yra gerokai apmažėję, kadangi tuo pradėjau aktyviau rūpintis atsakingos institucijos (ne autobusų parkų administracija turi tuo rūpintis). Dabar jau niekas įkyriai nešūkauja, nors pripažįstu, anksčiau buvo ši problema. Patys "dušmanai" sako, jog pas juos likę tik nuolatiniai klientai, kurių irgi išlėto mažėja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo "dušmanų" pilna ir prie geležinkelio stoties, ypač prieš traukinių į Klaipėdą išvykimui. Tiesiog ant laiptų "įkyrauja" - gal į Šiaulius ? Ar į Klaipėdą ?Parašė specialistas Rodyti pranešimąBeveik kiekvieną darbo dieną (ir taip daugiau kaip 10 metų) Vilniuje man tenka eiti šalia autobusų stoties ir patikėk manimi tikrai "dušmanų" kiekis nesumažėjo bei keleivių trūkumu jie tikrai nesiskundžia. Šalia IKI parduotuvės nuolat stovi iki 6 mikroautobusų, kurie pajuda tik pilnai pririnkę keleivių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dusmanai yra problema. Iki krizes ju buvo sumazeje, o dabar vel net padaugejo. Aisku, kazkada populiarus buves marsrutas Vilnius - Kaunas dabar dusmanu beveik neaptarnaujamas, nes autobusai ir mikroautobusai isvyksta kas 10-20 min. Taciau dusmanai veza i Panevezi, Utena (tokia Vilko IĮ), Klaipeda (vasara buvdavo isvykstama kas valanda su 12-15 vietu mikroautobusais, beje veza legaliai veikianti imone)), Alytu, Marijamopole, Utena ir kt. Rajonuose dar ir kitokiu dusmanu pastaruoju metu prisiveise - veza i priemiescius, nes daug kur pernai panaikinta nemazai autobusu marsrutu...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl LG nesikreipia į policiją? O šie, jeigu neranda tiesioginių argumentų ką nors areštuoti ar sulaikyti, gali kasdien vis "prisiknisti" prie pilno keleivių mikroautobuso — tikrinti dokumentus, gesintuvą, vaistinėlę, lipdukus, pagaliau CO2 kiekį ar oro slėgį padangoseParašė specialistas Rodyti pranešimąBeveik kiekvieną darbo dieną (ir taip daugiau kaip 10 metų) Vilniuje man tenka eiti šalia autobusų stoties ir patikėk manimi tikrai "dušmanų" kiekis nesumažėjo bei keleivių trūkumu jie tikrai nesiskundžia. Šalia IKI parduotuvės nuolat stovi iki 6 mikroautobusų, kurie pajuda tik pilnai pririnkę keleivių. Svarbiausia, tai reikia daryti taip ilgai, kad dušmanas nebespėtų traukinio pavyti. Jau po kelių savaitėlių ir pačių dušmanų, ir keleivių sumažėtų. Tik valstybės institucijoms reikia ryžtis aktyviau bendradarbiauti Svarbiausia, tai reikia daryti taip ilgai, kad dušmanas nebespėtų traukinio pavyti. Jau po kelių savaitėlių ir pačių dušmanų, ir keleivių sumažėtų. Tik valstybės institucijoms reikia ryžtis aktyviau bendradarbiauti I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cia yra didele problema. Policija tiesiog nenori tuo uzsiimti. Kartais buna reidai organizuojami. Bet cia Lietuva - giminiu krastas. Informacija nutekinama, pagauna koki kvaileli is kito miesto...
 Nera taip paprasta irodyti keleviu rinkimo ar vezimo fakta - reikia pagauti uz rankos imant pinigus, vezant neturint keleiviu sarasu ir kt. Be to spaudoje jau buvo ne karta rasyta, kad yra tokiu dusmanu, kurie bausti po kelis ar net keliolika kartu...
 
 Pagal istatyma savivaldybes buvo ipareigotos patvirtinti zonas aplink autobusu stotis, kuriose draudziama rinkti keleivius uzsakomiesiems reisams. Na, patvirtino. Ir ka, vis tiek salia autobusu stociu stovi dusmanai. O apie gelezinkelio stociu prieigas istatymas nieko nesako...
 Nors Vilniuje ar Kaune autobusu stotyse budi apsaugos darbuotojai, jie net nevaiko dusmanu is peronu, i kuriuos jie kartais ateina. Paciam tuo teko ne karta isitikinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bandyta ir nekartą, tačiau manau, kad jie savo versliukus suka legaliai. Manau, kad jie Išsiperka licencija už keltą šimtų per metus vertis keleivių vežimu ir nemokėdami jokių kitų mokesčių įžūliai vilioja keleivius. Jų neįpareigoja nei tvarkaraščiai, nei jokios kitos prievolės. Jų veikla labai panaši į prekybą turguje.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kodėl LG nesikreipia į policiją? O šie, jeigu neranda tiesioginių argumentų ką nors areštuoti ar sulaikyti, gali kasdien vis "prisiknisti" prie pilno keleivių mikroautobuso — tikrinti dokumentus, gesintuvą, vaistinėlę, lipdukus, pagaliau CO2 kiekį ar oro slėgį padangose Svarbiausia, tai reikia daryti taip ilgai, kad dušmanas nebespėtų traukinio pavyti. Jau po kelių savaitėlių ir pačių dušmanų, ir keleivių sumažėtų. Tik valstybės institucijoms reikia ryžtis aktyviau bendradarbiauti Svarbiausia, tai reikia daryti taip ilgai, kad dušmanas nebespėtų traukinio pavyti. Jau po kelių savaitėlių ir pačių dušmanų, ir keleivių sumažėtų. Tik valstybės institucijoms reikia ryžtis aktyviau bendradarbiauti 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na gal, bet abejoju ar taip jau ir neįpareigoja tvarkaraščiai. Juk amiko rašė, kad tvarkaraščiai būtini ir dėl ko būtini. O bilietai? Jie ką — taxi? Tai kodėl viešai raštu neskelbiamas tarifas?Parašė specialistas Rodyti pranešimąBandyta ir nekartą, tačiau manau, kad jie savo versliukus suka legaliai. Manau, kad jie Išsiperka licencija už keltą šimtų per metus vertis keleivių vežimu ir nemokėdami jokių kitų mokesčių įžūliai vilioja keleivius. Jų neįpareigoja nei tvarkaraščiai, nei jokios kitos prievolės. Jų veikla labai panaši į prekybą turguje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet jei sudarytu is anksto keleiviu sarasa savo marsrutams (nuolatiniams keleiviams) tai turbut butu teiseta tu "dusmanu" veikla?...Parašė specialistas Rodyti pranešimąBandyta ir nekartą, tačiau manau, kad jie savo versliukus suka legaliai. Manau, kad jie Išsiperka licencija už keltą šimtų per metus vertis keleivių vežimu ir nemokėdami jokių kitų mokesčių įžūliai vilioja keleivius. Jų neįpareigoja nei tvarkaraščiai, nei jokios kitos prievolės. Jų veikla labai panaši į prekybą turguje.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dauguma ju uzsiima pervezimu veikla legaliai - turi individualias isteige imones ar patentus isieme. Cia pries desimtemti jie buvo nelegalai. Taciaut tokiu dabar jau beveik nera. Pagal istatymus yra draudziama rinkti kelevius prie autobusu (ne gelezinkelio) stociu teritoriju, kurias nustato savivaldybes. Dusmanai turi sudarineti keleiviu sarasus. Ne fiktyvu popieriuka laikyti, o su tuo metu vezamu keleiviu vardais ir pavardemis bei galbut kitai duomenimis. Taip pat turi buti suderintas ir rastu patvirtintas marsrutas bei isvykimo / parvykimo laikai. Turbut ir kaina turi buti nurodyta.
 Taip pat turi vesti keliones apskaitos dokumentus. Turbut visai grupei ir saskaitele israsyti turi (na, gal sito ir nereikia)...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laukiam argumentų.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąMatyt žmogelis traukiniu važiavo prieš N-metų. Geležinkelių keleivių vežimo palauga jau dabar y r a gera, palyginus su autobusais.
 
 Kalbant apie "dušmanus", tai išvis tų vežėjų su licenzijomis nereikėtų vadinti "dušmanais". Viskas pas juos tvarkinga: dažniausiai deda skelbimus į laikraštį, išvykimo laikas irgi būna pastovus, keleivį pasiima iš jam patogios vietos, apdraudžia, o ar bilietą duoda, tai neatsimenu, veža neblogais mikroautobusais, ar autobusais, o kaina būna kartais net dvigubai mažesnė.
 Comment









Comment