Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tai yra ne subsidijos, o nulis.Dirbantis geležinkleliuiose turi uždirbti "į rankas" min 1000€.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąAr teko pasižiūrėti kiek pinigų nueina į geležinkelius subsidijomis? Nes nueina, ir gerokai daugiau nei ateina dividendais. Iš 2024 metų veiklos rezultatų:
Comment
-
Kada tie bateriai pradės kursuoti?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPerkama 15 traukinių. Visi drakonai link Marcinkonio atkrenta nes keičiami bateriniais.
Comment
-
Pirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKada tie bateriai pradės kursuoti?
Comment
-
Labiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 12:17.
- 1 patinka
Comment
-
Sutartį dėl įkrovimo vietos Varėnoje pasirašė kovo gale, ten daug statybos nėra (~15m "kontaktinė sija" ant poros stulpų ir konteineris elektronikai), tai spėčiau gana greitai turėtų pastatyti. Dėl kitų įkrovimo vietų tai jos tik "numatytos", tai tikriausiai greitu metu nebus.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKlausimai gal ir retoriniai, bet įdomu. Kada pradės statyti įkrovimo vietas bateriniams traukiniams?
Beje į oro uostą elektriniai traukiniai važiuos ar dyzeliniai? Nes į Jašiūnus (Stasylas) tai dyzeliniai turėtų, nors ten tiktų ir su baterijomis.Jei leisti iki Jašiūnų tai reikėtų įkrovimo vietos, nes atstumas truputi per ilgas pirmyn-atgal su vienu įkrovimu paleisti.Nemoku skaičiuot, iki Jašiūnų nereiktų įkrovimo stotelės.Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.05.10, 12:22.
Comment
-
Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.Parašė TomasK Rodyti pranešimąLabiausiai tikėtina, manau, kad aptarnauti maršrutą Panevėžys–Klaipėda bus paskirti Pesa 630MiL traukiniai, kurie atsilaisvins nuo maršrutų: Kaunas–Šiauliai (atkeliavus bateriniams Štadleriams) bei Vilnius–Šiauliai (kai bus užbaigta ruožo elektrifikacija, tikėtina, aptarnaus Škoda EJ575). Anksčiau LTG Link viešintuose planuose įrengti baterinių traukinių įkrovimo stotelę buvo numatyta ir Panevėžyje, tačiau, remiantis 2024 m. rudenį spaudoje publikuota informacija, įkrovimo stotelę artimiausiu metu numatoma įrengti tik Varėnoje (plačiau – https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...altijos-salyse), tad baterinio Štadlerio paskyrimas maršrutui Panevėžys–Klaipėda bent jau pirminiame baterinių traukinių eksploatacijos etape atkrenta.
Comment
-
Pratęsdamas savo spekuliacijas manau, kad kažkokia dalis Škodų EJ575, aptarnaujančių Vilnius–Kaunas, galėtų būti pakeista į elektrinius Štadlerius. Galbūt EJ575 nuims ir nuo Vilnius–Kena, kadangi tai yra priemiestinio tipo maršrutas, kurį galėtų aptarnauti Pesos 620M. Manau, kad EJ575 maršrute Vilnius–Kena atrodo šiek tiek per prabangiai, ypač kai nepopuliariais laikais yra vežiojamas oras.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Jeigu leisti į Šiaulius Škoda EJ575, tai nuo kur juos tada nuimti? Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Trakai, o gal Vilnius - Kena? Variantas gal būtų leisti į Keną Pesa 620M, vietoj Škoda EJ575. Bet nemanau, kad to vieno traukinio užtektų.Paskutinis taisė TomasK; 2025.05.10, 13:22.
Comment
-
Įdomu, per kiek laiko LTG sugeba galutinėje stotyje apsukti traukinius? Nes jeigu žiūrėti pagal maksimalų efektyvumą, tai pagal dabartinį tvarkaraštį Vilnius-Klaipėda maršrute užtenka keturių traukinių vienetų. Tarkime, elektrifikavus ruožą, bus pridėti keli papildomi traukiniai, dar vienas remonte/rezerve - keli nauji elektriniai išties lieka, tad gal kažkurie Vilnius-Kaunas reisai išties gaus Stadlerį?
Nors šiaip LTG mini tik Vilnius-Klaipėda maršrutą - negi pridės tiek reisų, kad išnaudos visus devynis? O gal populiariausiais reisais į sąstatą sukabins du Stadlerius (ar įmanoma?)
Comment
-
10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
Man kyla kitas klausimas. Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Comment
-
Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.Ar su elektrifikacijos pabaiga pakils greitis maršrute Vilnius - Klaipėda? Nes lyg kažkur girdėjau, kad 160km/h galės važiuoti.
Comment
-
Tai kaip suprantu max ką tikėtis tai reikės važiuoti keliom minutėm mažiau arba atsiras koks dar vienas sustojimas su nepakitusiu laiku?Parašė DKL Rodyti pranešimą
Po elektrifikacijos 160 km/h greičiui bus pritaikytas kontaktinis tinklas. Viršutinė kelio konstrukcija yra pritaikyta tokiam greičiui berods tik ruože Kaišiadorys-Gaižiūnai.
Comment
-
NIEKADA neklausyk, ką sako LTG oficialūs asmenys.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPirkimas bendras 9 paprasti elektriniai ir 6 bateriniai. Atvažiuos turbūt dar šiais metais, o važiuoti pradės kitais. Jeigu gerai supratau LTG atstovą tai antras 2026 ketvirtis. (Remiuosi į maršrutą Panevėžys - Klaipėda, kur buvo minėtas šitas dalykas)
- 1 patinka
Comment
-
Man atrodo geležinkeliuose apsisukimo laikas yra reglamentuotas kažkokiose jų vidinėse taisyklėse.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąĮmanoma, kažkur buvau skaitęs, kad Stadleriai bus jungiami populiaresniems reisams.
Apsisukti galinėje stotyje labai neskubant realu per 20 min.
Comment
-
Na mes visi suprantame, kad tai yra preliminarios datos tai pirma. O dėl maršruto tai buvo pasakyta, kad jeigu bus priimtas sprendimas daryti, tai įvyks po to, kai gaus jau traukinius.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNIEKADA neklausyk, ką sako LTG oficialūs asmenys.
- 1 patinka
Comment
-
Nieko ypatingo. Jau dabar kai 6 vagonai su lokomotyvu suskaičiuoju ~350vietų. Stadler vagonai mažesni matyt, tai bus 400, vos ~15% daugiauParašė Vinecko Rodyti pranešimą10 vagonų į Klaipėdą būtų labai stipru.
- 1 patinka
Comment
-
Na, kad ir kaip bebūtų, EJ575 iš Kauno Vilniaus stoty tai slenka, nors gal paskui įsibėgėjimas ir greitesnis nei dyzelinių. Tai visgi nemažai priklausys ir nuo LTG ar leis traukiniams daugiau gazo duoti iš stočių (ar stabdyti trumpesnį kelią bet stipriau) Klaipėdos maršrute.Parašė DKL Rodyti pranešimą
Na, elektriniai traukiniai gali pasigirti iš principo kita dinamika. Tai sakyti, kad įtaka bus tik kelios minutės, nesiryžčiau.
Comment
Comment