Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ryga ir didelę periferiją turi. Su boltu važiuot iki kokio sandėlyno ofisyno prie aplinkelio ir po to atgal suši valgo laiko. Turistaujant jei norisi ne tik pabaliavot centre mašina irgi nepamainoma. Arba jei atsiranda rimtesnio bagažo. Arba važiuojama keliese ir tada ekonominė logika gaunasi visiškai kita.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Paskutinę kelionės dalį galima nuvažiuoti ir su Boltu, nors Ryga turi ir gerai suformuotą centrinį mazgą ir centrą apskritai, tai toje pusėje greičiausiai neprireiks ir to. Vilniuje, aišku, prisidės keli eurai, bet svarbu yra įvertinti ir savo laiko kainą. Didelė dalis dirbančiųjų tą kainą atpirks vien kelionės metu galėdami atsakyti į elektroninius laiškus ar būdami pasiekiamais kolegoms, nekalbant jau apie net ir kokį pusvalandį ar daugiau produktyvaus darbo. Atvažiuoti į tikslą pailsėjus, paskaičius naujienas ir pasiginčijus internete vietoje atvažiavimo pavargus ir kelis kartus vos išvengus mirties nuo priešpriešai atvažiuojančių marozų benvų irgi prideda daug vertės.
 
 Nieko nesakau, traukinys nusigaut iš vieno didmiesčio centro į kitą su kuprine yra patogu. Bet tai tik vienas iš n+k variantų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man rodos tiesiog padaugėjo tarpmiestinio judėjimo. Kas irgi buvo dėl gyvesnės ekonomikos.Parašė John Rodyti pranešimą
 Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praktiškai visus kartus, kai kur nors važiavau traukinius per paskutinius kelis metus, neteko važiuoti traukiniu, kuris buvo mažiau kaip 80-90% užpildytas. Teko ir negauti bilietų į jau išparduotus reisus.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.Parašė John Rodyti pranešimą
 Praktiškai visus kartus, kai kur nors važiavau traukinius per paskutinius kelis metus, neteko važiuoti traukiniu, kuris buvo mažiau kaip 80-90% užpildytas. Teko ir negauti bilietų į jau išparduotus reisus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir viskas?Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pateikiau lengviausiai išbandomus "pilnus" traukinius.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ir viskas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius-Klaipėda traukiniai kito penktadienio popietę ir šeštadienį jau išpirkti. Autobusų išpirktų tom dienom dar nėra. Pats penktadienio vakarą mieliau rinkčiausi autobusą dėl patogesnių išvykimo laikų. Lygiai taip pat, mieliau važiuočiau į Rygą autobusu man patogiu laiku, nei kelčiausi 5 valandą ryto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visai ironiška, kad pateikei maršrutus, kurie kainos ir kelionės trukmės prasme turi pranašumą, bet turi mažesnį komfortą ir važiuoja menku užpildymu. Tai kaip ir prieštarauja tavo argumentams.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.Paskutinis taisė dtb; 2023.12.17, 17:06.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkodėl abejoju, kad šitos paslaugos privatus analogas autobusu būtų užpildytas. Paslauga iš tipinių valstybės dotuojamų paslaugų sarašo, kuria naudojasi mažas žmonių kiekis dėl menko poreikio. Jei kelionė truktų pusvalandį ir kainuotų tiek pat, rezultatai būtų kitokie.Parašė dtb Rodyti pranešimą
 Visai ironiška, kad pateikei maršrutus, kurie kainos ir kelionės trukmės prasme turi pranašumą, bet turi mažesnį komfortą ir važiuoja menku užpildymu. Tai kaip ir prieštarauja tavo argumentams.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 17:42.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kaip šiame kontekste atrodytų pvz Vilniu - Varėna - Alytus - Marijampolė. Arba Vilnius - Utena - Panevėžys.Parašė ifl Rodyti pranešimąPrašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 RIP. Luxexpress regular kaina ir tai žemesnė.Parašė felar Rodyti pranešimąVilnius - Ryga, Ryga -Vilnius preliminarios kainos - 24€ antra klase, 34€ pirma klase.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 RIP. Luxexpress regular kaina ir tai žemesnė.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labiau reiktų lygint „Pas Stefaniją“ su restoranu. Pavalgysi visur. Restorane maloniau, bet jei pinigai ne ant medžių auga, kasdien į restoraną neeisi. Net jei ir auga ant medžių, tikėtina dienos pietų eisi į kavinę prie darbo/namų, o ne grūsies iki toliau esančio restorano.Parašė John Rodyti pranešimą
 Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80. Važiavau su luxexpress autobusu iki Varšuvos. Mokėjau 9 eurus, nuvažiavau per 6 valandas. Dabar užmečiau akis į kainas. Tai sausio mėnesi tiek iki Rygos, tiek iki Talino, tiek iki Varšuvos luxexpress kainuoja 10e bilietas. Kojoms vietos belekiek(ūgis 1,98), yra kompai, sedynės žiauriai patogios, rozetes yra, važiuoja labai patogiu laiku, nuvažiuoja greičiau nei traukinys ir visa kita. Nėr ką lygint su lietuviškais traukiniaisParašė John Rodyti pranešimą
 Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusas - šiukšlių dėžė tik užkietėjusiems traukiniofilams. Paskutiniu kartą važiuodamas autobusu į Taliną gavau daugiau paslaugų nei geležinkeliu, ir nemokamai. Daug ką pasako, kas iš tikro yra šiukšlių dėžė Lt.Parašė John Rodyti pranešimą
 Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Autobusas - šiukšlių dėžė tik užkietėjusiems traukiniofilams. Paskutiniu kartą važiuodamas autobusu į Taliną gavau daugiau paslaugų nei geležinkeliu, ir nemokamai. Daug ką pasako, kas iš tikro yra šiukšlių dėžė Lt.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Analogija iš lempos ir nieko verta.Parašė John Rodyti pranešimą
 Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?Parašė felar Rodyti pranešimąManau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.
 
 Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
 - 3 patinka
 Comment




Comment