Parašė Vitas2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tikrai taip, kai važiavai, tai bent jau mano vagone beveik vien ukrainiečiai buvo, tik man pasisekė, mano pakeleivė buvo senelė su Rusijos ir JAV pasų, kurią ilgai įtikinėjom Ukrainoj rodyti būtent JAV pasą, kad būtų mažiau klausimųParašė DArnas Rodyti pranešimą
Esu įsitikinęs, kad tame traukinyje keleivių, kuriems reikalinga BY viza, yra itin mažai.
- 2 patinka
Comment
-
Jie laukia "panacėjos" - RailBalticos.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąLatvija nemato poreikio keleivinio traukinio maršrutui Vilnius-Ryga-Talinas
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz64U1A5i00
Comment
-
Vilniaus - Rygos maršruto nebuvimas tai tikrai nesuprantamas, ypač kai LG siūlosi jį aptarnauti savo riedmenimis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie laukia "panacėjos" - RailBalticos.
Gerai, kad RB nebus valdoma LDz bebrų, nenorinčių pokyčių.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O kas valdys RB, jei iš viso ji bus pastatyta? Logiškiausia tai iš viso yra laukti RB kaip antrojo atėjimo ir tikėtis stebuklo, o ne dirbti čia ir dabar vežant keleivius. Įdomi logika. VT sunaikinus, žmonės automobilizuojasi ir juos paskui į VT nuvaryti "rinkos" priemonėmis neįmanoma. Su RB tas pats. Nuvarė žmones iš traukinių į autobusus, lėktuvus ar automobilius. Kokie idiotai tikisi, kad kažkas pradės važinėti traukiniais, jei jie kainuos ne mažiau nei lėktuvas ir kelionė truks tiek kiek lėktuvu (įskaitant patikrą)? Ne į Ukrainą autobusu ir lėktuvu pigiau nei traukiniu plackartu. Autobusais dabar iš viso siūlo po 20 eurų promo akciją. Lėktuvu irgi galima rasti už 25-30 eurų, o traukinys virš 40 pigiausiu atveju... Ir tai UZ traukiniu, o ne LG ar BČ...Paskutinis taisė Al1; 2019.11.10, 12:36.
- 1 patinka
Comment
-
„RB Rail AS“, bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas valdys RB, jei iš viso ji bus pastatyta?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O kad LDz netinka? Taigi čia ne jų klausimas, ar nuostolinga ar ne, vistiek visi nuostoliai LG lieka, jei jų riedmenys. O latviams tik už naudojimąsį infrastruktūra paimti pinigų reiks. Kitas klausimas, kad dažniausiai tokie maršrutai turėtų būti aptarnaujami 50%/50% latviais ir lietuviais. Bet kad Pasažieru vilciens tik "električkos" tipo traukinius ir teturi.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Vilniaus - Rygos maršruto nebuvimas tai tikrai nesuprantamas, ypač kai LG siūlosi jį aptarnauti savo riedmenimis.
Gerai, kad RB nebus valdoma LDz bebrų, nenorinčių pokyčių.
Kitas variantas - vagonai su TEPu
Comment
-
Paprasčiausiai nenori papildomos konkurencijos AirBaltic. Vistiek nuimtų kažkiek keleivių nuo lėktuvų, kam jiems to reikia...Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jie laukia "panacėjos" - RailBalticos.
Comment
-
Autobusų keleivių nuimtų, o ne lėktuvų. Tik į Rygą skraidyti brangu. Pigiau, jei skrendama toliau. Bet jei skrendama iš Rygos, tada dažnai netgi brangiau, nei skrendant iš Vilniaus ir persėdant Rygoje.
Jei tik į Rygą, tai pigiau su mašina važiuoti, o ne skristi. Pagal laiką išeina tik valanda ilgiau, įskaitant laiką patikrai, kelionei į ir iš oro uosto. Autobusu pigu, bet minimum 4-4,5 val.
Comment
-
Vyriausybė pratęsė išimtį dėl traukinių pritaikymo neįgaliesiems
Vyriausybė trečiadienį iki 2024-ųjų pabaigos pratęsė išimtį, leidžiančią „Lietuvos geležinkeliams“ nepritaikyti traukinių ir peronų neįgaliesiems. Šis sprendimas Vyriausybėje buvo atidėtas tris kartus...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Jau sukėlė naujus grafikus. Laikai ir dažnis nesikeičia, kas keturias dienas važiuos.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPabandžiau rezervuotis į Kijevą, tai paskutinės galimos datos iš Vilniaus yra gruodžio 2-a ir 6-a. Tada norėjau paklausti, jeigu traukinys kursuos ir toliau, tai gruodžio 10-ai galėsiu rezervuotis tik po gruodžio 8-os ? Čia kažkur nesueina, juk tokios kelionės planuojamos ir Baltarusijos vizos daromos gerokai iš anksto.
Comment
-
Tai tu nori kad iš viso keleivių pervežimą užrauktų? Už kokius pinigus naujus vagonus pirkti? Tegul duoda valstybė pinigų, tada galės reikalauti. Niekur Europoje nėra jokių ten žemagrindžių traukinių 100 proc. niekur. Pilna senų vagonų. Visur vyksta palaipsnis perėjimas. Paryžiaus metro iš viso beveik neturi liftų ir eskalatorių, išskyrus naujas stotis ar pavienes senas. Berlyne taip pat dominuoja laiptai ir S-Bahne, ir metro.
Paskutinis taisė Al1; 2019.11.13, 21:04.
Comment
-
Gerai, o tai kodėl ukrainietišku traukiniu galima važiuoti Vilnius-Šiauliai-Vilnius ???Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Negalima net turint Rusijos pasą. Tiesiog važiavimui Lietuvos viduje į juos bilietai neparduodami.
Comment
Comment