Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Google translate:Parašė sciff Rodyti pranešimąРебята, вы уж меня простите за то что я пишу на русском. Вы же понимаете, я из Латвии, и литовским, к сожалению, пока не владею. Я не пишу на английском только потому, что скорее всего русский вы знаете лучше, да и я тоже.Ar sutiktumėte su teiginiu jog dauguma čia esančių geriau moka rusų kalbą?Vaikinai, jums tikrai atleisk man už tai, ką aš rašau rusų kalba. Jūs žinote, aš iš Latvijos, o Lietuva, deja, nėra. Nemanau rašyti anglų kalba, nes greičiausiai žinote, rusų geriau, ir aš taip pat.
Štai tema kurioje matosi balsavimo rezultatai
Taigi kitą kartą geriau būtų rašyti angliškai
As you can see in this thread the majority in this forum understand English more than Russian, so it would be wiser to write in English next time, therefore more people can understand you
O į temą: gaila, bet nelabai supratau, ką norėta pasakyti, gal kas žinančių rusų kalbą galėtų pakomentuoti?
Dear Sir,
Comment
-
That wasn't a statement. That was my assumptionParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąGoogle translate:
Ar sutiktumėte su teiginiu jog dauguma čia esančių geriau moka rusų kalbą?
I admit that I was wrong.
Well, thank you for providing this link. I wouldn't find it myself, but now I see it's true that young people in Lithuania (just like in Latvia and Estonia) nowadays know foreign English language better than much closer to their cultures Russian language. Unfortunately, of course.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Thank you, but judging from that poll, your opinion is true only for people under 26 years. But questions I posted here are mostly targeted to people older than that. They are more aware of how thing are on Lietuvos Geležinkeliai and know Russian betterParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąAs you can see in this thread the majority in this forum understand English more than Russian, so it would be wiser to write in English next time, therefore more people can understand you

Come on, I can easily Google translate what you've written IN ANY LANGUAGE. Or else you would see no posts from me at allParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąO į temą: gaila, bet nelabai supratau, ką norėta pasakyti, gal kas žinančių rusų kalbą galėtų pakomentuoti?

That's not exactly what I meant. I meant that there still are potential passengers from Latvia who would take Vilnius - Turmantas - Vilnius train if it was extended to Daugavpils. It would be even better if such train was coordinated with one of the Riga - Daugavpils - Riga trains (I mean if their arrival/departure times were coordinated)Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSciff siūlo dalį Vilnius - Turmantas traukinio reisų pratęsti iki antrojo pagal dydį Latvijos miesto Daugpilio, jam įdomi forumiečių nuomonė apie tokį pasiūlymą.Paskutinis taisė sciff; 2011.10.26, 20:39.
Comment
-
Sveiki.
Parašė latvis atvirai ir argumentuotai savo nuomonę, pastabas, ypač aktualiomis temomis (LT-LV keleivinio susisiekimo geležinkeliais jungtys ir t.t.). Atrodo galėtų kaip tik žmonės džiaugtis - va, forumas tarptautinis, bendraujam, vis gi broliškos tautos.
Bet, deja, atsiranda lietuvaičių, kurie niekaip niekaip nesugeba paskaityt, ką jis parašė, vietoje to, kad sugalvotų kokį elementarų būdą, kaip išsiverst iš rusų kalbos, pradeda reikalauti "in english". Gėda ir tiek. Dar pradėkit iš latvio reikalaut, kad lietuviškai rašytų.
Sciff,
thanks for your post. I think that every person who is interested in these matters will somehow read information even if you'd write it in latvian
M.
Comment
-
Forumiečiai rašo neaktyviai, tai mintį pratęsti bandau pats.Parašė Vitas Rodyti pranešimąČia dar būtų įdomu sulaukti forumiečių pamastymų, kokias su keleivių vežimu nelabai susijusias išlaidas mėginama nurašyti į keleivių vežimą. Pavyzdžiui, šiemet buvau pastebėjęs TEP-ų (keleivinių šilumvežių) pasivažinėjimą rezervy (be vagonų) iš Vilniaus į Nesterovą arba atgal. Keleivių vežiojimo nuostolius dar galėtų sumažinti tinkamiau sudarytas tvarkaraštis. Pvz., iš Vilniaus nereikalingas anksčiausias dviaukštis elektrinis traukinys (išv. 4:30h) į Kauną, iš Kauno į Vilnių vietoje dviejų ankstyvųjų ER9M (išv. 4:53 ir 5:35h) užtektų vieno.
Šiąnakt (spalio 27 d.) paryčiui ~3:30h pamačiau į Kauną (iš Vilniaus) atvažiuojantį tuščią trivagonį DR1A. Kada jis išvažiavo iš Vilniaus, galima spėlioti: kažkur ~2:00-2:15h.
Dyzelinius traukinius iš Kauno ir Radviliškio remontui ir techniniam aptarnavimui (kas neatliekama šiuose depuose) varyti į Vilnių reikia... Bet ekonomiškiau būtų ne traukinių "naktinės gastrolės", o reguliarūs reisai vežant keleivius.
Iš Vilniaus į Šiaulius (atstumas didesnis negu į Kauną) reguliaraus dyzelinio traukinio nėra, o kiek privažinėja varomi į remontus ir iš jų, man pastebėti sunkiau: tokie per Kauną nevažiuoja... Iš Šiaulių į Vilnių toks traukinys būtų pageidaujamas pirmadienais anksti rytą (nes 18-as 8:55-11:33h - jau vėlokai).
Comment
-
Spėlioti būtų galima, bet išvaizdesnis būtų 1992-1994 m. pavyzdys, kaip tokiu D1 nuvarymui/parvarymui tarnavo maršrutas Vilnius-Šeštokai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr koks tokio reguliarumas būtų?
Antai 1992 metų vasarą (nuo liepos 7 d.) iš Kauno ~7:30h iki Šeštokų važiuodavo dvigubas D1.
Šeštokuose sąstatas išsiskirdavo - vienas D1 važiuodavo į Alytų, kitas 11:08h išvykdavo į Vilnių ir ten likdavo. Kai šis pats nepavažiuodavo, į sąstatą įsijungdavbo M62.
Kitas iš Vilniaus ~9h. išvažiuodavo į Šeštokus, ten neilgai pabuvęs grįždavo tik į Kauną.
Maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius traukiniai visą laiką važinėjo kasdien.
Dabar, kai LG turi tikslą kuo daugiau visokių išlaidų nurašyti į keleivių vežiojimo sąskaitą, dėl "oro vežiojimo" nepergyvenama...
Comment
-
Ar kas nors įsikirto, ką parašė sciff?
Yra mintis paleisti maršrutu VNO -- RIX 3 vagonų ДР1Ам (ДР1А su patikimesniais vokiškais -- austriškais jėgos agregatais), tuo labiau, kad 1 kAG varikliukas mažiau ėdrus, negu ТЭП60/70/М62К, ir nereikia palydovo į kiekvieną vagoną.Parašė sciff Rodyti pranešimąЯ уверен, что подобный поезд с небольшим количеством остановок (т.е. экспресс, наподобие "Динабурга" Рига - Даугавпилс) и в исполнении трёхвагонного дизеля ДР1Ам (ДР1А с более надёжной немецко-австрийской силовой установкой) был бы весьма популярен и рентабелен. Всё-таки 1000-сильный дизель гораздо менее прожорлив чем тот же ТЭП60/70/М62К, а ДР1А не требует проводника в каждый вагон.
Dar realiau būtų pratęsti nors 1 iš 5 traukinį Vilnius -- Turmantas iki Daugpilio (atstumas 25 km), galbūt sujungiant (ar suderinant) su kuriuo nors traukiniu Ryga -- Daugpilis.Так вот, почему бы не продлить хотя бы один поезд Вильнюс - Турмантас (из пяти!) на 25 км и не довести его до Даугавпилса? Его можно было бы состыковать с одним из поездов Рига - Даугавпилс, тогда точно появились бы пассажиры.
Šią vasarą sciff, norėdamas nuvažiuoti iki VNO, važiavo traukiniu iki Daugpilio, paskui iki Turmanto dviračiu, bet ne visiems tai priimtina. Ten buvo dar 1 keleivis, kuris nuo Daugpilio iki Turmanto važiavo taksi, ir dar turistas iš Čekijos, kuris atvažiavo į Turmantą iš VNO ir planavo pėsčias eiti iki Demene (LV), iš kur važiuoja autobusai į Daugpilį. Tai reiškia, kad jau dabar yra keleivių, kuriems toks maršrutas būtų naudingas.Между прочим, на пути в Вильнюс мне довелось встретить двух людей, один из них оказался моим попутчиком из Даугавпилса (добирался до Турмантас на такси), а другой — туристом из Чехии. Последний приехал на моём дизеле из Вильнюса и спрашивал, как добраться до ближайшего до Турмантас латвийского населённого пункта Демене, куда несколко раз в день ходят автобусы из Даугавпилса. Ему сказали что идти до туда примерно 2 часа, он просто не знал дорогу. Я хочу этим сказать что даже при отсутствии прямого сообщения люди умудряются добираться туда и обратно. А учитывая то, что пять пар поездов в день на Турмантас не пользуются дикой популярностью (они в среднем заполнены хорошо если на треть), то одну пару можно было бы спокойно продлить до второго крупнейшего города Латвии.
Apie traukinį VNO -- RIX jau lyg buvo čia kažkur kalbėta.
Comment
-
Latvijoje, kiek žinau, "bėgiai" atskirti nuo "vagonų". Ar tai reiškia, kad LG galėtų važiuoti per Latviją, mokėdamas tokius infrastruktūros mokesčius Latvijos "bėgių priežiūros" įmonei, kokius moka latvių "keleivių vežimo" įmonė (kaip ten ji vadinasi, Pasažieru <kažkas>)?Parašė r08n Rodyti pranešimąDar realiau būtų pratęsti nors 1 iš 5 traukinį Vilnius -- Turmantas iki Daugpilio (atstumas 25 km), galbūt sujungiant (ar suderinant) su kuriuo nors traukiniu Ryga -- Daugpilis.
Jeigu ne, tai diskusiją galima laikyti baigta.
Comment
-
"Pasažieru Vilciens" — "Passenger train".Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąLatvijoje, kiek žinau, "bėgiai" atskirti nuo "vagonų". Ar tai reiškia, kad LG galėtų važiuoti per Latviją, mokėdamas tokius infrastruktūros mokesčius Latvijos "bėgių priežiūros" įmonei, kokius moka latvių "keleivių vežimo" įmonė (kaip ten ji vadinasi, Pasažieru <kažkas>)?
Jeigu ne, tai diskusiją galima laikyti baigta.
Unfortunately of course any operator using Latvian rail infrastructure hat to pay for using it to LDz (Latvijas Dzelzceļš, Latvian Railway), per each km. It's the same rule for everybody, including "Pasažieru Vilciens". Isn't that how things are in Lietuva?
It's pointless to expect that operating on Latvian territory for LG or anyone else will be for free. We are not in USSR anymore, now the countries are separate independent ones. And there are costs for maintaining rail infrastructure, which have to be covered in some way. I'm not saying that these costs are reasonable, honestly I don't know.
Of course as a passenger I would REALLY love if LG didn't have to pay for entering Latvia with one of its DR1A(m) or D1 (like in the past). If it had to pay Just for using Latvian ticket offices. But this (lets call it dream) is completely unrealistic. This could happen ONLY if one day LG and LDz merged into one company, or both became part of another third one. And all the infrastructure and rolling stock became common. Then yes, it would be possible. But this is insane, you knowPaskutinis taisė sciff; 2011.10.27, 15:45.
Comment
-
Taip tą ir reiškia tik dar reikia pridurti "ir negaudama jokių subsidijų, kokias gauna Pasažieru Vilciens"Latvijoje, kiek žinau, "bėgiai" atskirti nuo "vagonų". Ar tai reiškia, kad LG galėtų važiuoti per Latviją, mokėdamas tokius infrastruktūros mokesčius Latvijos "bėgių priežiūros" įmonei, kokius moka latvių "keleivių vežimo" įmonė (kaip ten ji vadinasi, Pasažieru <kažkas>)?
Comment
-
Thank you. It is really good to see such informationParašė sciff Rodyti pranešimąThat's not exactly what I meant. I meant that there still are potential passengers from Latvia who would take Vilnius - Turmantas - Vilnius train if it was extended to Daugavpils. It would be even better if such train was coordinated with one of the Riga - Daugavpils - Riga trains (I mean if their arrival/departure times were coordinated)
Dear Sir,
Comment
-
Sveiki, niekas nereikalauja rašyti angliškai, tuo labiau jei žmogus to nenori ar negali padaryti. Tiesiog mano nuomone taip būtų visiem aiškiau, ypač kai žmogus abi kalbas kaip matau supranta. Deja vien su "Google translate" man nepavyko suprasti viso pranešimo, tik atskirus fragmentus, todėl ir paprašiau išmanančių pagalbosParašė Mindasas Rodyti pranešimąSveiki.
Bet, deja, atsiranda lietuvaičių, kurie niekaip niekaip nesugeba paskaityt, ką jis parašė, vietoje to, kad sugalvotų kokį elementarų būdą, kaip išsiverst iš rusų kalbos, pradeda reikalauti "in english". Gėda ir tiek. Dar pradėkit iš latvio reikalaut, kad lietuviškai rašytų.
M.
Dear Sir,
Comment
-
I am not asking for anything free for LGParašė sciff Rodyti pranešimą"Pasažieru Vilciens" — "Passenger train".
Unfortunately of course any operator using Latvian rail infrastructure hat to pay for using it to LDz (Latvijas Dzelzceļš, Latvian Railway), per each km. It's the same rule for everybody, including "Pasažieru Vilciens". Isn't that how things are in Lietuva?
It's pointless to expect that operating on Latvian territory for LG or anyone else will be for free.
My question was about equal opportunities - whether they are possible, or not.
Comment
-
I don't know.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąI am not asking for anything free for LG
My question was about equal opportunities - whether they are possible, or not.
Comment
-
Prisiminiau dar viena pavyzdi, artimesni Siauliams (ir Klaipedai) ir siandienai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIr koks tokio reguliarumas būtų?
Buvo tai palyginti neseniai - lyg tai 2008 metais, prisimenu tiek - buvo uzdarytas Kauno tunelis, ir dyzelinis traukinys vaziavo marsrutu Vilnius -Kaunas1 - Siauliai. Vaziuodavo penktadieniais ir sekmadieniais (kaip dabar vazineja Kaunas-Siauliai).
Penktadieni i Siaulius atvaziaves D1 Siauliuose ir likdavo (tiksliau - budavo varomas i Radviliskio depa), o atgal i Vilniu vaziuodavo i tenyksti depa tam tikroms techninems reikmems siunciamas kitas D1. Sekmadieni taip nebudavo - i Vilniu grizdavo tas pats (uztai daznai vaziuodavo DR1A). Is gerokai ankstesniu laiku prisimenu, kad dyzelinio traukinio marsrutas Vilnius-Klaipeda taip pat buvo kazkada isnaudotas Radviliskio D1 varyti remontui ar techniniam aptarnavimui i Vilniu. Is Radvbiliskio ryta i Klaipeda, vidudieni is Klaipedos i Vilniu). Karta maciau kaip apie l5h D1 is Klaipedos i Vilniu isvaziavo su M62 priekyje (tada tokie "tandemai" dar nebuvo paplite, jie papilito veliau - 1992-1994 m.).
Kaip minejau vienoje sios temos zinuteje anksciau, - dabar kuo daugiau islaidu stengiamasi nurasyti i keleiviu veziojimo saskaita...
Comment
-
-
Bet kiek kainuoja bilietas neparašyta...Beto kaip atrodo tas dyzelinis??Parašė Eimantas Rodyti pranešimąwww.litrail.lt tvarkaraščių paieškoje viskas yra. Dyzelinis.
Comment
Comment