Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
ŠAUNUOLIAI - tik tokie problemų sprendimo būdai gali užkirst kelią nepagrįstai LG keleivių vežimo naikinimo savivaleiParašė 2Pack Rodyti pranešimą
Comment
-
Būtent, o per minusinę veiklą sau į kišenę neįsidėsi - va kroviniai - kas kita. Tegul tik nesimaišo keleiviniai jiems po kojomis...Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąGreičiausiai LG padarys, taip kaip norės, nežiūrint į visas peticijas ir seimūno Vytauto Saulio pastangas. Tiesiog, LG ( ten sėdinčiai sovietinei šaikai ) reikia kažkaip praplauti pinigus, taip pat kaip su kitais maršrutais buvo.
Visam pasaulyje kelevinius traukinius praleidžia krovininiai tik pas mus - pirmenybė kroviniams... juk į Šiaulius ar Klaipėdą ar net Rygą neturim reisų dažnesnių todėl, kad "nesimaišytų pelningam IR SKAIDRIAM krovinių verslui"
Comment
-
Gal tai, kad tiek Dailydka, tiek Saulis yra socdemai?Parašė sknts Rodyti pranešimąKą tik patikrinau informaciją LG puslapyje, apie maršruto Šiauliai - Rokiškis pakeitimus. Vėl viskas, kaip buvo. Įdomu, kaip seimo nariui pavyko paveikti tam tikrus asmenis dėl šio maršruto. Tikriausiai turėjo neblogą svertą
Comment
-
Kas reiškia, kad dėl vieno politiko reitingų yra per šilumvežio kaminą vėjais leidžiami valstybei priklausančios bendrovės pinigai.Parašė spirit Rodyti pranešimąGal tai, kad tiek Dailydka, tiek Saulis yra socdemai?Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Kaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei. Be to panaikinimas neduotų didesnės naudos, nei galimybė atimt iš kelių žmonių darbą, bei, gal būt, nurašyt riedmenis. O gal vis gi nori jiems suteikt progą dar daugiau nusirašyt į savo kišenes?Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąKas reiškia, kad dėl vieno politiko reitingų yra per šilumvežio kaminą vėjais leidžiami valstybei priklausančios bendrovės pinigai.
P.S. tuo maršrutu dažniausiai dirba automotrisė, ir tikrai ji tiek daug pinigų nesudegina, kaip šilumvežis.Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)
Comment
-
Atiminėti iš žmonių tokią galimybę yra blogai, bet kas kompensuos geležinkeliams nuostolius dėl šito maršruto aptarnavimo? Kodėl nei vyriausybė, nei savivaldybė nepasako konkrečiai: "X reisai į dieną, Y pinigų subsidijų"?Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąKaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei.
Comment
-
Gyvenvietės bendruomenei. Tai gal "gyvenvietės bendruomenė" norėtų susimokėt už jai reikalingo maršruto išlaikymą? Ar čia viskas pagal sistemą "reikia mums, mokėkit jūs"?Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąKaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei. Be to panaikinimas neduotų didesnės naudos, nei galimybė atimt iš kelių žmonių darbą, bei, gal būt, nurašyt riedmenis. O gal vis gi nori jiems suteikt progą dar daugiau nusirašyt į savo kišenes?
P.S. tuo maršrutu dažniausiai dirba automotrisė, ir tikrai ji tiek daug pinigų nesudegina, kaip šilumvežis.
Pagraudenimai apie darbą aišku labai spaudžiantys ašarą, bet reikia pastebėt, kad realios vertės nekuriančių darbo vietų išlaikymas vien socialiniais motyvais irgi nėra visai tai, kuo LG turėtų rūpintis.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Piktintis šioje vietoje reikėtų, ne dėl to, kad traukinys toliau važinės nuostolingu maršrutu... Man keista, kodėl nesipiktinama, kad LG "plauna" pinigus ir išlaidas nurašo į keleivių vežimo nuostolius. Visų stočių remontai finansuojami iš keleivių vežimo direkcijos lėšų.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąGyvenvietės bendruomenei. Tai gal "gyvenvietės bendruomenė" norėtų susimokėt už jai reikalingo maršruto išlaikymą? Ar čia viskas pagal sistemą "reikia mums, mokėkit jūs"?
Pagraudenimai apie darbą aišku labai spaudžiantys ašarą, bet reikia pastebėt, kad realios vertės nekuriančių darbo vietų išlaikymas vien socialiniais motyvais irgi nėra visai tai, kuo LG turėtų rūpintis.
P.S. Lietuvoje gal tik vienas traukinių maršrutas nėra nuostolingas; Vilnius - Kaunas. Tai anot kai kurių asmenų, tada reikia visus maršrutus nutraukti...
P.P.S. Kaip vienas forumo narys pastebėjo, "derybininkas" ir LG vadovas yra iš tos pačios partijos. Tikėtina, kad "derybininkas" kandidatuos į Rokiškio merus. Tai nenustebčiau, kad visas šis šurmulys, dėl maršruto panaikinimo, buvo surežisuotas. Kažkaip per daug lengvai pavyko įtikinti dėl maršruto išsaugojimo.
Comment
-
Pinigų plovimas yra tada, kai nelegaliai uždirbti pinigai parodomi kaip gauti iš kokios nors legalios veiklos. Todėl nu būkit malonūs, nekalbėkit apie pinigų plovimą vienam sakinyje su nuostoliais - labai jau paikai atrodo. Kitas dalykas tas, kad stočių pastatų remontus yra labai logiška prirašyt Keleivių vežimo direkcijai - nu krovinių lyg laukiamosiose salėse dar niekas nesandėliuoja. Kitas dalykas, kad ir tie stočių atnaujinimai pinigine išraiška mizeris yra palyginus su rimtais infrastruktūros projektais.Parašė sknts Rodyti pranešimąPiktintis šioje vietoje reikėtų, ne dėl to, kad traukinys toliau važinės nuostolingu maršrutu... Man keista, kodėl nesipiktinama, kad LG "plauna" pinigus ir išlaidas nurašo į keleivių vežimo nuostolius. Visų stočių remontai finansuojami iš keleivių vežimo direkcijos lėšų.
P.S. Lietuvoje gal tik vienas traukinių maršrutas nėra nuostolingas; Vilnius - Kaunas. Tai anot kai kurių asmenų, tada reikia visus maršrutus nutraukti...
P.P.S. Kaip vienas forumo narys pastebėjo, "derybininkas" ir LG vadovas yra iš tos pačios partijos. Tikėtina, kad "derybininkas" kandidatuos į Rokiškio merus. Tai nenustebčiau, kad visas šis šurmulys, dėl maršruto panaikinimo, buvo surežisuotas. Kažkaip per daug lengvai pavyko įtikinti dėl maršruto išsaugojimo.
Lietuvoje pilnai gali būti pelningi Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, galbūt ir Vilnius - Trakai, Kaunas - Marijampolė, Kaunas - Šiauliai. Ir valio, jei LG sugeba pasiimti iš jų pinigus (tą jie sugeba ne visada), tie maršrutai gali gyventi pagal normalią ekonominę logiką be kažkokio išorinio kišimosi. Tuo tarpu tie, kurie pagal ekonominę logiką išgyventi negali (nes nėra keleivių) turėtų būti finansuojami savivaldybių, jeigu joms jie atrodo reikalingi. Užtikrinti VT į visokius užkampius čia jau jų darbas, o ne LG.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Lietuvoje pelningas yra TIK VIENAS traukinių maršrutas.
Truputi apie stočių remontus. Įdomu, ar bent jau įsivaizduojate kokios sumos skiriamos? Manau, kad ne... Obelių stotis buvo sutvarkyta už keleivių direkcijos pinigus, nors jau tada keleiviniai traukiniai tada pro ją nebevažiavo. O praėjus metams - uždaryta. Remontas kainavo truputi daugiau nei 1 000 000 lt. Taip pat buvo suremontuotos Rokiškio, Skapiškio, Kupiškio stotys ir jų prieigos. Nors jau seniai nuspręsta, kad jos bus uždarytos. Link to po truputi judama. Jau dabar šiame ruože traukinių eismas valdomas centralizuotai. Reikia nepamiršti, kad stotys pirmiausiai skirtos traukinių eismo organizavimui. Keleivių salės jose užima minimalų plotą, lyginant su pastatu.
Pagal kai kurių asmenų filosofiją, kad savivaldybės turi apmokėti traukinių maršrutus, galima išsireikšti kitaip. Jei nori, kad savivaldybė sutvarkytų duobėtą namo kiemą ar atnaujintų perėją, tai susimokėk pats. Juk tau to reikia.
Yra toks dalykas, kaip visuomenės interesas. Bet patys LG nerodo didelės iniciatyvos populiarinti savo maršrutus. Tai taip ir gaunasi, kad jie uždarinėjami.
Comment
Comment