Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Sudvigubinta TESA?Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
Kiek buvo keleivių?
Comment
-
Nepanašios, elektriniuose patogesnės.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKiek mačiau, tai panašios (o gal ir analogiškos sėdynės) yra dviaukščių antroje klasėje?
Comment
-
Na salonas, sėdėjimo vietos tikrai nebuvo tinkamos ilgesnei kelionei. Važiavau 19 dieną iš Vilniaus, PESA buvo vienguba, teko sedėti tarp dviejų žmonių, šalimais priekyje sėdint dar dviem, tad kojų nebuvo kur dėti. Keleiviai tikrai sėdi per arti vienas kito. Kita vertus, problemą dalinai galima spręsti leidžiant keleiviams laisvai susėsti, o ne pagal bilwte nurodytas vietas, tiesiog nesupratau kam tokia tvarka reikalinga.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien važiavau į Šiaulius sudvigubinta PESA į Šiaulius, vėliau persėdau į Telšius - išsėdėjau, niekas neatsitiko, viskas buvo gerai. Traukinių tvarkaraštis persėdimui suderintas - tai čia tiems, kurie pasigenda traukinio su sustojimais Telšiuose, Plungėje.
Comment
-
Pasiteiravau Lentvario stotyje - bus apvalinamos kainos nuo 19 dienos.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNuo 2015 09 01 keiciasi bilietu kainos vaziuojant LG formavimo traukiniais.
Dabar pigiausias bilietas Lentvaris - Vilnus 87 ct, bus 90 ct.
Comment
-
Eilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti
Comment
-
Siulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.Parašė sknts Rodyti pranešimąEilinį kartą panašu, kad taip lengvais nesutrumpins maršruto Šiauliai-Rokiškis. Daugiau informacijos straipsnyje:Atrodo, traukinuką pavyko išsaugoti
Comment
-
Prastas pasiūlymasParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Comment
-
Siūlau LG pradėti dirbti daugiau su rinkodara. Vasara jokios reklamos nėra, kad galima pasiekti pajūrį. Taip pat suderinti tvarkaraščius, kad būtų įmanoma savaitgalį grįžti į Rokiškį iš Klaipėdos. Tada prisidėtų papildomų keleivių, nes studentams būtų patogus maršrutas. O dabar padaroma kuo nepatogiau keleiviui ir dejuojama, kad maršrutas nėra pelningas...Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.
Comment
-
Bet www.litrail.lt tvarkaraščiuose dar ...Parašė sknts Rodyti pranešimąSiūlau LG pradėti dirbti daugiau su rinkodara. Vasara jokios reklamos nėra, kad galima pasiekti pajūrį. Taip pat suderinti tvarkaraščius, kad būtų įmanoma savaitgalį grįžti į Rokiškį iš Klaipėdos. Tada prisidėtų papildomų keleivių, nes studentams būtų patogus maršrutas. O dabar padaroma kuo nepatogiau keleiviui ir dejuojama, kad maršrutas nėra pelningas...
Informacija jau patvirtinta, kad maršrutas liks. Nebeskelbia apie maršruto trumpinimą ir patys LG.
Comment
-
Tokio mokesčio administravimas atsieitų daugiau nei surinktos pajamos.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSiulau is visu gyvenciuju pro kuriu teritorijas einasis marsrutas imti vieno euro abonentini menesini mokesti. Uz tai, kad ji is vis vaziuoja.
Comment
-
Na va, šauksmas tyruose atrodo pasiekė reikiamas LG ausis: šiandien, paprastą darbadienį, baiginėjantis vasaros sezonui, 9.56 iš Vilniaus išvykstantis grietasis į Klaipėdą buvo suformuotas jau iš 5 vagonų vietoj visą vasarą darbadieniais važiavusių 4... Visi keleiviai vagonuose, niekas neliko ant perono ir nelydėjo akimis nuvažiuojančio traukinio, žodžiu, taip, kaip ir dera civilizuotoje šalyje. Beje, traukinio užpildymas buvo apypilnis.
O dėl to, kad forume kažkas anksčiau rašė, jog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...) neatitinka 2 klasės komforto, visiškai pritariu: dalyje salono eilėje yra 5 sėdimos vietos, kėdės nepritaikytos tolimoms kelionėms, tai tipiskas 3 klasės priemiestinis vagonas.
Comment
-
Tokie vienvagoniai vadinami automotrisėmis, arba bėginias autobusais.Parašė Audriuz Rodyti pranešimąjog PESA vienvagonis (nežinau kaip jį vadinti - vagonete; traukiniu kažkaip liežuvis neapsiverčia...).
Comment
-
absurdas su tom kietom ir nepatogiom PESOM, joms tikrai ne į Šiaulius važinėt. Niekad šitu reisu nevažiuosiu, bent jau kol riedmenų nepakeis...Parašė Audriuz Rodyti pranešimąŠiandien Vilnius-Šiauliai maršrutu važiavo dvi sukabintos automotrisės kaip kažkada senais laikais važiuodavo du sukabinti vengriški dyzeliai. Įdomu, kodėl neleido dviejų vagonų Pesos..? Kažin į kurį variantą daugiau tilptų keleivių - dvigubą automotrisę ar vieną dviejų vagonų Pesos dyzelį?
Comment
Comment