Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
toli gražu netinkami - man pastoviai telefone reikia "paryškinti šviesą", kad nuskanuotų + iš svetainės taip normalauas bilieto į mano Sony Xperia ir neatsiunčia... ir atidaryt jį galiu tik per pašto serverį, o jau kiek rašiau ir kaip į sieną, nors laiko praėjo pakankamai. Nekalbu apie idiotišką tvarkaraščio atvaizdavimą internete...
-
Dar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kas būtų nesudėtinga. Ir atnaujinti eismą į Stasylas, ir Rokiškį kasdien, o ne tik savaitgaliais, ir Vilnius - Klaipėda dar kelis traukinius paleisti... Deja. Jei Lietuvoje nieko nedaroma, kodėl į užsienį turėtų būti daroma?
Comment
-
Skaitant informaciją apie Šiauliai-Klaipėda ruože vykdomus remonto darbus ir atskiromis dienomis nuiminėjamus arba sutrumpintais maršrutais paliekamus traukinius, dingsta bet kokios viltys.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
Comment
-
Neįmanoma. Elementari matematika - ~385 km, net jei visą atstumą įveiktų 120 km/h greičiu be sustojimų išeitų virš 3 valandų. O 120 km/h visą kelią tai negali važiuoti.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar yra vilties pagerinti ruožus ir sutrumpinti laiką Vln -Klp? Iki 3 ar 3:20
Comment
-
Per Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO Vilnius-kažkur ne 160 km/h?
TEP-70 juk turi teisę į tokį greitį.
Kas gerai - Vilnius Palanga traukinys stipriai laimi prieš autobusą. Tik sezono metu reikia stoti Palangoje ekspresiniam traukiniui. Jei nuo kitų metų bus 5e/diena automobiliui, traukinys įgys didelių privalumų.
Comment
-
Na taip, Kretinga. Bet būtų 3:30 ir kažkiek su taksi, mikriuku vietoje 4:40 su TOKS.Parašė Vitas Rodyti pranešimąPer Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Ekspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.Parašė Vitas Rodyti pranešimąPer Palangą geležinkelis neina... Artimiausia stotis - Kretinga. Būtent Kretingoje turėtų stoti traukinys ekspresas Vilnius-Klaipėda.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Comment
-
Du kartus stojančių elektrinių traukinių ekspresų Vilnius-Kaunas yra. Tai Vilniaus-Klaipėdos ekspresui Kretingoje išimtį padaryti galima. Kretinga - ne tokia jau ma=a stotis (ne Giruliai ar Kretingalė)...Parašė 2Pack Rodyti pranešimąEkspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Telšiams ir Plungei dar yra traukinys Radviliškis-Klaipėda.Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.10, 11:24.
Comment
-
Tai aš ir rašiau, kad sezono metu. LG reikia būti lankstesniems. Čia netinka ta logika, kad "mes dirbame pagal instrukciją visus metus". Griežtos instrukcijos reikalingos tik saugai ir finansinėms operacijoms. Kitur turi būti atsižvelgiama į klientų poreikius.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąEkspreso esmė ir yra ta, kad jis niekur nestoja arba stoja tik didžiausiose stotyse (šiuo atveju Šiauliuose). Jei stabdysime Kretingoje, tada pailgėja kelionės laikas + tada bus pradėta rėkti, kad reikia, jog stotų ir Telšiuose, Plungėj, Kėdainiuose ir t.t.
Antra - kiek ne sezono metu (nuo rugsėjo iki gegužės) bus keleivių iš Kretingos, kad ten stotų ekspresas?
Autobusų pavyzdys:
Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius 14.55 (09.01-05.31)
Biržai – Klaipėda per Pakruojį, Šiaulius, Palangą 14.55 (06.01-08.31)
Comment
-
Pilnai pritariu. Keleivių srautams szoniškumas būdingas ne tik į pajūrį. Kai kuriuos dėsningumus (ypač anksti rytą ir vėlai vakare) nesunku įžvelgti kituose maršrutuose. LG į tai turėtų atsižvelgti rūpestingiau. Kol kas tai pastebėjau tik Vilniaus-Trakų maršrute (papildomas traukinys vasarą) ir žiemos sezonui atskiriems traukinių reisams panaikinant kai kuriuos sustojimus, kur žiemą keleivių nebūna.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai aš ir rašiau, kad sezono metu. LG reikia būti lankstesniems. Čia netinka ta logika, kad "mes dirbame pagal instrukciją visus metus". Griežtos instrukcijos reikalingos tik saugai ir finansinėms operacijoms. Kitur turi būti atsižvelgiama į klientų poreikius.Paskutinis taisė Vitas; 2015.11.09, 09:06.
Comment
-
Dėl šitos priežasties ir pakoregavo 29-jo tvarkaraštį.Parašė udrius Rodyti pranešimąKiek mačiau info dar nebuvo skelbta - Lietuvos traukinys Vilnius - Maskva sujungiamas su Rusijos traukiniu.
Comment
-
Jau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
deja siandien dyzelis vaziuoja. o zmoniu buna nedaug, pagrinde LG darbuotojai iki Mauruciu ar Kazlu Rudos. kaip zinia, gelezinkelio darbuotojai esant uzimtoms sedimoms vietoms (91 vieta) privalo uzleisti savo sedima vieta bilieta pirkusiam keleiviui.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJau ne pirmą kartą pastebiu , kad traukinys Kaunas - Kazlų Rūda išv.8.25h iš Kauno yra Pesa. Jis pilnutėlis būna , tenka matyti net stovinčių keleivių , kaip kitose stotelėse su keleivių srautu nežinau . DR1A siųsti ko gero neapsimoka , o jei tarkime dvi pesas sukabintų?
Comment
), kad įsigyti naujesnį skaitytuvą 
Comment