Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Na taip, ne maršruto ilgume esmė.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTačiau ir keleivių srautai kiti.
Panevėžio potencialas nepanaudotas ir tiek. Palyginimui tokio pat atstumo Šiauliai-Mažeikiai, kur gyventojų skaičius mažesnis, o kursuoja 3 kartus į dieną apie apie jokį uždarymą kalbų nėra. Panevėžį reiktų kombinuoti jungčiai su Klaipėda.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.12.17, 15:05.
Comment
-
Šiauliai - Rokiškis galima palikti tik penktadieniais ir sekmadieniais. Žmonių tikrai nemažai važiuodavo. Šį maršrutą mėgo studentai. Iš kaina priimtina buvo. Iš Kupiškio į Šiaulius nuvažiuoti kainuodavo 17,80Lt kai autobuso kaina būdavo ~20 vien ruože Panevėžys - Šiauliai. O važiuojant iš Rokiškio susitaupydavo dar ir valanda laiko, lyginant su autobusu.
Nors, gerai pagalvojus, prisiminiau, kad šį maršrutą nori uždaryti gal jau kokius 5 metus. Įdomu, kodėl tada reikėjo remontuoti stotis šiame ruože...
Comment
-
duh. todėl ir neuždarė 5 metus, stotis suremontuot reikėjo.Parašė sknts Rodyti pranešimąNors, gerai pagalvojus, prisiminiau, kad šį maršrutą nori uždaryti gal jau kokius 5 metus. Įdomu, kodėl tada reikėjo remontuoti stotis šiame ruože...
Comment
-
Ir traukinio grafikas negeras. Kam rytą 619-am iš Rokiškio išvažiuoti taip anksti - 5:33h? Žmonės tokiu laiku dar miega. Ypač sekmadienį. Sekmadienio rytą šiam traukiniui dar ankstoka ir Panevėžyje - 6:57-6:58h.Parašė sknts Rodyti pranešimąŠiauliai - Rokiškis galima palikti tik penktadieniais ir sekmadieniais. Žmonių tikrai nemažai važiuodavo. Šį maršrutą mėgo studentai. Iš kaina priimtina buvo. Iš Kupiškio į Šiaulius nuvažiuoti kainuodavo 17,80Lt kai autobuso kaina būdavo ~20 vien ruože Panevėžys - Šiauliai. O važiuojant iš Rokiškio susitaupydavo dar ir valanda laiko, lyginant su autobusu.
Nors, gerai pagalvojus, prisiminiau, kad šį maršrutą nori uždaryti gal jau kokius 5 metus. Įdomu, kodėl tada reikėjo remontuoti stotis šiame ruože...
O 629-as iš Rokiškio išvažiuoti galėtų anksčiau (dabar iš Rokiškio išvyksta 16:25h., Panevėžyje būna 17:49-17:50, Šiauliuose - 19:20h). Žmonės vėlumoje važiuoti nenori bent rudens-žiemos-pavasario periode (tamsoje nelabai saugu).
Comment
-
629 trauikinio išvyko laikas yra tikrai geras. Važiuoja tuo metu, kada apskritai būna didžiausias paros keleivių srautas. Tai gal traukiniams žiemą nevažinėti po 16 val., pagal šią logiką, nes tamsu?
Rytinis iš tiesų išvyksta labai anksti. Tačiau vėlgi - į Šiaulius atvykta kaip ir tinkamų laiku - pusę 9. Kaip ir pats tas.
Comment
-
Man asmeniškai irgi atrodo, kad kažkur išvažiavus reiktų pabūti ilgiau, ir vakarinį transportą vertinu. Deja, to nevertina kiti - dabar grįžti stengiasi kuo greičiau (ir kur lekiame, a...?), vakariniai autobuysai cir traukiniai žiemą važinėja pastebimai tuštesni negu vasarą.Parašė 2Pack Rodyti pranešimą629 traukinio išvyko laikas yra tikrai geras. Važiuoja tuo metu, kada apskritai būna didžiausias paros keleivių srautas. Tai gal traukiniams žiemą nevažinėti po 16 val., pagal šią logiką, nes tamsu?Rytinis iš tiesų išvyksta labai anksti. Tačiau vėlgi - į Šiaulius atvykta kaip ir tinkamų laiku - pusę 9. Kaip ir pats tas.
O kai tvarkaraštis taikomas pagal Šiaulius ir Panevėžį, keleivių neatsiranda Rokiškyje ir Kupiškyje, ko pasėkoje maršrutas Šiauliai-Rokiškis trumpinamas...
Comment
-
O kur Lietuvos geležinkelių nuolaida galiojo anksčiau. Troleibusuose?Parašė Dmitrij Rodyti pranešimą
Comment
-
Stotyse.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kur Lietuvos geležinkelių nuolaida galiojo anksčiau. Troleibusuose?
Comment
-
bet tada nebus kam atlyginimų mokėt, ir verkt dėl didelių išlaidų keleivių vežimui.Parašė spirit Rodyti pranešimąKažkaip labai jau nutilo kalbos apie bilietų pardavimą internetu. Arba galėtų bent jau bilietų automatus stotyse pastatyti kad eilės prie kasų būtų mažesnės.
Comment
-
Praėjus kokiam mėnesiui po to kai LG pradėjo spausdinti bilietus su QR kodais, užtaikiau ant naujos sistemos bandymo.Parašė spirit Rodyti pranešimąKažkaip labai jau nutilo kalbos apie bilietų pardavimą internetu. Arba galėtų bent jau bilietų automatus stotyse pastatyti kad eilės prie kasų būtų mažesnės.
Viskas vyko maždaug taip - per vagonus perėjo konduktorė, pažymėjo bilietus tradiciniu būdu ir įspėjo laikyti bilietus paruoštus, nes netrukus juos tikrins dar kartą. Taip pat perspėjo nelenkti bilietų per pusę, "kad nekiltų sunkumų". Kai kurių keleivių dar atskirai paprašė bilietus patiesinti.
Neužilgo vagone pasirodė dar dvi konduktorės. Pirmoji žengė kontrolierė su raudonai blyksinčiu aparatu, kuriuo turėjo nuskaityti kiekvieno bilieto QR kodą. Kai traukinys riedėdavo lygiau ir bilietas buvo tiesesnis tai sekėsi dar pakenčiamai. Bet prie kai kurių keleivių užstrigdavo ir pusei minutės, kol pavykdavo nuskaityti kodą. Jai ant peties dar buvo užkabintas mėlynai blyksintis aparatas, kuris nuskaičius kiekvieną bilietą, išspausdindavo kažkokius kvitus, kurių konduktorė nespėjo rinkti. Tai antroji kontrolierė ėjo paskui ir vyniojo tą kvitų šleifą, kad pirmajai neįsipintų kojos. Patikrinti pusę vagono tai komiškai procesijai užtruko du tarpstočius. Ir tai pabaigoje pirmajai konduktorei galutinai trūko kantrybė, tad ji praleisdavo dalį keleivių.
Kiek teko važinėti užsienyje, tai tos sistemos ir fiziškai paprastesnės, ir veikė sklandžiai..
Comment
-
Tie QR kodai ir pardavimas internetu nebūtinai turi žengti koja kojon. Juk įmanoma padaryti internetinį bilietų pardavimą ir be QR kodo.Parašė kutas Rodyti pranešimąPraėjus kokiam mėnesiui po to kai LG pradėjo spausdinti bilietus su QR kodais, užtaikiau ant naujos sistemos bandymo.
Viskas vyko maždaug taip - per vagonus perėjo konduktorė, pažymėjo bilietus tradiciniu būdu ir įspėjo laikyti bilietus paruoštus, nes netrukus juos tikrins dar kartą. Taip pat perspėjo nelenkti bilietų per pusę, "kad nekiltų sunkumų". Kai kurių keleivių dar atskirai paprašė bilietus patiesinti.
Neužilgo vagone pasirodė dar dvi konduktorės. Pirmoji žengė kontrolierė su raudonai blyksinčiu aparatu, kuriuo turėjo nuskaityti kiekvieno bilieto QR kodą. Kai traukinys riedėdavo lygiau ir bilietas buvo tiesesnis tai sekėsi dar pakenčiamai. Bet prie kai kurių keleivių užstrigdavo ir pusei minutės, kol pavykdavo nuskaityti kodą. Jai ant peties dar buvo užkabintas mėlynai blyksintis aparatas, kuris nuskaičius kiekvieną bilietą, išspausdindavo kažkokius kvitus, kurių konduktorė nespėjo rinkti. Tai antroji kontrolierė ėjo paskui ir vyniojo tą kvitų šleifą, kad pirmajai neįsipintų kojos. Patikrinti pusę vagono tai komiškai procesijai užtruko du tarpstočius. Ir tai pabaigoje pirmajai konduktorei galutinai trūko kantrybė, tad ji praleisdavo dalį keleivių.
Kiek teko važinėti užsienyje, tai tos sistemos ir fiziškai paprastesnės, ir veikė sklandžiai..
Comment
-
Čia taip vadinami teething problems. LG "specelystai" ir "kandūktarei" turi išmokti dirbti su šiuolaikine technologija, nes iki šiol tebuvo girdėję tik apie nuo Sovietmečio užsilikusią ticketingo sistemą ir nelabai susigaudo, kas čia per velnio išmislas tie kodai, jų skaneriai ir internetai.Paskutinis taisė John; 2014.12.21, 18:57.
Comment
-
Viską jie žino ir apie viską girdęjo, taip kad nereikia čia pasakoti nesamonių.Parašė John Rodyti pranešimąČia taip vadinami teething problems. LG "specelystai" ir "kandūktarei" turi išmokti dirbti su šiuolaikine technologija, nes iki šiol tebuvo girdėję tik apie nuo Sovietmečio užsilikusią ticketingo sistemą ir nelabai susigaudo, kas čia per velnio išmislas tie kodai, jų skaneriai ir internetai.
Comment
-
Jeigu žinotų, tokių kuriozų, kaip aprašyta kitų forumiečių, nebūtų.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąViską jie žino ir apie viską girdęjo, taip kad nereikia čia pasakoti nesamonių.
Comment
-
Na taip. Bet norint patikrinti bilieto ID reikalingas kažkoks žymėjimas ir, matyt, QR kodas tam ir buvo pasirinktas. Tiek kasose parduodamiems, tiek internetu perkamiems bilietams.Parašė disident Rodyti pranešimąTie QR kodai ir pardavimas internetu nebūtinai turi žengti koja kojon. Juk įmanoma padaryti internetinį bilietų pardavimą ir be QR kodo.
Comment
Comment