Ne kažkurią dieną, bet ir praeitą sekmadienį irgi buvo pilnas į priekį ir atgal.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
ivedus naujus kasos aparatus konduktoriams apie liepos men traukinyje atsiras 2 D bilietai, ir konduktoriai juos skenuos. kasoje taip pat parduos terminuotus bilietus 2D kodu. todel ilgiai neliko laukti 3-4 menesius.Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia dauguma tik ir klausia, kada bus tas bilietų pardavimas internetu. O juk logiškai pagalvojus, Lietuvoje jis reikalingas nebent tik į traukinį Vilnius - Klaipėda ir tai labiau vasaros metu ar prieš šventes. Dar į tarptautinius traukinius. Kitais atvejais bilietų visuomet yra, o nupirktas bilietas negarantuoja, kad bus sėdima vieta kai kuriuose priemiestiniuose traukiniuose (pentadienio ar sekmadienio, kai važiuoja studentai). Laiko taupymas??? Eilės būna tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tą problemą padėtų spręsti kasos automatai šiose stotyse. Jie kur kas labiau reikalingi, nei bilietų pardavimas internetu. LG taupytų lėšas atsisakydama dalies kasininkių? Nejuokinkite. Internetu į vietinius traukinius bilietus pirks vienetai ir tai jokios įtakos bilietų pardavimui neturės. Štai kas duotų naudą - mėnesinių bilietų pardavimas internetu. Bet čia iškyla kelios problemos - A4 formato paklodę nešiotis nepatogu. Jei bilietą atsispausdina pats keleivis, turėtų būti 2D kodas ir atitinkama nuskaitymo įranga pas kontrolierius. Nebent LG įvestų elektroninę kortelę mėnesiniams bilietams. Ją reikėtų nusipirkti kasoje, o po to būtų galima pildyti internetu.
Comment
-
Čia spėjimas ar tiksliai žinot? Nes šiaip jau net ir internetu pirktą bilietą pasikeisti įmanoma. Pats būdamas Suomijoj turėjau keisti traukinio laiką, tereikėjo nueiti iki kasų ir bilietą pakeitė už 5 eurus. Tai Lietuvoj galėtų būt keitimas 5Lt.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąisankstinis pardavimas tikrai nepadidins vagonu skaiciaus 3 klases traukiniu marsrutuose. tai nebent bus pramoga pateikti konduktoriui 2 D bilieta patikrinimui.taciau, internetu pirkto bilieto pakeisti jau negalesite. grazinti irgi.
Comment
-
dabar keitimas nemokamas.Jis baigiasi likus 30 min iki Jusu biliete traukinio isvykimo. bilieto grazinimas yra 5 litai ir nusiskaiciuojami 25 proc nuo bilieto kainos.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąČia spėjimas ar tiksliai žinot? Nes šiaip jau net ir internetu pirktą bilietą pasikeisti įmanoma. Pats būdamas Suomijoj turėjau keisti traukinio laiką, tereikėjo nueiti iki kasų ir bilietą pakeitė už 5 eurus. Tai Lietuvoj galėtų būt keitimas 5Lt.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.29, 11:55.
Comment
-
Žiūrim, ką turim maršrutui Ignalina -- Kaunas: Turmantas -- Ignalina -- Vilnius į Vilnių atvyksta 2043; Vilnius -- Kaunas išvyksta 2040. Gerb. LG Keleivių vežimo direkcija gali graužt sasyską su tokiais tvarkaraščiais.
(Nepamenu, ar jau zirziau čia šiuo klausimu, bet gal nepakenks priminti.)
Comment
-
tik paagitavom ir prasau - akcija yraParašė Siemens Rodyti pranešimą
Sitas forumas - tikras atradimu saltinis
Comment
-
Kaip viena narė jau rašė, aš irgi apie konduktorių skaičių traukinyje. Čia gal neseniai susigalvojo kokią kvailą naujovę ar ką? Pastaruoju metu maršrute Kaunas - Kazlų Rūda - Kaunas pastebiu net po tris konduktorius viename traukinyje. Kai važiuoja senukas trivagonis, tai gal ir būtų galima rasti paaiškinimą - po konduktorių į vagoną, bet kad toks pats jų skaičius važinėja ir Pesose. Visą laiką anksčiau vienas kuo puikiausiai spėdavo apsidarbuoti, bet dabar prireikė dar papildomų dviejų? Visiškai nesuprantu šio dalyko tikslo. Jeigu tuo nešvaistomi pinigai, kurie galėtų būti panaudoti normaliems traukiniams įsigyti (ne tokiems kaip Pesos) arba bilietų kainoms atpiginti, tai tuomet viskas gerai. Tačiau tuo abejoju.
Comment
-
Tai mašinistai irgi tryse važiuoja?Parašė Edvis Rodyti pranešimąO gal tiesiog konduktorių etatų yra tiek, kiek būdavo maršrutų į Kybartų, Marijampolės, Šeštokų, Jonavos pusę ar kažkur dar? Negirdėt, kad buvo žymus mažinimas jų tarpe, tačiau maršrutų tai sumažinta. Manau po kelis dirba, nes atlyginimą visi gauti nori...
Comment
-
Nuemus traukinius i Marijampole ir Sestokus dalis konduktoriu vaziuoja po du ir tris, nes atstacius eisma vel vaziuos po viena,gal net po du. Pagal taisykles traukini turi tikriniti du arab trys zmones ,taip kaip tikrina VVT Argus ir Dorsimus. esant konfliktinei situacijai neimami liudinikai, is salies, o ta daro kontrolieriu brigada.Nauju truakiniu aptarnauti provincija tikrai nenumatoma.naujos dvivagones skodos vaziuos tais reisais, kurie yra su dideliu sustojimu skaiciumi.Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąKaip viena narė jau rašė, aš irgi apie konduktorių skaičių traukinyje. Čia gal neseniai susigalvojo kokią kvailą naujovę ar ką? Pastaruoju metu maršrute Kaunas - Kazlų Rūda - Kaunas pastebiu net po tris konduktorius viename traukinyje. Kai važiuoja senukas trivagonis, tai gal ir būtų galima rasti paaiškinimą - po konduktorių į vagoną, bet kad toks pats jų skaičius važinėja ir Pesose. Visą laiką anksčiau vienas kuo puikiausiai spėdavo apsidarbuoti, bet dabar prireikė dar papildomų dviejų? Visiškai nesuprantu šio dalyko tikslo. Jeigu tuo nešvaistomi pinigai, kurie galėtų būti panaudoti normaliems traukiniams įsigyti (ne tokiems kaip Pesos) arba bilietų kainoms atpiginti, tai tuomet viskas gerai. Tačiau tuo abejoju.
Comment
-
masinistu kitokia valandu apmokejimo tvarka.,todel jie vaziuoja su arba be padejejo. o Pesoje konduktorius yra ir kartu masinisto padedejas. todel 3 konduktoriai ,tai nereiskia kad jie visi dirba tame reise.Parašė vėkas Rodyti pranešimąTai mašinistai irgi tryse važiuoja?
Comment
-
Pesai nereikalingi jokie mašinisto padėjėjai.Ji skirta aptarnauti 1 asmeniui, kaip, beje ir dviaukščiai. Lenkijoje ir kitur Vakarų šalyse niekur jokių mašinisto padėjėjų nėra šiuolaikiniuose riedmenyse. Traukinį valdo vienas žmogus. LG švaisto lėšas - nuostoliai keleivių vežime galėtų būti bent milijonu kasmet mažesni vien tik sumažinus etatų tiek mašinisto padėjėjų, tiek ir konduktorių. O Marijampolės krypties kontrolierius galėjo laikinai įdarbinti kitur.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąmasinistu kitokia valandu apmokejimo tvarka.,todel jie vaziuoja su arba be padejejo. o Pesoje konduktorius yra ir kartu masinisto padedejas. todel 3 konduktoriai ,tai nereiskia kad jie visi dirba tame reise.
Comment
-
taip galbut nereikalingi, taciau vaziauojama su padejejais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPesai nereikalingi jokie mašinisto padėjėjai.Ji skirta aptarnauti 1 asmeniui, kaip, beje ir dviaukščiai. Lenkijoje ir kitur Vakarų šalyse niekur jokių mašinisto padėjėjų nėra šiuolaikiniuose riedmenyse. Traukinį valdo vienas žmogus. LG švaisto lėšas - nuostoliai keleivių vežime galėtų būti bent milijonu kasmet mažesni vien tik sumažinus etatų tiek mašinisto padėjėjų, tiek ir konduktorių. O Marijampolės krypties kontrolierius galėjo laikinai įdarbinti kitur.
Masinistu padejejai Kleeiviu vezimo direkcijai nepriklauso Kaune. VLDKC
Comment
-
iseitinems daugiau reiktu pinigu. atsidarys Marijampole, viskas bus gerai. o ka geriau zmones butu bedarbiai? kazkaip dauguma pries darbuotojus, kurie tikrai negauna tiek, kiek pragyvenimui reikia.(bent 2.5 )Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kodėl švaistomi pinigai?
Comment
-
tai perveskit, prasom.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNesąmonė. Bedarbiai ne bedarbiai. Gali pervesti į kitų riedmenų aptarnavimą.
Comment
Comment