Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nelabai išmanau apie garvežius, bet man tai keista, kad juos restauruoja taip kaip kokius antikvarus išsaugodami jų autentiškumą. Tai būtų aktualu jei jie būtų skirti muziejui.
    Bet jei juos restauruoja darbui, tai galėtų sudėti modernesnes detales. Pvz. apšvietimo įrangą modernesnę-ekonomiškesnę įmontuot ir pan. O dabar turbūt sudeda atsargines dalis sandėlyje užsigulėjusias 30 metų.
    Tada jau būtų modernizacija, jau visokius projektus ir pan daryti reikia, o čia paprasti remontai, kai ateina laikas. Jam porą trejetą metų beliko gyventi, tai nebeapsimoka matyt. O šiaip čia ne garvežys Pavadinant lokomotyvu neapsiriksi, ar tai būtų garvežys, ar šilumvežis, ar elektrovežis ir pan.

    Štai modernizuotas 2M62U


    Liko kėbulas, važiuoklė, elektros traukos varikliai ant ašių seni(bet pervynioti) ir gal dar keletas mazgų. Naujas Caterpillar variklis, borto kompiuteris ir pan.

    O čia trisdešimtmetis 2M62 po paprasto kapitalinio remonto:


    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Neįsivaizduoju, kur Lietuvoje galėtų kursuoti tokio ilgio traukinys. Čia aiškiai "Янтарь" .
    Čia aiškiai "Янтарь" su LG Tepu. Nuo Kaliningrado srities iki Vilniaus tempia LG lokomotyvai, nuo Vilniaus link Baltarusijos baltarusių lokomotyvai (traukinį Vilnius-Maskva iš Vilniaus iškart БЧ lokomotyvas tempia. LG keleivinius traukinius tempia iki Daugpilio ir Rygos.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.10.26, 22:03.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    ir ar ne M62 originale ne dvitakciai varikliai buvo?
    Jų originalių dar daug yra.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Yra, bet ne tiek ir daug.. 2M-62 jau turbut siek tiek daugiau nei trecdalis dar liko originaliu. M-62 tai nedaug remotorizuota.

      Comment


        #4
        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Yra, bet ne tiek ir daug.. 2M-62 jau turbut siek tiek daugiau nei trecdalis dar liko originaliu. M-62 tai nedaug remotorizuota.
        Vilniaus apie pusę M62 remotorizuota, Radviliškio tik keletas. 2M62: Vilniaus pusė, o Radviliškio nei vieno, užtat beveik pusė modernizuoti.

        Gal kokių naujienų žinai apie elektrifikacijos planus nuo Baltarusijos?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          Kokį svorį veža 2M62(K) iš Vilniaus link Kybartų, link Kenos, Stasylų, link Daugpilio?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Kokį svorį veža 2M62(K) iš Vilniaus link Kybartų, link Kenos, Stasylų, link Daugpilio?
            2M-62K veza toki pati svori kaip ir 2M-62. Juk tame 2M-62K tik variklis kitas, o visa kita sena, tik kapitaliai suremontuota. Nors realiai jis siek tiek geresnius rezultatus demonstruoja.

            Comment


              #7
              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              2M-62K veza toki pati svori kaip ir 2M-62. Juk tame 2M-62K tik variklis kitas, o visa kita sena, tik kapitaliai suremontuota. Nors realiai jis siek tiek geresnius rezultatus demonstruoja.
              Žinau, sklaisteliuose K įrašiau, kad nerašyti 2M62 ir 2M62K. Tai domina kokį svorį veža, kad vienodą žinau.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Žinau, sklaisteliuose K įrašiau, kad nerašyti 2M62 ir 2M62K. Tai domina kokį svorį veža, kad vienodą žinau.
                Nemodernizuotas 2M-62 veza tiek (pirmas skaicius bus i vezant i, antras - is): Is vaidotu (paneriu) - i/is kybartus 5000/4000, i/is radviliski - 4000/4500, i/is Molodecno - 3700/5000. Is radviliskio i/is daugpili 3600-4000, is/i jelgava -5000/4000, Klaipeda - 4000/3600, is/i klaipeda per pagegius - 4000-2700. Daug kur yra papildomu salygu, pvz tam tikras stotis ar kitas vietas pravaziuoti be sustojimo ar tam tikru nurodytu minimaliu greiciu, nes priesingu atveju tokio svorio neuztrauktu i ikalne.
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.16, 12:20.

                Comment


                  #9
                  Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

                  Sveiki,
                  Šiek tiek parašysiu apie Lietuvoje eksploatuojamus lokomotyvus ir jų mazgus. Pradžiai keli lokomotyvai iš depo, vėliau - daugiau ir geresnės kokybės foto bei info apie kitus lokomotyvus. Galimybės dažnai čia apsilankyti neturiu, todėl atsakymų į klausimus, jei į juos neatsakys kiti forumo dalyviai, greit nesulauksit (bet pasistengsiu atsakyt į visus).


                  2M62. Dažniausiai Lietuvoje sutinkamas lokomotyvas. Skirtas kroviniams, bet ekstra atvejais partempia ir keleivinius sąstatus kartu su jų lokomotyvu. II pasaulinio karo metu gamykla, gaminusi "emkas" gamino ir povandeninius laivus, todėl šie du agregatai turi daug bendrų mazgų.


                  2M62 kabina. II pasaulinio karo stilius Kairėje - peleninė/"slovikas", valytuvai padėjėjo pusėje veikia tik švenčių metu, elektronikos - 0 (nėra net lempučių).


                  Dažniausiai rusiškuose lokomotyvuose naudojamas kompresorius (KT-7). W formos, 2 suspaudimo pakopų, 3 cilindrų, pavara dyzelinė, paskirtis - aprūpinti oru visas sąstato orines sistemas (pagrinde tik stabdžių).


                  Dažniausiai rusiškuose lokomotyvuose naudojamas traukos variklis(ED118A).


                  2M62U. "Katerpileris". Su 2M62 sieja tik bendras kėbulas, visa kita - skiriasi. Kurtas važinėti vienam asmeniui (vieta padėjėjui nenumatyta). Paskirtis - tolimi reisai. Įmontuota viryklė, šaldytuvas, kondicionierius, rūbų spinta.


                  2M62U mašinisto kabina. Viską, ką galima valdo elektronika (viską išskyrus stabdžius). Lokomotyvą užvesti galėtų ir pradinukas. Valdyti tokį daiktą - vienas malonumas.


                  2M62U "borto kompiuteris". Jis rodo visus variklio parametrus.


                  2M62U įėjimas į mašinų skyrių. Švara kaip vaistinėje: nors šis lokomotyvas be pertraukos eksploatuojamas bent 2 metus, ant jo variklio paviršiaus nėra nei vienos tepalo dėmės. Vietos lokomotyvo viduje daugiau nei pakanka. Tiesiog pasakiškas lokomotyvas.

                  Pradžiai tiek. Per artimiausią mėnesį pasistengsiu parodyti Siemens'ų vidų.
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.16, 00:57.

                  Comment


                    #10
                    Labai įdomu!!! Lauksime tęsinio

                    Comment


                      #11
                      Na čia šiek tiek yra kažkas sumaišyta:
                      Lietuvoje modernizuoti m62 su amerikonišku varikliu gauna pavadinimą 2M62M , o su raidele U - dar nemačiau tokio. Jei atmintis nemaišo - 2M62U eina į Latviją. Dar sutinkami 2M62K - K reiškia Kolomnos variklis

                      Comment


                        #12
                        Click image for larger version

Name:	2M62U_0382_04_2000_In.jpg
Views:	1
Size:	61,4 kB
ID:	1417253
                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Na čia šiek tiek yra kažkas sumaišyta:
                        Lietuvoje modernizuoti m62 su amerikonišku varikliu gauna pavadinimą 2M62M , o su raidele U - dar nemačiau tokio. Jei atmintis nemaišo - 2M62U eina į Latviją. Dar sutinkami 2M62K - K reiškia Kolomnos variklis
                        Nereikia iskarto kritikos strelemis svaidytis, nes jis galbut kai ka geriau zino Taip, netikslumu fotoreportazo aprasyme siek tiek yra, bet zmogus stengesi paprastai ir idomiai papasakoti ir parodyti.
                        Kas del raides U, tai LG turi 6 lokomotyvus 2M-62U. Ju numeriai 283, 284, 382, 383, 385, 386. U raide reiskia "ulutsenyj" - pagerintas. Gelezinkelieciai vadina juos "uškomis" Tai beveik toks pats 2-M62, tik su kai kuriais patobulinimais (pvz turi tokius pat kaip silumvezio 2TE-10 vezimelius, zymiai talpesni kuro baka ir t.t.). Siuo metu jau visos "uškos" yra modernizuotos ir vadinamos 2M-62UM (tik dokumentuose). Ant silumveziu kabinamos lenteles su numeriais, buvusiais pries modernizacija.


                        Nemodernizuotas, neremotorizuotas 2M62U-0382":
                        Click image for larger version

Name:	2M62U_0382_04_2000_In.jpg
Views:	1
Size:	61,4 kB
ID:	1417253
                        Modernizuotas 2M62U-0382:
                        Click image for larger version

Name:	normal_CIMG0380.jpg
Views:	1
Size:	112,9 kB
ID:	1417255
                        Nemodernizuotas, neremotorizuotas 2M62-674:
                        Click image for larger version

Name:	LG_2M62-0674_Radviliskis.jpg
Views:	1
Size:	84,5 kB
ID:	1417254
                        Modernizuotas 2M62-674:
                        Click image for larger version

Name:	normal_PH0014.jpg
Views:	1
Size:	141,7 kB
ID:	1417252
                        Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.25, 12:29.

                        Comment


                          #13
                          Dėkui, labai įdomi tema, laukiu nesulaukiu Siemensų

                          Comment


                            #14
                            Įmontuota viryklė, šaldytuvas, kondicionierius, rūbų spinta.
                            Iš tos viryklės jokios naudos, kam jas toliau montuoja jei nepasiteisino, kam naudinga? Kondicionieriaus kabinoje nėra, pagailėta kelių tkstančių. O kur rūbų spinta?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Ačiū visiems už info.

                              Kilo keli klausimai:
                              1) Kas gamina elektroninę dalį (valdymo pultus ir kt.), kuri montuojama į modernizuojamus 2M62? Kiek suprantu, gaminys turėtų būti gana nestandartinis?
                              2) Ar modernizuojant pakeičiami ir vežimėliai su traukos varikliais?
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.16, 01:31.

                              Comment


                                #16
                                Rugsejo 29 diena nufotografavau 2M62-0148 Radviliskio depe, nesenai maciau jis vis dar ten stovi, ka su juo darys gal kas zinot? Stai kelios jo foto:

                                http://www.litrailpics.fotopic.net/p47909961.html
                                http://www.litrailpics.fotopic.net/p47909960.html
                                http://www.litrailpics.fotopic.net/p47909958.html
                                http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                Comment


                                  #17
                                  2M62M agregatai:







































                                  Comment


                                    #18
                                    Ar dar vyksta M62 ir 2M62 remotorizacija (naujų Kolomnos variklių sumontavimas)?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Ar dar vyksta M62 ir 2M62 remotorizacija (naujų Kolomnos variklių sumontavimas)?
                                      Modernizavimo ir remotorizavimo programa beveik uzbaigta. Liko keteta silumveziu modernizuoti. Tada LG tures 29 modernizuotus ir 25 remotorizuotus. O kas paskui bus daroma pamatysime..,
                                      Visgi remotorizuotas silumvezis taip ir lieka sovietiniu traktoriumi Idesiu keleta foto. Silumvezio viduje tokia pati situacija - viskas tepaluota, pakankamai primityvu. Kitaip ir negali buti, nes pakeiciamas tik variklis nauju, o visi kiti mazgai kapitaliai remontuojami. Zodziu, kaip diena ir naktis skiriasi nuo modernizuoto.

                                      Depo ceche:


                                      Valdymo pultas:


                                      Rankinis stabdis:


                                      Variklio D49 modifikacija. Šis variklis lygiai toks pat kaip TEP-70, taciau tik 12 cilindru. TEP'e variklis yra 16 cilindru:






                                      Pgrindinis generatorius, gaminantis elektros energija traukos varikliams. Foto nelabai matosi, bet yra labai masyvus. Siemense traukos generatorius palyginti su siuo visai mazytis.. Visa esme technologijose..

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Sis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis
                                        Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama

                                        O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
                                        O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
                                        Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
                                        M62 modernizacijos nenusimato?
                                        Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 20:51.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X