Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na as nesivelsiu i kvailus gincus, kiekvienas turi savo nuomone.
    Kritika dažniausiai padeda tobulėti. Nepamirškit šito.

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Kritika dažniausiai padeda tobulėti. Nepamirškit šito.
      Tik beda ta, kad kritikuotoju pilna ant kiekvieno kampo, o giriancius uztektu vienos rankos pirstu suskaiciuoti. O kritika atsiranda kartais ir del daugelio priezasciu - pavydo, neismanymo ir t.t.
      Sis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis

      Comment


        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
        Sis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis
        Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama

        O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
        O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
        Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
        M62 modernizacijos nenusimato?
        Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?

        Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
        Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Tik beda ta, kad kritikuotoju pilna ant kiekvieno kampo, o giriancius uztektu vienos rankos pirstu suskaiciuoti. ...
          Pagirti LG tikrai bus verta už teigiamas permainas 2008.05.25 įsigaliosiančiame keleivinių traukinių tvarkaraštyje. Bet jį dar reikia įsisavinti, keletą kelionių atlikti ir pan. Ne kaip atrodytų pagyrimai ir padėkos trūkstant išmanymo, kartais galima įsitikinti per Sveikinimų koncertus.
          Viską ką galėjo LG padarė (kai kur gal net per daug padarė), kad traukiniais važinėjantiems keleiviams būtų kuo mažiau nepatogumų dėl Kauno tunelio uždarymo. Reikia tikėtis, gerų permainų daugės...

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Pagirti LG tikrai bus verta už teigiamas permainas 2008.05.25 įsigaliosiančiame keleivinių traukinių tvarkaraštyje. Bet jį dar reikia įsisavinti, keletą kelionių atlikti ir pan. Ne kaip atrodytų pagyrimai ir padėkos trūkstant išmanymo, kartais galima įsitikinti per Sveikinimų koncertus.
            Viską ką galėjo LG padarė (kai kur gal net per daug padarė), kad traukiniais važinėjantiems keleiviams būtų kuo mažiau nepatogumų dėl Kauno tunelio uždarymo. Reikia tikėtis, gerų permainų daugės...
            Na cia daugelis i LG ziuri per keleivio prizme. Reikia, kad butu ziurima kaip i visuma - infrastruktura, kroviniu ir keleiviu vezima. Taciau aisku eilinis zmogus tiesiogiai susiduria su keleiviu vezimo organizavimu. Tik nereikia pamirsti, kad LG apie 70 proc. investiciju vykdo savo lesomis, t.y. pagrinde pelnu, gautu is kroviniu vezimo.

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama

              O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
              O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
              Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
              M62 modernizacijos nenusimato?
              Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?

              Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
              Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
              Ten yra Radviliskio - Pagegiu rinktinis traukinys. Kaip jau rasiau, modernizacijos programa eina i pabaiga. Kokie bus nauji sprendimai (ar dar bus modernizuojama, ar dar perkama nauju), pamatysime veliau.
              Del M62 remotorizavimo tiksliai nepasakysiu.
              Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
              Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau O kas be ko - visko ir as nezinau
              Paskutinis taisė LT-1; 2008.05.01, 15:11.

              Comment


                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                Ten yra Radviliskio - Pagegiu rinktinis traukinys. Kaip jau rasiau, modernizacijos programa eina i pabaiga. Kokie bus nauji sprendimai (ar dar bus modernizuojama, ar dar perkama nauju), pamatysime veliau.
                Del M62 remotorizavimo tiksliai nepasakysiu.
                Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
                Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau O kas be ko - visko ir as nezinau
                O kodėl taip slapta?

                Comment


                  robertai:
                  pabandyk tu nutekinti kokios įmonės slaptą informaciją, ir suprasi, kodėl taip slapta

                  Comment


                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                    robertai:
                    pabandyk tu nutekinti kokios įmonės slaptą informaciją, ir suprasi, kodėl taip slapta
                    Tai aš ir nesuvokiu, kuo ta informacija slapta, tuo labiau, kad "Lietuvos geležinkeliai" yra valstybinė įmonė. Juk šneka eina ne apie tai, kur kiek kas uždirba ar kur eina uždirbti pinigai, o apie projektus ir LG darbus.

                    Na, bet jei tai išties slapta, tai tokie pranešimai

                    Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau O kas be ko - visko ir as nezinau
                    neturi prasmės (ala "žinau, bet nesakysiu").

                    Comment


                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      Tai aš ir nesuvokiu, kuo ta informacija slapta, tuo labiau, kad "Lietuvos geležinkeliai" yra valstybinė įmonė. Juk šneka eina ne apie tai, kur kiek kas uždirba ar kur eina uždirbti pinigai, o apie projektus ir LG darbus.

                      Na, bet jei tai išties slapta, tai tokie pranešimai



                      neturi prasmės (ala "žinau, bet nesakysiu").
                      jeigu pastebejai, kai klausiama apie techninius dalykus (pvz kaip organizuojamas eismas, kaip veikia viena ar kita sistema, kokie iesmai, pabegiai ir t.t), as visada atsakau manau pakankamai issamiai. Jei kas nuo pradziu perskaitytu visus mano pranesimus, nemazai suzinotu apie gelezinkeliu technine puse. Jei manes kazko paklause, o as negaliu to sakyti - tai ir parasau kad negaliu. Yra ir kitas budas - neatsakyti nieko. Manau juo ir naudosiuosi, nes matau nepasitenkinusiu pradeda rastis (tik as ju nelabai suprantu). Nors aisku, visada yra tokiu, pas kuriuos labai ilga nosis Kita vertus, pabusiu nekuklus - ir taip nemazai info pateikiu cia.B)

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        jeigu pastebejai, kai klausiama apie techninius dalykus (pvz kaip organizuojamas eismas, kaip veikia viena ar kita sistema, kokie iesmai, pabegiai ir t.t), as visada atsakau manau pakankamai issamiai. Jei kas nuo pradziu perskaitytu visus mano pranesimus, nemazai suzinotu apie gelezinkeliu technine puse. Jei manes kazko paklause, o as negaliu to sakyti - tai ir parasau kad negaliu. Yra ir kitas budas - neatsakyti nieko. Manau juo ir naudosiuosi, nes matau nepasitenkinusiu pradeda rastis (tik as ju nelabai suprantu). Nors aisku, visada yra tokiu, pas kuriuos labai ilga nosis Kita vertus, pabusiu nekuklus - ir taip nemazai info pateikiu cia.B)
                        Tamsta pats būnate nelabai patenkintas, jei šnekama kažkas negerai apie LG.

                        O domėtis viskuo, kas susiję su geležinkeliais - mano užsiėmimas. Ir tame, man atrodo, nieko blogo nėra.

                        Taika!

                        Comment


                          LT-1:
                          viskas su tavim gerai, tęsk ir toliau komentarus Kiekvienas forumietis gali gerai apšviesti sava tema, o kitiems malonu paskaityti.

                          robertai:
                          ok, pvz, parašytų Lietuvos geležinkeliai, kuriose vietose tiksliai bus tiesiamas rail baltica, prieš išperkant žemes, ar suvoki, kaip sunku po to būtų tas žemes išpirkti? Tiesiog, kartais projektai turi būti paslėpti iki jų įvykdymo pačių projektų naudai

                          Comment


                            Parašė somis Rodyti pranešimą
                            ... pvz, parašytų Lietuvos geležinkeliai, kuriose vietose tiksliai bus tiesiamas rail baltica, prieš išperkant žemes, ar suvoki, kaip sunku po to būtų tas žemes išpirkti? Tiesiog, kartais projektai turi būti paslėpti iki jų įvykdymo pačių projektų naudai
                            Prieš kažkiek metų (gerai neprisimenu, užrašuose knaisiotis nelabai noriu, ir gal nereikia) LG skelbė, kad "Rail Baltica" nuo esamo geležinkelio atsiskirs Šeštokuose, iki Krosnos eis lygiagrečiai bėgiams link Alytaus, paskui pasuks į šiaurę (t.y. link Žuvinto rezervato)...
                            Metai bėga, fantazijos kuriamos ir viešinamos, bet Suvalkijos lygumose "Rail Balticos" nematyti nė pėdsako.

                            Kažkiek paslapčių yra ir turi būti visur. Kai kažką skelbti nesinori arba kai kažkas išties neskelbtina, geriausia apsimesti nežinančiu (nes absoliučiai viską žinoti dažniausiai nebūna kompetencijos).
                            Paskutinis taisė Vitas; 2008.05.02, 10:02.

                            Comment


                              Traukinys vėl važiuos į Šilutę
                              2008 m. balandžio 30 d.


                              Nuo gegužės 25 dienos įsigaliojus naujam keleivinių traukinių eismo tvarkaraščiui,

                              įvedami nauji traukinių maršrutai - Klaipėda-Šilutė-Klaipėda ir Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai.

                              Be to, traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno kursuos iki 32 kartų per dieną, jų kelionės laikas truks tik apie valandą, teigiama AB "Lietuvos geležinkeliai" pranešime. Šiuo metu kelionė traukiniu iš Kauno į Vilnių gali trukti nuo 1.05 iki 1.52 val.

                              Taip pat didinamas maršrutų dažnis iš Vilniaus į Klaipėdą, Trakus, Ignaliną, Varėną, Stasylas ir iš Kauno į Kybartus bei iš Šiaulių į Rokiškį.

                              Padidinę traukinių važiavimo dažnį tarp Vilniaus ir Klaipėdos, "Lietuvos geležinkeliai" suteikia galimybę kiekvieną dieną persėdus į kitą traukinį Vilniuje vykti iš Klaipėdos į Maskvą ar Sankt Peterburgą.

                              Anksčiau maršrutas Klaipėda-Šilutė-Klaipėda jau buvo, tačiau jis prieš kurį laiką nutrauktas.

                              "Vakarų ekspreso" ir Eltos inf.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Vakar Kaune apie 16:00 per Pazaisli prasvilpe Vilniaus link keleivinis traukinys "Янтарь" Kaliningradas - Maskva. Ar stoja jis kur nors Lietuvoje?

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Vakar Kaune apie 16:00 per Pazaisli prasvilpe Vilniaus link keleivinis traukinys "Янтарь" Kaliningradas - Maskva. Ar stoja jis kur nors Lietuvoje?
                                  Stoja Kybartuose, Vilniuje ir Kenoje.

                                  Comment


                                    Reikia tikėtis, kad į Šilutę iškart RA2 važiuos, nes kitaip gali atbaidyti dalį keleivių, jei jie vėl pamatys plerpiantį D1.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Traukinys vėl važiuos į Šilutę
                                      2008 m. balandžio 30 d.

                                      Nuo gegužės 25 dienos įsigaliojus naujam keleivinių traukinių eismo tvarkaraščiui,
                                      įvedami nauji traukinių maršrutai - Klaipėda-Šilutė-Klaipėda ir Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai.

                                      Be to, traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno kursuos iki 32 kartų per dieną ... .
                                      Pagal geležinkelinę skaičiavimo sistemą 32 kartai per dieną reiškia po 16 kartų abiem kryptimis. B)
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.05.02, 14:03.

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Pagal geležinkelinę skaičiavimo sistemą 32 kartai per dieną reiškia po 16 kartų abiem kryptimis. B)
                                        Ne tik geležinkelinę, bet pagal bet kurią viešojo transporto sistemą: autobusų, troleibusų, maršrutinių taksi. Taip yra dėl to, kad reisas (ratas) traktuojamas kaip ne, pvz., "Vilnius-Kaunas", bet "Vilnius-Kaunas-Vilnius".

                                        Tuo pačiu noriu visų pasiklausti, kodėl LG nusprendė taip akivaizdžiai sudažninti traukinių kursavimą? Ar jie pasiekė pakankamą pelno ribą iš krovinių pervežimo, kad galėtų "labdarauti" keleiviams, ar tai tam tikra "investicija", siekiant padidinti keleivių skačių, o gal tai tiesiog noras įsiteikti keleiviui? Kuo remiantis LG nusprendė keisti taktiką, juk daug metų iš eilės būdavo retinami kursavimai ir trumpinami maršrutai, juk keleivių pervežimas - nuostolingas.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą

                                          Tuo pačiu noriu visų pasiklausti, kodėl LG nusprendė taip akivaizdžiai sudažninti traukinių kursavimą? Ar jie pasiekė pakankamą pelno ribą iš krovinių pervežimo, kad galėtų "labdarauti" keleiviams, ar tai tam tikra "investicija", siekiant padidinti keleivių skačių, o gal tai tiesiog noras įsiteikti keleiviui? Kuo remiantis LG nusprendė keisti taktiką, juk daug metų iš eilės būdavo retinami kursavimai ir trumpinami maršrutai, juk keleivių pervežimas - nuostolingas.
                                          Yra kelios priežastys. Kaip ir ne kartą minėta, Susisiekimo ministerija spaudžia LG, kad keleivių vežimas nebūtų apleistas.
                                          Be to, vien šiemet nuostolingiems vietinimas maršrutams kompensuoti valstybė skyrė 25,9 mln. litų (t.y. apie penktadalį visų patiriamų nuostolių).
                                          Be to, kaip skelbia LG, modernizavus ar kapitaliai suremontavus riedmenis ir įsigijus naujų, sąnaudos buvo sumažintos apie 20 proc.
                                          Dar kita priežastis - iš esmės keleivių skaičius , kad ir nedaug, bet didėja. Tiesa, tas neatsispindi oficialiuose duomenyse.

                                          Beje, LG ataskaitose už 2007 m. radau, kad vis dar eksploatuojamas vienas D-1, kuriam daugiau kaip 40 metų. Gal kas žino, kuris konkrečiau?
                                          Paskutinis taisė 2Pack; 2008.05.02, 15:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X