Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė ether Rodyti pranešimą
    Kur matei tai yra TEP70BS skirti keleiviniams traukiniams,ju isviso yra 4. O siemensai jai neklystu kitais metais turi atsirast.
    Bet TEP70BS irgi naujai gauti? Kiek jų bus iš viso?

    Comment


      #22
      Parašė r08n Rodyti pranešimą
      Bet TEP70BS irgi naujai gauti? Kiek jų bus iš viso?
      Taip, nauji jie. Keturi atrodo ir bus. Temoje yra nuotraukų.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Parašė Epass Rodyti pranešimą
        Del Tep60 - juos planuojama eksplotuoti iki 2010, o dar sias metais ruosiamasis perdazyti.
        TEP60-0992, Rykantai, 2007 10 09

        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #24
          Dėkui už fotografiją. Labai malonu matyti seną gerą TEPą, pasidengusį naujomis spalvomis. Bent keletą metų dar tikrai bus galima fotografuoti šias puikias mašinas.

          Comment


            #25
            Šiaip nuotraukoje pavaizduotas ne LG TEP60, čia berods Maskva - Kaliningradas važiuojantis sąstatas

            Comment


              #26
              Nelabai išmanau apie garvežius, bet man tai keista, kad juos restauruoja taip kaip kokius antikvarus išsaugodami jų autentiškumą. Tai būtų aktualu jei jie būtų skirti muziejui.
              Bet jei juos restauruoja darbui, tai galėtų sudėti modernesnes detales. Pvz. apšvietimo įrangą modernesnę-ekonomiškesnę įmontuot ir pan. O dabar turbūt sudeda atsargines dalis sandėlyje užsigulėjusias 30 metų.

              Comment


                #27
                Parašė AnD Rodyti pranešimą
                Šiaip nuotraukoje pavaizduotas ne LG TEP60, čia berods Maskva - Kaliningradas važiuojantis sąstatas
                Esi visiškai neteisus. LG atremontavo 2 TEP 60 Daugpilio lokomotyvų remonto fabrike. Manau, kad čia TEP60-0992, kuris rugsėjyje buvo bandymuose. TEP60-0927 rugsėjį buvo tik pradėtas remontuoti

                Comment


                  #28
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Esi visiškai neteisus. LG atremontavo 2 TEP 60 Daugpilio lokomotyvų remonto fabrike. Manau, kad čia TEP60-0992, kuris rugsėjyje buvo bandymuose. TEP60-0927 rugsėjį buvo tik pradėtas remontuoti
                  Neįsivaizduoju, kur Lietuvoje galėtų kursuoti tokio ilgio traukinys. Čia aiškiai "Янтарь" .
                  Paskutinis taisė AnD; 2007.10.16, 13:23.

                  Comment


                    #29
                    Parašė AnD Rodyti pranešimą
                    Neįsivaizduoju, kur Lietuvoje galėtų kursuoti tokio ilgio traukinys. Čia aiškiai "Янтарь" .
                    Atsakymas į Tavo klausimą paprastas - Lietuvos teritorijoje traukinius tampo LG lokomotyvai.

                    Comment


                      #30
                      Na va kas norite - lietuviški TEP60 Daugpilio lokomotyvų remonto gamykloje:

                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=102211&LNG=RU

                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...=102215&LNG=RU

                      Komercinė paslaptis lietuviams... Juokas jama... Beje, ta TE3 (jis veikia, gaila tik kad viena sekcija) galėtų parduoti, sakau tiktų mūsų varganam muziejui, bet... Noro nėra...

                      Comment


                        #31
                        Parašė LT-1
                        Tiesiog idomi foto, kuri ekologijos entuziastams soka sukels Siaip cia vienas is 4 LG turimų TEP-70. Masinistas matyt pastebejo kad fotografuoja, tai liaudiskai tariant "gaza" iki galo nuspaude, o apysenei rusiskai technikai tai nelabai patiko
                        O siaip silumveziai sie neblogi - keletas idomiu techniniu charakteristiku - konstrukcinis greitis - 160 km/h (deja Lietuvoje kol kas keliai leidzia tik 120 km/h vaziuoti), 4000 a/j variklis (16 cilindru), i kuri pilasi 1 tona tepalo, ausinimo sistemoje 1,5 tonos vandens, kuro bako talpa 7 tonos. Nuo vilniaus iki klaipedos (priklausomai nuo sastato sudeties) "surija" apie 1,5 dyzelino.
                        Kaip čia sugebėjo su latviais ir estais parką išsidalinti, kad nei vieno TEP70 neatiteko? Gal žinai kokiais principais buvo dalijamas visas lokomotyvų parkas? Tik pagal prirašymą?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #32
                          Parašė LT-1
                          Lietuvoje tikrai neatvaziuoja sudvejinti 2TEP-60. Ir nera tikslo, nes musu traukiniai nera ilgi ir greitai jie nevaziuoja. Aplamai, TEP-60 jau gyvena paskutines dienas, nes ju niekas neapsiima remontuoti. baltarusiai taip pat pastoviai ju parka mazina, po viena kita nurasydami ir panaudodami nurasytus atsarginems detalems.
                          Taigi Daugpilyje remontuoja, tik kokio velnio ten varo, nes tas remontas turbūt tik nudažymu baigiasi.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #33
                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Taigi Daugpilyje remontuoja, tik kokio velnio ten varo, nes tas remontas turbūt tik nudažymu baigiasi.
                            Na ne nesi teisus- jeigu jau remontuoja, tai ten viską išrenka iki dalelės, defektuoja ir iš naujo surenka. Buvau ten ne kartą, žinau. Ten dar ne tokius dalykus daro, pvz mačiau ten padarytą 3TE10 - pabaltyje tokio aparato nėra.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Taigi Daugpilyje remontuoja, tik kokio velnio ten varo, nes tas remontas turbūt tik nudažymu baigiasi.
                              Lietuvoje nera bazes, skirtos keleiviniams lokomotyvams remontuoti.Galbut ja tureti ir netikslinga, turint tik keliolika tokio tipo lokomotyvu. Kas del TEP-60, tai kaip minejau, ir tas pats Daugpilio depas labai nenoriai priima remontui, nes dalys siems lokomotyvams jau negaminamos. O Ukrainieciu Poltavos depas, kuris tikrai kokybiskai daro kapitalinius remontus, jau net ismontaves TEP-60 remonto baze. Tad TEP-60 dar vazines metus kitus ir eis i uztarnauta poilsi - metalo lauza

                              Comment


                                #35

                                Nemanau, kad tos merginos pasirinko pačią geriausią vietą palydėti trqaukinį

                                Comment


                                  #36
                                  Štai kaip tampama negrais
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #37
                                    LG turimi keleiviniai lokomotyvai. Pirmasis - tai senukas TEP-60, kurie jau neturetu vazineti, nes yra visiskai susideveje ir labai neekonomiski. Ju siuo metu dar yra 9, taciau kasmet ju skaiscius mazeja, nes seni yra nurasomi. Siaip savo laiku buvo geras ir patikimas silumvezis, tik kaip mineta, neekonomiskas.. Turi 3000 a.j. dvitakti dyzeli, kuriam be dyzelino dar reikia ir nemazai tepalo, nes juk dvitaktis..
                                    Vidurinysis - tai LG TEP-70. Ju yra 4. Silumvezis neblogas, dyzelis jau keturtaktis, tepalo praktiskai nereikia (kaip vienas masinistas yra pasakes - nereikia jam tepalo beveik, tik apie kanistra per savaite. Bet turint omenyje, kad i jo varikli pilasi 1 tona tepalo, tai tas kanistras per savaite tikrai nedaug Ausinimo sistemoje yra 1,5 tonos specialiai apdirbto (nukalkinto) vandens. Visu triju zemiau esanciu komomotyvu konstrukcinis greitis yra 160 km/h, taciau Lietuvoje jie pasireiksti negali, nes kol kas pas mus maksimalus greitis 120 km/h, ir tai tik pagrindinese linijose.
                                    Paskutinis lokomotyvas, tai TEP-70 BS. Raides BS - Boris Salambekov - legendinis rusu gelezininkelininkas. Siuo metu vyksta sparti siu lokomotyvu gamyba, ir ju turi ia broliai latviai, ir pusbroliai baltarusai, o LG tokius turi 4, galbut ateityje isigys dar.
                                    Treciasis nuo antrojo beveik niekuo is esmes nesiskiria, nes remas toks pats, vezimeliai tie patys, variklis irgi, tik aiksu su nezymiais patobulinimais. Vienas is esminiu skirtumu - naujasis (tas raudonas) gali tiekti vagonams auksta itampa, tad yra galimybe vagonus kurenti ne anglimis o sildyti elektra. Bet tam kol kas yra techniniu kliuciu )del kelio konstruksijos). Dar turi kompiuterine diagnostika, elekrtonini greitmati ir t.t. Pastarojo greitis taipogi 160 km/h. Beje - konstrukcinis greitis - tai nera masinos maksimalus greitis. Konstrukcinis greitis nustatomas atlikus aibe bandymu, ir svarbiausias kriterijus yra stabymo kelias.(Paradoksalu, bet TEP-60 su vagonais gali vaziuoti 160 km/h, o be ju jau tik - 118 km/h. O esme tame, kad lokomotyvas labai sunkus ir jo vieno stabdymo kelias per didelis vaziuojant 160 km/h greiciu, o vagonai siek tiek pristabdo ir lokomotyva). Sekanti karta - apie krovininius
                                    Attached Files
                                    Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.11, 20:48.

                                    Comment


                                      #38
                                      buvo idomu paskaityti
                                      www.tomflagman.com

                                      Comment


                                        #39
                                        LT-1, nereikia bereikalingų ambicijų, siūlau diskutuoti jau esamoje temoje, ten yra neatsakytų klausimų. O TEP70BS latviai neturi, uzbekai turi. Ir ateityje tikiuosi neįsigis LG BS'ų, pasenęs lokomotyvas.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          ....
                                          Treciasis nuo antrojo beveik niekuo is esmes nesiskiria, nes remas toks pats, vezimeliai tie patys, variklis irgi, tik aiksu su nezymiais patobulinimais. Vienas is esminiu skirtumu - naujasis (tas raudonas) gali tiekti vagonams auksta itampa, tad yra galimybe vagonus kurenti ne anglimis o sildyti elektra. Bet tam kol kas yra techniniu kliuciu )del kelio konstruksijos). Dar turi kompiuterine diagnostika, elekrtonini greitmati ir t.t. .....
                                          paaiškink ką bendro turi vagonų šildymas ir kelias?
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X