Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su resursų viskas yra OK - jiems dar važinėti ir važinėti. Viena iš priežasčių - išaugę krovinių srautai.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Su resursų viskas yra OK - jiems dar važinėti ir važinėti. Viena iš priežasčių - išaugę krovinių srautai.
      O ne. Tik ne tai. Keleiviai išaugo. Krovinių srautas didėja...

      PS
      Galėtų daryti konkursus elektrinei traukai, nes po dviejų su trupučiu metų turi būti siena(Kena)-Šiauliai elektra.

      Comment


        Rašo, kad LG nupirko šitus du šilumvežius iš LDz. Nes LG trūksta šilumvežių.

        https://trainpix.org/photo/234819/

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Rašo, kad LG nupirko šitus du šilumvežius iš LDz. Nes LG trūksta šilumvežių.

          https://trainpix.org/photo/234819/
          Pirko vlrd, sutvarkys ir perpardavinės LG tikriausiai.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Rašo, kad LG nupirko šitus du šilumvežius iš LDz. Nes LG trūksta šilumvežių.

            https://trainpix.org/photo/234819/
            Jeigu tikrai truktų šilumvežių, tai nenurašinėtų ir nenaikintų ir netgi "depų patvoriuose" nelaikytų turimus M62 ir 2M62.

            Comment


              Kad "pakelti" patvory stovinčius (2)M62 reikia labai daug pinigų. Ir dar jų eksploatacija yra brangesnė nei modernizuotų.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Egzotika Paneriuose.

                Du naujausi Briansko BMZ magistraliniai lokomotyvai 2ТЭ25КМ-0473 ir 2ТЭ25КМ-0475 pagaminti uzbekų NKMK ZARAFSHON geležinkeliams.







                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Egzotika Paneriuose.

                  Du naujausi Briansko BMZ magistraliniai lokomotyvai 2ТЭ25КМ-0473 ir 2ТЭ25КМ-0475 pagaminti uzbekų NKMK ZARAFSHON geležinkeliams.
                  O tai kodėl jie atsidūrė Lt?
                  Paskutinis taisė digital; 2020.02.02, 10:38.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    O tai kodėl jie atsidūrė Lt?
                    Užsuko įsidėti porą Opel Ascona.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      O tai kodėl jie atsidūrė Lt?
                      Manau tam pačiam, kaip ir Kijevo metro vagonai 2010, ar busimi Azerbaidžano VL-10 apie 2015. Kažkokios muitų mažinimo schemos.

                      Comment


                        Pinigų plovimo, o ne muitų mažinimo.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Egzotika Paneriuose.

                          Du naujausi Briansko BMZ magistraliniai lokomotyvai 2ТЭ25КМ-0473 ir 2ТЭ25КМ-0475 pagaminti uzbekų NKMK ZARAFSHON geležinkeliams.
                          Vėl ZARAFSHON lokomotyvas Paneriuose. Dabar -0521-as.



                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                            Vėl ZARAFSHON lokomotyvas Paneriuose. Dabar -0521-as.


                            Šiandien jau išvežė jį.

                            Comment


                              Iš kur ir į kur juos veža?

                              Comment


                                Iš Briansko gamyklos į Uzbekistaną.

                                Comment


                                  2M62M-0949 ir 2TE25KM-0521, Paneriai, 2020/06/20.

                                  Pagal trainpix informaciją, turėtų kažkada būti dar vienas - 0522.
                                  Click image for larger version

Name:	20200620_0949+0521_Paneriai_2_small.jpg
Views:	603
Size:	155,4 kB
ID:	1810376

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Iš Briansko gamyklos į Uzbekistaną.
                                    Brianskas yra smarkiai į Rytus nuo Lietuvos, kažkur Rusijoje. Uzbekistanas dar labiau į Rytus ir į Pietus. Tai kokiu tikslu jis transportuojamas pro Lietuvą?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Brianskas yra smarkiai į Rytus nuo Lietuvos, kažkur Rusijoje. Uzbekistanas dar labiau į Rytus ir į Pietus. Tai kokiu tikslu jis transportuojamas pro Lietuvą?
                                      Šilumvežiai perkami per tarpininkus Lietuvoje. Tai ir atvyksta jie tam, kad būtų galima sutvarkyti dokumentus.

                                      Comment


                                        Tiesiai arčiau, per aplinkui.... apsimoka.

                                        Na ir Brianskas ne taip toli, prie pat Baltarusijos ir Ukrainos sienų. Dar ir LDK neilgai priklausė, apie pusantro šimto metų.

                                        Comment


                                          ER20-23 tempia TGM- 4 1987. Į remontą ar supjaustymą?
                                          Nuo 2015 metų priklauso UAB BEGA, prieš tai dirbo Ventspilio uoste.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X