Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Siemens
    replied
    Ka jis ten veikia? Dar nemačiau jo...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ignalinos AE TEM2-3276 Vilniuje.



    TEM2-2949 su ER9M-390 motoriniu vagonu.

    Komentuoti:


  • Ceis
    replied
    O kokiu šitas ČME3ME pagaminimo metu, o gal turit jo darbo parametrus?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Praktiškai tokio nėra. Jis dirba tik Vilniaus lokomotyvų remonto depo teritorijoje, neišvažiuodamas į viešuosius geležinkelius. Vilniaus geležinkelio stotyje galėjo dirbti tik ČME3ME.
    Galima pavadint TGK2M

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Ceis Rodyti pranešimą
    Manevrinis šilumvežis TGM4-M, o tokio nera
    nes maciau vilniaus stoti lokomativa kaip TEM TMH, bet jis buvo mazesnis, kas ten galejo dirbti?
    Praktiškai tokio nėra. Jis dirba tik Vilniaus lokomotyvų remonto depo teritorijoje, neišvažiuodamas į viešuosius geležinkelius. Vilniaus geležinkelio stotyje galėjo dirbti tik ČME3ME.

    Komentuoti:


  • Ceis
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    tem2, čme3, čme3me, tem tmh.
    Manevrinis šilumvežis TGM4-M, o tokio nera
    nes maciau vilniaus stoti lokomativa kaip TEM TMH, bet jis buvo mazesnis, kas ten galejo dirbti?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė ceis Rodyti pranešimą
    laba diena,
    paskaites ziuriu kad jus cia profesionalai mano klausimo
    gal galit kas nors pasakyti, kokius lietuvos gelezinkeliai turi manevrinius lokomativus vilniaus regione.
    tem2, čme3, čme3me, tem tmh.

    Komentuoti:


  • Ceis
    replied
    Laba diena,
    paskaites ziuriu kad jus cia profesionalai mano klausimo
    Gal galit kas nors pasakyti, kokius Lietuvos gelezinkeliai turi manevrinius lokomativus vilniaus regione.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    stabdžių sistemos brokas? ar negi pačių aširačių?

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    Įdomus atvejis - TEM TMH 006 keturi aširačiai su iščiuožomis. Nežinau koks čia mašinistų indėlis, bet paskaitęs komentarus susidariau nuomonę, kad labiau techninis brokas.

    Komentuoti:


  • IksEr
    replied
    Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
    Vakar 2010 09 30 Palemono stotyje teko matyti manevruojant TEM TMH-002. Deja, nespėjau padaryti foto.
    TEM TMH-002 jau beveik kaip mėnuo nuolatinis Palemono stoties "gyventojas", pakeitęs vieną iš dviejų iki tol ten rezidavusių TEM2 (kompanijoje liko TEM2-328 ). Jei kam įdomu, galiu nofotografuot abu.

    P.S. Šianakt stotyje vėl nakvojo abu "mėlynieji" - TME2-328 ir TME2-2735
    Paskutinis taisė IksEr; 2011.02.18, 06:26.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Būtų įdomu sužinoti apie LG planus eksportuoti TEM TMH? Kažkada lyg ir buvo minėta, kad šilumvežis buvo pristatytas parodoje, o vienas ir išsiųstas į Rusiją "test drive'ui"? Ar yra ta linkme pasistūmėta, ar kol kas numatoma surinkinėti tik savo reikmėms?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Tikrai taip.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Paneriai
    TEM TMH-005

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Man šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
    Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
    Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
    Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".
    gerai, tiek to..tik mindaugiečiai labai viską išmano super, tinka

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė VLRD-1
    Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
    Traukos reduktorių perdavimo skaičius teoriškai turėtų skirtis. Taip pat ilgalaikės traukos greitis, kuris paprastai magistraliniams apie 20, o manevriniams - apie 11 km/h.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
    Tikiuosi taip vadinamas "Busteris": Slug (railroad)



    At low speeds, a diesel-electric locomotive prime mover is capable of producing more electric power than its traction motors can use effectively. Extra power would simply cause the wheels to slip and possibly overheat the traction motors. A slug increases the number of traction motors available to the locomotive, increasing both the pulling and braking power. In addition the load on each traction motor is reduced, which helps prevent overheating from excess current. Slugs typically carry ballast to increase their weight and improve traction. Large blocks of concrete are frequently used for this purpose, substituting for the weight of the now-absent prime mover.
    Šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Slug_%28railroad%29

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Man šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
    Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
    Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
    Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
    Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
    nu man įdomu ar kolegai teko tai reguliuoti pačiam?
    tuo labiau forumietis domėjosi koks yra skirtumas tarp prekinio ir manevrinio ir keleiviniai čia ne prie ko..
    reguliuok kaip nori, bet su tais pačiais ETV ir traukos pavara ir 2M62UM ir TEM TMH the same...
    ir dar noriu patikslinti, kad CAT3512BHD ir CAT3512 DITA turi skirtingas galias, pirmas 1700 kW, antras 1455kW, o paskutinio traukai naudojama apie 1000 kW, t.y. apie 160 kW kiekvienam aširačiui... tai kam tos 8 ašis?...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
    Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
    O kaip TEM TMH lyginant su ČME3M įvairiais aspektais?

    Komentuoti:

Working...
X