Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Na jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
-
Atsiminkime, kokiuose laikraščiuose ėjo neigiama info apie LG - "Vilniaus dienoje" ir "Lietuvos žiniose".Parašė udrius Rodyti pranešimąNa jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
Dabar paleista užsakomųjų straipsnių serija apie LG pasiekimus "Lietuvos ryte", kuris labai akivaizdžiai simpatizuoja socdemams, o, kaip žinia, LG yra viena didžiausių socdemų buveinių
Paprasta kaip du kart du
Grįžkime prie temos.
Comment
-
Tai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai ir bus TGK2. Rėmas, hidropavara, ekipažinė dalis lieka seni, kabina ir variklinis skyrius montuojami nauji. Ne naujas šilumvėžis, o tik senojo modernizacija.
TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.
Comment
-
Visų pirma - reikia parodyti, kad Lietuvoje irgi gaminami riedmenys (t.y. "atsiskaityti" prieš...). Bet ne tik. Skirtumas nuo 2M62, ČME3 "katerpilerezacijos" yra tas, kad šitie projektai buvo realizuoti jau esamų projektų bazėje (vengrų, čekų). TEM TMX ir naujo mažojo šilumvėžio iki šiol niekas dar ne darė - tai yra VLRD suprojektuoti objektai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kam tada tos nesamones apie lietuviska silumvezi? Juk ir 2M62 modernizavo. Dar "gilesne" modernizacija atlikta daliai CME3. Bet juk nesnekejo, niekur neminejo niekas, kad tai nauji lietuviski silumveziai. TEM-TMX galbut ir butu galima pavadinti nauju silumveziu, jei jis sumontuotas ant naujo TEM18 remo ir vezimeliu su el. varikliais.
TGK2 Lietuvoje yra gan nemazai - kelios desimtys - ivairiose imonese ir gamyklose.
Tai kad galima konstatuoti, kad straipsnis iš esmės yra teisingas, tik truputi pagražintas.
O dėl tolimesnio TGK modernizavimo Lietuvos gamykloms - manau tai yra beveik nerealizujama dėl paprastos priežasties - šeimininkams juos modernizuoti kainuos brangiau, nei po truputi "damušti" turimus šilumvėžiukus.
Comment
-
galvokite kaip noriteParašė udrius Rodyti pranešimąNa jau na jau... Kiekvieną šeštadienį išeina straipsnis Lryte apie LG. Prieš straisnių atsiradimą ėjo spaudoje labai neigiama info apie LG, tačiau po šių straipsnių atsiradimo ji pradingo. Niekas nerašo straipsnių savo iniciatyva, garantuotai yra mokėta, klausimas tik kiek. Tarkim taip vadinamas bendras projektas su LNK "Pažinkime kraštą su LG" - irgi reklaminė kampanija, kuri buvo mokėta iš LG pinigėlių... Taip kad... Šiais laikais žurnalistai perkami ir parduodami, viskas remiasi į tai , kiek gali mokėti...
Comment
-
OpapaParašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
Cia, man atrodo, VLRD "seimininke", t.y. manevrinukas, stumdantis lokomotyvus po depa
Atrodo, kaip sumazintas CME3M buozgalvis
Comment
-
taip, taip "choziajka"Parašė AB13 Rodyti pranešimąOpapa
Cia, man atrodo, VLRD "seimininke", t.y. manevrinukas, stumdantis lokomotyvus po depa
Atrodo, kaip sumazintas CME3M buozgalvis
Comment
-
O variklis ir transmisija seni palikti ar irgi koks CAT'as su VOITH'u idetas?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątaip, taip "choziajka"
Comment
-
pavara sena, o variklis naujas -Volvo PentaParašė AB13 Rodyti pranešimąO variklis ir transmisija seni palikti ar irgi koks CAT'as su VOITH'u idetas?
Comment
-
Populiarus tie varikliai dabar - latviai i TGM23 idejoParašė VLRD-1 Rodyti pranešimąpavara sena, o variklis naujas -Volvo Penta
Ir vel laivo dyzelinis variklis keliauja i lokomotyva
Gaila to nepakartojamo dumelio, kuri mesdavo senasis, berods, JUMZ'as
Comment
-
o man visai negailaParašė AB13 Rodyti pranešimąPopuliarus tie varikliai dabar - latviai i TGM23 idejo
Ir vel laivo dyzelinis variklis keliauja i lokomotyva
Gaila to nepakartojamo dumelio, kuri mesdavo senasis, berods, JUMZ'as
technika turi tobuleti, o duotu man valdzia i ranka, tai TEP60 visus papjauciau, tik viena egzemplioriu muziejui paikciau
Comment
-
Įdomiai atrodytų TEP60 su D49 dyzeliu.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąo man visai negaila
technika turi tobuleti, o duotu man valdzia i ranka, tai TEP60 visus papjauciau, tik viena egzemplioriu muziejui paikciau

O TGK labai šauniai atrodo, net nuotaiką pakėlė.
Comment
Comment