Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

    Šiandien į rankas papuolė vieno britų leidžiamo geležinkelių žurnalo "Railways Illustrated" straipsnis, kuriame gana išsamiai ir aktualiai aprašomas LG vykdomas riedmenų parko atnaujinimas.

    Dauguma aprašytų dalykų jau yra aptarta ir šioje forumo temoje, bet mažiausiai kalbėta (ir turbūt dabar įdomiausia) apie manevrinių šilumvežių ČME3 modernizaciją.

    Straipsnyje rašoma, jog šiuo metu Vilniaus lokomotyvų depe aktyviai vykdoma šios serijos šilumvežio modernizacija. Esminiai skirtumai bus pakeistas šilumvežio kėbulas (pažeminti kapotai, kad būtų garantuotas geras matomumas mašinistui) ir seno CKD K6S310DR (6 cilindrų, 993 kW) variklio keitimas į naują Catterpilar 3512 B DITA (12 cilindrų, 1020 kW).

    #2
    Iš tokio:
    http://www.parovoz.com/newgallery/in...AUTHOR=&MONTH=

    padaromas toks:
    http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0

    Kažin ar su naujo variklio kilovatais neapsirikta, nes kiek girdejau bus kaip modernizuotose 2M62, taigi beveik 2000 AJ.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      Iš tiesų čia nėra modernizacija. Buvau lokomotyvų remonto depe Vilniuje, kai tik juos pradėjo surinkinėti. Daro viską nuo nulio, aišku, mechanizmai kai kurie bus. Rugsėjo mėnesį buvo daromi rėmai. Taigi, vadinti tai modernizacija nėra tiesa. Beje, Eimantai, ar jau garvežys Klaipėdoje? Ir kur jis stovės?

      Comment


        #4
        Praktiškai naujas šilumvežis, tai tiesa, nes lieka pakeistas rėmas, ratų poros su elektros traukos varikliais, jų aušinimo ventiliatoriai, ir autosankabų atkabinimo cilindrai (oro), o viskas kita nauja, bet jau tiek supratau iš komentarų po nuotraukomis.

        Garvežio vakar vėlai vakare važiavau pažiūrėti, stovi Klaipėdos stoties prekių kieme (matosi nuo pėsčiųjų tilto), nefotografavau, nes pradėjo lyti, blogai apšviestas buvo, ir iš priekio vagonas (dumpkaras) prikabintas buvo, ir dar šalia pastato Stovi priekiu į Rimkų pusę. Kur statys nežinau, galvoju, kad netoliese pėsčiųjų tilto, nes ten yra ervės jam, nors paruošiamųjų darbų nemačiau jokių. Gal žinai kaip gabeno jį? Davė atskirą šilumvežį, ar krovininio traukinio sudėtyje?
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #5
          Pirmasis Vilniuje modernizuotas ČME3 serijos manevrinis lokomotyvas:
          http://video.mail.ru/inbox/lynx1986/3/29.html
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Pirmasis Vilniuje modernizuotas ČME3 serijos manevrinis lokomotyvas:
            http://video.mail.ru/inbox/lynx1986/3/29.html
            Gražuoliukas
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              #7
              Bent dažymo schema parinkta neblogai. Jei būtų nudažytas žaliai kaip ir anksčiau, tai nemanau, kad taip gerai atrodytu

              Comment


                #8
                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Pirmasis Vilniuje modernizuotas ČME3 serijos manevrinis lokomotyvas
                Apie ČME3 modernizaciją:

                Gruodžio 20 d. Susisiekimo viceministras Č. Šikšnelis distanciniu pultu išvedė iš Vilniaus lokomotyvų remonto depo cecho pirmąjį modernizuotą Lietuvoje manevrinį lokomotyvą, sveriantį 120 t. Po remonto ir modernizacijos šilumvežis tapo dvigubai pajėgesniu, o eksploatacijos išlaidos sumažėjo 70 proc.
                Modernizacijos metu pagerinami lokomotyvų techniniai rodikliai ir žymiai padidinamas jų patikimumas, pagerinamos aptarnaujančio personalo darbo sąlygos ir sumažinamos sąnaudos eksploatacijai, techninei priežiūrai bei remontams. Modernizuotas lokomotyvas sumontuotas pritaikant modulių bei šiuolaikinių agregatų ir mazgų integravimą. Jis galės traukti dvigubai sunkesnius sąstatus ir išvystyti 90 km/val. greitį. Šilumvežyje numatytas elektrodinaminis stabdis, automatinis ir tiesiogiai veikiantis pneumatinis stabdis su elektroniniu valdymu. Modernizuoti ir nauji lokomotyvai naudoja 30 proc. mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti už senuosius.
                Lokomotyvo mašinisto darbo sąlygų pagerinimui valdymo kabinoje sumontuota klimato kontrolės sistema, šaldytuvas ir mikrobangų krosnelė. Kabinai pašildyti žiemą yra sumontuotas autonominis šildytuvas. Kitais metais UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ numato modernizuoti dar 4 šio tipo lokomotyvus. Vieno lokomotyvo modernizacijos kaina yra 3,6 mln. Lt.

                plačiau: www.transp.lt

                Ir dar šiek tiek:

                Manevrinis lokomotyvas – tai lokomotyvas, skirtas vagonams stotyse ir privažiuojamuose keliuose išvežioti ir surinkti, traukiniams išformuoti ir suformuoti.

                Modernizuotasis lokomotyvas bus galingiausias iš visų AB „Lietuvos geležinkeliai“ turimų manevrinių lokomotyvų. Jis pakeis šiuo metu stotyse sąstatams stumti naudojamus sudvigubintus lokomotyvus. Modernizuotasis lokomotyvas yra šešiaašis su elektrine (AC/DC) pavara, 1455 kW galingumo vidaus degimo varikliu ,,Caterpilar 3512“ DI-TA“, skirtas sunkiems manevravimo darbams 1435/1520 mm pločio vėžėje, maksimalus greitis - 90 km/h.

                Lokomotyvas sukonstruotas naudojant senojo manevrinio lokomotyvo ČME-3 pagrindinį rėmą ir važiuoklę. Lokomotyvas yra modulinės konstrukcijos, turi bokšto tipo mašinisto kabiną ir pažemintą kapotą. Lokomotyve numatytas elektrodinaminis stabdis, automatinis ir tiesiogiai veikiantis pneumatinis stabdis DAKO su elektroniniu valdymu.

                info: www.litrail.lt

                Comment


                  #9
                  Tai kol tuos ČME visus atnaujins tai čiūju kokių 10 metų praeis
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    #10
                    Per kelis metus atrodo 34 atnaujins, tai dar pustuzinis liks.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #12
                      [/IMG]
                      Du sukabinti ČME3 6842 ir 6848 Bugenių stotyje, dirba ant kalniuko.

                      Comment


                        #13
                        Gal ir kvailai nuskambes klausimas, bet...

                        Kokia TEM2 silumveziu paskirtis? Kada jie naudojami?

                        Comment


                          #14
                          Parašė paukstis Rodyti pranešimą
                          Gal ir kvailai nuskambes klausimas, bet...

                          Kokia TEM2 silumveziu paskirtis? Kada jie naudojami?
                          Manevriniai šilumvežiai, pagaminti Briansko šilumvežių gamykloje, Rusijoje. Skirti manevravimo darbams skirstymo stotyse suformuoti/išformuoti traukinių sąstatus.

                          T - teplovoz (šilumvežis), E - Električeskaja tiaga (elektrinė pavara), M - manevrinis, o 2 - antras tipas. Prieš tai buvo pagamintas TEM1.

                          Comment


                            #15
                            Parašė paukstis Rodyti pranešimą
                            Gal ir kvailai nuskambes klausimas, bet...

                            Kokia TEM2 silumveziu paskirtis? Kada jie naudojami?
                            Gal neuzpyks robertas, kad as ji siek tiek papildysiu Silumveziai TEM-2 - galima sakyti nusisekes silumvezis - ju pagaminta tikrai daug ir buvo (ir galima sakyti dar yra) patikima masina. Tai buvo labiausiai paplites manevrinis silumvezis. TEM-2 - tai patobulinta ir galingesne silumvezio TEM-1 versija. Konstrukcinis greitis 100 km/h, variklio galingumas 1200 a.j. Buvo isleistos ivairios versijos - TEM-2U, TEM-2M, TEM-2US, TEM-2T ir TEM-2UM (ypac idomi versija US - sis silumvezis turi elektromagneta, kurio laukas, einanatis per ratus ir begius, pagerina ratu sukibima su begiais). Naudojami sie silumveziai labai placiai - kaip mineta auksciau esanciame straipsnelyje - skirstymo stotyse, taip pat naudojami kroviniu isveziojimui i privaziavimo kelius didelese krovininese stotyse (pvz. Paneriuose, Palemone), atlieka manevrus ir mazesnese stotyse (pvz Marijampoleje, Vievyje). Dar sie silumveziai naudojami ir isveziojamajame darbe - atveza ir isveza krovinius (salyginai nedideliais kiekiais - po 10-20 vag.) is skirstymo iki krovinio paskirties stociu, naudojami ukiniuose darbuose (infrastrukturos remonto darbuose) ir atlieka dar daugeli kitu darbu.
                            LG siuo metu turi 47 silumvezius TEM-2. Seniausia masina - 328, naujausia - 6225 (abi eksploatuojamos Vilniaus lokomotyvu depo Kauno ceche (LTB-1)). Sie silumveziai yra nusideveje, tad jau jiems po truputi ieskoma pamainos. Taciau dar bent keleta metu tikrai juos matysime plusancius.

                            Sudvejinti TEM-2:
                            Click image for larger version

Name:	LG2003_02_15_04.jpg
Views:	1
Size:	94,1 kB
ID:	1417272

                            TEM-2 -1328:
                            Click image for larger version

Name:	TEM2-1328.jpg
Views:	1
Size:	108,1 kB
ID:	1417273
                            Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.28, 08:25.

                            Comment


                              #16
                              3) Ką darys su manevriniais šilumvežiais - modernizuos ar pirks naujus? (Čia jau buvo rašyta apie ČME3 modernizavimą; o ką darys, pvz., su TEM2?)
                              Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.16, 01:30.

                              Comment


                                #17
                                Vakar Vilniaus stotyje pastebetas bedirbantis ČME3M-6210. Idomu ar visam laikui jis pakeite ČME3-6745? Kazkoks labai jau neiprastai tylus agregatas, tik signalai, naudotis kuriais masinistas nepamirsdavo pasinaudoti, numireli prikeltu Taip pat pastebetas naujausias baltarusiu pirkinys TEP70BS-049.

                                Comment


                                  #18
                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Vakar Vilniaus stotyje pastebetas bedirbantis ČME3M-6210. Idomu ar visam laikui jis pakeite ČME3-6745? Kazkoks labai jau neiprastai tylus agregatas, tik signalai, naudotis kuriais masinistas nepamirsdavo pasinaudoti, numireli prikeltu Taip pat pastebetas naujausias baltarusiu pirkinys TEP70BS-049.
                                  ER20 dar tylesnis, kai su sąstatu parlekia tai jo pačio nesigirdi, tik vagonų dundesys.
                                  ČME3M-6210 turbūt apvažinėjamas, gali būti, kad ir jis Klaipėdoje dirbs, čia daugiausiai manevrų ir didžiausias manevrinių lokomotyvų parkas, ir reikalingi manevriniai su galingais kompresoriais.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #19
                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    ER20 dar tylesnis, kai su sąstatu parlekia tai jo pačio nesigirdi, tik vagonų dundesys.
                                    ČME3M-6210 turbūt apvažinėjamas, gali būti, kad ir jis Klaipėdoje dirbs, čia daugiausiai manevrų ir didžiausias manevrinių lokomotyvų parkas, ir reikalingi manevriniai su galingais kompresoriais.
                                    Ir kompresoriaus visiskai nesigirdi........
                                    O ER20 siandien maciau kylanti i kalna prie Lentvario, tai galiu patvirtint, kad pirmiausia pasigirsta vagonu dundesys, bet ne lokomotyvas.

                                    Comment


                                      #20
                                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                      Vakar Vilniaus stotyje pastebetas bedirbantis ČME3M-6210. Idomu ar visam laikui jis pakeite ČME3-6745? Kazkoks labai jau neiprastai tylus agregatas, tik signalai, naudotis kuriais masinistas nepamirsdavo pasinaudoti, numireli prikeltu Taip pat pastebetas naujausias baltarusiu pirkinys TEP70BS-049.
                                      Savaitė praėjo nuo šio pastebėjimo, o šiandien jau aš pastebėjau tą patį 6210 Vilniaus stotyje. Gal išties paliks Vilniuje?

                                      Gal LT-1 turi atsakymą į šį klausimą?

                                      Comment

                                      Working...
                                      X