Parašė VICIOKAS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
manau, jog kalbant apie teptukus tai klystama. Teptukai gal ir buvo naudojami bet tose vietose kur purskiant dažai patektų į vidų kaip ventiliacijos angas ir tose vietose kur buvo nušveistos rūdis tepant gruntu. O juk antroje nuotraukoje aiškiai matyti jog naudotas pulvizatorius (nežinau ar tai lietuviškai) bet ant mašinisto kabinos tai aiškiai matosi.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
-
Vilniečiai kol kas turi tik 4 modernizuotus ČME3M ir visas stotis jais aprūpinti neįmanoma.Parašė AB13 Rodyti pranešimąGal kas zino, kodel Vaidotuose nebeliko CME'ku, vakar vaziavau pro sali, tai vieni TEM'ai stumdosi.
Du lokomotyvai dirba Paneriuose, vienas Vilniuje, o ketvirtas (patyręs avariją Vaidotuose) - Kenos geležinkelio stotyje.
Comment
-
Jau gaunasi naujas, ne modernizuotas.Parašė AB13 Rodyti pranešimąGal kas nors ka nors daugiau gali papasakot apie nauja VLRD darba: modernizuota manevrini lokomotyva ant TEM18 remo ir vaziuokles?
Siandien siek tiek apie tai parase A. Malinovskis Parovozo forume.
Comment
-
Kodėl Vilniuje keleiviniams sąstatams formuoti naudojamas modernizuotas ČME3? Ar nepakaktų nemodernizuoto, arba TEM2?Parašė specialistas Rodyti pranešimąVilniečiai kol kas turi tik 4 modernizuotus ČME3M ir visas stotis jais aprūpinti neįmanoma.
Du lokomotyvai dirba Paneriuose, vienas Vilniuje, o ketvirtas (patyręs avariją Vaidotuose) - Kenos geležinkelio stotyje.
Comment
-
Jeigu pasiseks, turėtų gautis neblogas lokomotyvas.Parašė AB13 Rodyti pranešimąGal kas nors ka nors daugiau gali papasakot apie nauja VLRD darba: modernizuota manevrini lokomotyva ant TEM18 remo ir vaziuokles?
Siandien siek tiek apie tai parase A. Malinovskis Parovozo forume.
Comment
-
Esminio skirtumo nėra. Pagal galingumą jie visi panašūs. ČME3ME tik oro kompresorius žymiai našesnis.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKodėl Vilniuje keleiviniams sąstatams formuoti naudojamas modernizuotas ČME3? Ar nepakaktų nemodernizuoto, arba TEM2?
Čia daugiau gal stengiamasi dėl keleivių, nes senukas TEM2retkarčiais taip padūmina ir tepaliuko pavarvina, kad keleiviai kartais jau nebeskiria šilumvežio nuo garvežio.
Comment
-
Gerbiamieji, pagaliau pirmoji vieša fotografija TEM TMX - 001:
http://www.train-photo.ru/data/media/174/001-2.jpg
Jei kažkas pramiegojo pranešimus apie šį UAB "VLRD" kūrinį, skaityti čia:
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6677
Comment
-
Įdomu tai, kad jis skirtas ne LG, bet nudažytas firmine LG dažymo schemaParašė robertas Rodyti pranešimąGerbiamieji, pagaliau pirmoji vieša fotografija TEM TMX - 001:
http://www.train-photo.ru/data/media/174/001-2.jpg
Jei kažkas pramiegojo pranešimus apie šį UAB "VLRD" kūrinį, skaityti čia:
http://parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6677
Comment
-
Po parodos grįš dirbti į gimtinę.Parašė sleader Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad jis skirtas ne LG, bet nudažytas firmine LG dažymo schema
Comment
-
Praeita savaite buvau patekes i buvusios metalo bazes Paneriuose teritorija, kurios didzioji dalis (o gal ir visa) dabar priklauso UAB "Unigela". Ten dabar yra muitines sandeliai ir isikurusios kelios metalais prekiaujancios firmos, metalo lauzo supirkejai. Teritorijoje yra gelezinkelios atsakos, o UAB "Unigela" turi manevrinius silumvezius.
TGM4-2855

TGK2-7313


Taip pat yra senas nenaudojamas TGM23B-2909


Ir kranas

Comment
-
Sunkiasvorius per Pagėgius į Klaipėdą leis?Parašė K a J o t Rodyti pranešimąNuo spalio 1 d. naikinamas Telsiu manevrinis.
Comment
-
Kiek matydavau jį, tai visąlaik stovėdavo. O kaip bus prikabinami vagonai nuo Telšių?Parašė K a J o t Rodyti pranešimąNuo spalio 1 d. naikinamas Telsiu manevrinis.
Comment
Comment